Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning 2.0 OHC EFI - Bez przpływomierza
Idź do strony Poprzedna  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 5:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
No bo nie wyobrazam sobie jak mialby on dzialac z kolem do napedu paska klinowego

No dokladnie tak masz w cossim
Widac dokladnie na zdjeciu a co do aparatu to fabrycznie kazdy cossi mial rozdzielacz zaplonu . Mozna to tez ominac stosujac EDIS i cewke wielostykowa
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 5:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepraszam ... moze to debilne pytanie z mojej strony - ale ja na prawde nie moge tego zalapac ... czy CPWK w cossim dziala na ZWYKLYM kole pasowym ? PO prostu nie umiem tego zaskoczyc <zaklopotany> by Klimek78
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Igor250
Fan


Wiek: 30
Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 242
Skąd: choszczno

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 6:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zwykle proste rozwiazania sa nijtrwalsze Smile
_________________
Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mestwin_Krol
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 385
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Czw Kwi 13, 2006 5:52 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oglądałem ostatnio 1.8 CHV i tarcza z ząbkami jest właśnie przy kole pasowym Idea
_________________
Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
camillo5 vel Pułk
Juzer


Wiek: 25
Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 197
Skąd: Kraśnik

PostWysłany: Sob Maj 20, 2006 9:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kriss jak z tym potencjometrem wymontowaleś czy zakupiłeś drugi?

Ja mam sierke 2.0 Efi i wymontowałem przepływomierz i chodzi bez zarzutu mam teraz od kolektora na kolanku stożek nic sie nie dzieje pali normalnie i lepiej się wkręca na obroty
_________________
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/tucs92punrp7jf2j.html][IMG]http://images4.fotosik.pl/27/tucs92

Ford Sierra '92 2.0 DOHC GT sedan (nowy nabytek)
Ford Sierra 89\93 2.0 B+G EFI combi
### DZIKI WSCHÓD ###
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group