Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0 OHC + 16KM
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 6:38 am    Temat postu: 2.0 OHC + 16KM Odpowiedz z cytatem

bierzemy standardowy silnik 2.0 ohc efi 100KM.

wywalamy katy i wspawujemy rurke - koszt 30zl, wywalamy recyrkulacje spalin ( dziury mozna zaslepis srobami lub zaspawac ), zakladamy kompa od 2.0iS lub wgrywamy soft z tego kompa ( koszt tych operacji nie powinien przekroczyc 150zl ) i uzyskujemy + 16KM za rozsadna cene. prrawda jakie to tanie i proste Very Happy .
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 6:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i teraz konia z rzędem/gumowym Wink / kto rozpozna kompa od IS-a
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 7:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj oj oj. Tu już się absolutnie nie zgodzę. Silnik z wersji iS czerpie swą zwiększoną o 15 KM moc głównie dzięki znacząco zmodyfikowanej w stosunku do zwykłych OHC EFI głowicy. W tej głowicy nie ma już zbyt wiele do roboty ażeby poprawić jej parametry.
Więc sądzę, że najpierw należałoby zakupić taką głowicę. I konia z rzędem temu kto ją dorwie.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 7:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oooojjjj ale macie problemy. glowica, komp, najlepiej wyjac z jakiejs iS-ki.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 7:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko ze iS ma stopien sprezania 9.2 a wersja 100KM ma 8.5
Z tego co slyszalem to roznica jest w tlokach a nie w glowicy - trzeba planowac glowice albo tloki wymienic zeby bylo 115KM
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pirania
SierraFan Admin


Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7647
Skąd: Zielona Góra/Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 8:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cieniu, wgrasz taką mapę ?
_________________
R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii Sad
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 8:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sam plan głowicy to mało. Obróbka kanałów, powiększenie zaworów i gniazd powinno starczyć do skopiowania głowicy iS.
Opieram się w swych wiadomościach na publikacji How to Power Tune Ford SOHC.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 9:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pirania napisał:
Cieniu, wgrasz taką mapę ?


nie zajmuje sie takimi rzeczami, ale u nas specow od tego jak mrowkow. popytaj w GMS, diagtronic, V-tech i inni.

jezeli Tcharec w oparciu o fachowa lekture twierdzi ze to min kwestia glowicy no to zmieniam troszecze opis. albo moze nie. bo warto taka wesje tez sprawdzic.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Wto Mar 15, 2005 9:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

P...dolenie o Szopenie z tym wgrywaniem,by cosik wgrać to trzeba to coś mieć a to nie koniec zabawy wcale.
Wolałbym czytać o projektach zrealizowanych.
Znasz kogoś kto ma mapy wtrysku ?Bo jeżeli nie to należałoby je napisać nieprawdaż?
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Sro Mar 16, 2005 8:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hydrowir napisał:
1-Znasz kogoś kto ma mapy wtrysku ?Bo jeżeli nie to należałoby je napisać nieprawdaż ?


napewno gdzies w arhiwach serwisow sa i mozna do nich dotrzec.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Sro Mar 16, 2005 9:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pirania napisał:
Cieniu, wgrasz taką mapę ?

Do czego ????
Jesli myslisz o sterowniku z orginalnego DOHC to trzeba jeszcze scalaki powymieniac zeby wgrac nowy program jesli chcesz mocniejsze auto to poszukaj komp. od DOHC 125Ps ze scorpio ( jest napewno inny program ale sierra dziala na nim )
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Mar 16, 2005 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Halo - o OHC tu piszemy. OHC efi konkretnie
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sro Mar 16, 2005 10:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co konkretnie daje wywalenie recyrkulacji spalin?
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Sro Mar 16, 2005 10:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cieniu wybacz ale myślenie magiczne u Ciebie przeważa na praktyką,w archiwach serwisów to można najwyżej flaszki puste znależć,
Kompa ABS 4x4 nie mogą u Forda zdiagnozować a Ty o mapach Twisted Evil
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 5:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hydrowir napisał:
Cieniu wybacz ale myślenie magiczne u Ciebie przeważa na praktyką,w archiwach serwisów to można najwyżej flaszki puste znależć,
Kompa ABS 4x4 nie mogą u Forda zdiagnozować a Ty o mapach Twisted Evil


no niestety Hydro ja mam inne zdanie. pozatym jak juz wyzej pisalem sa firmy ktore konkretnie same pisza.

p.s. i czemu nadal szukasz zaczepki. vec.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 5:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ups. zmieniam post bo dwa razy wlecial.

no to jeszcze do Hydrowira sie zwroce. jezeli uwazasz ze droga jest niewlasciwa to moze zmienic wtrysk na gaznik.
plan glowicy, popodcinac zaworki, lekki zamach i 2x dellorto lub webery. czy to tez nic nie da co???
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 6:18 am    Temat postu: Re: 2.0 OHC + 16KM Odpowiedz z cytatem

Cień napisał:
bierzemy standardowy silnik 2.0 ohc efi 100KM.

wywalamy katy i wspawujemy rurke - koszt 30zl, wywalamy recyrkulacje spalin ( dziury mozna zaslepis srobami lub zaspawac ), zakladamy kompa od 2.0iS lub wgrywamy soft z tego kompa ( koszt tych operacji nie powinien przekroczyc 150zl ) i uzyskujemy + 16KM za rozsadna cene. prrawda jakie to tanie i proste Very Happy .


troche dalej piszesz

Cień napisał:
no to jeszcze do Hydrowira sie zwroce. jezeli uwazasz ze droga jest niewlasciwa to moze zmienic wtrysk na gaznik.
plan glowicy, popodcinac zaworki, lekki zamach i 2x dellorto lub webery. czy to tez nic nie da co???


Nie w tym rzecz Cieniu. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja na to, ze silnik 2.0 OHC jest podatny na tuning. Nie jest to jednak tak proste i tanie jak napisales w pierwszym poscie.
Nie ma mozliwosci zeby odprezony silnik o mocy 100KM (stopien sprezania 8.5) po zalozeniu kompa o wersji 115KM (stopien sprezania 9.2)i wycieciu kata mial taka sama moc jak ten drugi.
Prawdopodobnie te silniki maja takie same glowice a roznia sie tlokami.
Jak chcemy uzyskac przyrost mocy trzeba by wymienic tloki albo obrobic glowice (tak wlasnie bedzie u mnie robione).
Przegranie programu do seryjnego kompa to nie jest takie latwe - pewnie prosciej bylo by jakas swinke wstawic i dobrze dostroic do silnika.
Jak bedzie z wymiana kompa to zobaczymy.
To ze z tego silnika mozna ponoc osiagnac ponad 200KM to juz inna sprawa.
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 6:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok MF ale widzisz Tcharec w oparciu o " how to power..." pisze zupelnie cos odwrotnego. gdzie jest prawda???

pozatym glowice mozna zedzec i podniesc kompreche. czy to nie wystarczy???
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 6:56 am    Temat postu: Re: 2.0 OHC + 16KM Odpowiedz z cytatem

MF napisał:
Prawdopodobnie te silniki maja takie same glowice a roznia sie tlokami.
Dziad swoje a baba swoje.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Mar 17, 2005 7:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tez ta ksiazke czytalem i twierdze ze jedyny silnik z wtryskiem o jakim autor slyszal to ten IS. Autor wyraznie pisze ze ksztalt kanalow dolotowych zostal zmieniony aby sie zmiescily wtryski i dzieki temu jest lepszy od wersji gaznikowej.
O wersji ohc efi 100KM tylko w anglii raczej nikt nie slyszal podobnie jak o benzynie 91 do ktorej go niemcy przystosowali.

Z tlokami moge sie mylic - bardzo bym sie nawet cieszyl gdyby tak bylo ale na 100% silniki efi 100KM i 115KM roznia sie stopniem sprezania
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 9:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po tych modyfikacjach mechanicznych o ktorych piszecie to bez zmian kompa ohc moze miec 115 a nawet wiecej
te 16 kucykow to w pierwszej fazie nie problem pozniej dopiero zaczynaja sie schody
wydech zrobic to pestka to samo dolot glowica tez ujdzie
wtryskiwacze pompa przewody paliwowe przeplywomierz przepustnica kolektor
ale koszty dalszych zmian to juz sa takie ze za kazdego konika wiecej trzeba zaplacic trzy cztery albo wielokrotnosc tego co za kazdego konika na poczatku zmian
kolo zamachowe wal tloki cylindry pierscienie - kupa mozliwosci tylko kasa
wieksza moc ma swoje prawa zmiana hamulcy zawieszenia mostu usztywnienie budy
jak ktos chce tylko poprawic dynamike malym kosztem to niech zrobi glowice uwolni wydech i poprawi dolot
a reszta to wydatki wieksze od wartosci auta wiec tylko dla maniakow
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Mar 18, 2005 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no niestety tak to jest ze koszta male nie sa.
Zrobienie dobre glowicy wcale nie bedzie tanie tzn. moze wzglednie tanie w porownaniu do kutych bebechow w silniku ale to i tak powazne koszta.
Uwolnienie wydechu - niestety sprawa ma sie podobnie. Za kolektor trzeba zaplacic i to sporo a bez tego to glownie zwiekszymy halas.
Tuning to zabawa dla fanatykow moim zdaniem.
W poniedzialek moje cudo trafia do tunera na obrobke glowicy - przy okazji powinny sie rozwiac wszelkie watpliwosci dotyczace glowicy
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 23, 2005 11:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A wiec tak jak pisalem - silnik jest w trakcie obrobki Smile
Z tego co od razu udalo sie ustalic:
-Kanaly w glowicy OHC EFI 100KM sa takiego ksztaltu jak opisywane w "how to..." w silniku IS
-Odleglosc miedzy denkiem tloka a gora cylindra nie jest taka jak opisuja w ksiazce - denko tloka jest jakis milimetr nizej.
Z tego wynika ze jesli chcemy przerobic silnik OHC EFI 100KM na 115KM zakladajac czesci z silnika 115KM musimy zmienic tloki a nie glowice (co oczywiscie takie proste nie jest bo zmienic wywazyc itd itd)
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 23, 2005 5:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy przypadkiem skrot IS nie oznacza iSierra??
Czyli chodzi o Sierre z silnikiem OHC na wtrysku.
Jezeli chcemy uzyskac moc 115KM a jest tak jak mowi MF ze tloki sa nizej o ok. 1mm to znaczy ze mamy 2.63mm do glowicy.
Teraz mamy 2 drogi do zwiekszenia mocy:
1. Planowanie glowicy
2. Planowanie bloku.
Planowanie bloku jest dosc ciezkim zajeciem i trzeba potem cos zrobic z plynem i materialem pozostawionym w cylindrach. Na plus trzeba zaliczyc ze mamy nieruszana glowice i mozna wstawic wiekszy skok zaworow, nie musimy sie martwic o elektrode od swiecy oraz mamy nie zmieniona pojemnosc komory splania w glowicy.
Ogolnie mowiac to zamiast wymieniac caly dol silnika i sie z tym bawic mozna splanowac glowice. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Igor250
Fan


Wiek: 30
Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 242
Skąd: choszczno

PostWysłany: Sob Mar 26, 2005 3:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiedzcie mi czy mozliwe jest zapodanie kompa od scorpio 2,0 OHC i czy sierra bedzie na tym smigala. Z tego co sie orientuje to nie bylo scorpio ze 100konnym silnikiem tylko wszystkie OHC mialy 115koni.
_________________
Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob Mar 26, 2005 5:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silniki powinny byc blizniacze wiec kwestia kompa - powinno gadac.
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 6:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no a jak by wziol i wsadzil blok z wiekszym sprezaniem na efi to co to wtedy nam wyjdzie bo fakt 8.5 to nie 9.2 wiec powinno sie cos poleprzyc nie tak jest Question
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 7:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

8.5 efi 100km
9.2 gaznik 105 km
9.2 efi 115km
tak wychodzi
9.2 od 8.5 rozni sie tlokami
w 9.2 obu sa takie same tloki a w efi obu sa takie same glowice
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 7:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wiec jezeli sie doly pozamienia to bedzie dol 9.2 i glowica efi czyli da nam 115 a jak sie jeszcze kata usunie 120 kucy bedzie czyz nie tak
a jeszcze co sie podzieje jezeli do gaznikowego 105 wlazymy caly zetaw efi jaki bedzie efekt ma kto jakies pomysly Rolling Eyes
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 8:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

warka napisał:
no wiec jezeli sie doly pozamienia to bedzie dol 9.2 i glowica efi czyli da nam 115 :
=
warka napisał:
a jeszcze co sie podzieje jezeli do gaznikowego 105 wlazymy caly zetaw efi jaki bedzie efekt ma kto jakies pomysly Rolling Eyes

no chyba ze czegos nie zajarzylem. Dol gaznikowego i dol efi 115km sa takie same. Sprawdzalem dane z ksiazki "how to ..." z moim silnikiem i u mnie w 100km jest wieksza odleglosc tloka od gory cylindra - to w ten sposob jest oprezony. Pewnie jeszcze komputery sa rozne. Cholera wie jak z walkami rozrzadu.
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group