Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0 OHC + 16KM
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 8:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

9.2 od 8.5 rozni sie tlokami
w 9.2 obu sa takie same tloki a w efi obu sa takie same glowice[/quote]
to jak to jest rozni sie czy nie bo powoli sie juz zaczynam zastanawiac czy to tylko glowica jest inna na to wychodzi
to stopien spr bedzie inny na glowicy efi a czemu na bloku pisze ie stopien sprez powinno miec to znczenie
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 9:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

warka napisał:

a jeszcze co sie podzieje jezeli do gaznikowego 105 wlazymy caly zetaw efi jaki bedzie efekt ma kto jakies pomysly Rolling Eyes

nic ciekawego. niby 10 km roznicy, ale zarazem tylko 2 nm bodajrze, a moca sie nie jezdzi
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Nie Mar 27, 2005 11:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak ale ja mowie o 100 km wiec a 105 no sam nie wiem teoretycznie ma sie polepszyc czyz nie tak
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 1:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no w sumie ten ohc ze sprezaniem 8.5 ma seryjnie moment mniejszy o 10 nm niz gaznik (jeszcze zalezy czy to jest ne5 czy net, bo to tez nie to samo), to juz roznica powinna byc odczuwalna. no ale MF'a silnik produkuje okolo 120 nm, wiec nie ma o czym gadac. roznica bedzie kolosalna jak do serii doprowadzi nawet tej 8.5 Smile
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 5:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiec jezeli polaczymy NET z wtryskim mozemy otrzymac inaczej mowiac silnik N4A czyli 115 km bez ingerencje w silnik jak fabryka nam to dala mam racje Rolling Eyes
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 6:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik ne5 od net rozni sie tylko gaznikiem.
oba sa to webery 2v-isc, maja ta sama budowe, ale net jest mocniejszy
reszta silnika jest identyczna. wiem to na 100% bo tak sie sklada ze mam oba Smile
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 6:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok ale jak sie to skleci czyli net + wrtysk co sie otrzyma napewno wiecej koni ale ile to moze sie zmienic z 105 a czy blok net jest w taim razie identyczny jak n4a jezeli tak to sprawa lest jasna
jeszcze jedno jak masz 2 takie to czy to sie nie rozni katami oba maja kata ?
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
OlekGDY
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 395
Skąd: 3city/Żagań

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 8:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

albo kupic mocnego OHC... to tak abstrachujac od kosztow oczywiscie:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4534015257&ssPageName=STRK:MEWA:IT
_________________
OZS IV - sprawdzian dla Coswortha zakonczony sukcesem Smile
2x 1 miejsce + 1x3miejsce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Mar 28, 2005 9:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak wlasciwie cala reszta oprocz sposobu podawania mieszanki jest taka sama z tego co wiem, takze jesli sie do net zalozy wtrysk otrzyma sie te 115 ps i 160 nm zamiast 105 ps i 157 nm. przy zalozeniu ze silniki maja jeszcze to co fabryka dala. z jedna uwaga - wlasnie dot. tych katalizatorow. kiedys mialem sciere gl z silnikiem ohc net - nie miala zadnego kata i nie wiem jaka to mialo moc i jaki moment produkowalo, ale raczje troche wieksza niz to co obecnie mam czyli ne5 z podwojnym katalizatorem nieregulowanym - taka konfiguracja ma 100 ps i 153 nm, czyli minimalnie lepiej niz ten ze sprezaniem 8,5. silnik net z katalizatorami ma 105 ps i 157 nm. ja mialem wersje bez i musze powiedziec, ze zbierala sie wyraznie lepiej niz to co mam teraz ( a jest to w dobrym stanie wiec parametry powinno miec podobne do serii ), mimo ze byla w automacie.
tak nawiasem mowiac to planuje wlasnie przerobienie tej sciery co mam teraz na taka jaka mialem kiedys poczynajac od silnika konczac na tapicerce i lakierze. czyli z LX'a zrobie GL Smile tyle ze w manualu
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mestwin_Krol
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 385
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2005 4:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JA MAM PYTANIE MOZE TROCHE GŁUPIE:
W MAGICZNEJ KSIĄŻCE :"HOW TO....." COŚ BYŁO WSPOMNIANE ŻE JAK NA BLOKU JEST "205" TO JEST TO SILNIK 2000 IS, ALE NA FORUM ZNALAZŁEM WSPOMNIENIE , ŻE AUTOR TEJ KSIĄŻKI POMIJAŁ ISTNIENIE INNEJ WERSJI NIZ TA 115KM . TO JAK MAM NA BLOKU "205" TO JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM STADKA 115 KUCYKÓW CZY NIE ????
_________________
Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2005 4:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak albo nie Smile
Wszystkie z wtryskiem maja ten blok oraz glowice dostosowana do wtrysku z innymi ksztaltami kanalow.
W Niemczech byla tez wersja odprezona 100KM - sprawdz symbol silnika to ci moze wyjasnic.
Jesli masz samochod yprodukowany po 89 to na 99% masz wersje 100KM
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2005 5:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak wlasnie na moim tez jest 205 i nic poprostu nic czyli zwykle 100 kucy i stop spre 8,5 wiec pewno jest tak samo mam racje Very happy
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mestwin_Krol
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 385
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2005 6:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

własnie nie wiem dlatego się pytam, bo nie sprawdzałem Confused ani mocy ani stopnia sprężania
_________________
Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 6:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hehe - jak to dobrze że niektórzy nie muszą kombinować bo już mają fabrycznie 2.0i S Mr. Green
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1477
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 7:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a jezeli silniczek ma oznaczenie NE i 205 na bloku ?? Rolling Eyes Zresztą cosik z kompresją mi sie niezgadza bo poszecie ze mocniejszy ma kompreche 9 z czymś. A moj ma na najsłabszym garnku 10... (około 10, 10, 10, 11) To albo juz mam silnik w stanie złomowym (uszczelnia sie na oleju) albo nie wiem co innego.
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 7:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie obraz sie ale dupa z CIebei a nie mechanik...
9,2 to stopien sprezania ktory pomyliles z kompresja :)
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1477
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 7:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ups... faktycznie. To jak zmiezyć stopień spręrzania? Lub ewentualnie jak przeliczyć go z kompresji?
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 7:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Liczy się stan faktyczny więc przeliczać nie ma po co.Kompresję się mierzy manometrem do tego przeznaczonym,który od razu daje wykresik,
to proste urządzenie i w każdym normalnie wyposażonym warsztacie
który silnikami zajmuje się być powinien.
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 7:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stopien sprezania jest parametrem ktory sie przydaje pryz zakaldaniu turbiny lub powiekszani ustopnia napelniania cylindra w inny sposob, nie ma nic do stanu silnika bo to tylko parametr iel razy meisznaka zostala "scisneita"
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 7:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I te dane masz podane dla każdego rodzaju silnika.
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1477
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 8:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to zaraz zaraz. Byłem u gościa który wykręcił świece i kręcąc rozruszniekiem po kolei wkładał w kazdy otwor po świecy manometr który to rysował wykresik właśnie. To co ja wkoncu miałem zmiezone....
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 8:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kompresję czyli-ciśnienie w cylindrach
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2005 9:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stopien sprezania jest to stosunek pojemnosci skokowej do pojemnosci komory spalania. Innymi slowy mowiac ile razy zostala mieszanka skompresowana.
Kompresja jest to cisnienie w barach jakie jest w stanie wytworzyc silnik podczas suwu sprezania.

EDIT!
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)


Ostatnio zmieniony przez Feluke dnia Sob Kwi 16, 2005 10:38 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Pon Kwi 18, 2005 10:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w prostszy sposob
stopien sprezania to stosunek objetosci komory przy tloku ustawionym w maksymalnym dolnym polozeniu do pojemnosci komory przy tloku ustawionym w maksymalnym górnym polozeniu
nie wylicza sie tylko odczytuje sie z danych producenta
wartosc ta nie zmienia sie w zwiazku z eksploatacja
moze sie zmienic tylko w wyniku przerobek typu planowanie glowicy, rozwiercanie cylindrow, zbieranie tlokow, zmiana korbowodu lub skrocenie tłoka
kompresja spada podczas eksploatacji w wyniku utraty szczelnosci silnika na skutek zuzycia np pierscieni i cylindrow
dlatego pomiar kompresji mozna traktowac jako orientacyjna ocene zuzycia silnika
orientacyjna bo duzo zalezy od oleju i dziwnych dodatkow zageszczaczy uszczelniaczy itp
jesli wiadomo co bylo lane a raczej ze nie bylo nic lane to wynik pomiaru kompresji jest miarodajny
druga sprawa to sama wartosc nie jest tak wazne zeby byla wysoka jak to zeby byla rowna np lepiej zeby na wszystkich bylo 10 niz na trzech 12 a jeden 7
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Filip
Szpenio


Wiek: 30
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 392
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sie 17, 2005 5:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mestwin_Krol napisał:
JA MAM PYTANIE MOZE TROCHE GŁUPIE:
W MAGICZNEJ KSIĄŻCE :"HOW TO....." COŚ BYŁO WSPOMNIANE ŻE JAK NA BLOKU JEST "205" TO JEST TO SILNIK 2000 IS, ALE NA FORUM ZNALAZŁEM WSPOMNIENIE , ŻE AUTOR TEJ KSIĄŻKI POMIJAŁ ISTNIENIE INNEJ WERSJI NIZ TA 115KM . TO JAK MAM NA BLOKU "205" TO JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM STADKA 115 KUCYKÓW CZY NIE ????


Mestwin_Krol napisał:
tak albo nie Smile
Wszystkie z wtryskiem maja ten blok oraz glowice dostosowana do wtrysku z innymi ksztaltami kanalow.
W Niemczech byla tez wersja odprezona 100KM - sprawdz symbol silnika to ci moze wyjasnic.
Jesli masz samochod yprodukowany po 89 to na 99% masz wersje 100KM


U mnie na bloku jest 202 i mam silnik z wtryskiem początkowe nr to NC59**** autko wyprodukowane w maju '92 to ile to ma koników i jaki stopień sprężania
_________________
Volvo V40 1.9 TDCI 116KM
2.0 OHC EFI LPG '92 5d grafit metalik R.I.P.
Syrena 105L Cabriofire
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Sie 17, 2005 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

8,5 i 100 kucy. Ale 202 na bloku? To ciekawe.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Sob Sie 20, 2005 9:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm... tak sobie czytalem.. i mam takie pytanko.. czy dobrze zrozumialem, ze wyciecie katow, daje kolo 5 konikow??? i jesli tak..to w miejce po katach wstawia sie jakas rurke z nierdzewki??
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pirania
SierraFan Admin


Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7647
Skąd: Zielona Góra/Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 20, 2005 9:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torek napisał:
hm... tak sobie czytalem.. i mam takie pytanko.. czy dobrze zrozumialem, ze wyciecie katow, daje kolo 5 konikow??? i jesli tak..to w miejce po katach wstawia sie jakas rurke z nierdzewki??

wystarczy stalowa
_________________
R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii Sad
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gość







PostWysłany: Sob Sie 20, 2005 11:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znam najlatwiejszy sposob.

"wałek do silnika 2.0 OHC i wygląda na to, że dostępny jest tylko
jeden.
Posiada on nr. FR30 , zakres od 1000 do 6000 wzrost mocy 16 KM
Dane dostępne są na stronie www.kentcams.com/index.htm."

Cena 150 funtow.
Powrót do góry
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 854
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 20, 2005 1:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wałków do pinto jest cała gama i wybierasz odpowiedni dla siebie
www.burtonpower.com
_________________
hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3  Następna
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group