Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Wto Lis 09, 2004 11:59 am Temat postu: Warunki Rozporządzenie MTiGM-za porozumieniem z KAMAXEM |
|
|
Ponieważ są liczne zapytania i wątpliwości, co można, a co nie. poniżej zapodałem link do:
Dz.U.99.81.917
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ
z dnia 7 września 1999 r.
w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów przy tym stosowanych.
(Dz. U. z dnia 13 października 1999 r.)
http://kamax.akcja.pl/auto/WT_sam.doc
Moze to pomoże części z nas we właściwym utrzymaniu naszych pojazdów z prawnego punktu widzenia.
Pozdrawiam _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Pią Lis 12, 2004 6:24 pm Temat postu: |
|
|
Mądry dokument, ciekawa inicjatywa która dużo wnosi, Gratuluję pomysłodawcom i wykonawcy _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
Wysłany: Sro Mar 23, 2005 8:54 pm Temat postu: |
|
|
Pragnę tylko zwrócić Waszą uwagę na
brak jakichkolwiek wymagań co do tlumienia amortyzatorów.
Pisze tylko, że nie może być istotnych wycieków z amortyzatorów. _________________ '91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm
'92 rwd kombi N9E+lpg |
|
Powrót do góry |
|
|
frodo Juzer
Wiek: 34 Dołączył: 21 Lis 2003 Posty: 115 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Kwi 08, 2005 5:17 pm Temat postu: |
|
|
No nie do konca z tymi amortyzatorami
Jest punkt 11.4.2 - Pomiar sprawności amortyzatorów
Sprawdzenie na stanowisku wyposażonym w urządzenie do kontroli amortyzatorów wbudowanych w pojazd.
Kryteria:
Wyniki badań nie są zgodne z wymaganiami podawanymi przez producenta pojazdów (lub producenta urządzenia kontrolnego).
Moze kryteria producenta amortyzatorow i producenta urzadzenia kontrolnego sie roznia ale raczej nie da sie przeslizgnac ze zuzytymi _________________ no i jest... Corolla E9 GTi
BYŁA: MKI '84 Ghia 2.0 V6, C3 Bordeaux --> Grzybero
BYŁA: 2.0 DOHC EFI '92 --> Cobra-C3 -->...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
Wysłany: Sro Wrz 07, 2005 10:31 am Temat postu: |
|
|
owszem, ale nie na normalnym przeglądzie tylko jako :
11.SPECJALISTYCZNE BADANIE POJAZDU PO WYPADKU, KOLIZJI DROGOWEJ, WYMIANIE (LUB NADANIU I WYBICIU NUMERU) NADWOZIA, PODWOZIA (RAMY) _________________ '91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm
'92 rwd kombi N9E+lpg |
|
Powrót do góry |
|
|
|