Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hydrowir SierraFan Mod
Dołączył: 16 Lut 2004 Posty: 1748 Skąd: wrocław gg 4352158
|
Wysłany: Pią Mar 04, 2005 7:49 pm Temat postu: Krok nr.1 |
|
|
Dzis od Speedo-pozdro,dobry deal przywiozlem motorek 2,9i 12 V celem wykrzesania z tej konstrukcji troche ognia jutro trafia do tunera i zaczynamy.Cel= + 40 koników.
Szukam poduszek nieolejowych do tego silnika. _________________ 2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pią Mar 04, 2005 10:29 pm Temat postu: |
|
|
www.tedgum.pl
Polecam.
Sciągasz programik z paletą artykułów i cenami oraz interfejsem zamówień - darmowy i można aktualiaować. Wszelakie gumy. Do mojej sierki znalazłem wszystko, co mi do głowy wpadło. _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sro Mar 09, 2005 9:43 am Temat postu: |
|
|
Hydro, napisz konkretniej co zamierzacie tam modzic. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
hydrowir SierraFan Mod
Dołączył: 16 Lut 2004 Posty: 1748 Skąd: wrocław gg 4352158
|
Wysłany: Sro Mar 09, 2005 10:24 am Temat postu: |
|
|
Spoko,będą konkrety również,dlatego mi kijek od Piranii się przyda a na razie to na pewno idzie wałek od Kenta-zestaw,natomiast czy np.uda się zaworki podpasić ciut większe to dopiero trzeba w głowicę lookać,myślę też o kolektorach,bo jakieś takie mało przelotowe się wydają
Generalnie skupiamy się na głowicy i peryferiach,dołu bez turbinki nie ma co ruszać... na razie
THX Speedo za propozycje,zobaczymy co się ulęgnie. _________________ 2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED |
|
Powrót do góry |
|
|
hydrowir SierraFan Mod
Dołączył: 16 Lut 2004 Posty: 1748 Skąd: wrocław gg 4352158
|
Wysłany: Sro Mar 09, 2005 7:59 pm Temat postu: |
|
|
Kijek daje rade nawet na odległość,silnik rozebrany ale wyszedł zonk długo ssał lewe powietrze z kurzem spod dolotu skutek taki że jeden cylider wyszlifował sobie kryze,wałka rozrządu można tylko za maczuge
używać,a panewki już mają dość,oby wał był ok.To z rzeczy nieplanowanych
Na szybko widać że poza polerką dolotów i lekkim planem głowic niewiele się wydłubie zawory pójdą głebiej jednak nie da się ich raczej powiększyć.
Natomiast wydech to jasno widać fordowska porażka,przeloty w kolektorach to z malucha rozmiar,więc chyba trzeba Ashley'a brać a resztę wydechu dorobić.Tyle na gorąco,foty jutro. _________________ 2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED |
|
Powrót do góry |
|
|
Speedo Mistrzunio
Dołączył: 16 Mar 2004 Posty: 450 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sro Mar 09, 2005 10:05 pm Temat postu: |
|
|
Co ja widze Chyba o jakims innym silniku piszesz To bylo najlepsze 2.9 jakie kiedykolwiek widzialem i slyszalem, nie wzial ani grama oleju po wymianie, chodzil cichutko i rownomiernie, komputer nie wykazywal zadnych bledow, hydraulika nie stukala. Kazdy kto widzial i slyszal ten silnik z Ford Scorpio Team to poswiadczy.
Druga sprawa ze mialem go tylko pol roku i jedyne co przy nim robilem to wymiana oleju, filtrow i uszczelek pod pokrywami zaworow, dzialal prawidlowo to nie ingerowalem. Nie wiadomo co robil z nim poprzedni wlasciciel-niemiec
Jak masz jakies zastrzezenia co do mnie, mojego silnika, mojej uczciwosci to zloz jako tako, zapakuj, przywiez, kase oddam... _________________ Pozdrawiam
Speedo |
|
Powrót do góry |
|
|
hydrowir SierraFan Mod
Dołączył: 16 Lut 2004 Posty: 1748 Skąd: wrocław gg 4352158
|
Wysłany: Sro Mar 09, 2005 11:18 pm Temat postu: |
|
|
Speedo czy coś napisałem o Tobie nie tak ?Chyba nie.
Na automacie miałeś niewielkie szanse to stwierdzić a szczegóły zabaczysz na fotach-co może zrobić niefiltrowane powietrze
Silnik dłubiemy dalej,jeśli jednak zastosujesz upust to by było miło
Pozdrawiam i jasno piszę nigdzie nie kwestionuję Twojej rzetelności i uczciwości _________________ 2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Czw Mar 17, 2005 6:49 pm Temat postu: |
|
|
8
9
_________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Czw Mar 17, 2005 6:53 pm Temat postu: |
|
|
Foty 8 i 9 są bardzo ważne więc warto je zobaczyć ! _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
Chłodny Ar Ekspert
Wiek: 32 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 788 Skąd: Starogard Gd.
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 6:17 am Temat postu: |
|
|
... to jest to miejsce ktoredy szlo lewe powietrze jak rozumiem? _________________ Sierra Turnier 2.0ohc efi, '92-historia-wciąż miła
Scorpio Cosworth '95-teraźniejszość-równie miła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 7:05 am Temat postu: |
|
|
wow... |
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 8:56 am Temat postu: |
|
|
ups _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 9:37 am Temat postu: |
|
|
Chłodny Ar napisał: | ... to jest to miejsce ktoredy szlo lewe powietrze jak rozumiem? |
Dokładnie! _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
TomaszW Fan
Dołączył: 11 Gru 2003 Posty: 202 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Goro Juzer
Wiek: 25 Dołączył: 02 Wrz 2004 Posty: 128 Skąd: Słupca wlkp
|
Wysłany: Pią Mar 18, 2005 4:17 pm Temat postu: |
|
|
_________________ marcinek42@wp.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
BaStI Arcyekspert
Wiek: 24 Dołączył: 13 Lut 2004 Posty: 1742 Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2005 8:21 am Temat postu: |
|
|
No i po obejrzeniu tego zdjęcia Hydrowi pojawiają się kolejne pomysły
Albo już wcześniej coś takiego zaczął kombinować znając Hydra zamiłowanie do mocy
POZDRAWIAM SEBA _________________ BMW 320i M20B20
SPRZEDANA!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
TEDENT Arcyekspert
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1002 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob Mar 19, 2005 9:57 am Temat postu: |
|
|
ojej czy to jest to co myśle?? _________________ było: sierra 2.0 OHC efi 92r.lpg, jest scorpio krokodyl kombi 2.0 DOHC 93 rok
było OZS I, II, III, będzie i IV |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Pon Maj 16, 2005 9:45 am Temat postu: |
|
|
Dotarły z Angli do tego silniczka wałek szklanki spręzynki od Kent Camsa, regulator ciśnienia paliwa też od nadwornego tunera forda firmy Burton Power
Na dniach jadę to zawieść do Krzyśka i niech to montuje w silniczku!
Ps: Najprawdopodobniej bedę szukał do kupienia całego bloku silnika 2.9 ! Ale to się tez okaze co bede dokladnie potrzebował jak pogadam z Krzyśkiem, ale wiem jeszcze od Hydra ze raczej blok trzeba inny.
Już sie nie mozemy z bratem doczekać jak to włozymy do coupe i wystartujemy na 400m z tym silniczkiem ! Hydro napewno bedzie zadowolony jak będziemy objeżdzać Bety
http://img128.echo.cx/img128/6885/22jl.jpg
http://img128.echo.cx/img128/9236/30nm1.jpg
http://img128.echo.cx/img128/149/55ah.jpg
Wałek i osprzęt do niego + regulator ciśnienia paliwa razem z przesyłką wyszło 435 funtów.
Całość została zamówiona przez neta w angielskiej firmie BURTON POWER www.burtonpower.com
Chciałbym dalej kontynłowac ten temat założony przez Piotra!
Wiem jedno - on napewno by nie miał tego nam za złe że kontynuujemy jego temat!
ALL FOR SPEED - DAMY RADĘ! _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Ostatnio zmieniony przez Kosiarz dnia Pią Cze 24, 2005 8:21 am, w całości zmieniany 4 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pon Maj 16, 2005 1:00 pm Temat postu: |
|
|
No to mogę się pożegnać z myślą o objechaniu coupejki ... no i kto mi teraz da natchnienie do kręcenia silnika?
No musze miec cel.
Z Felką się nie mierzyłem jeszcze ... więc nie wiem, czy mam cel, czy nie ...
zaraz zaraz ... w końcu w DŚZ jest tyle DOHC-ów - trzeba wszystkie objechać , hihihi.
A co mi tam 2.9 ... tez się da objechać, jezeli tylko coupe nadal będzie RWD.
O własnie ... o to najwazniejsze pytanie w tym temacie do kontynuatorów - RWD, czy AWD.
Wolałbym RWD - byłoby cięższe od sedana, więc pomimo mocy wiekszej ( w serii ), to mozna myslec o objechaniu, bo na starcie będzie się slizgał ... _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Guliver SierraFan Mod
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 4396 Skąd: Łańcut - SEXGRUPA PODKARPACKA
|
Wysłany: Pon Maj 16, 2005 1:14 pm Temat postu: |
|
|
Kamax, proponuję Ci taką konkurencję - Fiona kontra Szczeniak Ciekawe do ilu koników dojdziesz _________________
Solton MS-100
Yamaha PSR 520
Citroen Xantia 1,9 TD
www.instrumentyklawiszowe.com www.czardasz.friko.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Pon Maj 16, 2005 2:30 pm Temat postu: |
|
|
ta, albo zrób zamianę bebechów - DOHC do starej 1.6 do szczeniaka _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Pon Maj 16, 2005 6:47 pm Temat postu: |
|
|
kamax napisał: |
Z Felką się nie mierzyłem jeszcze ... więc nie wiem, czy mam cel, czy nie ... |
próbuj _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto Maj 17, 2005 1:00 am Temat postu: |
|
|
Kosiarze - przy RWD zostajecie ??
pisac tu szybko _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Wto Maj 17, 2005 5:33 am Temat postu: |
|
|
Tjaaa ... FIONA kontra SZCZENIAK .... Hahahahaha ... jasne ... to trzeba by zacząc od zmiany 1.6 OHC na 2.0 OHC EFI i jeszcze może trochę to 2.0 OHC EFI dmuchnąć ... A jakby tak na pożądnie się wziąc ... to rzeczywiście SZCZENIAK nie maiłby szans. A gdyby tak dmuchnać 1.6 ? hihihi ... Też wszystkie DOHC-e byłyby moje ... hahahaha, tyle tylko, ze żeby to pożądnie zrobić, to trzeba byłoby z 10 kPLN, a nie ma sensu 10 kPLN pchac w FIONĘ ... choć może ... ale nie ... za słabe blachy ma, trzeba byłoby robić TOY-a, jak bOOmbel, a jeżeli już robić inne autko, to rzeczywiście najlepiej coupe i to od razu 2.0 lub więcej. A może jednak 5,7 V8 . I ta opcja mi się najbardziej podoba. Musze tylko skombinować ze 30 kPLN i będzie hihihi
Ooo .. własnie wymysliłem ... Zaciągnę ręczny w SZCZENIAKU ... to FIONA wygra _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Czw Sie 03, 2006 5:41 pm Temat postu: |
|
|
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=15659
Silnik Hydrowy już jest praktycznie gotowy ! oczywiscie w konfiguracji N/A narazie
Teraz wywalamy tylko DOHC EFI z pod machy coupe i czekamy na trransplantacje nowego serducha do coupe !
Fotki i tym podobne bedą jak już silnik bedzie siedział w coupe !
Ps: szukam zamiennikow poduszek do silnika 2.9 V6 bo cena orginałow jest troszkę zaporowa njak dla nas niestety
Silnik w 95% jest poskladany na nowych gratach !
Ze starego zostaly tylko glowice sam korpus ! no i blok ktory zostal poddany tulejowaniu bo znalezienie bloku 2.9 w PL w super stanie graniczy z cudem wiem bo troszkę sie narozkrecałem tych silnikow i przynajmniej 6 blokow sie do niczego nie nadawalo niestety ! _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
Sienio Szpenio Arcyekspert
Dołączył: 08 Lut 2005 Posty: 1443 Skąd: Wrocław ( poprawione przez upiór moderatora)
|
Wysłany: Czw Sie 03, 2006 10:31 pm Temat postu: |
|
|
jakieś dobre wieści w końcu. ale odpalcie go w aucie, to was usciskam _________________ "a teraz drogie dzieci pocałujcie misia w dupe, i mnie już tez możecie"
|
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią Sie 04, 2006 11:53 am Temat postu: |
|
|
zarzućcie fotosy poduszek to Wam może pomoge...
bo jeśli takie same potrzeba Wam jak do 4x4 to moge załatwić dość tanio zamienniki NOWE!
ale pod te poduszki musicie mieć inną belke... _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Sie 05, 2006 8:40 am Temat postu: |
|
|
Belke i łapy od 4x4 poprostu. I przekladnie kierownicza. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
|