|
SierraFan Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry
Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum
"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości, która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."
Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Sie 19, 2006 2:10 pm Temat postu: Jak pożenić N9 z DOHC?? |
|
|
Proste powiecie?? No nie do końca, bo mowa o skrzyni N9 spod V6 4x4, auto ma pozostać czterobutem, ale ma mieć skrzynie N9. Sprzeglo mam, wal tylny tez, skrzynie tez. Jaki dzwon, jaki zamach, ew ktory rozrusznik (od DOHC czy od 2,8??)
Nie pytać "po co?" Nie mam czasu sie teraz rozpisywac!! _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Sob Sie 19, 2006 3:32 pm Temat postu: |
|
|
A czy przypadkiem problem nie rozbija się o średnicę wałka sprzęgłowego? _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob Sie 19, 2006 4:39 pm Temat postu: |
|
|
Spod V6 zapomnij, ma dluzszy walek wejsciowy i nie podejdzie.
Kumpel wsadzal MTX75 od RS2000 (DOHC) do 1.6CVH i pasilo bez problemu wiec tak samo powinno byc tutaj. Dzwon od CVH powinien spasic ale tak jak mowilem walek jest za dlugi.
Nie wiem czy jest mozliwe przeszczepienie transferboxu do skrzyni od OHC. To wtedy by podeszlo. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Sie 19, 2006 7:00 pm Temat postu: |
|
|
Nie ma opcji przeszczepu transfer-boxu. Dluzszy walek sprzeglowy-glebszy dzwon. Takze znajdzcie mi spece odpowiednio gleboki dzwon, psujacy do czterocylindrowki i majacy miejsce na rozrusznik po lewej stronie (tzn po stronie kierowcy dla niewtajemniczonych) _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 8:09 am Temat postu: |
|
|
Mialem okazje ostatnio ogladac skrzynie 4x4 od 2.8 (apropo kombinacji z maxx von sydowym sprzeglem).
O ile dobrze sie przyjzalem - walek atakujacy/sprzeglowy na taka sama dlugosc jak w standardowej N9, ale dla TD/2.3D - czyli jest ciut dluzszy. Najprosciej - dorwac skrzynie N9 pod R4 i wyjac z nij dzwon i walek atakujacy (oba odkrecaja sie od przodu jak wiesz) i wymienic z ta z V6. Mozemy sie umowic w ten sposob czacza, ze jezeli dokaldnie obfotografujesz mi wnetrze dzwonu i zmieszysz dlugosc walka atakujacego - to ja zmierze w N9, ktora stoi u mnie w garazu i wszystko bedzie jasne ...
Jest co prawda jeszcze jedna kwestia - mianowicie dlugosc walu od transferboxu do przedniego dyfra - trzebaby zmierzyc wysokosc obu dzwonow (N9 R4 i N9 V6) - bo jezeli walki atakujace/sprzeglowe roznia sie dlugoscia, to i dzwony beda sie roznily wysokoscia - roznica w odleglosci miedzy koncem wiloklinu, a koncowka walka sprzeglowego w TD i pinto byla cos ok 15 mm - wiec sporo, na tyle sporo, ze zakladajac wal przedni mozesz ei miec mozliwosci skrecic skrzyni z blokiem, bo wal cie nie pusci ...
Wal do mnie na PW - bedziemy dzialac ... _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 8:02 pm Temat postu: |
|
|
Zapomniales o jeszcze jednej kwestii - OHC i DOHC maja rozruszniki po prawej stronie, a tam go nie pusci wał Czyli dzwon MUSI byc od 4x4
jak wyglada dzwon i gdzie ma rozrusznik Sierra 2,3d?? _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 8:06 pm Temat postu: |
|
|
No to lipa, bo nie slyszalem o seryjnym OHC, TS a tym bardziej o 2.3D 4x4 - zostaje ci albo MT75, albo dorabianie dzwonu ...
EDIT: Albo dorobic otwory montazowe ... wiekszosc otworow jest na wylot, wiec moznaby sobie wyobrazic rodzaj obejm - chyba, ze boczne mocowania beda sie zgrywaly - to jestes w domu - gowne na pewno w 2.8 sa wezsze.
Zmierz odleglosci miedzy bocznymi mocowaniami, a ja zmierze te w MT75 i N9 TD _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 9:15 pm Temat postu: |
|
|
mam w garazu MT75, moglem pomierzyc A nusz sie okaze, ze sie da _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 9:26 pm Temat postu: |
|
|
no to dzialaj - trzymam kciuki _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 10:28 pm Temat postu: Re: Jak pożenić N9 z DOHC?? |
|
|
Czacza napisał: | Proste powiecie?? No nie do końca, bo mowa o skrzyni N9 spod V6 4x4, auto ma pozostać czterobutem, ale ma mieć skrzynie N9. Sprzeglo mam, wal tylny tez, skrzynie tez. Jaki dzwon, jaki zamach, ew ktory rozrusznik (od DOHC czy od 2,8??)
Nie pytać "po co?" Nie mam czasu sie teraz rozpisywac!! |
Dzwon od skrzyni BORG T5 _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Sie 29, 2006 8:13 am Temat postu: |
|
|
I to jest konkretna odpowiedz Problemow sie rodzi kilka:
Skąd wytrzasnac dzwon od Borga, albo zmielonego, zmasakrowanego Borga T5, byleby mial zdrowy dzwon. I druga - jak wyglada dlugosc walka sprzeglowego w Cossim - spasuje mi to na walku od V6. Bo grubosc o ile wiem jest taka sama, inna jest dlugosc. A jak wsadze krotszy, to mi skrzynia pojdzie do przodu, a tym samym nie wejdzie mi przedni wal, nie wiem jak z tylnym... _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|