Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak pożenić N9 z DOHC??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob Sie 19, 2006 2:10 pm    Temat postu: Jak pożenić N9 z DOHC?? Odpowiedz z cytatem

Proste powiecie?? No nie do końca, bo mowa o skrzyni N9 spod V6 4x4, auto ma pozostać czterobutem, ale ma mieć skrzynie N9. Sprzeglo mam, wal tylny tez, skrzynie tez. Jaki dzwon, jaki zamach, ew ktory rozrusznik (od DOHC czy od 2,8??)

Nie pytać "po co?" Nie mam czasu sie teraz rozpisywac!!
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Sob Sie 19, 2006 3:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy przypadkiem problem nie rozbija się o średnicę wałka sprzęgłowego?
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Sie 19, 2006 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spod V6 zapomnij, ma dluzszy walek wejsciowy i nie podejdzie.
Kumpel wsadzal MTX75 od RS2000 (DOHC) do 1.6CVH i pasilo bez problemu wiec tak samo powinno byc tutaj. Dzwon od CVH powinien spasic ale tak jak mowilem walek jest za dlugi. Confused
Nie wiem czy jest mozliwe przeszczepienie transferboxu do skrzyni od OHC. To wtedy by podeszlo.
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob Sie 19, 2006 7:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma opcji przeszczepu transfer-boxu. Dluzszy walek sprzeglowy-glebszy dzwon. Takze znajdzcie mi spece odpowiednio gleboki dzwon, psujacy do czterocylindrowki i majacy miejsce na rozrusznik po lewej stronie (tzn po stronie kierowcy dla niewtajemniczonych)
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 8:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mialem okazje ostatnio ogladac skrzynie 4x4 od 2.8 (apropo kombinacji z maxx von sydowym sprzeglem).

O ile dobrze sie przyjzalem - walek atakujacy/sprzeglowy na taka sama dlugosc jak w standardowej N9, ale dla TD/2.3D - czyli jest ciut dluzszy. Najprosciej - dorwac skrzynie N9 pod R4 i wyjac z nij dzwon i walek atakujacy (oba odkrecaja sie od przodu jak wiesz) i wymienic z ta z V6. Mozemy sie umowic w ten sposob czacza, ze jezeli dokaldnie obfotografujesz mi wnetrze dzwonu i zmieszysz dlugosc walka atakujacego - to ja zmierze w N9, ktora stoi u mnie w garazu i wszystko bedzie jasne ...

Jest co prawda jeszcze jedna kwestia - mianowicie dlugosc walu od transferboxu do przedniego dyfra - trzebaby zmierzyc wysokosc obu dzwonow (N9 R4 i N9 V6) - bo jezeli walki atakujace/sprzeglowe roznia sie dlugoscia, to i dzwony beda sie roznily wysokoscia - roznica w odleglosci miedzy koncem wiloklinu, a koncowka walka sprzeglowego w TD i pinto byla cos ok 15 mm - wiec sporo, na tyle sporo, ze zakladajac wal przedni mozesz ei miec mozliwosci skrecic skrzyni z blokiem, bo wal cie nie pusci ...

Wal do mnie na PW - bedziemy dzialac ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 8:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapomniales o jeszcze jednej kwestii - OHC i DOHC maja rozruszniki po prawej stronie, a tam go nie pusci wał Mad Czyli dzwon MUSI byc od 4x4

jak wyglada dzwon i gdzie ma rozrusznik Sierra 2,3d??
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 8:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to lipa, bo nie slyszalem o seryjnym OHC, TS a tym bardziej o 2.3D 4x4 - zostaje ci albo MT75, albo dorabianie dzwonu ...

EDIT: Albo dorobic otwory montazowe ... wiekszosc otworow jest na wylot, wiec moznaby sobie wyobrazic rodzaj obejm - chyba, ze boczne mocowania beda sie zgrywaly - to jestes w domu - gowne na pewno w 2.8 sa wezsze.

Zmierz odleglosci miedzy bocznymi mocowaniami, a ja zmierze te w MT75 i N9 TD
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 9:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam w garazu MT75, moglem pomierzyc Rolling Eyes A nusz sie okaze, ze sie da Wink
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 9:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to dzialaj - trzymam kciuki
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 10:28 pm    Temat postu: Re: Jak pożenić N9 z DOHC?? Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
Proste powiecie?? No nie do końca, bo mowa o skrzyni N9 spod V6 4x4, auto ma pozostać czterobutem, ale ma mieć skrzynie N9. Sprzeglo mam, wal tylny tez, skrzynie tez. Jaki dzwon, jaki zamach, ew ktory rozrusznik (od DOHC czy od 2,8??)

Nie pytać "po co?" Nie mam czasu sie teraz rozpisywac!!

Dzwon od skrzyni BORG T5
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Sie 29, 2006 8:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I to jest konkretna odpowiedz Smile Problemow sie rodzi kilka:
Skąd wytrzasnac dzwon od Borga, albo zmielonego, zmasakrowanego Borga T5, byleby mial zdrowy dzwon. I druga - jak wyglada dlugosc walka sprzeglowego w Cossim - spasuje mi to na walku od V6. Bo grubosc o ile wiem jest taka sama, inna jest dlugosc. A jak wsadze krotszy, to mi skrzynia pojdzie do przodu, a tym samym nie wejdzie mi przedni wal, nie wiem jak z tylnym...
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group