Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pinto 2,1l NA- Co potrzedne???

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Wto Sie 01, 2006 5:47 pm    Temat postu: Pinto 2,1l NA- Co potrzedne??? Odpowiedz z cytatem

Witamchciałem się zapytać, głównie ludzi w temacie( toyman, suhopar...) co jest potrzebne do zmotania fajnego, mocnego 2,1l?
Mam na myśli silnik wolnossący, chodzący tylko na gazie, najlepiej na blosie...
I takczęści, wątpliwości, ceny itp:
-Kololektor, chyba od EFI będzie najlepszy? cena=? podobno od 50 do 200zł

-Blok, czy musi być koniecznie 205? ( bo jest niedaleko mnie mk2 3d 2,0l z marną podłogąza jakieś 800zł to może by się znalazlo kilku chętnych na części, mi szyba dla ojca potrzebna, ew. blok/silnik i fotele)

-Tłoki, ??

-Głowica, ponieważ i tak trzeba ją zrobić czy może być z 1,8l(mam cały silnikdo remontu).

-Wał korbowy- jw.

- Korbowody- jw.

-Wałek rozrządu, ???

-Koła napędu rozrządu, 1,8TD przerobione? czy wszystkie sie da, z paskiem 1,8td?

-Miska olejowa, pompa oleju.. 1,8 po regeneracji?

-Koło zamochowe, 1,8l stoczone, ile?

-Sprzęgło, jakie? słyszałem że z DOHC'a mocniejsze...

Generalnie mnie interesuje stopień komplikacji, koszta, potrzeby specjalistyczych zakładów itd..
Ile taki silnik może mieć mocy po dobrym zestrojeniu?


Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PawelKRA vel Bocian
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1766
Skąd: KRAKÓW-MIASTO GWIZDAJĄCYCH ŚLIMAKÓW:P

PostWysłany: Wto Sie 01, 2006 6:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisze co wiem ja, jako ze pzymierzalem sie do tego.

Trzeba miec blok 205. Niewiem jak inne ( np.202 ).
Tloki z 2.8 lub 2.9 v6. Do N/A stykna od 2.8 v6.
Korby z Pinto zalozone na tloki od 2.8 v6.
Tuleje rozwiercone pod nowe tloki.
Wal korbowy zostaje.

Glowice mozna splanowac do 2 mm.
Wypolerowac kanaly i komory spalania

Niewiem jaka jest roznica miedzy elementami 1.8 a 2.0.
Toyman powienien wiedziec

Jakby co zapraszam na GG

Mam do sprzedania tloki od 2.8v6 z pierscionkami jakby co.
Blok zreszta tez
_________________
SIERRA 2.0 OHC, 1985 "Łaciata" -Byla

Sierro-fon: 501-472-595
Jedna z niewielu Sierr z brazowym wnetrzem Ghia '92 w Polsce.
Plany: sierpien 06 - Bilstein+Lesjofors, glowica (tuned by Lamer), wrzesien 06 - BLOS albo hamulce 260 mm plus pompa ABS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią Sie 11, 2006 9:54 am    Temat postu: Re: Pinto 2,1l NA- Co potrzedne??? Odpowiedz z cytatem

Dziku napisał:
Witamchciałem się zapytać, głównie ludzi w temacie( toyman, suhopar...) co jest potrzebne do zmotania fajnego, mocnego 2,1l?
Mam na myśli silnik wolnossący, chodzący tylko na gazie, najlepiej na blosie...
I takczęści, wątpliwości, ceny itp:
-Kololektor, chyba od EFI będzie najlepszy? cena=? podobno od 50 do 200zł

-Blok, czy musi być koniecznie 205? ( bo jest niedaleko mnie mk2 3d 2,0l z marną podłogąza jakieś 800zł to może by się znalazlo kilku chętnych na części, mi szyba dla ojca potrzebna, ew. blok/silnik i fotele)

-Tłoki, ??

-Głowica, ponieważ i tak trzeba ją zrobić czy może być z 1,8l(mam cały silnikdo remontu).

-Wał korbowy- jw.

- Korbowody- jw.

-Wałek rozrządu, ???

-Koła napędu rozrządu, 1,8TD przerobione? czy wszystkie sie da, z paskiem 1,8td?

-Miska olejowa, pompa oleju.. 1,8 po regeneracji?

-Koło zamochowe, 1,8l stoczone, ile?

-Sprzęgło, jakie? słyszałem że z DOHC'a mocniejsze...

Generalnie mnie interesuje stopień komplikacji, koszta, potrzeby specjalistyczych zakładów itd..
Ile taki silnik może mieć mocy po dobrym zestrojeniu?


Pozdro Dziku
Na wszystkie te tematy znajdziesz odpowiedz w dziale FAQ - szukaj watkow utworzonych przeze mnie i przez xxxxx.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Sie 22, 2006 6:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź znajdziesz również tutaj: http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group