Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z lpg

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Ford Sierra - zagadnienia techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Sob Sty 10, 2004 4:14 pm    Temat postu: problem z lpg Odpowiedz z cytatem

witam!!!!

problem jest taki ze sierra juz nie chce odpalac na gazie !!! jezdzic jezdzi na gazie ale to wtedy kiedy silnik jest bardzo rozgrzany bo jak nie jest rozgrzany to nie chce sie przelaczyc z bezyny na gaz!!!! instalke mam od sierpnia juz zrobilem 20 tys!!! nigdy wczesniej tego problemu nie bylo nawet na wysokich mrozach odpalał na gazie !!!!!

jak chce przelaczyc na gaz to muszi sie silnik rozgrzac bardzo mocno na bp a nastepnie rozpedzam sie do 100km/h i przelanczam na gaz auto dopiero zalapuje przy 20km!!!!

pozdrawiam!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Sob Sty 10, 2004 4:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha zapomnialem dodac ze mam :

2.0 OHC EFI

pozdrawiam!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Martines
Gość






PostWysłany: Sob Sty 10, 2004 5:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Boniek a dla czego ty chcesz wielopunkt odpalac na bp nie szkoda ci silnika. Question To chyba dobrze że nie chce się przełączyć przy niższych temperaturach silnika może ma też czujnik na temp. i jak nie osiągnie odpowiedniej to się nie przełaczy.
Powrót do góry
Miaras
Szpenio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 321
Skąd: Warszawa / Ełk

PostWysłany: Sob Sty 10, 2004 5:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Martines napisał:
Boniek a dla czego ty chcesz wielopunkt odpalac na bp nie szkoda ci silnika. Question .

Chyba pomyłka Smile na Bp to chyba dobrze Martines Smile
_________________
\^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Martines
Gość






PostWysłany: Nie Sty 11, 2004 1:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miaras napisał:
Martines napisał:
Boniek a dla czego ty chcesz wielopunkt odpalac na bp nie szkoda ci silnika. Question .

Chyba pomyłka Smile na Bp to chyba dobrze Martines Smile


No jasne popierdzieliło mi się hehehe Very happy przecież na bp to jest ok a na "nitro" to trochę szkoda silnika . Fak ju silnik zimny i na gazie Question o nie nigdy Twisted Evil
Powrót do góry
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Nie Sty 11, 2004 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zacznij od rozgrzania silnika tak by reduktor byl cieply , zgas silnik i spusc wszelkie dziadostwo z reduktora
powinno pomoc tak jak i u moejgo ojca pomoglo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Miaras
Szpenio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 321
Skąd: Warszawa / Ełk

PostWysłany: Nie Sty 11, 2004 7:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie pomógł taki zabieg Smile ale i tak odpalam i grzeje silnik na BP i przełączam na gaz jak wskazówka dochodzi do M. Wcześniej strasznie muliło po przełączaniu na gaz, teraz nie jest to jeszcze szczyt euforii ale stanowczo lepiej Smile
_________________
\^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Nie Sty 11, 2004 8:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DeMaDeS napisał:
zacznij od rozgrzania silnika tak by reduktor byl cieply , zgas silnik i spusc wszelkie dziadostwo z reduktora
powinno pomoc tak jak i u moejgo ojca pomoglo

ale ja juz to zrobilem!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Monty
Nowicjusz


Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 43
Skąd: Warszawa-Tarchomin

PostWysłany: Nie Sty 11, 2004 10:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To może już na tym mrozie membrany załatwiłeś na amen ??
_________________
2.0 DOHC EFI LPG Combi '92 Nordic Green Pearl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pon Sty 12, 2004 6:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

skoro spusciles i dalej jest zle to chyba bedzie reduktor do napraw, tzn do wymiany membranek, 120zl nie Twoje za taka wymiane ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marekp
Kandydat



Dołączył: 01 Gru 2003
Posty: 72
Skąd: Sędziszów

PostWysłany: Pon Sty 12, 2004 9:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bez jaj, po 20 tys. nie padły membrany chyba że były wadliwe. Sprawdź czy reduktor się szybko nagrzewa. Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Pon Sty 12, 2004 12:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

własnie 20 tys to raczej malo , a tak wogole to mam jedna zasade auto przelanczam na gaz az sie rozgrzeje !!!!!!! a mi chodzi o to ze sierra juz prawie baaaardzo ciezko sie przelancza na gaz nawet wtedy kiedy jest rozgrzany na maxa !!!! poprostu cos sie stalo czego wczesniej tego nie mialem!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lukas
Nowicjusz


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 46
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Sty 12, 2004 6:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

filtr gazu sprawdź
_________________
1,8 OHC zagazowany 86r ghia, Ford Probe 2,2 GL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Pon Sty 12, 2004 6:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to tez zrobilem!!!!
_________________
sierra 2.0 OHC EFI 86r "po czołowce"
- 2.0 DOHC XR4i 91r
-sex nie daje takiej przyjemnosci jak jazda sierra-
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1448626
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4337661
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4420610

gg-4426157
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Ford Sierra - zagadnienia techniczne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group