Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: Sob Sty 10, 2004 4:14 pm Temat postu: problem z lpg |
|
|
witam!!!!
problem jest taki ze sierra juz nie chce odpalac na gazie !!! jezdzic jezdzi na gazie ale to wtedy kiedy silnik jest bardzo rozgrzany bo jak nie jest rozgrzany to nie chce sie przelaczyc z bezyny na gaz!!!! instalke mam od sierpnia juz zrobilem 20 tys!!! nigdy wczesniej tego problemu nie bylo nawet na wysokich mrozach odpalał na gazie !!!!!
jak chce przelaczyc na gaz to muszi sie silnik rozgrzac bardzo mocno na bp a nastepnie rozpedzam sie do 100km/h i przelanczam na gaz auto dopiero zalapuje przy 20km!!!!
pozdrawiam!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: Sob Sty 10, 2004 4:17 pm Temat postu: |
|
|
aha zapomnialem dodac ze mam :
2.0 OHC EFI
pozdrawiam!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Martines Gość
|
Wysłany: Sob Sty 10, 2004 5:09 pm Temat postu: |
|
|
Boniek a dla czego ty chcesz wielopunkt odpalac na bp nie szkoda ci silnika. To chyba dobrze że nie chce się przełączyć przy niższych temperaturach silnika może ma też czujnik na temp. i jak nie osiągnie odpowiedniej to się nie przełaczy. |
|
Powrót do góry |
|
|
Miaras Szpenio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 321 Skąd: Warszawa / Ełk
|
Wysłany: Sob Sty 10, 2004 5:50 pm Temat postu: |
|
|
Martines napisał: | Boniek a dla czego ty chcesz wielopunkt odpalac na bp nie szkoda ci silnika. . |
Chyba pomyłka na Bp to chyba dobrze Martines _________________ \^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm |
|
Powrót do góry |
|
|
Martines Gość
|
Wysłany: Nie Sty 11, 2004 1:06 am Temat postu: |
|
|
Miaras napisał: | Martines napisał: | Boniek a dla czego ty chcesz wielopunkt odpalac na bp nie szkoda ci silnika. . |
Chyba pomyłka na Bp to chyba dobrze Martines |
No jasne popierdzieliło mi się hehehe przecież na bp to jest ok a na "nitro" to trochę szkoda silnika . Fak ju silnik zimny i na gazie o nie nigdy |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Sty 11, 2004 4:53 pm Temat postu: |
|
|
zacznij od rozgrzania silnika tak by reduktor byl cieply , zgas silnik i spusc wszelkie dziadostwo z reduktora
powinno pomoc tak jak i u moejgo ojca pomoglo |
|
Powrót do góry |
|
|
Miaras Szpenio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 321 Skąd: Warszawa / Ełk
|
Wysłany: Nie Sty 11, 2004 7:55 pm Temat postu: |
|
|
U mnie pomógł taki zabieg ale i tak odpalam i grzeje silnik na BP i przełączam na gaz jak wskazówka dochodzi do M. Wcześniej strasznie muliło po przełączaniu na gaz, teraz nie jest to jeszcze szczyt euforii ale stanowczo lepiej _________________ \^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm |
|
Powrót do góry |
|
|
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: Nie Sty 11, 2004 8:23 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDeS napisał: | zacznij od rozgrzania silnika tak by reduktor byl cieply , zgas silnik i spusc wszelkie dziadostwo z reduktora
powinno pomoc tak jak i u moejgo ojca pomoglo |
ale ja juz to zrobilem!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Monty Nowicjusz
Wiek: 26 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 43 Skąd: Warszawa-Tarchomin
|
Wysłany: Nie Sty 11, 2004 10:40 pm Temat postu: |
|
|
To może już na tym mrozie membrany załatwiłeś na amen ?? _________________ 2.0 DOHC EFI LPG Combi '92 Nordic Green Pearl |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Sty 12, 2004 6:33 am Temat postu: |
|
|
skoro spusciles i dalej jest zle to chyba bedzie reduktor do napraw, tzn do wymiany membranek, 120zl nie Twoje za taka wymiane ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Marekp Kandydat
Dołączył: 01 Gru 2003 Posty: 72 Skąd: Sędziszów
|
Wysłany: Pon Sty 12, 2004 9:47 am Temat postu: |
|
|
Bez jaj, po 20 tys. nie padły membrany chyba że były wadliwe. Sprawdź czy reduktor się szybko nagrzewa. Pozdr |
|
Powrót do góry |
|
|
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: Pon Sty 12, 2004 12:21 pm Temat postu: |
|
|
własnie 20 tys to raczej malo , a tak wogole to mam jedna zasade auto przelanczam na gaz az sie rozgrzeje !!!!!!! a mi chodzi o to ze sierra juz prawie baaaardzo ciezko sie przelancza na gaz nawet wtedy kiedy jest rozgrzany na maxa !!!! poprostu cos sie stalo czego wczesniej tego nie mialem!!!!!!!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Lukas Nowicjusz
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 46 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon Sty 12, 2004 6:32 pm Temat postu: |
|
|
filtr gazu sprawdź _________________ 1,8 OHC zagazowany 86r ghia, Ford Probe 2,2 GL |
|
Powrót do góry |
|
|
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
|