Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Niedogrzewajacy sie silnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Ford Sierra - zagadnienia techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WitekK
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2003
Posty: 823
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 3:27 am    Temat postu: Niedogrzewajacy sie silnik Odpowiedz z cytatem

Pomozcie!!
Gdy jest temp. powyzej 0 to spoko ale jak spadnie ponizej to sie wcale silnik nie chce dogrzac.Wlacze dmuchawe na maxa to temp. spada i jest zimno (I to nawet gdy samochod stoi)!! Kiedys go grzalem ze 40 min i bylo tylko cieplo Sad Crying or Very sad
Co jest grane ??
_________________
1.8 R4 Pb+LPG ; 2.3 R4 Pb ; w najblizszym czasie kolejne 2.3 R4 Pb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
luks
Guru


Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2003
Posty: 2403
Skąd: lOżA sPaMeRóW <Wrocław>

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 3:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

termostat - wymieniałem tydzień temu.
_________________
SIERRA`87, 5d - litfback, 2.0 OHC, WEBER 2V ISC, ABS, CENTRAL - już nie ma Sad
TOLEDO `95, 5d - litfback, 1.8i, ABS, 2xAIRBAG, WSPOMA, SZYBER, CENTRAL, HAK - już jest

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger MSN Messenger
WitekK
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2003
Posty: 823
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 4:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale wymienialem z 10 miechow temu Shocked
_________________
1.8 R4 Pb+LPG ; 2.3 R4 Pb ; w najblizszym czasie kolejne 2.3 R4 Pb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 4:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tekturka przed chłodnicę i płukaine nagrzewnicy
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 6:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jaki masz wentylator - elektryczny czy ze sprzęgłem wiskotycznym? Może masz visco zablokowane na stałe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WitekK
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2003
Posty: 823
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 7:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wisco ale dzialajace na odwrot!!Nie wiem czemu??!!
Co do plukania to chyba duzo roboty nie ??
_________________
1.8 R4 Pb+LPG ; 2.3 R4 Pb ; w najblizszym czasie kolejne 2.3 R4 Pb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 8:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co znaczy na odwrót? Question Exclamation
Jak masz sprzęgło wiskotyczne to może być coś takiego, że działa nie tak jak powinno, czyli np. cały czas dmucha pełną mocą. Wentylator cały czas chłodzi silnik więc nie ma jak się zagrzać. Sprawne wisko powinno na zimnym silniku nie obracać się (tzn. będzie się obracać ale da się je zatrzymać palcem - ale nie próbuj tegho robić palcami, użyj patyczka Wink ), po nagrzaniu się do odpowiedniej temperatury olej gęstnieje i wiatrak zaczyna dawać coraz wiekszy podmuch.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WitekK
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2003
Posty: 823
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 7:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak jest zimny silnik idzie go zatrzymac ale ciezej niz gdzy silnik jest cieply. Ale silnik sie nie przegrzewa, nawet sie nie dogrzewa i zre paliwa co nie miara!! Sad
_________________
1.8 R4 Pb+LPG ; 2.3 R4 Pb ; w najblizszym czasie kolejne 2.3 R4 Pb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie Gru 28, 2003 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli wisko Ci nie działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luks
Guru


Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2003
Posty: 2403
Skąd: lOżA sPaMeRóW <Wrocław>

PostWysłany: Pon Gru 29, 2003 12:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli wisko za mocno ci chłodzi... zdejmij je na czas zimnych dni Wink
_________________
SIERRA`87, 5d - litfback, 2.0 OHC, WEBER 2V ISC, ABS, CENTRAL - już nie ma Sad
TOLEDO `95, 5d - litfback, 1.8i, ABS, 2xAIRBAG, WSPOMA, SZYBER, CENTRAL, HAK - już jest

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger MSN Messenger
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon Gru 29, 2003 8:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba chodzi PRAWIE jak brzytwa Smile
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Ford Sierra - zagadnienia techniczne Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group