Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Głowica DOHC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gardel
Kandydat


Wiek: 20
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 78
Skąd: Łódz

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 3:22 pm    Temat postu: Głowica DOHC Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich SierraFanów.
Zaczne od samego początku.
Padły mi uszczelniacze zaworowe w moim DOHC,przy tej miłej okazji wyjęcia głowicy postanowiłem zrobic pare rzeczy mianowicie:
-planowanie o 0,6mm.
-polerowanie kanałów.
-dopracować kanały wydechowe tak aby schodziły sie idealnie z kol,.wydechowym(tak zeby nie nachodziła na siebie)mam nadzieje ze rozumiecie o co chodzi Wink .
-wałki od Światka.
-i oddam zamach do stoczenia i wyważenia.
Silnik mam już wyjęty to zaden problem.
Czekam na wasze wypowiedzi.
Jakie są tego plusy i minusy.
Ile można tym zyskać KM a moze ile stracić chociarz takiej ewentualności niedopuszczam Twisted Evil .
Następnie będe pracował nad układem wydechowym i dolotem.
A jeszcze jedno będe robił fotki wszystkiego po kolei,wrzucić na forum czy raczej dać sobie siana??
Z góry dzięki za zaiteresowanie tematem i za ewentualne odpowiedzi na pytania Smile
_________________
Biała strzała
XR4i N9C 90r.Na wiosne planowany SWAP.
2.9 24V Cosworth. http://s3.bitefight.pl/bite/c.php?uid=90682
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Yahoo messenger MSN Messenger
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 3:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fotki wrzucaj, zawsze się komus przydać mogą...
Jak się bawisz w kanały to zrob też dolot pasowanie.
Koło zamachowe to się wyważa razem z wałem bo inaczej nie wiele da...
chyba że tylko troche toczysz to podobno moze być bez wywarzawnia, chociaż nie wiem jak panewki to zniosą...
Na wałkach mozesz zyskać kilka KM, prawdę mówiąc nie wiem, zależy to w dużej mierze od reszty tego co robisz...
Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 3:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poczytaj troche forum, było już gadane o dłubaniu DOHC. Ja tam wole OHC'a więc Ci dużo nie podpowiem oprócz tego iż wałki od świątka podobno są kiepskie. O kręceniu DOHC gadaj z userem Kosiarz
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gardel
Kandydat


Wiek: 20
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 78
Skąd: Łódz

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 3:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no z tego co tam troszeczke czytałem o DOHC jest raczej kiepskie do kręcenia.Mam taki silnik i nic na to nie poradze,coś z nim musze zrobić :PNapewno nie bede podchodził jak pare osób z forum i zakłądał jakiś Chip-ów,bo takie rzeczy wkłada sie w buty a żeby być wyszym,wolał bym bardziej podejść od strony mechanicznej a niż od elektronicznej Smile
_________________
Biała strzała
XR4i N9C 90r.Na wiosne planowany SWAP.
2.9 24V Cosworth. http://s3.bitefight.pl/bite/c.php?uid=90682
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Yahoo messenger MSN Messenger
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 5:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Da sie krecic DOHC. Silnik to silnik. W DOHC poprostu trzeba dbac o chłodzenie. A o zabawach w chip na forum to pierwszy raz słysze.
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 5:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DO wałków Świątka, jeśli już, najlepiej wsadzić regulatory ręczne na miejsce hydrauliki. No i w tym wypadku plan głowicy o 0,6 mm to już będzie wystarczająco bardzo.
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group