Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Elektryka 2,8/2,9 EFI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:10 pm    Temat postu: Elektryka 2,8/2,9 EFI Odpowiedz z cytatem

Jak niektórym wiadomo nie zamierzam pogrzebac tematu 2,8. Nie pali sie, ale czasem trafia się okazja na jakieś teile i trzeba wtedy wiedzieć, czy to zgodne z moją koncepcją, czy nieprzydatne dla mnie.

Na temat dołu gadałem ostatnio ze zorientowanym klientem. Tulejowanie pod stare tłoki + montaż nowych pierścionków - 1250... Trudno, siem pomyśli. Zobaczymy jak sie ma wał i panewki. No ale wróćmy do góry...

Nie chcę k-jeta!! Albo EFi albo gażniki. Serce każe kombinować gaźniki, bo bez elektroniki i w ogóle cacy. 2,3 a może 6szt... Ale jak w to wsadzić gaz i ile to bedzie żrec Shocked Albo to EFI. No ale 2,8 EFI ma dwie wady - przepływomierze. Wyeliminowano to w 2,9. Wiązka do 2,9 jest jak najbardziej zdobywalna, kolektor ssący do 2,8 EFI też. Dwie lamdy posiadam - wykonalne. Ale...2,9 ma CPWK, 2,8 nie ma. Sygnał o położeniu wału leci z czujnika halla w aparacie (jak w OHC EFI). Czy taki sygnał podany na kompa 2,9 wystarczy mu?? Albo jak inaczej zapiąć CPWK. Jak w fiatach - na koło pasowe??

Auto niestety musi mieć LPG, ale ma byc bifuel, LPG ONLY nie wchodzi w rachube. To byloby banalne!! A może ktoś ma pomysł na TB do V6 i pożenienie tego z gazem?? Generalnie - szukam pomysłu na zasilenie tego silnika w obydwa paliwa, ale eliminując przepływomierze!! Zamierzam go odetkać, a przepływki to uniemożliwiają!!
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile samo tulejowanie u was ??
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie ok 900,-, gość mi podał kwote całkowita
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to cena jak widze standard wszedzie taka sama
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza mam kompletny kolektor od 2.8 efi, tzn ma przepustnice TPS, wtryskiwacze itd, do tego mam aparat zapłonowy od efi,
ten kolektorek jest duzo lepiej wykonany od gaznikowego lub k-jeta,
można zdjąc z niego górną część z przepustnicami i posadzićna tych 6 pionowych gaźników, lub inne przekręty robic :)
chciałem sam.. ale moja sierra niedługo odejdzie do lamusa więc mogę Ci tanio to sprzedać, jak coś mam jeszcze komputer od 2.9 efi w wersji bez przepływomierzy, chciałem to razem spiąć i wrzucic do siebie ale do tego już nie będę miał okazji, za to może Ty pokombinujesz..
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest...
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 2:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szczerze mówiąć niezłą sztuczką by było założyc k-jeta do kolektora od efi ... bo ten od k-jeta jest skonstruowany przez jakiegos imbecyla ...
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 3:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZeT napisał:
czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest...


A wyregulujesz mi go??

DeM - a siądzie toto na głowice od k-jeta??
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 3:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
ZeT napisał:
czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest...


A wyregulujesz mi go??

DeM - a siądzie toto na głowice od k-jeta??


W Lodzi moze znajde takich co jeszcze pamietaja jak sami regulowali takie K-Jet'y Very Happy
Popytam ci i jak i za ile Wink
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 4:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

siadało nawet na 2.0 v6 gaznik :)
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 4:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
ZeT napisał:
czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest...


A wyregulujesz mi go??

DeM - a siądzie toto na głowice od k-jeta??

jak jest dobry to nie trza przy nim grzebać Razz
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lip 28, 2006 6:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZeT - nie chce k-jeta. Jest ciezko gazowalny, nie mam do niego pompy paliwa (a moja z DOHC poradzi se z EFI) i w ogole nie chce Razz Ja chce gazniki i trzy owalne filtry z chromowanymi deklami na silniku. Ale to marzenia, realnie to chyba zostane przy EFI
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pirania
SierraFan Admin


Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7647
Skąd: Zielona Góra/Warszawa

PostWysłany: Nie Lip 30, 2006 11:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
ZeT - nie chce k-jeta. Jest ciezko gazowalny, nie mam do niego pompy paliwa (a moja z DOHC poradzi se z EFI) i w ogole nie chce Razz Ja chce gazniki i trzy owalne filtry z chromowanymi deklami na silniku. Ale to marzenia, realnie to chyba zostane przy EFI

pompę powiadasz ? Twisted Evil
_________________
R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii Sad
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group