Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:10 pm Temat postu: Elektryka 2,8/2,9 EFI |
|
|
Jak niektórym wiadomo nie zamierzam pogrzebac tematu 2,8. Nie pali sie, ale czasem trafia się okazja na jakieś teile i trzeba wtedy wiedzieć, czy to zgodne z moją koncepcją, czy nieprzydatne dla mnie.
Na temat dołu gadałem ostatnio ze zorientowanym klientem. Tulejowanie pod stare tłoki + montaż nowych pierścionków - 1250... Trudno, siem pomyśli. Zobaczymy jak sie ma wał i panewki. No ale wróćmy do góry...
Nie chcę k-jeta!! Albo EFi albo gażniki. Serce każe kombinować gaźniki, bo bez elektroniki i w ogóle cacy. 2,3 a może 6szt... Ale jak w to wsadzić gaz i ile to bedzie żrec Albo to EFI. No ale 2,8 EFI ma dwie wady - przepływomierze. Wyeliminowano to w 2,9. Wiązka do 2,9 jest jak najbardziej zdobywalna, kolektor ssący do 2,8 EFI też. Dwie lamdy posiadam - wykonalne. Ale...2,9 ma CPWK, 2,8 nie ma. Sygnał o położeniu wału leci z czujnika halla w aparacie (jak w OHC EFI). Czy taki sygnał podany na kompa 2,9 wystarczy mu?? Albo jak inaczej zapiąć CPWK. Jak w fiatach - na koło pasowe??
Auto niestety musi mieć LPG, ale ma byc bifuel, LPG ONLY nie wchodzi w rachube. To byloby banalne!! A może ktoś ma pomysł na TB do V6 i pożenienie tego z gazem?? Generalnie - szukam pomysłu na zasilenie tego silnika w obydwa paliwa, ale eliminując przepływomierze!! Zamierzam go odetkać, a przepływki to uniemożliwiają!! _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:18 pm Temat postu: |
|
|
ile samo tulejowanie u was ?? _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:19 pm Temat postu: |
|
|
pewnie ok 900,-, gość mi podał kwote całkowita _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:20 pm Temat postu: |
|
|
to cena jak widze standard wszedzie taka sama _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:34 pm Temat postu: |
|
|
Czacza mam kompletny kolektor od 2.8 efi, tzn ma przepustnice TPS, wtryskiwacze itd, do tego mam aparat zapłonowy od efi,
ten kolektorek jest duzo lepiej wykonany od gaznikowego lub k-jeta,
można zdjąc z niego górną część z przepustnicami i posadzićna tych 6 pionowych gaźników, lub inne przekręty robic :)
chciałem sam.. ale moja sierra niedługo odejdzie do lamusa więc mogę Ci tanio to sprzedać, jak coś mam jeszcze komputer od 2.9 efi w wersji bez przepływomierzy, chciałem to razem spiąć i wrzucic do siebie ale do tego już nie będę miał okazji, za to może Ty pokombinujesz.. _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:38 pm Temat postu: |
|
|
czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest... _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 2:45 pm Temat postu: |
|
|
szczerze mówiąć niezłą sztuczką by było założyc k-jeta do kolektora od efi ... bo ten od k-jeta jest skonstruowany przez jakiegos imbecyla ... _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 3:22 pm Temat postu: |
|
|
ZeT napisał: | czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest... |
A wyregulujesz mi go??
DeM - a siądzie toto na głowice od k-jeta?? _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 3:31 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | ZeT napisał: | czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest... |
A wyregulujesz mi go??
DeM - a siądzie toto na głowice od k-jeta?? |
W Lodzi moze znajde takich co jeszcze pamietaja jak sami regulowali takie K-Jet'y
Popytam ci i jak i za ile _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 4:02 pm Temat postu: |
|
|
siadało nawet na 2.0 v6 gaznik :) _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 4:54 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | ZeT napisał: | czemu nie chcesz Czacza k-jeta??? przecie nie ma lepszego wtrysku jak mechaniczny! Autko się zbiera już od samego spodu, a w EFI to wiadomo jak jest... |
A wyregulujesz mi go??
DeM - a siądzie toto na głowice od k-jeta?? |
jak jest dobry to nie trza przy nim grzebać _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 28, 2006 6:46 pm Temat postu: |
|
|
ZeT - nie chce k-jeta. Jest ciezko gazowalny, nie mam do niego pompy paliwa (a moja z DOHC poradzi se z EFI) i w ogole nie chce Ja chce gazniki i trzy owalne filtry z chromowanymi deklami na silniku. Ale to marzenia, realnie to chyba zostane przy EFI _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Nie Lip 30, 2006 11:26 am Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | ZeT - nie chce k-jeta. Jest ciezko gazowalny, nie mam do niego pompy paliwa (a moja z DOHC poradzi se z EFI) i w ogole nie chce Ja chce gazniki i trzy owalne filtry z chromowanymi deklami na silniku. Ale to marzenia, realnie to chyba zostane przy EFI |
pompę powiadasz ? _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
|