Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Extrakcyjna w baku??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cornold
Nowicjusz


Wiek: 23
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 42
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 7:57 pm    Temat postu: Extrakcyjna w baku?? Odpowiedz z cytatem

Witam Nie wiedziałem gdzie to wcisnąć. Jak Głupie to Wyciepac w Haciok:)

Chodzi o to: kilka dni temu zalałem do Sierrki bezyne extrakcyjna:) ok 1.5l na 3-4 l Bezynki ze stacji Smile I Samochodzik jakby dostał kopa:/ Co wy o tym sądzicie?? Czy ktoś to testował??
5L bezynki extrakcyjnej to 20zł taniej niż Shel vpower racing
A rezultat naprawde ciekawy:) Pozdrawiam Very Happy
_________________
Vectra sedan 91 2.0 Dachowała;(
Ford sierra 93r 2.0 OHC Super Furka:))
Nie zobaczysz mnie we wstecznym lusterku:))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Słoniu
Arcyekspert


Wiek: 26
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 1374
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 8:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak koszta ktore zaoszczedzisz przez xxx km nie przekrocza kwoty remontu silnika to mozna lac zamiast V-powera Twisted Evil ale ja sie nie znam w sumie jak by mozna na ekstrakcji jezdzic to by wszyscy lali a na stacje nie jezdzili Razz
_________________

90' 2.0 OHC EFI HB+LPG+alu 15"
508314608
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cornold
Nowicjusz


Wiek: 23
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 42
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 9:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chodzi mi o wpływ tego specyfiku na silnik? Jeśli ktoś może mi cos na ten temat powiedzieć to bede wdzięczny, chciałbym sobie jeszcze troszke polatać moją Siunia Wink
_________________
Vectra sedan 91 2.0 Dachowała;(
Ford sierra 93r 2.0 OHC Super Furka:))
Nie zobaczysz mnie we wstecznym lusterku:))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 10:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cornold napisał:
chodzi mi o wpływ tego specyfiku na silnik? Jeśli ktoś może mi cos na ten temat powiedzieć to bede wdzięczny, chciałbym sobie jeszcze troszke polatać moją Siunia Wink


lej to paliwo prez 6 miesiecy a potem napsiz nam jak ci sierrka lata..bedziesz naszym pierwszym testerem Wink
_________________
sierra 2.0 OHC EFI 86r "po czołowce"
- 2.0 DOHC XR4i 91r
-sex nie daje takiej przyjemnosci jak jazda sierra-
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1448626
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4337661
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4420610

gg-4426157
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 5:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

We Wrocławiu parę lat temu były nawet dystrybutoru z ekstrakcyjna na stacjach paliw. Jeździły na tym dwusuwy. Trochę więcej oleju do mieszanki trzeba było lac, bo to suche jak diabli. No i niestety uszczelki gumowe wszystkie mające styczność z tym paliwkiem nie wytrzymywały, trzeba było czesto gaźniki robić ( często, to znaczy w trabancie raz na 2-3 m-ce, bo normlanie to co 6 m-cy mniej więcej )
Jakoś te dwusuwy jeździły, smród za nimi był straszliwy, ale nie słyszłem, żeby był kłopoty z rozszczelnianiem się silników czy tez z zacieraniem silników.
A ponieważ sam mam też na składzie złomu Trabiego, to wiem, co piszę Wink
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 8:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja moze zatestuje Very Happy Very Happy Very Happy Very happy
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 9:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powodzenia...
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
michone_lca
Fan


Wiek: 20
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 205
Skąd: Legnica

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 9:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Benzyna ekstrakcyjna - jest to benzyna lekka (zawierająca węglowodory o liczbie atomów węgla od 5 do 7), którą odrzuca się w procesie otrzymywania benzyny paliwowej, ze względu na zbyt niską temperaturę wrzenia. Oczyszcza się ją przez płukanie (ekstrakcję) z wodą i stąd pochodzi jej nazwa.

Paliwo napędza silnik poprzez spalanie się mieszanki paliwowo-powietrznej w jego cylindrach w wyniku iskry elektrycznej. Spalanie to przebiega w bardzo krótkich cyklach. W trakcie każdego cyklu zmieszana wcześniej z powietrzem benzyna musi ulec możliwie jak najbardziej całkowitemu spaleniu z określoną (dużą) szybkością. Gdy spalanie przebiega zbyt gwałtownie silnik zaczyna "stukać". Stukanie jest spowodowane zbyt gwałtownym (detonacyjnym) spalaniem paliwa i może prowadzić do uszkodzenia silnika szczególnie zaworów, tłoków, korbowodów. Proces spalania zależy od jego warunków, które zależą od konstrukcji silnika, ale jest też także zależny od składu chemicznego paliwa.


Wydedukowac z tego mozna ze dolewajac ekstrakcyjna w silniku nastempuja szybsze wybuchy poniewaz ma nizsza temperature wrenia... nie wiem jak na dzialanie moze wplynac duzo mniejsza ilosc atomow wegla...
_________________
http://diyaudio.pl/forum/ - Forum prawdziwych akkustykow! Również dział Car Audio!
CA in progress :
Front - Helix Blue 62 MKII
Wzmak Front - ALpine MRV-T303
Sub - JL Audio 12' W3-D4
Wzmak Sub - szukam Alpine MRV-T500
Jednostka centralna - bedzie Nakamichi Cd35z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blade
Ekspert


Wiek: 30
Dołączył: 07 Lip 2004
Posty: 869
Skąd: Racula k/Zielonej Góry / Częstochowa

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 10:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i wystarczy dodać potasu lub bioetanolu czyli spirytusu bezwodnego. oba te środki mają działanie przeciwstukowe, antykorozyjne i powinno wszystko być ok Wink dodatek potasowy mozna kupić na stacjach paliw i stosuje się go do bezołowiówki lejąc ja do starego silnika bez katalizatora. kosztuje chyba z 5 zł na cały zbiornik.
_________________
FORD PROBE II - GT 2.5 V6 24V
DAWNO TEMU: XR4I DOHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 11:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nizsza temperatura wrzenia oznacza ze zaczyna gwaltownie sie ulatniac przy przekroczeniu tej temperatury. Ten parametr jest akurat malo wazny przy silniku. Wink
Ja stawiam ze szybko padla by pompa paliwai wtryski bo ekstrakcyjna jest strasznie sucha. Moze jak sie dolewalo by mixolu to jakos by to chodzilo.

Ojciec kiedys mi mowil ze w czasach mlodosci do Jawy/MZ zalali paliwa lotniczego od znajomego mechanika i o maly wlos sie nie zabili podczas pierwszej jazdy, z motocykla zrobil sie normalny killer i naprawde duzo mocy przybylo. Very Happy
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
michone_lca
Fan


Wiek: 20
Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 205
Skąd: Legnica

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 12:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lotnicze kosztuje ok 7 zl za litr a czemu paliwo stosowane do rajdowek kosztuje 30 zl??
_________________
http://diyaudio.pl/forum/ - Forum prawdziwych akkustykow! Również dział Car Audio!
CA in progress :
Front - Helix Blue 62 MKII
Wzmak Front - ALpine MRV-T303
Sub - JL Audio 12' W3-D4
Wzmak Sub - szukam Alpine MRV-T500
Jednostka centralna - bedzie Nakamichi Cd35z
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 2:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

michone_lca napisał:
lotnicze kosztuje ok 7 zl za litr a czemu paliwo stosowane do rajdowek kosztuje 30 zl??


.....i czemu potrafi byc z woda Shocked
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 3:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
michone_lca napisał:
lotnicze kosztuje ok 7 zl za litr a czemu paliwo stosowane do rajdowek kosztuje 30 zl??


.....i czemu potrafi byc z woda Shocked


Neutrino - rozwiń myśl...

paliwo do rajdówek 108 oktan kosztowalo 4 lata temu równowartosc ok 15 Euro / litr.
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 7:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bOOmbeeL napisał:
Neutrino napisał:
michone_lca napisał:
lotnicze kosztuje ok 7 zl za litr a czemu paliwo stosowane do rajdowek kosztuje 30 zl??


.....i czemu potrafi byc z woda Shocked


Neutrino - rozwiń myśl...

paliwo do rajdówek 108 oktan kosztowalo 4 lata temu równowartosc ok 15 Euro / litr.


Jeden z czolowych polskich kierowcow rajdowych zakupil takie paliwo (jak wszyscy zreszta) od jedynego wlasciwie dostawcy, paliwo nazywa sie ELF Turbo Max. W trakcie rajdu auto stracilo moc a potem stanelo Sad W zbiorniku i w przewodach znaleziono wode. Po szybkiej analizie okazalo sie , ze beczki maja dobre kilka lat Shocked Jakby co to postaram sie dowiedziec wiecej na ten temat i dokladniej opisac cala historie.
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PawelKRA vel Bocian
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1766
Skąd: KRAKÓW-MIASTO GWIZDAJĄCYCH ŚLIMAKÓW:P

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 7:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co pamietam to byl Kuchar
_________________
SIERRA 2.0 OHC, 1985 "Łaciata" -Byla

Sierro-fon: 501-472-595
Jedna z niewielu Sierr z brazowym wnetrzem Ghia '92 w Polsce.
Plany: sierpien 06 - Bilstein+Lesjofors, glowica (tuned by Lamer), wrzesien 06 - BLOS albo hamulce 260 mm plus pompa ABS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 7:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pawel KRA napisał:
Z tego co pamietam to byl Kuchar


Dobra pamiec Very Happy
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PawelKRA vel Bocian
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1766
Skąd: KRAKÓW-MIASTO GWIZDAJĄCYCH ŚLIMAKÓW:P

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 7:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale selektywna bo nie pamietam na ktorym rajdzie
_________________
SIERRA 2.0 OHC, 1985 "Łaciata" -Byla

Sierro-fon: 501-472-595
Jedna z niewielu Sierr z brazowym wnetrzem Ghia '92 w Polsce.
Plany: sierpien 06 - Bilstein+Lesjofors, glowica (tuned by Lamer), wrzesien 06 - BLOS albo hamulce 260 mm plus pompa ABS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cornold
Nowicjusz


Wiek: 23
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 42
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 8:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No To może sobie potestuje
rozcieńczyć ze zwykłą beną i powinno być oki
A ałtko latało jak 5,0l Wink
Ciekawy efekt
polecam Very happy
Ps. Dzięki za odpowiedz Very Happy
_________________
Vectra sedan 91 2.0 Dachowała;(
Ford sierra 93r 2.0 OHC Super Furka:))
Nie zobaczysz mnie we wstecznym lusterku:))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Michał-drdjmike
Arcyekspert


Wiek: 15
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 1333
Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 1:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to wiem na czym bede śmigał jak kupie sobie malucha Twisted Evil
_________________
nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pepe
Ekspert


Wiek: 50
Dołączył: 22 Mar 2005
Posty: 539
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 9:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daj sobie spokój z tą benzyną ekstrakcyjną. Silnik rozwalisz w tempie ekspresowym, bo benzyna ta posiada bardzo niską liczbę oktanową (bodajże ok. 60-70). Duże szanse na szybkie wykończenie panewek i sworzni tłokowych. Nie poprawisz tego preparatami potasowymi, bo one nie podnoszą liczby oktanowej, tylko zastępują ołów, który oprócz tego że będąc składnikiem czteroetylku ołowiu podnosił liczbę oktanową i zapobiegał spalaniu stukowemu, to odkładając się na przylgniach zaworowych zapobiegał wybijaniu ich i wypalaniu.
_________________
BLUE SEDAN, CLX 2.0i DOHC - '91
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cornold
Nowicjusz


Wiek: 23
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 42
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 11:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Żeczywiście dam sobie z tym spokuj:) Niech sobie jeszcze Sierunia pośmiga bez stresowo:)) Jeszcze raz wielkie dzięki.
_________________
Vectra sedan 91 2.0 Dachowała;(
Ford sierra 93r 2.0 OHC Super Furka:))
Nie zobaczysz mnie we wstecznym lusterku:))
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wloszek2
Kandydat


Wiek: 21
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 54
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 9:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odnalazlem ten topic bo mam pytanie
zalalem z kumplem do sierki paliwo lotnicze
wlalismy je do zupelnie pustego baku i zgodnie z zaleceniami ziomka z vtg zrobilismy na nim kilkadziesiat kilometrow spokojnej jazdy
pozniej przyszla pora na miezenie na g-techu
auto poprawilo osiagi i 0.5 s do 100km/h

i tu moje pytanie wyczytalem gdzies w necie ze aby to paliwo dawalo kopa w aucie niezbedne jest przestawienie zaplonu

w ktora strone?? i o ile stopni jakos nie moge nic wygrzebac w sieci
prosze o pomoc
z gory dzieki
_________________
92r, kombi, granat, 2.0 DOHC
historia mojej sierry
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=30774
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
maxx von sydow
SierraFan Mod



Dołączył: 03 Kwi 2004
Posty: 1789
Skąd: Dublin,Ireland

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 12:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzeba przyspieszyć zapłon
_________________
LOŻA SZYDERCUFF ON TOUR 2.8i 4X4 Ghia

Słuchać tu >>>Click here to watch Ramzes--The-Hooligans---Trzydziestoletni<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Michał-drdjmike
Arcyekspert


Wiek: 15
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 1333
Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 11:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kamax napisał:
We Wrocławiu parę lat temu były nawet dystrybutoru z ekstrakcyjna na stacjach paliw. Jeździły na tym dwusuwy. Trochę więcej oleju do mieszanki trzeba było lac, bo to suche jak diabli. No i niestety uszczelki gumowe wszystkie mające styczność z tym paliwkiem nie wytrzymywały, trzeba było czesto gaźniki robić ( często, to znaczy w trabancie raz na 2-3 m-ce, bo normlanie to co 6 m-cy mniej więcej )
Jakoś te dwusuwy jeździły, smród za nimi był straszliwy, ale nie słyszłem, żeby był kłopoty z rozszczelnianiem się silników czy tez z zacieraniem silników.
A ponieważ sam mam też na składzie złomu Trabiego, to wiem, co piszę Wink

Potwierdzam, mój ogar śmiga bezproblemowo, ale różnicy w osiągach niestety nie odczuwam, ale już śmiagam na zwykłej- z fiesty oczywiście Twisted Evil
_________________
nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neverhood
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 18 Cze 2006
Posty: 102
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 9:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wloszek2 napisał:
wyczytalem gdzies w necie ze aby to paliwo dawalo kopa w aucie niezbedne jest przestawienie zaplonu


No tak, zmieniając paliwo trzeba też wyregulować gaźnik przedewszystkim skład mieszanki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wtedy dopiero zabawa z zapłonem .... i wtedy porównójcie paliwa. Powino byc super, a jak ktoś chętny wrażeń to kupcie paliwo modelarski (bez oleju), a więc np. 16% nitrometanu, reszta metanol. Jak głowica nie wystrzeli przez maskę , tłoki nie wbiją się w asflt przebijając miskę olejową, korbowód się nie ukręci Very Happy
To poczujecie potwora Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Dla zainteresowanych 0,5l czystego nitrometanolu to koszt ok. 50zł

Można i eter lać Very Happy Very Happy Dużo jest takich fajnych wynalazków. Polecam ksiązkę Miniaturowe silniki spalinowe W.Schier Very Happy
_________________
Ford Sierra 1,6 (GL?) Kombi 1983 + LPG , ponad 560 tyś. km !!!!!!!!!!!! Cel: 1 mln km albo więcej Very Happy
Dlaczego wszystko się psuje? bezawaryjność : 1 naprawa/ 50km ,czy jest jakieś normalne wytłumaczenie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group