Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekładka silnika
Idź do strony 1, 2  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elwood
Kandydat


Wiek: 18
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 93
Skąd: Gdynia pogórze

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 8:42 pm    Temat postu: Przekładka silnika Odpowiedz z cytatem

Mam takie małe pytanko. czy da rade do mojej MKI upchnąć silnik DOHC? Komputer i te wszytkie inne duperele są do tego. I czy ktoś już robił coś takiego? Wtej chwili w moim aucie jest zajeżdzone 2.0 OHC. moja sierra pochodzi z 84 roku.
_________________
Tanie Akcesoria GSM!


Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców...

Prawdziwy meżczyzna ma wał a nie przeguby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
baracuda
Arcyekspert


Wiek: 18
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1245
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 8:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobną sprawe tylko jestem chwilowo uziemiony z braku skrzyni...
Wszystko sie da potrzeba tylko
-silnika
-skrzyni
-wału
-baku
-kompletnego kompa z wiązką itp..
problematyka to łapa od skrzyni nie pasuje i otwór na wajche od zmin biegó jest w innym miejscu... to chyba na tyle


P.S dzięki darkan i dzięki a2rk
_________________
Ford Sierra kombi 2,0 OHC 1988r
Ford Sierra hb 3D. 2,0 Dohc 1983 Już niema Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
baracuda
Arcyekspert


Wiek: 18
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1245
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...
_________________
Ford Sierra kombi 2,0 OHC 1988r
Ford Sierra hb 3D. 2,0 Dohc 1983 Już niema Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Darkan_62
Ekspert


Wiek: 200
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 735
Skąd: Gdańsk-Brzeźno

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 9:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jasne że się da Razz Musisz mieć tylko skrzynie do DOHCa ,wał ,bak z pompą ,belke pod silnik,chłodnice,kanał,kątówkeno i chęci Razz
_________________
MKI DOHC 2.0-87r-PadłSad
MKI DOHC 2.2 turbo ze stajni XXXX-a 4X4 REAKTYWACJA Wink
MKII XR 4X4 2.9 z małymi dodatkami:)
503-589-237 byle nie z pierdołami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Darkan_62
Ekspert


Wiek: 200
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 735
Skąd: Gdańsk-Brzeźno

PostWysłany: Wto Lip 11, 2006 9:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

baracuda napisał:
A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...

Jak za 1.6 wkładasz-to dopisz do listy układ hamulcowy i półosie Razz
_________________
MKI DOHC 2.0-87r-PadłSad
MKI DOHC 2.2 turbo ze stajni XXXX-a 4X4 REAKTYWACJA Wink
MKII XR 4X4 2.9 z małymi dodatkami:)
503-589-237 byle nie z pierdołami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 6:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darkan napisał:
Jasne że się da Razz Musisz mieć tylko skrzynie do DOHCa ,wał ,bak z pompą ,belke pod silnik,chłodnice,kanał,kątówkeno i chęci Razz
Belka pod silnik pasuje z OHC. Nie trzeba jej zmieniać.

Darkan napisał:
baracuda napisał:
A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...
Jak za 1.6 wkładasz-to dopisz do listy układ hamulcowy i półosie Razz
Z hamulców wystarczy zmienić zaciski i tarcze. Półosie wytrzymają takie jakie były.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 6:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A dlaczego skrzynie??
Toyman pisał że zmotał OHC'a z MT75, czyli w jedną stronę są kompatybilne, a czy da sie DOHC'a z N9 zestawić? To czysto teoretyczne rozważania bo i tak bym wolał mt75, chodzi po prostu o maksymalną redukcję kosztów...
Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 7:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

baracuda napisał:

problematyka to łapa od skrzyni nie pasuje i otwór na wajche od zmin biegó jest w innym miejscu... to chyba na tyle

Bzdury gadasz i tyle. Do MT75 zakladasz lape od N9 i wszystko "gra i bucy". Nie sluchaj tych co ci mowia ze czegos sie nei da zrobic, tylko sam sprawdz co i dlaczego.

A kompatybilnosci jest dwustronna - ja mam OHC ze skrzynia MT75, ale nie ma problemu zadnego z zalozeniem N9 do DOHCa.

Poza tym - najlepiej do swapa miecz wszystko - czyli bak, przewody paliwowe, silnik - najlepiej z cala wiazka z calego samochodu, skrzynia i wal.

Jezeli miales wczesniej 1.6 pasuje zrobic upgrade hamulcow co najmniej do tarcz 240 wentylowanych z 2.0 - bebny moga pozostac z 1.6 bo i tak przy normalnym hamowaniu uzywa sie ich tylko w 20% wiec nie ma tragedii.

No i coz ... do dziela. Wszystko sie da jezeli tylko TY sobie to powiesz ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
baracuda
Arcyekspert


Wiek: 18
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1245
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 7:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Darkan napisał:
Jasne że się da Razz Musisz mieć tylko skrzynie do DOHCa ,wał ,bak z pompą ,belke pod silnik,chłodnice,kanał,kątówkeno i chęci Razz
Belka pod silnik pasuje z OHC. Nie trzeba jej zmieniać.

Darkan napisał:
baracuda napisał:
A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...
Jak za 1.6 wkładasz-to dopisz do listy układ hamulcowy i półosie Razz
Z hamulców wystarczy zmienić zaciski i tarcze. Półosie wytrzymają takie jakie były.


co do belki ja zmieniam bo w tym 1,6 nie miałem wspomagania ... Very Happy (chociaż niewiem czy to ma coś wspólnego)


A hamulce zmieniam tylko nie od razu bo chce mieć abs.
Co do pół osi narazie zostają razem z dyfrem te od 1,6 ... (zmienie je jak bede miał kanał...)
_________________
Ford Sierra kombi 2,0 OHC 1988r
Ford Sierra hb 3D. 2,0 Dohc 1983 Już niema Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Elwood
Kandydat


Wiek: 18
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 93
Skąd: Gdynia pogórze

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 8:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja słyszałem że podłaczenie tej wiązki i wogole zestrojenie elektorniki to są duże koszta. Jest tak faktycznie? i CZy ewentualnie mogłbym liczyć na pomoc ktoregoś z sierrafanów z zestrojeniem elektroniki?
_________________
Tanie Akcesoria GSM!


Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców...

Prawdziwy meżczyzna ma wał a nie przeguby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 8:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Darkan napisał:
Jasne że się da Razz Musisz mieć tylko skrzynie do DOHCa ,wał ,bak z pompą ,belke pod silnik,chłodnice,kanał,kątówkeno i chęci Razz
Belka pod silnik pasuje z OHC. Nie trzeba jej zmieniać.

Darkan napisał:
baracuda napisał:
A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...
Jak za 1.6 wkładasz-to dopisz do listy układ hamulcowy i półosie Razz
Z hamulców wystarczy zmienić zaciski i tarcze. Półosie wytrzymają takie jakie były.

Czarus czemu wprowadzasz w blad kolege??
Rocznik 82-84 mialy belke na poduszki podobne do tych z 4x4 wiec jesli nie ma lap od 4x4 to musi belke zmienic.
Co do lapy pod skrzynia jest to samo 82-84 nie podejdzie lapa z DOHC a z OHC czasami trzeba troszke pozezbic
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 8:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O jakim strojeniu elektroniki mowisz ... doprecyzuj, bo niesposob jednoznacznie odpowiedziec na twoje pytanie ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Elwood
Kandydat


Wiek: 18
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 93
Skąd: Gdynia pogórze

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 8:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
O jakim strojeniu elektroniki mowisz ... doprecyzuj, bo niesposob jednoznacznie odpowiedziec na twoje pytanie ...


No chodzi mi o podłaczenie komputera, wiązki itd.
_________________
Tanie Akcesoria GSM!


Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców...

Prawdziwy meżczyzna ma wał a nie przeguby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 8:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie trzeba nic stroic - zakladajac, ze komputer pochodzi od tego samego silnika (a przynajmniej ten sam typ i rocznik) - slowem - najlepiej kupic komplet do swapa. Owszem mozna uruchomic DOHCa np N9C na komputerze N9A ale jest z tym troche zabawy.

Generalnie - jezeli bierzesz komplet do swapa z jednego samochodu - nie potrzebujesz nic stroic - po prostu przekladasz, spinasz odpalasz i jedziesz.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 10:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale faktycznie, jak lajkonik zobaczy wiązkę z DOHC EFI to pewnie się wystraszy. Jeśliby tak samemu tą wiązkę rozbierać to spokojnie da się ją przełożyć do nowej budy. Jeśli nie to byle elektryk powinien sobie z tym poradzić.
W Twoim wypadku Elwood to masz niewielki problem, bo speców masz niemal na podwórku.

BTW po raz kolejny pragnę zaznaczyć, że najtańszym sposobem na swapa na DOHC jest zakup całej Sierry z importu. Przy dobrych wiatrach zmieścimy się wtedy w 1000 złotych a jeśli ktoś ma warunki i umiejętności to zwróci się całość swapa.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 10:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie chcialem byc tym razem nieuprzejmy, ale ten temat wraca jak jakis pieprzony boomeerang.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Elwood
Kandydat


Wiek: 18
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 93
Skąd: Gdynia pogórze

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy skrzynia którą mam teraz będzie pasować czy musze kupić nową? Bo z tego co tu wyczytałem to wał i zbiornik paliwa musze kupic od dohca.
_________________
Tanie Akcesoria GSM!


Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców...

Prawdziwy meżczyzna ma wał a nie przeguby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wał musisz kupic, jesli bedziesz chcial zmieniac skrzynie. Ale nie jest to konieczne. Zbiornik rzeczywiscie musisz miec DOHCowy, razem z pompką
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I to tez niebylejaki DOHCowy bak z pompka, tylko jezeli zakladasz DOHCa EFi - potrzebujesz baku od DOHCa EFI, jezeli gaznikowy - to pompke od DOHCa gaznikowego
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Elwood
Kandydat


Wiek: 18
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 93
Skąd: Gdynia pogórze

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aha, Czyli jeżeli mam silnik, komp, wiązke To moge zostawić starą skrzynie biegów? I w takim wypadku musze jeszcze jescze skombinować zbiornik paliwa z pompą? Czy ktos ma takie cos na zbyciu?
_________________
Tanie Akcesoria GSM!


Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców...

Prawdziwy meżczyzna ma wał a nie przeguby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przecie pisalem ze sa zamienne ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Elwood
Kandydat


Wiek: 18
Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 93
Skąd: Gdynia pogórze

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tam wole się upewnić.
_________________
Tanie Akcesoria GSM!


Proste są dla szybkich samochodów a zakręty dla szybkich kierowców...

Prawdziwy meżczyzna ma wał a nie przeguby...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uhhhhhh ...
toyman napisał:
A kompatybilnosci jest dwustronna - ja mam OHC ze skrzynia MT75, ale nie ma problemu zadnego z zalozeniem N9 do DOHCa.

_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
baracuda
Arcyekspert


Wiek: 18
Dołączył: 13 Sie 2005
Posty: 1245
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 12:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
Uhhhhhh ...
toyman napisał:
A kompatybilnosci jest dwustronna - ja mam OHC ze skrzynia MT75, ale nie ma problemu zadnego z zalozeniem N9 do DOHCa.


No tak ale przeca mt75 jest lepsza bo poco byś zmieniał do ohc skrzynie na mt75 Very Happy

A takie pytanko czy wiążka kompa jest połączona tylko z silnikiem czy też połączona jest np z czymśik pod deską...?? Rolling Eyes
_________________
Ford Sierra kombi 2,0 OHC 1988r
Ford Sierra hb 3D. 2,0 Dohc 1983 Już niema Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 1:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest polaczona z czyms pod deska - a dokladniej czesc przewodow idzie do stacyjki, czesc do pompy paliwa a czesc do skrzyni biegow
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 1:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie zapominajcie o chlodnicy i wezach
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Darkan_62
Ekspert


Wiek: 200
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 735
Skąd: Gdańsk-Brzeźno

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 7:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Darkan napisał:
Jasne że się da Razz Musisz mieć tylko skrzynie do DOHCa ,wał ,bak z pompą ,belke pod silnik,chłodnice,kanał,kątówkeno i chęci Razz
Belka pod silnik pasuje z OHC. Nie trzeba jej zmieniać.

Darkan napisał:
baracuda napisał:
A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...
Jak za 1.6 wkładasz-to dopisz do listy układ hamulcowy i półosie Razz
Z hamulców wystarczy zmienić zaciski i tarcze. Półosie wytrzymają takie jakie były.

Czarek-Belka w MKI jest taka sama jak w XR 4X4 czyli z DOHCa nie pasuje Razz Przerabiałem to Razz
_________________
MKI DOHC 2.0-87r-PadłSad
MKI DOHC 2.2 turbo ze stajni XXXX-a 4X4 REAKTYWACJA Wink
MKII XR 4X4 2.9 z małymi dodatkami:)
503-589-237 byle nie z pierdołami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Darkan_62
Ekspert


Wiek: 200
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 735
Skąd: Gdańsk-Brzeźno

PostWysłany: Sro Lip 12, 2006 8:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

baracuda napisał:
toyman napisał:
Uhhhhhh ...
toyman napisał:
A kompatybilnosci jest dwustronna - ja mam OHC ze skrzynia MT75, ale nie ma problemu zadnego z zalozeniem N9 do DOHCa.


No tak ale przeca mt75 jest lepsza bo poco byś zmieniał do ohc skrzynie na mt75 Very Happy

A takie pytanko czy wiążka kompa jest połączona tylko z silnikiem czy też połączona jest np z czymśik pod deską...?? Rolling Eyes

N9 w DOHCu możliwe-tylko po co?Lepsza czy gorsza-multum opini na ten temat Twisted Evil Praktyczniejsza jest do DOHCa MT 75-zero żeźby-
Co do wiązki Kolego sam silnik to 1/2 roboty-jeszcze trzeba do stacyjki pociągnąc oraz do zbiornika,zegary,obrotomierz ,ITP Razz
_________________
MKI DOHC 2.0-87r-PadłSad
MKI DOHC 2.2 turbo ze stajni XXXX-a 4X4 REAKTYWACJA Wink
MKII XR 4X4 2.9 z małymi dodatkami:)
503-589-237 byle nie z pierdołami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Lip 13, 2006 12:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darkan napisał:
Tcharec napisał:
Darkan napisał:
Jasne że się da Razz Musisz mieć tylko skrzynie do DOHCa ,wał ,bak z pompą ,belke pod silnik,chłodnice,kanał,kątówkeno i chęci Razz
Belka pod silnik pasuje z OHC. Nie trzeba jej zmieniać.

Darkan napisał:
baracuda napisał:
A co do tego 2,0 ohc to ja wkładam za zajezdzone 1,6 więc sie nie martw...
Jak za 1.6 wkładasz-to dopisz do listy układ hamulcowy i półosie Razz
Z hamulców wystarczy zmienić zaciski i tarcze. Półosie wytrzymają takie jakie były.

Czarek-Belka w MKI jest taka sama jak w XR 4X4 czyli z DOHCa nie pasuje Razz Przerabiałem to Razz


BELKA w MK1 `82 i `83 jest INNA niż w xr4x4. !!!
podobne sa tylko poduszki.

a co do skrzyń - ja wole i preferuje N9 i taka niedługo wyląduje w moim TOYu !!!
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Lip 13, 2006 4:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przepraszam że się wtrącam w Wasze rozważania ale belki w mk1 byly 3 rodzaji, 4x4 w wersji ze wpsomaganiem, oraz z poduszkami na jedna i dwie sruby ktore wystepowaly w wersji do wspomy i bez
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następna
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group