Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Usprawnienie hamulcow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 12:48 pm    Temat postu: Usprawnienie hamulcow Odpowiedz z cytatem

mam problem z hamulcami bo czasem po dluzszym hamowaniu staja sie.... miekkie i sa problemy z zablokowaniem kol, czeka mnie wymiana tarcz - jakie kupic ? nawiercane brembo moze ?
klocki jakie polecacie ? tzn aby nie ferodo bo znajomy malo sie nie zabil przez nie
no i kolejne pytanie jaki plyn hamulcowy nalac ?
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 2:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak mieknie po duzej ilosci hamowania to si przegrzewa - trzeba zmienic plyn na lepszy ale moze wystarczyc zmiana na nowy jak starego dlugo nie zmieniales. W kazdym badz razie dot4 lub dot5.1 lepiej jak sie przegrzewaja
Jesli chodzi o tarcze to chyba najlepiej zwykle a dobre/ew nacinane ale to sie wiaze z szybszym zuzyciem klockow znacznie. Nawiercane ponoc potrafia pekac. Tez mnie to czeka bo moje powoduja wibracje - musze sie zastanowic dobrze moze jednak brembo max (nacinane) ?
Co sie stalo z klockami ferodo znajomemu ze sie malo nie zabil i jakiej serii byly to klocki. Ferodo raczej maja dobra opinie (nawet bardzo dobra).
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 5:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znajomy ma zakald tuningowy ... mial jakies tam ferodo niedopytywalem jakie przy ktoryms hamowaniu klocki sie przypiekly do tarczy i nie puscily jak popuscil hamulec... no i lecial nie mogac skrecac....
znajomi mowili ze jak mnei keidys widzieli to sie tarcze hamulcowe swiecily od temperatury...
wiec tarcze i klocki lepiej tez wymienie na cos wytrzymalszego ... pytanie na jakie by byly w maire tanie a dobre
hamulcy na wieksze nie zmienie bo nie wejda mi w nowe alu wieksze juz ...
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 5:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bardzo ciekawa sprawa - pierwszy raz slysze o czyms takim. Klocki ferodo sa raczej powszechnie stosowane w sporcie. Dobre tez sa Mintex'y ale nie wiem jak z ich dostepnoscia i cena w PL. Jest jeszcze EBC ale o nich slyszalem bardzo rozbiezne opinie (szukalem na temat hamulcow na http://forum.streetracing.pl - tam sporo topicow o tym)
Jak ci sie swieca hamulce to sie musisz zastanowic nad jakim solidnym rozwiazaniem - klocki wyzszych serii lepiej dzialaja w wysokiej temperaturze ale za to slabo hamuja na zimno. Nie sa one tez raczej tanie.
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 5:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dorwalem tarcze hamulcowe brembo po znizkach za 90zl/szt i niewiem czy ich nie wziac,
plyn i tak mialem wymienic to moge wlac 5.1 jesli to cos da... a klocki aktualnie mam nowe tylko zapomnialem jakiej firmy... VIK mi je polecil ...
czytalem dzisiaj o cosworcie podobno mial zaciski hamulcowe chlodzone woda :)
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 6:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DeMaDeS napisał:
dorwalem tarcze hamulcowe brembo po znizkach za 90zl/szt i niewiem czy ich nie wziac,
plyn i tak mialem wymienic to moge wlac 5.1 jesli to cos da... a klocki aktualnie mam nowe tylko zapomnialem jakiej firmy... VIK mi je polecil ...
czytalem dzisiaj o cosworcie podobno mial zaciski hamulcowe chlodzone woda Smile


Heh ... myślę że to bajka. Raczej nikt nie chłodzi zacisków, bo i tak wydolność takiego układu chłodzenia musiałaby być duuuużżżżooooo większa niż klimy, więc uznaję to za nieralne, tym bardziej, że woda wyrtrzyma do 110 st. C pod cisnieniem, płyny moze 140 przy 4-5 barach ciśnienia, a temperatura płynu może sięgać nawet 300-350 st. C, nie mówiąc już o temp. zacisków i tarcz. Na czerwono to one świecą przy kilkuset stopniach i to powyżej 500 st. C.

Układ chłodzenia płynu hamulcowego na pewno był montowany w jaguarze XJS V12, ale to układ chłodzenia płynu hamulcowego, a nie zacisków.

Zresztą, moje wymarzone auto, czyli jaguar XJS V12 z 1969 roku miał klimatyzacje, tylko dlatego, że bez niej po 15 minutach jazdy temperatura wnętrza pojzadu podnosiła sie bez klimy do 40 st. C. Klima w tym egzemplarzu to nie był komfort, tylko konieczność. Szkoda, że były tylko wersje z kierą po prawej stronie i dziś to one kosztują .... hohohoho ... za dużo jak na moje zycie, zakładając, że byłbym w stanie 1000 PLN miesiećżnie na ratę przeznaczyć. Musiałbym go spłacac co najmniej 360 m-cy ( liczę wraz z odsetkami na poziomie stawki WIBOR + 1,5 % ), co daje 30 lat.

Jakby nie liczyć, nie stać mnie na to cudo Sad
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 6:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sama zmiana plynu jak byl stary moze juz sporo dac - dot 5.1 jest troche lepszy wiec jak masz problem z grzejacymi sie hamulcami to to chyba dobry wybor.
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 6:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kup sobie tarcze zaciski i kopyta od Sierry z ABSem (260mm)
pomyśl także o wydajniejszej pompie od tegoż ABS`u. (mam taką)
wystarczają w zupelności przy dobrych tarczach i klockach do zatrzymania w każdych warunkach Sierry.

ja mam tarcze Motorcrafta i nie od nowości śmignąłem na nich już 60 tyś km zmieniając przynajmniej 4 razy klocki.
a jak kupilem auto tarcze juz mialy mały rant, teraz mają o pare dziesiątych mm. większy (po 60 tyś) wiec jestem pod wrazeniem.

a kto widzial na OZSie jak jeżdże to chyba wie że nie powinny tarcze tyle u mnie wytrzmać Wink
a skoro nie narzekam na hamulce to Dem - w zupełności CI do Sierry wystarczą 260mm.

PS. Brembo - dobra firma. Ferodo Racingi (klocki) są zaje*te ale nie hamują jak są zimne, natomiast jak sie nagrzeją to zablokują nawet gąsienice czołgu!
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 7:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kwestia jest taka ze 260tki nie wejda...
wic w gre wchdozi tylko usprawnienie 240
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 7:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bOOmbeeL napisał:
kup sobie tarcze zaciski i kopyta od Sierry z ABSem (260mm)
pomyśl także o wydajniejszej pompie od tegoż ABS`u. (mam taką)


Zasadniczo:
1. Tarcze.
2. Zaciski.
3. Zblocza.
4. Ewentualnie pompa hamulcowa

Pomyliłem się??
Rozumiem, że sugerujesz wstawienie 260 mm od ABS na przód, bez ruszania bębnów na tyle.
A więc wymianie podlegają: tarcze-na wentylowane od ABS-u, zaciski i zblocza ( na te od ABS-u, bo przecież w stare zaciski i zblocz te tarcze nie wejdą ), ewentualnie mozna, ale nie trzeba? wymieniać pompy hamulcowej.
Dobrze rozumuję ??
Proszę o potwierdzenie, bo mnie akurat taka zmiana interesuje, a nie chcę uczyć się na własnych błędach. Przyczyna zmiany jest prozaiczna. Na zaciskach mam zaspawane te torksy, więc żeby wymienic płytki, muszę całe zblocze demontować Sad, poprzaedni własciciel był idiotą.
Pytanie zasadnicze, czy zblocza od ABS-u będa pasowac na otwory śrub mocujacych do piasty od zwykłych hamulców. Nie chciałbym piast wymieniać.
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 9:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

temat hamulcow byl juz szeroko omawiany
Z moich doswiadczen - zalozylem mikoda tarcze i klocki ferodo
zestaw popularny i stosunkowo tani
po 5 miesiacach przestaly piszczec ale skutecznosc jest super
kola staja w miejscu nawet przy 140 i lapia rowno
A tarcze to mi sie grzaly kiedys nie od hamowania tylko jak mi cylinderek nie wracal i tarcza caly czas tarla o klocki
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
hydrowir
SierraFan Mod



Dołączył: 16 Lut 2004
Posty: 1748
Skąd: wrocław gg 4352158

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 11:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie jak pisze Marek: za przypiekanie odpowiadają zaciski a nie klocki,szczególnie takiej firmy jak ferodo,nie wyobrażm sobie takiej sytuacji
Co do skuteczności hamulców Sierry to mam, o nich jak najlepszą opinię,należy tylko o nie dbać,W Brigitte mam 260 4x tarcze-uważam je za ,za mocne bez działającego ABS,w red combi 2x240 + bębny nawet przy ostrej jeżdzie uważam je za zupełnie wystarczające.Nie szukałbym w tym temacie kwadratowych jaj.
Hamulce chłodzone wodą można zobaczyć na wyścigach ciężarówek,bombowo to wygląda Shocked
_________________
2,0i OHC 91' red combi
XR4x4 2,9i"Brigitte"
XR4 Ti 2,3 "Paker"
ALL FOR SPEED
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pirania
SierraFan Admin


Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7647
Skąd: Zielona Góra/Warszawa

PostWysłany: Czw Sie 19, 2004 11:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Hydrem, poza tym ci co byli na OZS widzieli jak ogień szedł z klocków i tarcz i miomo to wszyscy hamowali na czas Smile
_________________
R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii Sad
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Sie 20, 2004 2:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kamax.
jeśli te "zblocza" jak to nazwałeś to mocowania zacisków do piast (czyli kopyta zacisków) to to samo. to są inne i trzeba dostać te od ABS`u
zaciski są bodajże (nie dam sobie głowy uciąć) takie same.
natomiast polecam zmiane pompy bo to naprawde dużo daje!
pompa ta elektrycznie (dodatkowo) utrzymuje ciśnienie w ukł. ham. pomagając i to znacznie!
a piasty w ABSie i nie są takie same. nawet 4x4 ma takie same otwory mocujące. inne ma tylko Cosworth RWD. ale da sie przerobić Smile
bo mialem u siebie takie zaciski i tarcze (293mm) łatwiej kola blokuje ale brak odczuwalnej różnicy skuteczności. wiec wróciłem do zwykłych 260mm.
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Seemann
SierraFan Admin


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 295
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Pią Sie 20, 2004 2:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kamax, te same zmiany co planujesz przeprowadzić byly w moim 2.0, mialem tam z przodu hamulce 260mm a z tyłu bębny.
Mam zaciski z mocowaniami, jak chcesz to możesz przyjechać i sprawdzić czy pasują Wink


Ostatnio zmieniony przez Seemann dnia Pią Sie 20, 2004 6:10 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Sie 20, 2004 4:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślę, że to przede wszystkim problem płynu - jak masz stary to pewnie nałapał brudu i wody i gdy się rozgrzeje to się po prostu robią korki z pary. Dopiero w dalszej kolejności trzeba się zastanawiać nad "tuningiem" Wink .
_________________
XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!

Pleaseeee...Pimp my ride Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pią Sie 20, 2004 1:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Seemann napisał:
Kamax, te same zmiany co planujesz przeprowadzić byly w moim 2.0, mialem tam z przodu hamulce 260mm a z tyłu bębny.
Mam zaciski z mocowaniami, jak chcesz to możesz przyjechać i sprawdzić czy pasują Wink


Przy okazji rozliczyć sięza sprzęgiełko, które do tej pory hula Smile.
Może po 1-ym września się odezwę w temacie spotkania.
Dzięki za propozycję, pogadamy, popatrzymy Smile
Pozdrawiam
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Makus
Nowicjusz



Dołączył: 12 Maj 2004
Posty: 45
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Wrz 01, 2004 12:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MF napisał:

Jesli chodzi o tarcze to chyba najlepiej zwykle a dobre/ew nacinane ale to sie wiaze z szybszym zuzyciem klockow znacznie.
dobra).



Ja mam brembo w zestawie z ferodo premium i naprawde hamuja bardzo dobrze a co do zurzycia to jest oka Klocki wyminiam co pol roku albo troche wiecęj.Naprawde polecam
_________________
Sierra 2.0 DOHC LPG sedan bez podlokietnika
CWAJ KOLOREN z tylu bez klamken- juz pomalowany PODZIEKOWNIA DLA MARKA i WROTKA za pomoc i OLI za duchowe wsparcie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 5:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odgrzebie hamulcowy temat Smile

Popatrzylem dzis na przedni zawias Transita. Nie wiem jaki silnik, rocznik '96 chyba. Tarcze wygladaly jak te od Scorpio Mk1, czyli 260mm, wentyle na 5x112, na tym jakby dustans i kola na 5x160. Ale co najciekawszwe - dwutloczkowe zaciski!! No i sie mi lampka zapalila Idea

A moze te zaciski da sie pozenic z tarczami 260mm Sierry. Tylko jak z jarzmem - transitowe/sierro/dorabiane?? Najlepiej Sierrowe, bo wtedy siadloby na tarcze z 4x4 Very Happy Zna ktos wymiary i mocowania zaciskow Transita. Aaaa, transit na kolach 14"
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 9:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm ... a moj brachol ma z tamtych lat transita LT ... podjade do niego w wolnej chwili i pomierze ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
martipless
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 1069
Skąd: South Yorkshire, UK

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 10:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tzn ze do zwyklych hamulcow bez absu mozna podpiac pompe od ABSu, bez przerobek i bedzie lepiej hamowac??
_________________

FOG 1.6l OHC+LPG 1986r - moja ex, gdzies w Łodzi
XR4i 2.0 DOHC+LPG 1991r - obecna
Przebywam na terenie Zjednoczonego Krolestwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tiges [Przemek]
SierraFan Mod


Wiek: 29
Dołączył: 13 Sty 2004
Posty: 1705
Skąd: Piekary (Jelcz-Laskowice)

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 10:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciezarowki wyczynowe maja hamulce chlodzone ciecza ... fajnie to wyglada Wink jak para bucha ciagle. A jak tarcze sie swieca, to oznacza ze temperatura przekracza 800 stopni
_________________
'93 Форд Сиерра 2.0i CLX Tуpнep
... gaz do dechy i wypuszczam czad z aparatury co ma 1000 W ...
http://free.of.pl/t/tiges/sierra.html - dane techniczne i silniki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Zbych
Mistrzunio


Wiek: 24
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 431
Skąd: Hażlach

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 10:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zn ze do zwyklych hamulcow bez absu mozna podpiac pompe od ABSu, bez przerobek i bedzie lepiej hamowac??




Stary mam to i powiem Ci tylko tyle ze jak ostanio jechałem sierra od Black Eryka (ma nową pompe zwykłą) to przed szkrzyżowaniem wpadłem w panike że nie ma hamulców

Szerzej masz opisane to w faq lub u mnie w temacie Moja sierra
_________________
Sierra 2,0 ohc gold silica cope 87 r -została dawcą
Sierra 2,0 dohc efi srebrny sedan- głośniej radio i wszystko gra
Kontaktus onlus gsmus 604 918 986
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 10:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

martipless napisał:
tzn ze do zwyklych hamulcow bez absu mozna podpiac pompe od ABSu, bez przerobek i bedzie lepiej hamowac??

http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21849

Powiem ci, ze coraz wiecej ludzi ze mna rozmawia i coraz wiecej z nich instaluje te pompy. Jezeli popatrzysz na date utworzenia przeze mnie tego watku w FAQ o pompie ABS - zobaczysz ze uzywam jej od przeszlo 8 miesiecy (w standardowym ukladzie tarcze 240 i bebny 9") - roznica w hamowaniu jest nieporownywalna, a komfort uzytkowania o niebo lepszy niz przy standardowej pompie.

Od czasu instalacji zmienie ulegly tylko dwie rzeczy - porzadne zarobienie koncowek i zaizolowanie laczen przewodow i wymiana tarcz hamulcowych - bo stare zajezdzilem.

W niedlugim czasie - ale to pewnie juz w nowej budzie - przymierzam sie do tarcz min 260 mm i tarcze na tyl.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group