Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorek Nowicjusz
Wiek: 27 Dołączył: 19 Sty 2005 Posty: 38 Skąd: Konin
|
Wysłany: Nie Mar 19, 2006 10:02 pm Temat postu: sportowe sprężyny JAMEX |
|
|
Witam. Jestem zainteresowany kupnem sportowych spreżyn do Sierrki 2.0 DOHC.Znalazłem w necie spężynki JAMEXA. Co o nich sądzicie ? Może ktoś na takich jeździ ?
Tu jest stronka na której znalazłem te spężynki !!
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=87352832 _________________ 2.0 DOHC EFI --Najprzyjemniejsza czynność jaką można robić w ubraniu to jazda Sierrką , a bez ubrania Sex -- |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pon Mar 20, 2006 6:11 am Temat postu: |
|
|
Mnie się nie pytajcie bo ja tylko takie miałem na szprzedaj ale kupujący sobie je chwalił... _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
masney Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 635 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pon Mar 20, 2006 7:32 am Temat postu: |
|
|
Ponoć jazda fajna, tylko są 2 ale:1. Nie wiem, czy do tego nie trzeba by jakichś gazowych amowków2. Ktoś coś mówił, że mu pod większym obciążeniem dupa za bardzo siadała. Może ten ktoś się wypowie, bo to dość istotne. _________________ Bordowa Sierra 2,0 Dohc Efi 90' |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pon Mar 20, 2006 8:24 am Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | A czemuś je w końcu sprzedał? Miały być dla Ciebie, co nie? |
Pojebali się i nie spasiły mi do amorów _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Pon Mar 20, 2006 8:46 am Temat postu: Re: sportowe sprężyny JAMEX |
|
|
Lorek napisał: | Witam. Jestem zainteresowany kupnem sportowych spreżyn do Sierrki 2.0 DOHC.Znalazłem w necie spężynki JAMEXA. Co o nich sądzicie ? Może ktoś na takich jeździ ? |
nie montuj progresow do fabrycznego amora tylko.....to wcale nie jest dobry pomysl telepalem sie tak pare miechow ale nie polecam...trzseba by cos twardszego _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Lorek Nowicjusz
Wiek: 27 Dołączył: 19 Sty 2005 Posty: 38 Skąd: Konin
|
Wysłany: Sro Mar 22, 2006 5:54 pm Temat postu: |
|
|
Dlaczego nie progresywne ?. Z tego co wiem to progresywne bedą się lepiej spisywały ponieważ pod większym ciężarem będą się mniej uginały niż normalne.
Co sądzicie o tej firmie "JAMEX" ?
Wiecie moze jakiej twardości są te Jamexa ,ponieważ nie chce zbyt twardych bo bedą dodatkowo felgi 17 cali z oponami 215/45 ,a nie mam zamiaru jeździć wozem drabiniastym !!
ZeT masz może jakiś numer kontaktowy do tego gościa co mu sprzedałeś te sprężynki ?? _________________ 2.0 DOHC EFI --Najprzyjemniejsza czynność jaką można robić w ubraniu to jazda Sierrką , a bez ubrania Sex -- |
|
Powrót do góry |
|
|
Shogun Ekspert
Wiek: 24 Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 778 Skąd: 100lica Drink Team
|
|
Powrót do góry |
|
|
masney Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 635 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 5:39 am Temat postu: |
|
|
Shogun napisał: | Ja mam takie i bardzo sobie chwalę. |
Może rozwiń? _________________ Bordowa Sierra 2,0 Dohc Efi 90' |
|
Powrót do góry |
|
|
Igor250 Fan
Wiek: 30 Dołączył: 08 Gru 2003 Posty: 242 Skąd: choszczno
|
Wysłany: Pon Kwi 03, 2006 5:01 pm Temat postu: |
|
|
Tez smigam na takich sprezynach -40mm z amorkami blisteina. auto smiga jak po torach. _________________ Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition |
|
Powrót do góry |
|
|
Lorek Nowicjusz
Wiek: 27 Dołączył: 19 Sty 2005 Posty: 38 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon Maj 01, 2006 7:56 pm Temat postu: |
|
|
Igor - i poszła ci te -40 w dół ? Masz moze fotki swojej sierrki ,jak mozesz to przeslij mi na k_lorek@wp.pl _________________ 2.0 DOHC EFI --Najprzyjemniejsza czynność jaką można robić w ubraniu to jazda Sierrką , a bez ubrania Sex -- |
|
Powrót do góry |
|
|
jkConstructor vel BOLSs Arcyekspert
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1259 Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra
|
Wysłany: Pon Maj 01, 2006 9:23 pm Temat postu: |
|
|
Igor250 napisał: | Tez smigam na takich sprezynach -40mm z amorkami blisteina. auto smiga jak po torach. |
Jakie B4 B6 B8 ... _________________
Paweł - kom 609 929 915
Ściera: http://img204.imageshack.us/my.php?image=lass5fm.jpg |
|
Powrót do góry |
|
|
co sie stao ?? Guru
Wiek: 27 Dołączył: 19 Sty 2004 Posty: 2004 Skąd: W R O C Ł A W
|
Wysłany: Pon Maj 01, 2006 9:37 pm Temat postu: |
|
|
Lorek napisał: | Dlaczego nie progresywne ?. Z tego co wiem to progresywne bedą się lepiej spisywały ponieważ pod większym ciężarem będą się mniej uginały niż normalne.
|
Pod warunkiem że są z konkretnym amortyzatorem bo jak takie zamontujesz do fabrycznego to trakcje będziesz miał porównywalną z maluchem na wyżyganych amorach _________________ "Wierzę, że Pan jednak mnie nie opuści
Jak by miał z rąk taką zdobycz wypuścić
Pan - ale który?, pytasz się zdziwiony
Otóż ten jeden z odpowiedniej strony" |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 3:45 pm Temat postu: |
|
|
co Ty dajesz, ja sobie obciałem seryjne o około 40-45 mm i trakcja jest lepsza. da sie fajnie poślizg na mokrym utrzymać. twardsze to to jest niż było, ale nie dzieki sprezynom bo poprostu mam z tyłu amortyzatory tak zjechane, że od pewnego zakresu już poprostu nie działają :]. Trzeba jednak bedzie wrzucić coś twardszego, bo jak sie jedzie z 3ema 100 kg pasażerami z tyłu to jest problem na dziurach. _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
zero80 Szpenio
Wiek: 26 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 357 Skąd: czerwionka
|
Wysłany: Wto Maj 09, 2006 5:07 pm Temat postu: |
|
|
mam jamexy przeznaczone dla rocznika od 84 w sierce z 83, narazie z przodu... bo tylky wachacz wymaga więcej czasu... przód i ładnie wygląda i fajnie się sprawuje... ! 1 małe auła trzeba się liczyć z kasztem wymiany wszystkich gumek w zawieszeniu bo mi po 3 tygodniach jazdy wszystko trzerszczy i czuć bicie na kierownicy... |
|
Powrót do góry |
|
|
Shogun Ekspert
Wiek: 24 Dołączył: 07 Kwi 2005 Posty: 778 Skąd: 100lica Drink Team
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzywa Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 915 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw Maj 25, 2006 8:17 pm Temat postu: |
|
|
właśnie dobieram progresywy od bmw, jak założe w czerwcu to powiem co i jak, ceny nie podam bo jest śmieszna(h&r) _________________ sierrafan to jedna rodzina.
xr4 z wytryskiem, jak f-16, wspomaganie, lpg, abs, hcv, hiv, itd..
skype-"krzywasierra
tel.695-582-408 |
|
Powrót do góry |
|
|
PawelKRA vel Bocian Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1766 Skąd: KRAKÓW-MIASTO GWIZDAJĄCYCH ŚLIMAKÓW:P
|
Wysłany: Czw Maj 25, 2006 11:04 pm Temat postu: |
|
|
Ktore BMW? _________________ SIERRA 2.0 OHC, 1985 "Łaciata" -Byla
Sierro-fon: 501-472-595
Jedna z niewielu Sierr z brazowym wnetrzem Ghia '92 w Polsce.
Plany: sierpien 06 - Bilstein+Lesjofors, glowica (tuned by Lamer), wrzesien 06 - BLOS albo hamulce 260 mm plus pompa ABS |
|
Powrót do góry |
|
|
damianwertz Kandydat
Wiek: 23 Dołączył: 21 Lut 2005 Posty: 98 Skąd: Czempiń WLKP
|
Wysłany: Czw Cze 15, 2006 10:28 am Temat postu: |
|
|
To ja kupilem Jamexy od ZeT-a auto zeszło o 40mm ale dopiero po ok 1000km jak to się poukładało jestem bardzo zadowolony z tych sprężyn jeśli ktoś ma jakieś pytamia to zapraszam na PW lub GG _________________ Sierra 1.8CVH 5dzwi
1992rok LPG -40mm Jamex |
|
Powrót do góry |
|
|
zero80 Szpenio
Wiek: 26 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 357 Skąd: czerwionka
|
Wysłany: Czw Cze 15, 2006 2:40 pm Temat postu: |
|
|
mam juz i przody i tyły jamexy na amorkach gazowych kayaby i spisują się ideanie... ale są 2 ale, 1 ale to ale trzeba uważać prz przejazdach po różnych gównianych progach i załamainaich terenu... ja już wachaczem raz zachaczyłęm... 2 ale to ale trzeba mieć miękie siedzenia bo dziury są niemiłosiernie dobrze odczuwane.... ale na drodze bajer... _________________ moja 83 czarna zemsta na teściu....
|
|
Powrót do góry |
|
|
masney Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 03 Wrz 2005 Posty: 635 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Czw Cze 15, 2006 8:34 pm Temat postu: |
|
|
zero80 napisał: | mam juz i przody i tyły jamexy na amorkach gazowych kayaby i spisują się ideanie... ale są 2 ale, 1 ale to ale trzeba uważać prz przejazdach po różnych gównianych progach i załamainaich terenu... ja już wachaczem raz zachaczyłęm... 2 ale to ale trzeba mieć miękie siedzenia bo dziury są niemiłosiernie dobrze odczuwane.... ale na drodze bajer... |
Ciekawe, czy jak by były odpowiednie sportowe amorki, to lepiej by było z przejazdem po nierównościach? Ostatnio na forum był link, gdzie za 700 pln(promocja) można kupić komplet Jamexa(4 amorki + 4 spręzyny) do Sierry. _________________ Bordowa Sierra 2,0 Dohc Efi 90' |
|
Powrót do góry |
|
|
co sie stao ?? Guru
Wiek: 27 Dołączył: 19 Sty 2004 Posty: 2004 Skąd: W R O C Ł A W
|
Wysłany: Czw Cze 15, 2006 8:38 pm Temat postu: |
|
|
masney napisał: | zero80 napisał: | mam juz i przody i tyły jamexy na amorkach gazowych kayaby i spisują się ideanie... ale są 2 ale, 1 ale to ale trzeba uważać prz przejazdach po różnych gównianych progach i załamainaich terenu... ja już wachaczem raz zachaczyłęm... 2 ale to ale trzeba mieć miękie siedzenia bo dziury są niemiłosiernie dobrze odczuwane.... ale na drodze bajer... |
Ciekawe, czy jak by były odpowiednie sportowe amorki, to lepiej by było z przejazdem po nierównościach? Ostatnio na forum był link, gdzie za 700 pln(promocja) można kupić komplet Jamexa(4 amorki + 4 spręzyny) do Sierry. |
tak był link tylko sądząc po wyglądzie przednich amortyzatorów był to komplet do mk1.. _________________ "Wierzę, że Pan jednak mnie nie opuści
Jak by miał z rąk taką zdobycz wypuścić
Pan - ale który?, pytasz się zdziwiony
Otóż ten jeden z odpowiedniej strony" |
|
Powrót do góry |
|
|
Kudlaty Mistrzunio
Wiek: 27 Dołączył: 10 Lis 2004 Posty: 470 Skąd: Radom
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw Cze 15, 2006 10:32 pm Temat postu: |
|
|
Macio - masz race, ale w calosci sie chyba da zalozyc do kazdej oski, nie?? _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
co sie stao ?? Guru
Wiek: 27 Dołączył: 19 Sty 2004 Posty: 2004 Skąd: W R O C Ł A W
|
Wysłany: Pią Cze 16, 2006 5:37 am Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | Macio - masz race, ale w calosci sie chyba da zalozyc do kazdej oski, nie?? |
przypuszczam że tak _________________ "Wierzę, że Pan jednak mnie nie opuści
Jak by miał z rąk taką zdobycz wypuścić
Pan - ale który?, pytasz się zdziwiony
Otóż ten jeden z odpowiedniej strony" |
|
Powrót do góry |
|
|
zero80 Szpenio
Wiek: 26 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 357 Skąd: czerwionka
|
Wysłany: Pią Cze 16, 2006 6:34 am Temat postu: |
|
|
1. tak z histroi geneza sportowych kompletów zawieszeń obnizonych... czy oni jeżdzą w wyścigach po polskich dziurawych drogach na obnizonym zaiweszeniu? z mojego punktu widzenia oboniżone zawieszenie stworzono do jazdy szybkie po gładkich nawieszchniach... cóż nasze polskie warunki raczej przypominają rajdy wrc, a oni na obniżonych jeżdzą?
2. gdy kupowałem sprężynki to gość z jamexa mówił mi o komlpetach do sierrki, są do każdego modelu, ale trzeba czasem poczekać....
3. nie przemawia do mnie opcja komplet z jamexa... sprężyny to sprężyny... nie muszą być od razu wiatechy czy inne firmówki za 800 za komplet... ale amorki za małe pieniądze nie mogę byc dobre... ja wybierałem między koni a kayabą... ale kasa zdecydowała... koni jest droższe...
4. przy obniżeniu do 40 mm można stosować seryjne amorki, a ja nie mam lużnych gazówek, ale twardsze gazówki... _________________ moja 83 czarna zemsta na teściu....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek Mistrzunio
Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 497 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw Cze 22, 2006 9:09 am Temat postu: |
|
|
Ja mam komplet
Fakt nisko siedzi (porownywalnie z obcietymi dwoma zwojami ze standardowych sprezyn )
W zestawieniu z 215/40/16 jest twardo, czuc zasadniczo wszystko na drodze. ALe nie przechyla sie i jedzie jak przyklejone, moglo by byc ciut bardziej miekkie, szczegolnie z tylu bo dupa lata jak dzika, co jest ponoc wlasnie spowodowane twardoscia tylu.
Mcpershony faktycznie sa ze stozkowym podparciem gniazda sruby, tak jak w poaczatkowej fazie mk1, ale to akurat nie ma znaczenia, tylko trzeba uwazac jak ktos ma przewymiarowane kolka, zeby sie zmiescily przez te stozki. _________________ Niestety w tym roku zabraknie babci Sierry i wiecznego 18 latka na OZS.
Zycze wszystkim udanej zabawy, a niezdecydowanym przesylam kopniaka w dupe! I niech sie pakuja |
|
Powrót do góry |
|
|
|