|
SierraFan Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry
Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum
"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości, która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."
Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mz102
Dołączył: 07 Maj 2005 Posty: 3 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią Cze 02, 2006 10:26 pm Temat postu: Tu Rakieta!!!Proszę o rady!!! |
|
|
Witam zalozylem kiedys temat jak zwiekszy moc w sierce ja troche zrobilem i osiagnolem 140KM ale to jest malo Mam motor 2.0 OHC EFI.
Mam kilka pomyslow:
Co Sadzicie o:
1.Wszystkie kola z walu,wspomagania,alternatora i wiatraczka zaminic na aluminiowe kute na zimno?(beda bardzo lekkie i auto bedzie mialo wiecej niutonometrow)
2.Wsadzic inne wtryski wieksze tylko nie wiem z czego i zeby to bylo w miare tanie a nie z jakiegos Ferrari czy Porsche(nie stac mnie).
3.Kolektor 4,2,1 da cos czy nic?
CO BYSCIE MI JESZCZE ZAPROPONOWALI???
Mam zrobione:
Glowica
Kolo
Wydech
Filtr stozek
Sport Swiece
Walek sport z USA
Mam tez pare pomyslow na przerobki ale nie jestem mechanikem wiec poradzcie mi i czy wogole sie takie cos da zrobic:
1.Z tylu mam bebny chce zalozyc tarcze mam kompletne kolumny z Omegi B przod co trzeba zrobic da sie czy nie?
2.Duzo jest roboty z zalozeniem wspomagania?
3.Mam fele 15" czy wloze 16"-17" pisac ci co to maja a nie jakies gdybanie.
4.Wycieraczka na srodku z jakiego auta bo podobno moze byc z kazdego Uno,Cit.AX itd?
Aha jak sie dodaje foty na forum?
Moja sierrka byla na allegro taka czarno-czerwona!
Pozdrawiam!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
PawelKRA vel Bocian Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1766 Skąd: KRAKÓW-MIASTO GWIZDAJĄCYCH ŚLIMAKÓW:P
|
Wysłany: Pią Cze 02, 2006 10:36 pm Temat postu: |
|
|
Od poczatku. Te 140 kucy to z powietrza czy z hamowni.
1)Masz jeszcze visco? Ja bym wywalil. Obciaza troche silnik. Zamiast tego elektryczne wiatraki np. z DOHCa.
2)Moze np. z Coswortha?
3)Ja bym zalozyl. Lepsze odprowadzanie spalin, ale ponoc spada moment obrotowy
Jak masz zrobiona glowice? Pisales ze masz splanowana 0,6mm. Troche malo. Kolega Lamer ma splanowana o 2 mm. Ladnie spolerowane kanaly i prowadnice. Wszystko handmade. Naprawde piekna robota. Kosztowalo go to
ok. 80 roboczogodzin i wizyte u okulisty ( zebral opilki na oko ).
Walek z USA?? Jaki i czemu z USA??
Jak masz pelen kit wspomagania to roboty nie jest duzo
Zreszta po co ja sie produkuje. Zaraz Tcharec pusci ten topic w kibel _________________ SIERRA 2.0 OHC, 1985 "Łaciata" -Byla
Sierro-fon: 501-472-595
Jedna z niewielu Sierr z brazowym wnetrzem Ghia '92 w Polsce.
Plany: sierpien 06 - Bilstein+Lesjofors, glowica (tuned by Lamer), wrzesien 06 - BLOS albo hamulce 260 mm plus pompa ABS |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Pią Cze 02, 2006 10:52 pm Temat postu: |
|
|
1. ja bym tego w normalnym silniku do codziennego użytku nie robił. fakt faktem lepiej sie kreci, mniejsze obciazenia, ale trzeba pamietać tak jak przy odchudzaniu koła zamachowego, że masy tych wszystkich kół nie są przypadkowe. wyważenie dynamiczne takiego układu nie jest proste i jeżeli coś jest nie tak to wał i panewki dostają ostro wpizde. znane są mi przypadki dość szybkiej awarii wału korbowego po stoczeniu koła zamachowego lub też silników w których koło zamachowe i koła rozrzadu miały niewłaściwą mase fabrycznie, których wały korbowe padały na 1szej panewce po niewielkim przebiegu. coś za coś.
2. no wieksze wtryski, wiecej paliwa, ale skąd weźmiesz wiecej powietrza. jak to było opisane w temacie xxxxx'a na wiekszych wtryskach w ohcu wychodzi sie jak zabłocki na mydle.
3. kolektor jak najbardziej. seryjny to ścierwo. szczególnie powyżej 4000 obr/min jest bezużyteczny. daj średnice rur 38/42/51 ew. 42/45/51(54)
jak to przykazali w "how to power tune" _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sob Cze 03, 2006 7:59 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Wszystkie kola z walu,wspomagania,alternatora i wiatraczka zaminic na aluminiowe kute na zimno?(beda bardzo lekkie i auto bedzie mialo wiecej niutonometrow) |
Nm biorą się właśnie z bezwładności tych elementów (w większym lub mniejszym stopniu) więc odelżenie wszystkiego spowoduje szybsze wkręcanie na obroty ale ucierpi na tym moment i elastyczność.
W połączeniu z ostrym wałkiem powinno to dać efekt na wysokich obrotach, tylko niewiadomo kiedy teile powiedzą papa Jakiś lepsiejszy olej napewno ulży silnikowi, szczególnie panewkom. _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 4:39 pm Temat postu: |
|
|
obsmarkalem sie.
Chce zobaczyc wykres z hamowni.
Prosze, zebym nie byl posadzony o zlosliwosc (chociaz nie - przyznaje sie oficjalnie - przez poczatek mojego postu przegija sie zloliwosc): http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=20387 _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Nie Cze 04, 2006 4:43 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|