Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tu Rakieta!!!Proszę o rady!!!

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mz102




Dołączył: 07 Maj 2005
Posty: 3
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 10:26 pm    Temat postu: Tu Rakieta!!!Proszę o rady!!! Odpowiedz z cytatem

Witam zalozylem kiedys temat jak zwiekszy moc w sierce ja troche zrobilem i osiagnolem 140KM ale to jest malo Mam motor 2.0 OHC EFI.
Mam kilka pomyslow:
Co Sadzicie o:
1.Wszystkie kola z walu,wspomagania,alternatora i wiatraczka zaminic na aluminiowe kute na zimno?(beda bardzo lekkie i auto bedzie mialo wiecej niutonometrow)
2.Wsadzic inne wtryski wieksze tylko nie wiem z czego i zeby to bylo w miare tanie a nie z jakiegos Ferrari czy Porsche(nie stac mnie).
3.Kolektor 4,2,1 da cos czy nic?
CO BYSCIE MI JESZCZE ZAPROPONOWALI???
Mam zrobione:
Glowica
Kolo
Wydech
Filtr stozek
Sport Swiece
Walek sport z USA

Mam tez pare pomyslow na przerobki ale nie jestem mechanikem wiec poradzcie mi i czy wogole sie takie cos da zrobic:
1.Z tylu mam bebny chce zalozyc tarcze mam kompletne kolumny z Omegi B przod co trzeba zrobic da sie czy nie?
2.Duzo jest roboty z zalozeniem wspomagania?
3.Mam fele 15" czy wloze 16"-17" pisac ci co to maja a nie jakies gdybanie.
4.Wycieraczka na srodku z jakiego auta bo podobno moze byc z kazdego Uno,Cit.AX itd?
Aha jak sie dodaje foty na forum?
Moja sierrka byla na allegro taka czarno-czerwona!

Pozdrawiam!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PawelKRA vel Bocian
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1766
Skąd: KRAKÓW-MIASTO GWIZDAJĄCYCH ŚLIMAKÓW:P

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 10:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od poczatku. Te 140 kucy to z powietrza czy z hamowni.
1)Masz jeszcze visco? Ja bym wywalil. Obciaza troche silnik. Zamiast tego elektryczne wiatraki np. z DOHCa.
2)Moze np. z Coswortha?
3)Ja bym zalozyl. Lepsze odprowadzanie spalin, ale ponoc spada moment obrotowy

Jak masz zrobiona glowice? Pisales ze masz splanowana 0,6mm. Troche malo. Kolega Lamer ma splanowana o 2 mm. Ladnie spolerowane kanaly i prowadnice. Wszystko handmade. Naprawde piekna robota. Kosztowalo go to
ok. 80 roboczogodzin i wizyte u okulisty ( zebral opilki na oko ).
Walek z USA?? Jaki i czemu z USA??
Jak masz pelen kit wspomagania to roboty nie jest duzo

Zreszta po co ja sie produkuje. Zaraz Tcharec pusci ten topic w kibel Very Happy
_________________
SIERRA 2.0 OHC, 1985 "Łaciata" -Byla

Sierro-fon: 501-472-595
Jedna z niewielu Sierr z brazowym wnetrzem Ghia '92 w Polsce.
Plany: sierpien 06 - Bilstein+Lesjofors, glowica (tuned by Lamer), wrzesien 06 - BLOS albo hamulce 260 mm plus pompa ABS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 10:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. ja bym tego w normalnym silniku do codziennego użytku nie robił. fakt faktem lepiej sie kreci, mniejsze obciazenia, ale trzeba pamietać tak jak przy odchudzaniu koła zamachowego, że masy tych wszystkich kół nie są przypadkowe. wyważenie dynamiczne takiego układu nie jest proste i jeżeli coś jest nie tak to wał i panewki dostają ostro wpizde. znane są mi przypadki dość szybkiej awarii wału korbowego po stoczeniu koła zamachowego lub też silników w których koło zamachowe i koła rozrzadu miały niewłaściwą mase fabrycznie, których wały korbowe padały na 1szej panewce po niewielkim przebiegu. coś za coś.
2. no wieksze wtryski, wiecej paliwa, ale skąd weźmiesz wiecej powietrza. jak to było opisane w temacie xxxxx'a na wiekszych wtryskach w ohcu wychodzi sie jak zabłocki na mydle.
3. kolektor jak najbardziej. seryjny to ścierwo. szczególnie powyżej 4000 obr/min jest bezużyteczny. daj średnice rur 38/42/51 ew. 42/45/51(54)
jak to przykazali w "how to power tune"
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 7:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wszystkie kola z walu,wspomagania,alternatora i wiatraczka zaminic na aluminiowe kute na zimno?(beda bardzo lekkie i auto bedzie mialo wiecej niutonometrow)

Nm biorą się właśnie z bezwładności tych elementów (w większym lub mniejszym stopniu) więc odelżenie wszystkiego spowoduje szybsze wkręcanie na obroty ale ucierpi na tym moment i elastyczność.
W połączeniu z ostrym wałkiem powinno to dać efekt na wysokich obrotach, tylko niewiadomo kiedy teile powiedzą papa Confused Jakiś lepsiejszy olej napewno ulży silnikowi, szczególnie panewkom.
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 4:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obsmarkalem sie.

Chce zobaczyc wykres z hamowni.

Prosze, zebym nie byl posadzony o zlosliwosc (chociaz nie - przyznaje sie oficjalnie - przez poczatek mojego postu przegija sie zloliwosc): http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=20387
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...


Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Nie Cze 04, 2006 4:43 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 5:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czekając aż kolega mz102 dostaczy nam wykres z hamowni lub zechce zlożyć kilku słów gwoli wyjaśnienia naszych wątpliwości dotyczących mocy silnika po dokonanych przeróbkach, zamykam temat, bo dzieci mają zabawę choć przyznaję sam, że narazie temat jest jak tuningowej piaskownicy.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group