Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stożek a 2,3 kle kle

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartezzi




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 4
Skąd: Jastarnia

PostWysłany: Pon Maj 29, 2006 11:09 pm    Temat postu: Stożek a 2,3 kle kle Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś zakładał stożek do 2,3D ?? jakie to dało efekty?? a może ich wcale nie było??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 5:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w sprawach 2.3D gadaj z dzaxxem. A generalnie to powiem (z doswiadczenia w LPG co prawda, ale zasada ta sama) ci ze stozek moze ci dac tylko ciut wieksza elastycznosc na wyzszych obrotach z racji mniejszych oporow - a poza tym - sa przypadki ze moc nawet spadla z racji tego, ze dolot zostal skrocony - a jak wiadomo im dluzszy dolot tym wiecej Nm
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 9:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
Kolejny temat z ktorego nic nie wynika. Powtarzanie obiegowych opinii i zero konkretow.
Razz Wink
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 9:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jest normalne przyczepianie sie do czlowieka i chytanie za soofka Very Happy.

Nie chcialem po prostu pisac, ze stozek w 2.3D to pomylka.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
łysy
Ekspert


Wiek: 29
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 672
Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 4:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:


Nie chcialem po prostu pisac, ze stozek w 2.3D to pomylka.


ehheeh no nie bojmy sie prawdy stozek w 2,3d to POMYŁKA!!!!
_________________
ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dzaxx
Guru


Wiek: 25
Dołączył: 25 Lis 2003
Posty: 2551
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 6:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

stozek w 2.3D to to samo co strumienica i sportowy wydech w 2.3D.....czyli jedna wielka KUPA! (i nie bojmy sie tego powiedziec Very Happy )
_________________

FORUM - miejsce, teren, na którym przedstawia się ważne sprawy publiczne do rozważenia, osądzenia, załatwienia;
Etym. - łac. 'rynek, targowisko; plac, miejsce publiczne do odbywania sądów, zgromadzeń lud., zwł. najważniejsze, rzymskie - Forum romanum'.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bartezzi




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 4
Skąd: Jastarnia

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy ktoś montował stożek w 2,3D czy to tylko teoretyczne gadanie??
pomyłka czy nie ale jak ktoś naprawde tego próbował to niech sie wypowie.POZDRO Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 7:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odpal silnik bez filtra Wink bedziesz mial to mniej wiecej to samo ( odgłos). Na przyrost mocy nie licz, a jak już to napewno nie bedzie on odczuwalny. . W dieslach sie stożków nie montuje (nie wiem jak z nowymy TDi). Szkoda kasy
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 9:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprowadzic stozek do zamknietej komory, nad nawiew z przodu samochodu zeby bylo doladowanie dynamiczne i moze cos da przy wiekszych predkosciach. Wink
Ten silnik ma palic rope i jezdzic przez 600tys. bez awari a nie wyciagac z niego ile sie da. Razz
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 9:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ropę albo i inne paskudztwa Twisted Evil
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 10:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cebOOL napisał:
odpal silnik bez filtra Wink bedziesz mial to mniej wiecej to samo ( odgłos). Na przyrost mocy nie licz, a jak już to napewno nie bedzie on odczuwalny. . W dieslach sie stożków nie montuje (nie wiem jak z nowymy TDi). Szkoda kasy


Kolega Mestwina w pasacie TDi zalozyl stozek i nie nazeka, a w trasie zszedl do 3,5 litra ropki.
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Wto Maj 30, 2006 10:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to już blisko realizacji idei samochodu "3 litrowego" Idea
i to w Passacie a nie w Lupo Exclamation
trzeba to szybko opatentować Twisted Evil
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Maj 31, 2006 12:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torek napisał:
Kolega Mestwina w pasacie TDi zalozyl stozek i nie nazeka, a w trasie zszedl do 3,5 litra ropki.



kasztan napisał:
to już blisko realizacji idei samochodu "3 litrowego" Idea
i to w Passacie a nie w Lupo Exclamation
trzeba to szybko opatentować Twisted Evil


jak "zasoooowasz" 50 na 5-tym biegu po autostradzie.... to rzeczywiscie moze tyle spalić .... Very happy Evil or Very Mad Very happy Evil or Very Mad Very happy Wink Arrow
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Maj 31, 2006 6:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ojciec Suhopara ma vectre bodajze z 2.0 TDi - na trasie Lancut-Rzeszow i spowrotem (ok 20 w jedna strone) - komputer momentami pokazywal 2.9l/100 a predkosc w okolicach 80-90 - choc i owszem jak wystartowal spod swiatel to pokazywal w okolicach 35 l/100
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Sro Maj 31, 2006 7:20 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bOOmbeeL napisał:
torek napisał:
Kolega Mestwina w pasacie TDi zalozyl stozek i nie nazeka, a w trasie zszedl do 3,5 litra ropki.



kasztan napisał:
to już blisko realizacji idei samochodu "3 litrowego" Idea
i to w Passacie a nie w Lupo Exclamation
trzeba to szybko opatentować Twisted Evil


jak "zasoooowasz" 50 na 5-tym biegu po autostradzie.... to rzeczywiscie moze tyle spalić .... Very happy Evil or Very Mad Very happy Evil or Very Mad Very happy Wink Arrow


100-110km/h
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzywa
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 915
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sro Maj 31, 2006 2:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no dobra powiedzxie mi jak to jest:
2.0 dohc efi,
wywaliłem tłumik ssania-puściłem rurkę z pcv i połączyłem ja z orginalnym filtrem powietrza rórką karbowaną elestyczną pcv (rurka z gaźnikowego 2.0 dohc)
zrobiłem wlot powietrza od dołu tak aby nabijało. różnicy nie odczułem dźwięk podobny co orginał.
I !!! zdjełem teraz karbowany łącznik z rurki pcv i założyłem stożek na rurkę pcv. (stożek jest na wysokości hłodnicy i leflektora lewego)
pozałożeniu stożka dżwięk jest super ładnie pierdzi ale:
straciła kopa słabo sie rozpędza , straszny muł, do 4000 obr niechce jechać, powyżej jedzie w miarę normalnie.
czemu tak się dzieje?
I DRUGIE PYTANIE CZY KTOŚ POLEROWAŁ KOL. DOLOTOWY I PSZEŻAŁ GO W 2.0 DOHC EFI???
_________________
sierrafan to jedna rodzina.
xr4 z wytryskiem, jak f-16, wspomaganie, lpg, abs, hcv, hiv, itd.. Smile
skype-"krzywasierra
tel.695-582-408
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group