Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przełożenie układu kierowniczego

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Kwi 29, 2004 7:13 pm    Temat postu: Przełożenie układu kierowniczego Odpowiedz z cytatem

Otóż Panowie tak być nie może. Gdy chcę się poślizgać na szybkim przejściu prawy-lewy-prawy ledwo nadążam z kontrami kierownicą.
Od lewa do prawa mam 3,5 obrotu. Dałoby się coś z tym zrobić? Cosworth ma zdaje się 2,5 - to by mnie satysfakcjonowało. Ewentualnie czy da się zaadoptować układ kierowniczy z innego auta?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Kwi 29, 2004 7:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba masz uklad bez wspomagania wniosujac po ilosci obrotow ... ale i z moim o ile sie nie myle 2.5 obrotu czasme ciezko jak z poslizgu na paichu wpadne na asfalt bokiem
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Czw Kwi 29, 2004 8:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no no sam jestem ciekaw jak zmniejszyć ilość obrotów.
zaraz napewno ktoś napisze wsadzić kierę sportową. jest to jakiś sposób, ale to tylko półśrodek.
no i jeszcze jedno. Demades, Tcharec napisał od prawej do lewej 3,5 a u ciebie 2,5? skąd to różnica???
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Kwi 29, 2004 8:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam uklad ze wspomaganiem, jak sie przesiadlem ze sierry ojca bez wspomagania do sowjej nie raz zamocno skrecilem i skosilem zakret... raz udalo mi sie skosic po chodniku, napewno mam mniejszai lsoc obrotow niz przy zwyklym ale nie jestem w stanie stwierdzic dokladnie ile ...
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Kwi 30, 2004 1:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak hulałem Cosworthem to tam też jest 2,5 od skraju do skraju. Baaardzo przyjemnie się jeździ z takim bezpośrednim układem. Co do servo to nie chcę, żadnych dodatkowych kilogramów. A tak na zdrową logikę to bardziej bezpośredni układ stawia większy opór kierującemu. Biedna moja Kamila.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Kwi 30, 2004 10:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

są ludzie co przerabiają przekładnie do sportu.
możesz mieć nawet przełożenie jak w gokarcie 1:1 Very happy
od L do P pół obrotu Wink
jak coś - zadzwoń do mnie a postaram sie dowiedzieć kto to robi !
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
wtom
Juzer



Dołączył: 05 Gru 2003
Posty: 125
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Maj 03, 2004 6:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bez wspomy - 3.5 obrotu
ze wspomą - 2.5 obrotu
cossi - 1.5 obrotu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Maj 03, 2004 8:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A możliwe, możliwe, że ten Cosworth miał 1,5. Ale to bardzo mało. To wynikałoby, że najprościej by było gdyby wrzucić serwo. Pompę mam, potrzeba mi zatem przekładni, jakichś pasków i cośtam jeszcze. To chyba droga impreza a efekt nie wiadomo czy jest tego wart.
Ciekawe ile kosztuje takie przerobienie o jakim wspominał bOOmbeeL?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Maj 04, 2004 12:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiecej niz montaz serwa. Wierz mi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 853
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Maj 04, 2004 2:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może cossi miły 2,5 badz 1,5 obrotu w zależności od napędu 4lapy , 2 lapy
_________________
hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Sro Maj 05, 2004 9:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba tak, bo 2WD miały na 99% 2.5 obrotu, założyłem taką przekładnię u siostry w sierce
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Okrutniaczek
Ciekawy



Dołączył: 12 Gru 2003
Posty: 13
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Maj 07, 2004 4:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1,5 obrotu na 100% nie ma moja 4x4... jak żona wróci to sprawdze, ale na 100% jest to w graniczy 2,5 obrotu od max L do max R

Ostatnio zmieniony przez Okrutniaczek dnia Pią Maj 07, 2004 5:53 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Maj 07, 2004 4:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ano właśnie. Bo ja właśnie tym Cosworthem powyżej jeździłem.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group