Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2004 7:39 pm Temat postu: |
|
|
chyba masz uklad bez wspomagania wniosujac po ilosci obrotow ... ale i z moim o ile sie nie myle 2.5 obrotu czasme ciezko jak z poslizgu na paichu wpadne na asfalt bokiem _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2004 8:11 pm Temat postu: |
|
|
no no sam jestem ciekaw jak zmniejszyć ilość obrotów.
zaraz napewno ktoś napisze wsadzić kierę sportową. jest to jakiś sposób, ale to tylko półśrodek.
no i jeszcze jedno. Demades, Tcharec napisał od prawej do lewej 3,5 a u ciebie 2,5? skąd to różnica??? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw Kwi 29, 2004 8:38 pm Temat postu: |
|
|
mam uklad ze wspomaganiem, jak sie przesiadlem ze sierry ojca bez wspomagania do sowjej nie raz zamocno skrecilem i skosilem zakret... raz udalo mi sie skosic po chodniku, napewno mam mniejszai lsoc obrotow niz przy zwyklym ale nie jestem w stanie stwierdzic dokladnie ile ... _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią Kwi 30, 2004 10:00 pm Temat postu: |
|
|
są ludzie co przerabiają przekładnie do sportu.
możesz mieć nawet przełożenie jak w gokarcie 1:1
od L do P pół obrotu
jak coś - zadzwoń do mnie a postaram sie dowiedzieć kto to robi ! _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
wtom Juzer
Dołączył: 05 Gru 2003 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 6:12 pm Temat postu: |
|
|
bez wspomy - 3.5 obrotu
ze wspomą - 2.5 obrotu
cossi - 1.5 obrotu |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Maj 04, 2004 12:44 am Temat postu: |
|
|
Wiecej niz montaz serwa. Wierz mi. |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Maj 04, 2004 2:28 pm Temat postu: |
|
|
może cossi miły 2,5 badz 1,5 obrotu w zależności od napędu 4lapy , 2 lapy _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Sro Maj 05, 2004 9:35 pm Temat postu: |
|
|
chyba tak, bo 2WD miały na 99% 2.5 obrotu, założyłem taką przekładnię u siostry w sierce _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Okrutniaczek Ciekawy
Dołączył: 12 Gru 2003 Posty: 13 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Maj 07, 2004 4:24 pm Temat postu: |
|
|
1,5 obrotu na 100% nie ma moja 4x4... jak żona wróci to sprawdze, ale na 100% jest to w graniczy 2,5 obrotu od max L do max R
Ostatnio zmieniony przez Okrutniaczek dnia Pią Maj 07, 2004 5:53 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
|