Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 4:11 am Temat postu: czy pociagneicie zgrzewow spawem ciaglym cos daje ? |
|
|
tak jak w temacie, jest sens to zoribc czy nie ?
nie pytam czy to jest oplacalne pod wzgledem kosztow czy robocizny tylko czy w ogole cos da, jesli tak to co ... _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 2:23 pm Temat postu: |
|
|
Tak,jest sens to robić bo buda wtedy moze duzo więcej wytrzymać, mniej pracuje a co za tym idzie jest mniejsze zmęczenie materiału. _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 4:06 pm Temat postu: |
|
|
bede wspawywal nowe progi, jest sens wspawac w prog jakis niezaciezki ceownik ? _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 5:38 pm Temat postu: |
|
|
Demades, wspawywanie ceownika juz bym sobie podarowal. Pociagniecie zgrzewow spawem ciaglym jasne, usztywnia auto, i to odczuwalnie, jechalem polrocznym Seicento, ktore bylo porzdnie obspawane i wrazenie jest niesamowite, jakby auto bylo odlane z jednego kawalka stali, a co do dopiero w 20 letnim aucie. Tym osiagniesz duzo, choc stracisz troche na komforcie jazdy. Ale te ceowniki to juz przesada, coprawda moze jeszcze cos usztywnia, ale dodatkowo obciaza auto, zupelnie niepotrzebnie. Wymiana progow + obspawanie budy zupelnie wystarczy. |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 6:01 pm Temat postu: |
|
|
wsadizl bym klatke gdyby mi widoku wnetrza niepsula ... komfort i tak jest ok ale zalezy mi na sztynwosci karoserii by jeszcze troche przezyla te polskie drogi _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
wtom Juzer
Dołączył: 05 Gru 2003 Posty: 125 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 6:10 pm Temat postu: |
|
|
taaaaak daje, przepalasz blachę i później jak ci piszą (w 20 letnim aucie) zostaje tylko fajna ramka ze spawu (taka konstrykcja żeberkowa...he,he)
dlaczego wszędzie juz na zachodzie nie używa się spawarek ( przy naprawach ) tylko zgrzewarek? |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 6:19 pm Temat postu: |
|
|
a czemu potem zgrzewy spawami wzmacniaja ? _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Maj 03, 2004 6:52 pm Temat postu: |
|
|
może na zachodzie "juz" nie używa się spawarek bo od kilkunastu lat np. niemcy auta po kolizji naprawiaja szpachlą hahaha. _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sro Maj 05, 2004 8:18 am Temat postu: |
|
|
jest sens ale nie ciągłym.... w odstępach 2cm takie 2cm ciągi spawu!
tak sie robi w rajdówkach!
pozdro _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sro Maj 05, 2004 3:23 pm Temat postu: |
|
|
Ale w rajdówkach nie ma znaczenia odpornosc na korozje, a w normalnym aucie ma, wiec uwazaj zeby nie przegrzac blachy i porzadnie to potem zabezpiecz. |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sro Maj 05, 2004 6:03 pm Temat postu: |
|
|
Ot i cały ból ... więc może jednak zgrzewarka, a nie spawarka?.
Mam problem zw swoją struszką ... wspawałem nowe progi, ale blacha się trochę rozgrzała i skorodowały mi numery nadwozia, gdzieś opisałem w strych ostach, jakie kłopoty miałem z Policją.
Czy przy zgrzewarce były by takie same objawy ( przegrzanie blacy u postępująca korozja ?? ) _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Sro Maj 05, 2004 9:41 pm Temat postu: |
|
|
Jak spawać, to tylko punktowo, jak pisał bOOmbeeL, ale w osłonie argonu. w przeciwnym razie, jak w zwykłym CO2 nawet, nie daj Boże tlen+acetylen albo ER146. Standardowe spawy wytrzymają sporo, ale.....po 2 latach zostaną z auta.....tylko te spawy, reszta sie utleni i wróci do przyrody. _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Maj 05, 2004 11:09 pm Temat postu: |
|
|
ze zgrzewarką jest taki problem że trzeba robić wszystko na zakładke a to moim zdaniem najgorsze co może być. _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
|