Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżoyo Szpenio
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2003 Posty: 361 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:19 pm Temat postu: Poszukiwane materiały dotyczące tuningu 2,9 12V |
|
|
Jak w temacie-linki, pliki może być po niemiecku lub angielsku
Najlepiej aby modyfikacje dotyczyły instalacji turbo
Do jakiej mocy można podnieść moc aby nie trzeba było wstawiać kutych tłoków, wyważać korbowodu, zmieniać wtryskiwacze itd.
Jakie powinnno być przy danej mocy ciśnienie doładowania?
Do ilu odprężyć cylindry?
Jakie powinno być ciśnienie paliwa - ewentualne wydajniejsze zamienniki dla pompy?
Przy jakich mocach wstawić kute tłoki, wyważać korbowód, zmieniać wtryskiwacze i z jakich modeli można je zaadoptować? |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:30 pm Temat postu: |
|
|
Odpowiem pytaniem - w 2,0 miales NOS, zostal czy wywaliles razem z silnikiem? Bo o tuningu 2,9 12v to ci niestety wiele nie powiem. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Dżoyo Szpenio
Wiek: 31 Dołączył: 27 Lis 2003 Posty: 361 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:50 pm Temat postu: |
|
|
NOSa nie polecam, najpradopodobniej przez niego mój silniczek powędruje na szrot (ale zabawa była przednia) |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 7:04 pm Temat postu: |
|
|
ale powiedz co sie z nim stalo ??!!
bo tu kilku chetnych _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Biały Ekspert
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 503 Skąd: Sosnowiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 6:28 pm Temat postu: |
|
|
Na standartowych czesciach cisnienie doladowania nie powinno przekroczyc 0.4 bara
silnik z doladowaniem 0.6 bara musi byc odprezony!!
cisnienie powinno byc max. 9.0
moc przynajmniej 200 Ps powinno sie tam pojawic
pozdr......... _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 6:34 pm Temat postu: |
|
|
jakbedziesz tuningowal zrob sobie podowjny wydech przelotowy po rurze na 3 gary :)
jeszcze niewiem jak to chodzi ale jak odpale opisze wrazenia akustyczne i z jazdy :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 7:48 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDes, a jak minales bak? _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 7:55 pm Temat postu: |
|
|
zbiornika juz nie ma :)
lpg rulez ... a do odpalania 5 litrowy wystarczy |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Martines Gość
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 8:55 pm Temat postu: |
|
|
Dem te kilka fotek co dałeś to mi sie nie otwiera ale itak po pierwszej fotce widze że jest to wypasiony wydech
ach cały czas marzę o takim tylko ja mam 2.0 i nie wiem za bardzo jak go zrobić ale wypas masz na maksa
Chłopaki jak robicie środkowy przelotowy
Rozcinacie go i wywalacie bebechy a potem spawacie i gotowe czy jak |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 9:21 pm Temat postu: |
|
|
sorka zpaomnialem wgrac fotek na serwer ...
a tlumiki przelotowe np te plaskie co mam sie raczej kupuje a nie przerabia, moje kosztowlay po 80zl sztuka, asmety pokrywane aluminium |
|
Powrót do góry |
|
|
Kamill Gość
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 9:28 pm Temat postu: |
|
|
Do DeMaDeS, nie wiem czy zamierzasz zawór od lpg zostawic w tamtym miejscu ale z tego co wiem to musi byc jakas odległosc od układu wydechowego do wszystkich przewodów instalacji(tak mi kiedys mechanik powiedział jak tlumnik w uazie chciałem na druga strone przeniesc), a pozatym przy wolnych wydechach koncowka rury grzeje sie duzo bardziej. |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 9:34 pm Temat postu: |
|
|
ten wlew tam wisi bo nie zostal wlozone na nowe miejsce, kiedys byl z boku zderzaka teraz tam jest wydech wiec dla niego miejsca nie ma, jednak jeszcze sporo roboty mnei czeka wiec go nie ruszalem narazie, |
|
Powrót do góry |
|
|
Martines Gość
|
Wysłany: Sob Lut 07, 2004 9:34 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDeS napisał: | sorka zpaomnialem wgrac fotek na serwer ...
a tlumiki przelotowe np te plaskie co mam sie raczej kupuje a nie przerabia, moje kosztowlay po 80zl sztuka, asmety pokrywane aluminium |
No to sie nie dziwie dlaczego mi sie nie ptworzyły obrazki i dzięki za rade pzdr |
|
Powrót do góry |
|
|
Yogi77 Fan
Wiek: 29 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 222 Skąd: Obecnie Rodental - Niemcy :-/
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 12:47 am Temat postu: |
|
|
DeMaDeS fajny wydech zmajstrowałeś
Tylko mam takie pytanko co do końcówek wydechu, czy to finalna wersja ??
Jak dla mnie są trochę za małe w stosunku do gabarytów tyłu _________________ Adam Opel powiadał, że nic nie zastąpi dużej pojemnoci, chyba że jeszcze większa pojemnoć ...... i ja się z tym zgadzam |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 8:13 am Temat postu: |
|
|
nie no koncowki leza juz i czekaja na zalozenie, srednica 60mm, zrobione na matowo , nie sa idealnie tkaie jak sobie zaplanowalem ale mowi sie trudno ... |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 8:14 am Temat postu: |
|
|
dzisiaj robie zderzak i go maluje pod wieczor, jutro jeszcze nowy zbiornik paliwa, przleozyc wlew gazu w miejsce wlewu paliwa i to by bylo wszystko ... ewentualnie mocowanie ostatnich tlumikow pujdzie do poprawy bo niekoniecznie mi sie podoba teen patent co wymyslilem :P |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 11:49 am Temat postu: |
|
|
fajnie sie prezentuje
a te koncowe tlumiki sa z duzego fiata
_________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 1:01 pm Temat postu: |
|
|
czy to jakis problem ze z duzego fiata ?
dzisiaj odpalilem i sie troche przejechalem
nie liczac tego ze w kilku miejscach ch**owo pospawalem i spaliny tamtedy sycza to jest spoko, cicho, samochod faktycznie sie zmienil po tym, przyspiesza plynnie, faktycznie zrobil sie bardziej elastycnzy tak jak mi mowili i moge sobie jezdzic z 5tysiacami na obrotomierzu i nikt z pasazerow nie bedzie mi na to zwracal uwagi :)
czy 1tys obr czy 5tys roznica w glosnosci jest mala,, brzmi przyjemnie, az chce sie pojezdzic :) |
|
Powrót do góry |
|
|
Yogi77 Fan
Wiek: 29 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 222 Skąd: Obecnie Rodental - Niemcy :-/
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 2:08 pm Temat postu: |
|
|
Może w przyszłości też sobie wydech tego typu zafunduje , ale to daleeeeeeeka przyszłość _________________ Adam Opel powiadał, że nic nie zastąpi dużej pojemnoci, chyba że jeszcze większa pojemnoć ...... i ja się z tym zgadzam |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 2:19 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDeS napisał: | czy to jakis problem ze z duzego fiata ? |
absolutnie nie problem
wyrażam tylko swoją spostrzegawczość _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 2:20 pm Temat postu: |
|
|
ogolem wydech nie byl drogi, 2x17zl za tlumi koncowe, 2x80 za srodkowe, 2x58 za rozprezniki , dwie rury od duzego fiata i poloneza po 17 i 22zl, gumy do podwieszenia po 2.50zl |
|
Powrót do góry |
|
|
Martines Gość
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 2:31 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDeS napisał: | ogolem wydech nie byl drogi, 2x17zl za tlumi koncowe, 2x80 za srodkowe, 2x58 za rozprezniki , dwie rury od duzego fiata i poloneza po 17 i 22zl, gumy do podwieszenia po 2.50zl |
no i jeszcze troche własnej inwencji twórczej i pare godzin spędzonych przy tym wynalazku no i efekt jest gicio |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Lut 08, 2004 2:40 pm Temat postu: |
|
|
fakt... sirka od poniedzialku stoi na kanale i pewnie do wtorku postoi tam, do zrobienia jest zderzak, nowy maly zbiornik paliwa i poprawic moje spawanie bo oczywiscie spartolilem ... :/ |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Lut 09, 2004 7:22 pm Temat postu: |
|
|
to ze mi sie podoba nieznaczy ze innym tez, wkurza mnie to ze chodza po miescie ploty ze sierre rozwlailem bo jezdze syrenka ... |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Lut 09, 2004 7:32 pm Temat postu: |
|
|
z powodu niedokladnosci w spawaniu musialem ejszcze raz wydech zdjac i poprawic, przy okazji zrobilem zdjecie kompletnego
www.demades.prv.pl/wyd7.jpg |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Martines Gość
|
Wysłany: Wto Lut 17, 2004 7:40 pm Temat postu: |
|
|
No super wydech i jestem pod wrażeniem wizualnym ale nadal nie ma wawa do posłuchania |
|
Powrót do góry |
|
|
|