Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tuning 2.0 OHC EFI - Bez przpływomierza
Idź do strony 1, 2  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 9:46 pm    Temat postu: Tuning 2.0 OHC EFI - Bez przpływomierza Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś próbował robić jakąś przeróbkę tzn. wyciać przpływomierz?
Bo dokładniej mówiąc wisiadł mi i może jest nie potrzebny co ? Wink
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Rocky
Ekspert



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 624
Skąd: 100lica Drink Team

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cos już na ten temat było, najwięcej wie o tym VIK, ale to raczej dotyczyło LPG.
Swoją drogą też mi chodzi po głowie zastąpienie tego czym innym, a i jeszcze warto by było pomyśleć o potencjometrze
_________________
--------ROCKY---------
--------//- -//-----------
-------( @ @ )----------
---o00o--(_)--o00o----
- SIERRA 2.0 OHC EFI-
--------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Potencjometrze?? On jest wmontowany w przepływomierz?
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Blade
Ekspert


Wiek: 30
Dołączył: 07 Lip 2004
Posty: 869
Skąd: Racula k/Zielonej Góry / Częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HEY
jak by nie był potrzebny to dla bajeru by go ford nie montował Very happy
ale spoko, kiedys robilem taki manewr w moim PROBE 2.5v6.
EFEKT:
auto chodziło w trybie awaryjnym, czyli nie dało sie jechać zasadniczo.

Moze i da sie wywalic ale tego nie wiem i osobiscie nie sądzę.
Wink
_________________
FORD PROBE II - GT 2.5 V6 24V
DAWNO TEMU: XR4I DOHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
$ebastian
Arcyekspert


Wiek: 31
Dołączył: 18 Kwi 2004
Posty: 1595
Skąd: Sulechów/Lubuskie

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kriss napisał:
Potencjometrze?? On jest wmontowany w przepływomierz?
potencjometr jest zaraz na poczatku kolektora ssacego
_________________
SEDAN 2.0 OHC EFI/SILVER
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

$ebastian napisał:
Kriss napisał:
Potencjometrze?? On jest wmontowany w przepływomierz?
potencjometr jest zaraz na poczatku kolektora ssacego

Ja tam nie wiem:P Uczę się dopiero Very Happy
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Blade napisał:
HEY
jak by nie był potrzebny to dla bajeru by go ford nie montował Very happy
ale spoko, kiedys robilem taki manewr w moim PROBE 2.5v6.
EFEKT:
auto chodziło w trybie awaryjnym, czyli nie dało sie jechać zasadniczo.

Moze i da sie wywalic ale tego nie wiem i osobiscie nie sądzę.
Wink

To ja chyba jednak zainwestuje w nowy tzn. uzywke ale dobra Smile
( znowu wydatek Sad Sad Sad )
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Blade
Ekspert


Wiek: 30
Dołączył: 07 Lip 2004
Posty: 869
Skąd: Racula k/Zielonej Góry / Częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja tam nie wiem jak u Ciebie jest z tym, nie upieram sie przy swoim, mowie tylko co i jak było. odepnij kable i zatestuj.
_________________
FORD PROBE II - GT 2.5 V6 24V
DAWNO TEMU: XR4I DOHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 10:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Blade napisał:
ja tam nie wiem jak u Ciebie jest z tym, nie upieram sie przy swoim, mowie tylko co i jak było. odepnij kable i zatestuj.

Jak sie resetuje??
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Blade
Ekspert


Wiek: 30
Dołączył: 07 Lip 2004
Posty: 869
Skąd: Racula k/Zielonej Góry / Częstochowa

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 11:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odepnij przplywomierz i sprobuj pojezdzic
_________________
FORD PROBE II - GT 2.5 V6 24V
DAWNO TEMU: XR4I DOHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lut 09, 2005 11:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A resetuje sie przez odpiecie aku (MASY!!!) na pare minut.
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Czw Lut 10, 2005 8:23 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie kiedyś jak po włożeniu silnika zapomniałem podpiąć przepływomierz to silnik o dziwo chodził dobrze, ale po 10sekundach na benie gasł. Na lpg było ok.
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kriss
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 25 Lis 2004
Posty: 3067
Skąd: Zielona Górka---> Liga OT

PostWysłany: Czw Lut 10, 2005 8:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZeT napisał:
U mnie kiedyś jak po włożeniu silnika zapomniałem podpiąć przepływomierz to silnik o dziwo chodził dobrze, ale po 10sekundach na benie gasł. Na lpg było ok.

No i u mnie to samo Smile tylko, ze jak przeplywomierz podlacze to ponizej 3000 obr. chodzi jak na 3 gary Sad
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI MKI 3D
Sierra 2.0 OHC EFI MKII 5D RS na Xenonie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email MSN Messenger
Pussi
Fan


Wiek: 24
Dołączył: 01 Cze 2004
Posty: 213
Skąd: Kuźnia Raciborska

PostWysłany: Sob Lut 19, 2005 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy instalacjach LPG I Generacji czyli bez kompa przy jezdzie na lpg przeplywomierz, sonda lambda sygnaly generujace z tych ustrojstw nie sa porzebne po wypiecu silniik dalej tak samo pracuje no ale na benzynie i przy LPG z kpmputerem to juz inna bajka jesli cosik siadzie z tych cacuszek komputer samochodu przechodzi w tak zwany tryb awaryjny pracy my jako kieropwcy niekirdy nie odczujemy tego moze samochód minimalnie przyslabnac i troszke wiecej paliwa spalic ale nie zancznie Wink
_________________
Sierra Mk1 2.0 OHC+Bad Look+LPG+skrzyniaV+kupa niebieskiego dymu za mną Sad(-sprzedana
BMW 525 24V VANOS Czarna Torpeda Wink))-Sprzedana
Opel Calibra 2,0 8V Czerwona Taczka Wink))
Audi V8 Quatro 4.2 Po tuningu ABT 380PS!!! Vmax ponad 300km\h Smile)))))Full wypas !!! SREBRNY DEMON PRDKOSCI -MASAKRA NA KOLACH!! - na sprzedarz !!!!-Sprzedane
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Lut 20, 2005 11:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na instalacji LPG bez kompa to DOHC EFI pracuje po odpieciu akumulatora. Sprawdzone.
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Pon Lut 21, 2005 8:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no, większość aut pracuje, paliwo i instal. nie mają nic do tego, tylko diody w alternatorze dostają 200-300st. C. temperaturę i mogą się zjarać Very happy
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Czw Lut 24, 2005 7:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

instalacje gazowe na podstawie danych ze sondy, potencjometra przepustnicy okreslaja parametry ktore korygoje ten dokladnie komputerek
na bemie nie pochodzi silnik chyba ze nie ma klapki przeciwwybuchowej i jest wszystko szczelne bedzie go siepac troche ale pracowac bedzie (w przeplywomierzu jest potencjometr i czyjnik zasysnego powierza-waga powietrza) ale to nie wszystko sierra jako jedna z nielicznych ma przeplywomierz i czujnik cisnienia apsolutnego czo sie zadko zdarza w innych samochodach (albo to albo tamto Wink )wiec jezeli wyciagniwmy przeplywomierz i wepniemy potencjometr i wyskalujemy go na srednie wskazania powinno sobie radzic ale nie wiem co bedzie z zaplonem bo moze sie przestawic ale nie wim wlasnie ile (mysle ze nie znacznie )to ze kom bedzie dzialal na (niby blad nie znaczy ze bedzie igorzej chodzil -czasem to moze polepszyc dynamike ) bledzie nie bedzie szkodzic on tylko te wskazania usrednia jezeli chodzi o dokladnia urterke wiec na moje ok bedzie chaodzic ale trzeba z glawa to przemajstrowc wiec do dziela komus sie uda
pozdro Very happy
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rocky
Ekspert



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 624
Skąd: 100lica Drink Team

PostWysłany: Sro Mar 02, 2005 12:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jeszcze wracając do sprawy przepływomierza w OHC.

Czy ktoś z Was myślał o zastąpieniu go powiedzmy innym rodzajem urządzenia do pomiaru przepływu powietrza.
Tak się składa, że mam znajomych, którzy zajmują się tym dla potrzeb przemysłu i tam stosuje się "czujniki elektroniczne" zamiast mechanicznych.

Przyszedł mi na początek taki pomysł, żeby w miejsce oryginalnego wsadzić rurę o średnicy dolotu ~ fi 70mm i w niej zamontować taki czujnik.
Ale aby móc to jakoś uściślić potrzebował bym trochę informacji i teorii budowy samochodowego przepływomierza.
Po pierwsze - zakres ciśnień powietrza min - max
Po drugie - przepływomierz pracuje razem z potencjometrem przepustnicy, więc jaki rodzaj sygnałów jest wysyłany dalej i gdzie? - napięcia (zakres) itp.
Po trzecie - jaka jest szybkośc zmian parametrów i nazwijmy to "czas reakcji przepływomierza"

No mądre głowy, fachowcy i szpeniewypowiedzcie się.
_________________
--------ROCKY---------
--------//- -//-----------
-------( @ @ )----------
---o00o--(_)--o00o----
- SIERRA 2.0 OHC EFI-
--------------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Sro Mar 02, 2005 8:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to nie jest takie proste
1: tam jest zwykly potencjometr i on sie wychyla jak klapka pracuje
2: jeszcze do tego jest czujnik tep powietrza (nie wim czy on chodzi przez caly czas ale chyba nie )
wszystkie wartosci masz w ksiazce sierke naprawiasz sam Very happy
ja tu raczej mysle o zastapieniu go czyms podobnym ale nowszym o takich samych wlasciwosciach czyli jakies nowe produkcje Wink
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 02, 2005 12:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak wlasnie sobie pomyslalem czy nie dalo by sie tego zamienic na jakis cywilizowany przeplywomierz. Czyli z drutem oporowym itd.
Ktos ma dane przy jakim przeplywie powietrza jaka opornosc ma ten MAF oraz jakie napiecie podaje do kompa?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
$ebastian
Arcyekspert


Wiek: 31
Dołączył: 18 Kwi 2004
Posty: 1595
Skąd: Sulechów/Lubuskie

PostWysłany: Sro Mar 02, 2005 2:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra teraz ja..moze nie będe zakładał nowego postu tylko ciągniemy to dalej.
a więc tak mnie interesuje po co wogole jest ten przepływomierz?
dzisiaj załozylem stozek(2.0 ohc efi) i zamontowalem bez przepływomierza i wszystko działało teraz tylko pytanie czy dziala o tyle o ile czy jednak przepływomierz cos tam daje i jednak powinien być. dodam jeszcze ze (juz bez stozka tak jak fabryka zrobiła)nawet jak odłącze wtyczke od przepływomierza p. to tez chodzi bez zmian to więc co radzicie? i jeszcze jedno nie mam lpg.
_________________
SEDAN 2.0 OHC EFI/SILVER
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 8:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy ktoś śmiga bez podpietego przepływomierza na lpg ? che sie pozbyć tego ustrojstwa tylko dobrze by było żeby też na benie chodził jakotako, mam blosa założonego pomiędzy przepływomierzem a przepustnicą w miejscu gumowego kolanka, jest jedno ale jak blos nie jest podpięty do przeływomierza tylko sobie swobodnie ciągnie powietrze to lepiej sie zbiera, wygląda na to że ta klapa troche ogranicza przepływ, będe wdzięczny na wszelkie wskazówki Smile
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Sob Mar 18, 2006 11:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A nie dałoby się przerobić układu na taki, jak jest w DOHC?
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Nie Kwi 02, 2006 8:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jan napisał:
A nie dałoby się przerobić układu na taki, jak jest w DOHC?

robie cos takiego cena takiej uslugi to 500zl + czesci czyli wiazka silnika DOHC i komp.
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Nie Kwi 02, 2006 8:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:
Jan napisał:
A nie dałoby się przerobić układu na taki, jak jest w DOHC?

robie cos takiego cena takiej uslugi to 500zl + czesci czyli wiazka silnika DOHC i komp.
No, tak nieśmiało przypuszczałem, że się da. Mnie to nie dotyczy, ale dla OHC-owców EFi to cenna informacja.
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 7:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do xxxxx. A jak wyglada taka przerobka. Pytam w sensie takim -

Wiazki OHC i DOHC roznia sie tym ze:

- w OHC jest Hallotron i MAF oraz TPS,AFR (poza iS) i ISC
- w DOHCu jest CPWK (Czujnik Polozenia Walu Korbowego), nie ma MAF, jest TPS,AFR i ISC

Wynika stad ze roznica pomiedzy wiazka DOHC i OHC jest tylko w przypadku MAFa i "wyzwalacza zaplonu"

stad moje pytanie - jezeli przekladasz cala wiazke a DOHC do OHC - jak radzisz sobie z CPWK. Bo tak na prawde to jedyny problem z ktorym nie umiem sobie na razie poradzic, zeby zaadoptowac wiazke DOHC do OHC (znaczy poza oczywistym zamontowaniem tarczy i CPWK).
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
warka
Mistrzunio


Wiek: 27
Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 471
Skąd: malopolska-biecz\kraków

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 10:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

XXXXX i jak z ta wiazka jest w rzeczywistosci zdradzisz choc troche tajemnicy Rolling Eyes
_________________
ja i moj aparacik na ulicach mojego miasta
http://www.biblioteka.biecz.pl/galeria.html#nizzak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 11:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spokojnie - bedzie mial czas to odpowie
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 4:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

powiem tak :
A jak chodzi cosworth??/
Czujnik polozenia walu wystepuje w DOHC, CVH i PINTO 16v
tak wiec powinienes juz sie zorietowac jak poradzic sobie z tym problemem.
W DOHC jesy tarcza na wale
W CVH jest kolo zamachowe
W PINTO 16v jest kolo pasowe.
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 5:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie widzialem nigdy na zywo silnika cossiego w takiej postaci eby go dokaldnie z kazdej strony wyogladac ...

Piszesz kolo pasowe. W cossim sa cztery, w pinto trzy. Czy zatem wystarczy jezeli odpowiednio ustawie CPWK wzgledem kola rozrzadu lub kola rozdzielacza zaplonu ? No bo nie wyobrazam sobie jak mialby on dzialac z kolem do napedu paska klinowego - a do kola na wale nie ma dojscia.

Widzialem rozwiazania gdzie tarcza z zebami byla zamocowana z przodu na kole pasowym i CPWK przymocowany z boku tegoz.

Myslalem po prostu ze znalazles jakis inny sposob na to ...

Jest jeszcze inna sprawa ... niektore cossie (to akurat silnik z RS500) maja aparat zaplonowy:
http://www.cannell.co.uk/images/Cannell_web/RS500%203%207.jpg

EDIT: Dopiero teraz na dole po prawej zauwazylem - ale czy to jest zwykle kolo pasowe ? Czy tez ma naciecie ? A jezeli ma naciecia to ile - tez 34 jak w DOHCu ?
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...


Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Pon Kwi 03, 2006 5:30 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następna
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group