Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MF Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2004 Posty: 563 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw Mar 23, 2006 12:11 pm Temat postu: |
|
|
Katalizator jest z 2 puszek w orginale. Z tego co te "strumienice" ogladalem to powinne dzialac mniej wiecej jak tlumik przelotowy wiec nie zaszkodzi - jesli kat jest zapchany to moze i pomoze troszeczke.
Cudow po takich modyfikacjach to sie nie spodziewaj. W wydechach zasady sa raczej takie ze najwazniejszy jest kolektor dobry a pozniej im dalej od glowicy tym mniejsze efekty.
Jak chcesz zeby to szybciej jezdzilo to przede wszystkim sie glowica zajmij bo przy odprezonym silniku... _________________ 2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
HouseM Szpenio
Dołączył: 27 Cze 2005 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 11:22 am Temat postu: |
|
|
Wywal kata wspawał kawał prostej rury. Strumiennice to użadzenia do silników lotniczych ewentualnie stacjonarnych. W samochodzie najwyżej uzyskasz nieznośny ryk i spadek elastyczności silnika.
... myślalem że już wszyscy wyrośli z takich głupot. OMG _________________ _________________________________________
Jadac szybko nie zauważysz kiedy umrzesz ... TO CHYBA DOBRZE NO NIE ??
CIVIC I-GT ROKS !!!! (7,3s 0-100km/h) nowy upgrade ECU Spoon ..jeszcze nie zmierzony ale jest ogień
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 7:23 pm Temat postu: |
|
|
A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/ _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
Słoniu Arcyekspert
Wiek: 26 Dołączył: 04 Wrz 2005 Posty: 1374 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 7:25 pm Temat postu: |
|
|
Neutrino napisał: | A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/ |
zawsze są przeglądy i przeglądziki _________________
90' 2.0 OHC EFI HB+LPG+alu 15"
508314608 |
|
Powrót do góry |
|
|
Mestwin_Krol Szpenio
Wiek: 21 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 385 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 9:37 pm Temat postu: |
|
|
Ja to mam plan zrobić układ z 3 tłumików przelotowych, pierwszy jest odpowiedzialny za odbijanie jakiś tam fal i wstawienie za miast niego rury powoduje spadek momentu ( coś tam kolega mi tłumaczył, co tuningiem mechanicznym się zajmuje)
mój seryjny układ firmy ASMET składa się z dwóch pierwszych tłumików przelotowych i końcowego komorowego z tym że z już się wypalił , a z pierwszego wypaliła się też ta otulina to zaczęło pyrkać
Wstawienie 3 tłumików przelotowych powinno dać pełną przepustowość układu przy zachowaniu jakiejś tam normy głośności _________________ Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
MF Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2004 Posty: 563 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 9:45 pm Temat postu: |
|
|
Fajnie by bylo. Tez bym chcial kolektor solidny + uklad na 3 przelotach z policzonym miejscem pierwszego tlumika (obawiam sie ze w serii to jest tam gdzie go bylo wygodnie wsadzic a nie tam gdzie wyliczyli). Troche sie tylko o glosnosc obawiam bo z tego co wiem to na 2 przelotach to jest cholernie glosno _________________ 2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
$ebastian Arcyekspert
Wiek: 31 Dołączył: 18 Kwi 2004 Posty: 1595 Skąd: Sulechów/Lubuskie
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 9:58 pm Temat postu: |
|
|
Neutrino napisał: | A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/ | sa na all. takie strumiennice ktore przypominaja wygladem katalizator _________________ SEDAN 2.0 OHC EFI/SILVER
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Mar 24, 2006 10:15 pm Temat postu: |
|
|
Widze ze teraz nasi domorosli tjunerzy zaczeli cos czytac ale tylko poczatki rozdzialow w ksiazkach.
Tak, alez oczywiscie ze pierszy tlumik przelotowy musi byc policzony bo inaczej nie jedzie.
Tlumik przelotowy jest niewidoczny dla silnika w tym miejscu gdzie sie go montuje zazwyczaj i mozna najwyzej policzyc jego objetosc (chociaz w naszych samochodach to i tak niewiele da).
Strata mocy moze sie wiazac najwyzej z odetkaniem za bardzo wydechu ale w zakresie niskich i srednich obrotow, przy wysokich powinno troche przybyc.
Przelotowe tlumiki wychwytuja tylko wysokie czestotliwosci a niskie tlumia w bardzo malym zakresie dlatego stosuje sie przelotowe i komorowe w samochodach. Jak ktos chce miec duuuuuuuzy bas to niech zamontuje 3 przelotowe, bedzie w miare cicho oraz basowo.
Ja osobiscie bym zostawil jeden komorowy zeby bylo w miare cicho i 2 przelotowe dla malych oporow. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomas Ekspert
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 996 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob Mar 25, 2006 8:08 am Temat postu: |
|
|
Co z tego ze bedziesz mial strumienice wygladajaca jak katalizator jak nie przejdzie przegladu za spaliny ??!! _________________ Kontakt GG 2791701 |
|
Powrót do góry |
|
|
Mestwin_Krol Szpenio
Wiek: 21 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 385 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Sob Mar 25, 2006 8:13 am Temat postu: |
|
|
no to przy moich 2 przelotowych i komorowym ciężko sie siedzi na kanapie , bo przez ten ostatni tłumik robi sie taki rezonans około 3000 obr/min że ciężko wysiedzieć
no teraz jak Feluke napisał to mi się przypamniała reszta tego co mówił mój kolega
w każdym razie 3 przelotowe mieszczą się w policyjnej normie _________________ Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Mar 25, 2006 8:31 am Temat postu: |
|
|
HouseM napisał: | Wywal kata wspawał kawał prostej rury. Strumiennice to użadzenia do silników lotniczych ewentualnie stacjonarnych. W samochodzie najwyżej uzyskasz nieznośny ryk i spadek elastyczności silnika.
... myślalem że już wszyscy wyrośli z takich głupot. OMG |
No dziwne - bo ja mam właśnie bardziej elastyczny teraz silnik _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Nie Mar 26, 2006 10:42 pm Temat postu: |
|
|
Neutrino napisał: | A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/ | Wiesz co, ja Ci szczerze powiem (patrząc na Twoje zaangażowanie w poszukiwaniu różnych nietypowych części), że bym szukał na Twoim miejscu układu wydechowego, kompa i paru innych pierdół pozwalających przekonwertować N9C w N9A.
Tomas napisał: | Co z tego ze bedziesz mial strumienice wygladajaca jak katalizator jak nie przejdzie przegladu za spaliny ??!! | A sprawdzał Ci ktoś kiedyś spaliny na przeglądzie? Bo mi ani ojcu ani znajomym nigdy...
A poza tym czy pan diagnosta dysponuje danymi dającymi mu wiedzę, jaka ma być zawartość poszczególnycj substancji w spalinach Sierry 2.0 DOHC z katem i bez kata i na tej podstawie daje pieczątkę lub nie? Czy może po prostu auto ma spełniać pewną normę (nie wiem, jaką), którą spełnia zarówno np. N9A i N9C? _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Mar 27, 2006 8:09 am Temat postu: |
|
|
Jan napisał: | Neutrino napisał: | A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/ | Wiesz co, ja Ci szczerze powiem (patrząc na Twoje zaangażowanie w poszukiwaniu różnych nietypowych części), że bym szukał na Twoim miejscu układu wydechowego, kompa i paru innych pierdół pozwalających przekonwertować N9C w N9A.
|
Zastanawialem sie nad tym, ale jakos na razie mi sie to nie widzi choc nie wykluczam takiej opcji.
Tymczasem sierra jest "do zrobienia".
W srode ogledziny PZU, trzymajcie kciuki _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pon Mar 27, 2006 9:09 am Temat postu: |
|
|
taka strumienica za 50 zeta ? T ja pindole ... wole wspawac zwykle rure ... zwezki Venturiego (czy jak to tam sie pisze) kosztuja powyzej 200 PLNow i daja jakiekolwiek efekty tylko przy wysokich cisnieniach a i to nie wstawia sie zaraz za katem (bo nie ma sensu - cisnienie jest tutaj jeszcze dosc spore, wstawia sie znacznie dalej - po to wlasnie zeby ta zwezka przyspieszyla spaliny - zwiekszyla cisnienie).
Co do przegladow - mnie pod spod raczej nei zagladaja, ale zwykle zagaduje ich na temat zawieszenia a reszte ogladaja raczej pobieznie ... badania spalin tez mi nie robia - a gdyby zrobili to moimieodpartym urokiem osobistym spowodowalbym, ze by mi goscie to ustawili _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Mar 27, 2006 9:24 pm Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | A skąd Gryzzly wnioskujesz tą poprawę elastyczności? |
na podstawie doświadczeń własnych ..
Zanim włożyłem strumiennice u siebie - pamietam jak bylo _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
Tomas Ekspert
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 996 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon Mar 27, 2006 9:32 pm Temat postu: |
|
|
Tak panie Janie sprawdzali mi spaliny na przegladzie i mialem duze problemy z rejestracja auta , poniewaz auto bylo z 87 roku ale przywiezione w 96 i zaresjestrowane jako skladak czyli obowiazywaly go przepisy z roku 96 a wtedy juz w autach byl obowiazkowy katalizator i gosc bral norme spalin dla auta z katem a sierra nie miala go i w zyciu nie mogla uzyskac takich norm .
Normy sa okreslone dla auta z katem i bez kata a nie pod konkretny model i silnik ... _________________ Kontakt GG 2791701 |
|
Powrót do góry |
|
|
jkConstructor vel BOLSs Arcyekspert
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1259 Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzywa Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 915 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 2:30 pm Temat postu: |
|
|
trenowałem wszystko.
wycinasz kata to wstaw zamiast niego strumiennicę w jego kształcie, sama strumiennica nic nieda ale duża obudowa służy jako rozprężnik który musi tam być inaczej będzie muł.wycięcie wszystkich tłumików i wstawienie rurki o większej średnicy też zmiejsza moc co odczujesz po przejściu adrenaliny od huku z wydechu.jakieś tam opory muszą być rozprężanie w odpowiedniej odległości też musi być.
z wydechem kombinowałem 1,5 roku. nawet puszczałem rurkę na skruty lewą stroną i powiem tylko jedno serja jest najbardziej elestyczna
ps strumiennica powinna być jak najbliżej portek. ale przy katalizatorze nic nieda. _________________ sierrafan to jedna rodzina.
xr4 z wytryskiem, jak f-16, wspomaganie, lpg, abs, hcv, hiv, itd..
skype-"krzywasierra
tel.695-582-408 |
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 3:10 pm Temat postu: |
|
|
krzywa napisał: | .. .
ps strumiennica powinna być jak najbliżej portek. ale przy katalizatorze nic nieda. |
Dużo było o tym tematów - moim zdaniem każda strumiennica (jeżli nie masz dobrego fachowca pod ręką) to ogólnie ok 1/3 długości ukł. wydechowego od początku ukł wydechowego. _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
Krasy18
Wiek: 19 Dołączył: 04 Kwi 2006 Posty: 8 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw Kwi 06, 2006 4:08 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | no to przy moich 2 przelotowych i komorowym ciężko sie siedzi na kanapie , bo przez ten ostatni tłumik robi sie taki rezonans około 3000 obr/min że ciężko wysiedzieć
|
Ja tam mam 2 przelotowe i jeden komorowy i jest ok nic mi nie wibruje, pozatym dalej jakos cicho jest:/
Ale juz niedlugo wywalam komorówe i wspawam rure, powinno byc ok.
Wiem ze nie bedzie za glosno dla policji bo ojciec tak robil w swoim aucie i jest naprawde fajnie. _________________ Sierra 1.6 OHC Kombi. "Czarna wdowa" |
|
Powrót do góry |
|
|
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sob Sie 26, 2006 10:15 pm Temat postu: |
|
|
[quote="HouseM"]Wywal kata wspawał kawał prostej rury.
Tak zrobiłem.Miałem dwa katalizatory teraz jest kawał rury i auto zrobilo się głośne,i trochę mułwate (słabo się zbiera od zera w górę) .Co zrobić,żeby wyciszyć auto i je ożywić
Proszę o porady _________________ Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Sob Sie 26, 2006 11:56 pm Temat postu: |
|
|
wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy. _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 7:49 am Temat postu: |
|
|
raW napisał: | wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy. |
Co można użyć jako rozpreżnik _________________ Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziku Juzer
Wiek: 20 Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 191 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 8:12 am Temat postu: |
|
|
Kata... rozpruwasz, wybebeszasz i spawasz z powrotem...
Pozdro Dziku _________________ Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
|
|
Powrót do góry |
|
|
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 8:18 am Temat postu: |
|
|
Dziku napisał: | Kata... rozpruwasz, wybebeszasz i spawasz z powrotem...
Pozdro Dziku |
Proszę czytać posty dokładnie,od początku do końca i dopiero wyrażać swoją opinnię _________________ Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziku Juzer
Wiek: 20 Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 191 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 10:08 am Temat postu: |
|
|
Przeczytałem i z tego wynika moja odpowiedź...
Najtańszym (może nie najlepszym) rozprężnikiem jest puszka po kacie...
ędzie brzęczało metalicznie troche, ale powinno spełnić swoje zadanie.
Nie rozumiem dlaczego twierdzisz że nie przeczytałem...
Pozdro Dziku _________________ Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 11:31 am Temat postu: |
|
|
raW napisał: | wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy. |
Komora rozprezna jest dobra do dwusuwa z 1 cylindrem. Przy 4 cylindrach nie bedziez miec czegos takiego a spadem mocy jest spowodowany uwolnieniem troche wydechu przez co tracimy moment w nizszych predkosciach obrotowych. Po wywaleniu wnetrza kata silnik lepiej sie zbiera w srednich i wysokich predkosciach obotowych ale roznicy miedzy 2-2.5tys nie ma, jest jak narazie poprawa.
Mankamentem i to duzym wybebeszenia katalizatorow jest odglos dziurawego wydechu i ma sie to ni jak do metalicznego dzwieku. Poprostu pusta puszka po kacie sobie buczy, jest to o tyle denerwujace ze znajduje sie dokladnie pod nogami kierowcy i dosc mocno to slychac. Nastepnym ruchem bedzie wstawienie prostej rury i niech sobie glosniej pracuje, ale przy koncu wydechu i z tylu auta gdzie to najmniej slychac. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
andrewb25 Kandydat
Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 92 Skąd: dąbrowa tarnowska
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 11:48 am Temat postu: |
|
|
Neutrino napisał: | A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/ |
Ja pokazuje tylko dowód rejestracyjny ,płacę i znajomy właściciel stacji diagnostycznej mi podbija przegląd. Jak chce to wjeżdżam na kanał , jak nie chce to nie wjeżdżam i myślę że 60% też tak robi |
|
Powrót do góry |
|
|
|