Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

układ wydechowy
Idź do strony 1, 2  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 11:37 am    Temat postu: układ wydechowy Odpowiedz z cytatem

Witam!Poczytałem forum na temat tłumików,strumienic,katalizatorów i nie wiem co myśleć.Chcę wyciąć katolizator i wstawić struminicę a`la katalizator,tylko nie wiem czy wyciąć tłumik który się znajduje za katolizatorem czy go zostawić (czy wycięcie jest konieczne).Mam w planach wstawić filtr stożkowy,czy to będzie razem współgrać.
Proszę o wypowiedzi,porady.Taki mam tłunik:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21edee10976c1592.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53bd69a0482be113.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3fc17aa0e311739a.html
Jest to tłumik od XR4i.
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic


Ostatnio zmieniony przez daras18 dnia Sob Sie 26, 2006 10:05 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Mar 23, 2006 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Katalizator jest z 2 puszek w orginale. Z tego co te "strumienice" ogladalem to powinne dzialac mniej wiecej jak tlumik przelotowy wiec nie zaszkodzi - jesli kat jest zapchany to moze i pomoze troszeczke.
Cudow po takich modyfikacjach to sie nie spodziewaj. W wydechach zasady sa raczej takie ze najwazniejszy jest kolektor dobry a pozniej im dalej od glowicy tym mniejsze efekty.
Jak chcesz zeby to szybciej jezdzilo to przede wszystkim sie glowica zajmij bo przy odprezonym silniku...
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HouseM
Szpenio



Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 368
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 11:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wywal kata wspawał kawał prostej rury. Strumiennice to użadzenia do silników lotniczych ewentualnie stacjonarnych. W samochodzie najwyżej uzyskasz nieznośny ryk i spadek elastyczności silnika.

... myślalem że już wszyscy wyrośli z takich głupot. OMG
_________________
_________________________________________
Jadac szybko nie zauważysz kiedy umrzesz ... TO CHYBA DOBRZE NO NIE ??
CIVIC I-GT ROKS !!!! (7,3s 0-100km/h) nowy upgrade ECU Spoon ..jeszcze nie zmierzony ale jest ogień
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 7:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Słoniu
Arcyekspert


Wiek: 26
Dołączył: 04 Wrz 2005
Posty: 1374
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 7:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/

zawsze są przeglądy i przeglądziki Rolling Eyes Wink
_________________

90' 2.0 OHC EFI HB+LPG+alu 15"
508314608
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mestwin_Krol
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 385
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 9:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja to mam plan zrobić układ z 3 tłumików przelotowych, pierwszy jest odpowiedzialny za odbijanie jakiś tam fal i wstawienie za miast niego rury powoduje spadek momentu ( coś tam kolega mi tłumaczył, co tuningiem mechanicznym się zajmuje)

mój seryjny układ firmy ASMET składa się z dwóch pierwszych tłumików przelotowych i końcowego komorowego z tym że z już się wypalił , a z pierwszego wypaliła się też ta otulina to zaczęło pyrkać

Wstawienie 3 tłumików przelotowych powinno dać pełną przepustowość układu przy zachowaniu jakiejś tam normy głośności
_________________
Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajnie by bylo. Tez bym chcial kolektor solidny + uklad na 3 przelotach z policzonym miejscem pierwszego tlumika (obawiam sie ze w serii to jest tam gdzie go bylo wygodnie wsadzic a nie tam gdzie wyliczyli). Troche sie tylko o glosnosc obawiam bo z tego co wiem to na 2 przelotach to jest cholernie glosno
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
$ebastian
Arcyekspert


Wiek: 31
Dołączył: 18 Kwi 2004
Posty: 1595
Skąd: Sulechów/Lubuskie

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 9:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/
sa na all. takie strumiennice ktore przypominaja wygladem katalizator
_________________
SEDAN 2.0 OHC EFI/SILVER
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Mar 24, 2006 10:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widze ze teraz nasi domorosli tjunerzy zaczeli cos czytac ale tylko poczatki rozdzialow w ksiazkach. Confused
Tak, alez oczywiscie ze pierszy tlumik przelotowy musi byc policzony bo inaczej nie jedzie. Very happy Very happy
Tlumik przelotowy jest niewidoczny dla silnika w tym miejscu gdzie sie go montuje zazwyczaj i mozna najwyzej policzyc jego objetosc (chociaz w naszych samochodach to i tak niewiele da).
Strata mocy moze sie wiazac najwyzej z odetkaniem za bardzo wydechu ale w zakresie niskich i srednich obrotow, przy wysokich powinno troche przybyc.
Przelotowe tlumiki wychwytuja tylko wysokie czestotliwosci a niskie tlumia w bardzo malym zakresie dlatego stosuje sie przelotowe i komorowe w samochodach. Jak ktos chce miec duuuuuuuzy bas to niech zamontuje 3 przelotowe, bedzie w miare cicho oraz basowo.
Ja osobiscie bym zostawil jeden komorowy zeby bylo w miare cicho i 2 przelotowe dla malych oporow.
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tomas
Ekspert



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 996
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 8:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co z tego ze bedziesz mial strumienice wygladajaca jak katalizator jak nie przejdzie przegladu za spaliny ??!!
_________________
Kontakt GG 2791701
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mestwin_Krol
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 385
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 8:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to przy moich 2 przelotowych i komorowym ciężko sie siedzi na kanapie , bo przez ten ostatni tłumik robi sie taki rezonans około 3000 obr/min że ciężko wysiedzieć

no teraz jak Feluke napisał to mi się przypamniała reszta tego co mówił mój kolega

w każdym razie 3 przelotowe mieszczą się w policyjnej normie Twisted Evil
_________________
Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 8:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HouseM napisał:
Wywal kata wspawał kawał prostej rury. Strumiennice to użadzenia do silników lotniczych ewentualnie stacjonarnych. W samochodzie najwyżej uzyskasz nieznośny ryk i spadek elastyczności silnika.

... myślalem że już wszyscy wyrośli z takich głupot. OMG

No dziwne - bo ja mam właśnie bardziej elastyczny teraz silnik Razz
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Mar 26, 2006 10:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A skąd Gryzzly wnioskujesz tą poprawę elastyczności?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Nie Mar 26, 2006 10:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/
Wiesz co, ja Ci szczerze powiem (patrząc na Twoje zaangażowanie w poszukiwaniu różnych nietypowych części), że bym szukał na Twoim miejscu układu wydechowego, kompa i paru innych pierdół pozwalających przekonwertować N9C w N9A.

Tomas napisał:
Co z tego ze bedziesz mial strumienice wygladajaca jak katalizator jak nie przejdzie przegladu za spaliny ??!!
A sprawdzał Ci ktoś kiedyś spaliny na przeglądzie? Bo mi ani ojcu ani znajomym nigdy...
A poza tym czy pan diagnosta dysponuje danymi dającymi mu wiedzę, jaka ma być zawartość poszczególnycj substancji w spalinach Sierry 2.0 DOHC z katem i bez kata i na tej podstawie daje pieczątkę lub nie? Czy może po prostu auto ma spełniać pewną normę (nie wiem, jaką), którą spełnia zarówno np. N9A i N9C?
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 8:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jan napisał:
Neutrino napisał:
A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/
Wiesz co, ja Ci szczerze powiem (patrząc na Twoje zaangażowanie w poszukiwaniu różnych nietypowych części), że bym szukał na Twoim miejscu układu wydechowego, kompa i paru innych pierdół pozwalających przekonwertować N9C w N9A.


Zastanawialem sie nad tym, ale jakos na razie mi sie to nie widzi choc nie wykluczam takiej opcji.
Tymczasem sierra jest "do zrobienia".
W srode ogledziny PZU, trzymajcie kciuki Wink
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 9:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taka strumienica za 50 zeta ? T ja pindole ... wole wspawac zwykle rure ... zwezki Venturiego (czy jak to tam sie pisze) kosztuja powyzej 200 PLNow i daja jakiekolwiek efekty tylko przy wysokich cisnieniach a i to nie wstawia sie zaraz za katem (bo nie ma sensu - cisnienie jest tutaj jeszcze dosc spore, wstawia sie znacznie dalej - po to wlasnie zeby ta zwezka przyspieszyla spaliny - zwiekszyla cisnienie).

Co do przegladow - mnie pod spod raczej nei zagladaja, ale zwykle zagaduje ich na temat zawieszenia a reszte ogladaja raczej pobieznie ... badania spalin tez mi nie robia - a gdyby zrobili to moimieodpartym urokiem osobistym spowodowalbym, ze by mi goscie to ustawili Very Happy
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 9:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
A skąd Gryzzly wnioskujesz tą poprawę elastyczności?

na podstawie doświadczeń własnych ..
Zanim włożyłem strumiennice u siebie - pamietam jak bylo Wink
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tomas
Ekspert



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 996
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 9:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak panie Janie sprawdzali mi spaliny na przegladzie i mialem duze problemy z rejestracja auta , poniewaz auto bylo z 87 roku ale przywiezione w 96 i zaresjestrowane jako skladak czyli obowiazywaly go przepisy z roku 96 a wtedy juz w autach byl obowiazkowy katalizator i gosc bral norme spalin dla auta z katem a sierra nie miala go i w zyciu nie mogla uzyskac takich norm .

Normy sa okreslone dla auta z katem i bez kata a nie pod konkretny model i silnik ...
_________________
Kontakt GG 2791701
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
jkConstructor vel BOLSs
Arcyekspert



Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 1259
Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 9:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też mam składaka z 94 i nie mam wbite KAT, a mimo to zawsze sprawdzaja spaliny...
_________________

Paweł - kom 609 929 915
Ściera: http://img204.imageshack.us/my.php?image=lass5fm.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzywa
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 915
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 2:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trenowałem wszystko.
wycinasz kata to wstaw zamiast niego strumiennicę w jego kształcie, sama strumiennica nic nieda ale duża obudowa służy jako rozprężnik który musi tam być inaczej będzie muł.wycięcie wszystkich tłumików i wstawienie rurki o większej średnicy też zmiejsza moc co odczujesz po przejściu adrenaliny od huku z wydechu.jakieś tam opory muszą być rozprężanie w odpowiedniej odległości też musi być.
z wydechem kombinowałem 1,5 roku. nawet puszczałem rurkę na skruty lewą stroną i powiem tylko jedno serja jest najbardziej elestyczna
ps strumiennica powinna być jak najbliżej portek. ale przy katalizatorze nic nieda.
_________________
sierrafan to jedna rodzina.
xr4 z wytryskiem, jak f-16, wspomaganie, lpg, abs, hcv, hiv, itd.. Smile
skype-"krzywasierra
tel.695-582-408
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 3:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzywa napisał:
.. .
ps strumiennica powinna być jak najbliżej portek. ale przy katalizatorze nic nieda.

Dużo było o tym tematów - moim zdaniem każda strumiennica (jeżli nie masz dobrego fachowca pod ręką) to ogólnie ok 1/3 długości ukł. wydechowego od początku ukł wydechowego.
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Krasy18



Wiek: 19
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 8
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Czw Kwi 06, 2006 4:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
no to przy moich 2 przelotowych i komorowym ciężko sie siedzi na kanapie , bo przez ten ostatni tłumik robi sie taki rezonans około 3000 obr/min że ciężko wysiedzieć

Ja tam mam 2 przelotowe i jeden komorowy i jest ok nic mi nie wibruje, pozatym dalej jakos cicho jest:/

Ale juz niedlugo wywalam komorówe i wspawam rure, powinno byc ok.
Wiem ze nie bedzie za glosno dla policji bo ojciec tak robil w swoim aucie i jest naprawde fajnie.
_________________
Sierra 1.6 OHC Kombi. "Czarna wdowa"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sob Sie 26, 2006 10:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="HouseM"]Wywal kata wspawał kawał prostej rury.
Tak zrobiłem.Miałem dwa katalizatory teraz jest kawał rury i auto zrobilo się głośne,i trochę mułwate (słabo się zbiera od zera w górę) .Co zrobić,żeby wyciszyć auto i je ożywić Question Shocked
Proszę o porady Very Happy Evil or Very Mad
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sob Sie 26, 2006 11:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy.
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 7:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy.

Co można użyć jako rozpreżnik Question Exclamation by Klimek78
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 8:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kata... rozpruwasz, wybebeszasz i spawasz z powrotem...
Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 8:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziku napisał:
Kata... rozpruwasz, wybebeszasz i spawasz z powrotem...
Pozdro Dziku

Proszę czytać posty dokładnie,od początku do końca i dopiero wyrażać swoją opinnię Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Twisted Evil Evil or Very Mad Mad
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 10:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeczytałem i z tego wynika moja odpowiedź...
Najtańszym (może nie najlepszym) rozprężnikiem jest puszka po kacie...
ędzie brzęczało metalicznie troche, ale powinno spełnić swoje zadanie.
Nie rozumiem dlaczego twierdzisz że nie przeczytałem...
Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 11:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy.

Komora rozprezna jest dobra do dwusuwa z 1 cylindrem. Przy 4 cylindrach nie bedziez miec czegos takiego a spadem mocy jest spowodowany uwolnieniem troche wydechu przez co tracimy moment w nizszych predkosciach obrotowych. Po wywaleniu wnetrza kata silnik lepiej sie zbiera w srednich i wysokich predkosciach obotowych ale roznicy miedzy 2-2.5tys nie ma, jest jak narazie poprawa.
Mankamentem i to duzym wybebeszenia katalizatorow jest odglos dziurawego wydechu i ma sie to ni jak do metalicznego dzwieku. Poprostu pusta puszka po kacie sobie buczy, jest to o tyle denerwujace ze znajduje sie dokladnie pod nogami kierowcy i dosc mocno to slychac. Nastepnym ruchem bedzie wstawienie prostej rury i niech sobie glosniej pracuje, ale przy koncu wydechu i z tylu auta gdzie to najmniej slychac.
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
andrewb25
Kandydat



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 92
Skąd: dąbrowa tarnowska

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 11:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
A co z przegladem tech. po wycieciu kata? ja mam w dowodzie wpisane Sierra 2.0 kat :/


Ja pokazuje tylko dowód rejestracyjny ,płacę i znajomy właściciel stacji diagnostycznej mi podbija przegląd. Jak chce to wjeżdżam na kanał , jak nie chce to nie wjeżdżam i myślę że 60% też tak robi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następna
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group