Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 11:50 am Temat postu: |
|
|
Feluke napisał: | raW napisał: | wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy. |
Komora rozprezna jest dobra do dwusuwa z 1 cylindrem. Przy 4 cylindrach nie bedziez miec czegos takiego a spadem mocy jest spowodowany uwolnieniem troche wydechu przez co tracimy moment w nizszych predkosciach obrotowych. Po wywaleniu wnetrza kata silnik lepiej sie zbiera w srednich i wysokich predkosciach obotowych ale roznicy miedzy 2-2.5tys nie ma, jest jak narazie poprawa.
Mankamentem i to duzym wybebeszenia katalizatorow jest odglos dziurawego wydechu i ma sie to ni jak do metalicznego dzwieku. Poprostu pusta puszka po kacie sobie buczy, jest to o tyle denerwujace ze znajduje sie dokladnie pod nogami kierowcy i dosc mocno to slychac. Nastepnym ruchem bedzie wstawienie prostej rury i niech sobie glosniej pracuje, ale przy koncu wydechu i z tylu auta gdzie to najmniej slychac. |
Po wstawieniu kawałka rury efekt jest taki,że jest dość głośno i tak jak by środkowy tłumik był dziurawy.Tłumikarz wycioł same puszki po katalizatorze a zostawił mocowanie katalizatora.Może powinien wymontować wszystko i wspawać rurę Czy trzeba wstawić rozprężnik (to co można wstawić) puszek po kacie nie mam.Czy trzeba też przestawić zapłon Tłmik środkowy jest do wymiany czy kupić fabryczny tłumik środkowy czy w jego miejsce wstawić tłumik środkowy przelotowy Wasze zdanie będzie _________________ Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Ostatnio zmieniony przez daras18 dnia Wto Wrz 05, 2006 4:50 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
andrewb25 Kandydat
Dołączył: 20 Lip 2006 Posty: 92 Skąd: dąbrowa tarnowska
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 11:58 am Temat postu: |
|
|
ja zrobiłem tak przy mojej 2.0 OHC EFI
tam gdzie kończy sie pierwsza rura od silnika wstawiłem kompletny tłumik tzn rura +1-wszy tłumik +rura +2-gi tlumik +rura i na końcu ostatni tłumiczek , ten cały tłumiczek jest od chyba starszego modelu bez kata i wszystko podeszło , jakoś nie widze spadku mocy , silnik pracuje cichutko i nie ma problemu , a ten cały tłumiczek kupiłem za 130 zł.
Proszę o komentarz
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=FORD&model=Sierra
numer katalogowy 034.401.50
ja mam sierrę 74 kW
a załozyłem tłumiczek od 85 kW
myślę że to napewno nie zaszkodzi
numer części 289-861
wstawić od dwururki do prawie końcowego i spokój , bez pie*****nia.
pozdro |
|
Powrót do góry |
|
|
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 12:10 pm Temat postu: |
|
|
andrewb25 napisał: | ja zrobiłem tak przy mojej 2.0 OHC EFI
tam gdzie kończy sie pierwsza rura od silnika wstawiłem kompletny tłumik tzn rura +1-wszy tłumik +rura +2-gi tlumik +rura i na końcu ostatni tłumiczek , ten cały tłumiczek jest od chyba starszego modelu bez kata i wszystko podeszło , jakoś nie widze spadku mocy , silnik pracuje cichutko i nie ma problemu , a ten cały tłumiczek kupiłem za 130 zł.
Proszę o komentarz
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=FORD&model=Sierra
numer katalogowy 034.401.50 |
Rozumię,że" pierwsza rura od silnika" to chodzi o dwórurkę czyli tzw.portki _________________ Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Nie Sie 27, 2006 3:54 pm Temat postu: |
|
|
Feluke napisał: |
Komora rozprezna jest dobra do dwusuwa z 1 cylindrem. Przy 4 cylindrach nie bedziez miec czegos takiego a spadem mocy jest spowodowany uwolnieniem troche wydechu przez co tracimy moment w nizszych predkosciach obrotowych. |
przykro mi ale mylisz się. komora jest potrzebna _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Pon Sie 28, 2006 7:44 am Temat postu: |
|
|
Jak auto jest po 95 roku to powinen byc kat zeby spełniał jakieś normy emisji spalin.
Oczywiście 90% diagnostów nie bada składu spalin. _________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
daras18 Juzer
Wiek: 38 Dołączył: 19 Lut 2005 Posty: 115 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: Sro Wrz 06, 2006 5:31 pm Temat postu: |
|
|
A może za miast tych wynalazków wstawić "przelotowy tłumik środkowy" (ten co jest aktualnie w aucie jest do wymiany) Czy też coś wstawić w zastępstwie za katalizatory Wasze porady są mile widziane _________________ Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic |
|
Powrót do góry |
|
|
|