Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

układ wydechowy
Idź do strony Poprzedna  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 11:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Feluke napisał:
raW napisał:
wstaw rozprężnik dokładnie tam gdzie był 1szy kat.
wiele razy już ten temat był poruszany i wiele razy powtażane, że rura jest bez sensu - lepiej zostawić katalizator o ile nie jest zapchany. nie ma rozprezania za kolektorem - nie ma podcisnienia wysysajacego spalona mieszanke i silnik traci na mocy.

Komora rozprezna jest dobra do dwusuwa z 1 cylindrem. Przy 4 cylindrach nie bedziez miec czegos takiego a spadem mocy jest spowodowany uwolnieniem troche wydechu przez co tracimy moment w nizszych predkosciach obrotowych. Po wywaleniu wnetrza kata silnik lepiej sie zbiera w srednich i wysokich predkosciach obotowych ale roznicy miedzy 2-2.5tys nie ma, jest jak narazie poprawa.
Mankamentem i to duzym wybebeszenia katalizatorow jest odglos dziurawego wydechu i ma sie to ni jak do metalicznego dzwieku. Poprostu pusta puszka po kacie sobie buczy, jest to o tyle denerwujace ze znajduje sie dokladnie pod nogami kierowcy i dosc mocno to slychac. Nastepnym ruchem bedzie wstawienie prostej rury i niech sobie glosniej pracuje, ale przy koncu wydechu i z tylu auta gdzie to najmniej slychac.

Po wstawieniu kawałka rury efekt jest taki,że jest dość głośno i tak jak by środkowy tłumik był dziurawy.Tłumikarz wycioł same puszki po katalizatorze a zostawił mocowanie katalizatora.Może powinien wymontować wszystko i wspawać rurę Question Rolling Eyes Czy trzeba wstawić rozprężnik (to co można wstawić) puszek po kacie nie mam.Czy trzeba też przestawić zapłon QuestionTłmik środkowy jest do wymiany czy kupić fabryczny tłumik środkowy Shocked czy w jego miejsce wstawić tłumik środkowy przelotowy Question Wasze zdanie będzie Very happy by Klimek78
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic


Ostatnio zmieniony przez daras18 dnia Wto Wrz 05, 2006 4:50 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
andrewb25
Kandydat



Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 92
Skąd: dąbrowa tarnowska

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 11:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zrobiłem tak przy mojej 2.0 OHC EFI
tam gdzie kończy sie pierwsza rura od silnika wstawiłem kompletny tłumik tzn rura +1-wszy tłumik +rura +2-gi tlumik +rura i na końcu ostatni tłumiczek , ten cały tłumiczek jest od chyba starszego modelu bez kata i wszystko podeszło , jakoś nie widze spadku mocy , silnik pracuje cichutko i nie ma problemu , a ten cały tłumiczek kupiłem za 130 zł.
Proszę o komentarz
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=FORD&model=Sierra
numer katalogowy 034.401.50
ja mam sierrę 74 kW
a załozyłem tłumiczek od 85 kW
myślę że to napewno nie zaszkodzi
numer części 289-861
wstawić od dwururki do prawie końcowego i spokój , bez pie*****nia.
pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 12:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

andrewb25 napisał:
ja zrobiłem tak przy mojej 2.0 OHC EFI
tam gdzie kończy sie pierwsza rura od silnika wstawiłem kompletny tłumik tzn rura +1-wszy tłumik +rura +2-gi tlumik +rura i na końcu ostatni tłumiczek , ten cały tłumiczek jest od chyba starszego modelu bez kata i wszystko podeszło , jakoś nie widze spadku mocy , silnik pracuje cichutko i nie ma problemu , a ten cały tłumiczek kupiłem za 130 zł.
Proszę o komentarz
http://www.catalogue.bosal.com/pages/exh_system_list.php?query_nr=2&make=FORD&model=Sierra
numer katalogowy 034.401.50

Rozumię,że" pierwsza rura od silnika" to chodzi o dwórurkę czyli tzw.portki Exclamation
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 3:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Feluke napisał:

Komora rozprezna jest dobra do dwusuwa z 1 cylindrem. Przy 4 cylindrach nie bedziez miec czegos takiego a spadem mocy jest spowodowany uwolnieniem troche wydechu przez co tracimy moment w nizszych predkosciach obrotowych.

przykro mi ale mylisz się. komora jest potrzebna
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Nie Sie 27, 2006 4:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy jak wstawię strumienicę jako rozprężnik będzie OK Question Na przykład taką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/307ca51c4837028d.html
albo taką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/402270b79eedd2cd.html
Wasze zdanie Exclamation Very Happy by Klimek78
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michał-drdjmike
Arcyekspert


Wiek: 15
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 1333
Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław

PostWysłany: Pon Sie 28, 2006 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak auto jest po 95 roku to powinen byc kat zeby spełniał jakieś normy emisji spalin.
Oczywiście 90% diagnostów nie bada składu spalin.
_________________
nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
daras18
Juzer


Wiek: 38
Dołączył: 19 Lut 2005
Posty: 115
Skąd: Zgierz

PostWysłany: Sro Wrz 06, 2006 5:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

daras18 napisał:
Czy jak wstawię strumienicę jako rozprężnik będzie OK Question Na przykład taką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/307ca51c4837028d.html
albo taką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/402270b79eedd2cd.html
Wasze zdanie Exclamation Very Happy by Klimek78

A może za miast tych wynalazków Rolling Eyes wstawić "przelotowy tłumik środkowy" (ten co jest aktualnie w aucie jest do wymiany) by Klimek78 Czy też coś wstawić w zastępstwie za katalizatory Question Wasze porady są mile widziane Exclamation Very happy
_________________
Sierra'87 2.0 OHC EFI GLi ABS sedan srebrny metalic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group