Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dzaxx Guru
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lis 2003 Posty: 2551 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 12:44 am Temat postu: |
|
|
zaraz zaraz
skrzynia MT75 i dol OHC? Przeciez OHC byly z N9 montowane...dobrze trybie? _________________
FORUM - miejsce, teren, na którym przedstawia się ważne sprawy publiczne do rozważenia, osądzenia, załatwienia;
Etym. - łac. 'rynek, targowisko; plac, miejsce publiczne do odbywania sądów, zgromadzeń lud., zwł. najważniejsze, rzymskie - Forum romanum'. |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 12:51 am Temat postu: |
|
|
Dzaxx ... zgadles ... jaki z tego wniosek ? Gwarantuje ze dol jest zlozony i sprawdzilem kilka razy czy to co zrobilem jest tym co zrobilem. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 1:23 am Temat postu: |
|
|
Jak się nad tym zastanowić, to chyba nie powinno być problemu - wszak Cosworth to blok Pinto, a Cosworth latał z MT75. Kto teraz spróbuje założyć N9 do DOHC-yka? _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
Misiek Ciekawy
Wiek: 29 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 20 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 3:13 am Temat postu: |
|
|
Widziałem seryjnie zestawiony DOHC ze skrzynią N9. Kumpel w Sierce z '89 roku tak ma. myśle zę bez problemu podchodzi. Pozdrawiam _________________ GG 404722
Sierra 2.0 DOHC 3d '91 +LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 3:45 am Temat postu: |
|
|
Ok to jest gdybanie. Mnie interesuje opinia tych ktorzy twierdzili ze sie NIE DA _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 5:15 am Temat postu: |
|
|
No i co ja mam z tym zrobic??
Na poczatek oczyzcze troche. A potem pewnie wpadnie tu Pirania i wesprze niedoswiadczonego. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 5:55 am Temat postu: |
|
|
Z tego co wczoraj/dzisiaj nad ranem udalo mi sie pomierzyc i posprawdzac:
1) Tarcza sprzegla wchodzi spokojowo na walek
2) sam Wal korbowy ze sprzeglem i dociekskiem - umiejsciowiony bez najmniejszego silowania na walku skrzyni
3) rozrusznik OHC wpasowany jak stamtad
4) jak widac na niektorych zdjeciach - rozstaw otworow mocujacych idealnie taki sam
5) Metalowa uszczelka (blacha z otworami) montowana miedzy silnik a skrzynie - pasuje jak stamtad
6) Blok skrecony z walem (ten z dociskiem) zalozylem (niestety sam) sporym nakladem sil, ale wmiare bezbolesnie na walek skrzyni i spokojnie bez silowania sie skrzecilem calosc
7) MT75 od krawedzi dzwonu do srodka lewarka ma 73 cm, a N9 ma 72 cm
W MT75 tlumik drgan jest zamontowany bezposrednio na walku - przed lewarkiem, w N9 na kawalku walu wsowanym na walek - za lewarkiem. Roznica w odleglosci miedzy tlumiekiem drgan, a lozyskiem podporowym to ok 15 na koszysc (w sensie jest dluzszy) MT75.
Genralnie - wszystkie wrazenia sa na goraco, ale:
Skrzynia nie jest jeszcze moja, wiec poki co nei moge sie nawet przymierzac do zakladania. Po skreceniu zrobilem kilka rzeczy:
1) na luzie swobodnie obraca sie tylko walek skrzyni - wal korbowy pozostawal w bezruchu
2) zapiecie 5 i obrot walek korbowym powodowalo normalny obrot walu i walka skrzyni
Jak tylko uda mi sie skombinowac ten kawalek walu miedzy tlumikiem a lozyskiem - zrzucam N9 i zakladam MT75 ... az jestem ciekaw.
Ale calkiem na marginesie - jestem w ciezkim SZOKU. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 6:01 am Temat postu: |
|
|
Wsadzałem osobiście MT75 do OHCa jak przerabiałem z automatu, także nie jesteś sam
taką mialem na półce+wał napędowy, więc MUSIAŁA spasować , z tym, że zmieniałem koło zamachowe na DOHCowskie-bo takie też miałem, trzeba bylo tylko otwory przerobić. A N9 do DOHCa też wlezie na żywca, ale jak wytrzyma to słynny łącznik między skrzynią a wałem napędowym-nie wiem. _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 6:05 am Temat postu: |
|
|
Toyman, tak sie spytam - a po co pchasz MT75?? Jezdzilem kilkoma MTkami, kilko N9-ami i powiem tak - wole N9. Umozliwia szybsze zmiany biegow, dluzsza wajcha jest blizej kierownicy, skrzynia jest bardziej niezajebywalna no i latwo zrobic quick-shift. Ale bedziesz mial jedyne w klubie OHC z MT75. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:11 am Temat postu: |
|
|
Cytat: | a po co pchasz MT75?? | Bo dostalem ja za free (no niemalze) i przede wszystkim panowala powszechna opinia, ze tego sie nie da zrobic - przynajmniej w kilku watkach cos takiego sie pojawilo.
Poza tym - lubie testowac rozne rozwiazania. Mam mozliwosci to czemu nie sprobowac, zobaczyc jak zachowuje sie pelna 5-ka na moim 2.0 OHC. Proste.
Ok. Pytanie dodatwkwe: Czy zamachyw DOHCu i OHCu roznia sie waga ? Mowie o standardzie. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:27 am Temat postu: |
|
|
koło zamachowe z DOHCa jest ok. 2x takie na grubość, jak OHC i ma inaczej otwory mocujące _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Ostatnio zmieniony przez VIK dnia Pią Lip 15, 2005 8:29 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:33 am Temat postu: |
|
|
nie wiedziales Toyman ze pasuje
oj, trzeba bylo spytac
sprzegła są identyczne (niemalze) zamach zostawil bym od OHC, a nie pchal sie w przerabianie otworów na DOHCowe...
a tak wogole to wolałbym miec DOHCa z N9 niz OHCa z MT75
milego grzebania... _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:52 am Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | Jezdzilem kilkoma MTkami, kilko N9-ami i powiem tak - wole N9. Umozliwia szybsze zmiany biegow, dluzsza wajcha jest blizej kierownicy, skrzynia jest bardziej niezajebywalna no i latwo zrobic quick-shift. |
Ale ale, szybsze zmiany biegów tylko po zrobieniu QSa, dłuższa wajha dodatkowo ten czas wydłuża choć łatwiej skrócić. N9 bankowo nie jest bardziej niezajebywalna. MT75 jest liczone na większy moment i na pewno więcej wytrzyma.
Dochodzi jeszcze kwestia wagi. Z czego jest MT a z czego N9? _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:54 am Temat postu: |
|
|
Aaale jest jedno "ale".
W MT75 zmiana biegow wymaga mniej sily. Dlatego sie zastanawiam, czy nie zapodac takowej do coupe, wszak to GosiaK's coupe. Tcharec, a sprzeglo do tego masz?? I wał??
Toyman, zanim to wsadzisz do auta, to sprawdz kolory napinaczy na pedale sprzegla, unikniesz niepotrzebnych problemow. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
gizmo Arcyekspert
Wiek: 22 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 1119 Skąd: Virginia U.S.A
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 8:44 am Temat postu: |
|
|
Jestem ciekaw wynikow tej transplantacji, poniewaz mam dohc z A4LD ktora sie sypie i chce wlozyc manual, a mam n9 w garazu, myslalem ze nie podejdzie....a tu prosze _________________ Sedan '92 2.0 DOHC EFi - Była...
Mercedes-Benz W124 300E 2.8 6 Cyl. 24V Automatic
Ambasada SierraFan U.S.A. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 9:06 am Temat postu: |
|
|
MT75 lżej chodzi niż N9 ... Czy ja czegoś nie wiem? Kurcze ...
W FIONIE mam już drugą skrzynię N9 i obie chodziły ( chodzą ) lżej niż MT75 w SZCZENIAKU. Może nie tak łagodnie, "mięntko", ale lżej ... I moja Mt75 nie jest zarżnięta ... wprawdzie Kosiarzy chodzi lżej ... ale to Oni mają dziwnie lekko chodzącą MT75. Inne, które porównywałem ... chodzą tak jak moja, mniej więcej. _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 5:08 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Toyman, zanim to wsadzisz do auta, to sprawdz kolory napinaczy na pedale sprzegla, unikniesz niepotrzebnych problemow. | Jest zolty, jaki z tego wniosek ? Material jest twardszy ?
Czacza napisał: | wole N9. Umozliwia szybsze zmiany biegow, dluzsza wajcha jest blizej kierownicy |
Czacza napisał: | W MT75 zmiana biegow wymaga mniej sily |
To w koncu jak. Wolisz MT75 czy N9
gizmo napisał: | Jestem ciekaw wynikow tej transplantacji | Skoro w jedna strone sie da to i w druga
Czacza napisał: | a sprzeglo do tego masz | A po co zmieniac sprzeglo ? Chyba ze Gosiak ma zajechane _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 6:07 pm Temat postu: |
|
|
No to jeszcze zakrec rozrusznikiem i bedzie cool. _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 6:17 pm Temat postu: |
|
|
xxxxx napisał: | No to jeszcze zakrec rozrusznikiem i bedzie cool. |
xxxxx, nie badz tajemniczy, powiedz w czym pies pogrzebany _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 6:23 pm Temat postu: |
|
|
kamax napisał: | MT75 lżej chodzi niż N9 ... Czy ja czegoś nie wiem? Kurcze ...
W FIONIE mam już drugą skrzynię N9 i obie chodziły ( chodzą ) lżej niż MT75 w SZCZENIAKU. Może nie tak łagodnie, "mięntko", ale lżej ... I moja Mt75 nie jest zarżnięta ... wprawdzie Kosiarzy chodzi lżej ... ale to Oni mają dziwnie lekko chodzącą MT75. Inne, które porównywałem ... chodzą tak jak moja, mniej więcej. |
Jest specjalny olej do skrzyń castrola, nie ma go w centrali castrola w Polsce. Dostałem go swego czasu od goscia co sie zajmuje autkami rajdowymi we wrocku, wlałem to coś do skrzynki i może dlatego tak leciutko chodzi bo faktycznie biegi ladnie się wbijają w mojej MT75 praktycznie nie trzeba używać siły. Kurde ale oznaczeń tego oleju za cholere nie pamiętam bo dostałem to w zwykłej buteleczce po jakimś płynie od spryskiwaczy _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:06 pm Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | Dochodzi jeszcze kwestia wagi. Z czego jest MT a z czego N9? | Zwazylem:
MT75 - 42 kg
N9 (4 biegowa) - 36 kg
xxxxx napisał: | No to jeszcze zakrec rozrusznikiem i bedzie cool. |
toyman napisał: | 3) rozrusznik OHC wpasowany jak stamtad |
Kosiarz napisał: | Kurde ale oznaczeń tego oleju za cholere nie pamiętam | Szkoda
kamax napisał: | MT75 lżej chodzi niż N9 | Porownalem - w tej N9 ktora stoi u mnei na garazu biegi wchodza lzej niz MT75. Ale nie jest to miarodajne porownanie, bo obie skrzynie wypadaloby rozebrac, wyczyscic zalac swiezym olejem (najlepiej takimsamym) i po kolei zamontowac. Byc moze w przyplywie szalenstwa pokusze sie o cos takiego _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 7:44 pm Temat postu: |
|
|
Ooo ... no widzisz ... coś jednak chyba było w tym oleju ... bo faktycznie u Ciebie drążek sam znajduje kolejne biegi ... przy zmianie 1-2 - zauważyłem, że dokłądnie w tym samym momencie zmienialiśmy ... momentalnie odchodziłeś mi na pół samochodu ostatnio ... znaczy się wcześniej się u Ciebie złączało wszystko ... jak słyszałem pisk po zmianie na dwa .. to ja dopiero kończyłem przesuwać dźwignię, a sprzęgła w tym samym czasie mniej więcej naciskaliśmy ... _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lip 15, 2005 11:06 pm Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o moja wypowiedz - szybciej, nie znaczy lzej. Wedlug moich obserwacji w N9 trzeba uzyc wiekszej sily, ale zmiana jest szybsza. W MT75 mocno czy lekko - chwile to trwa. Zauwazylem tez, ze skrzynie pod V6 chodza jakos lzej. Zarowno w N9 jak i MT75. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 7:12 am Temat postu: |
|
|
Czyli trzeba bedzie przetestowac kwestie oleju. Dzisiaj zabieramy sie s Suhoparem za rozbieranko i czyszczonko. Na tygodniu powinienem dostac wal od bOOmbeela wiec pewnie w nastepna sobote bedzie swap. Potem dam znac jak sie zachowuje. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
jesta Ekspert
Wiek: 44 Dołączył: 30 Gru 2003 Posty: 978 Skąd: Rudnik kolo Myślenic
|
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 9:23 am Temat postu: |
|
|
a probowaliscie zaloozyc skrzynie N9 do transita _________________ jesta
tel. 698 537 338
kombi 89r
2,0 OHC NE gaznik
gaz BRC
rencista
http://www.agd-rtv-gsm.abc24.pl |
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 6:32 pm Temat postu: |
|
|
No przecież niektóre transity chodzą z N9
dzwon jest inny tylko _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sob Lip 16, 2005 7:52 pm Temat postu: |
|
|
Nawet Focusy śmigają na MT75 _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
|