Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sierra V8 ??
Idź do strony 1, 2  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 12:56 pm    Temat postu: sierra V8 ?? Odpowiedz z cytatem

http://www.burgerman.info/sierra.htm


ktos juz to widzial ?? ja pierwszy raz i az jajca mi sciska jak cos takiego widze tez bym chcial miec takiego sprzeta Wink tylko moe wiekszy silnik Wink
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co większy Smile 3,5 litra wystarczy Very Happy
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 2:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ARTi napisał:
Po co większy Smile 3,5 litra wystarczy Very Happy

4l to ja mam jak se wsadze od Explorera i to bez wiekszych przerobek. Wink
Dla mnie to V8 700cid i do tego kompresor roots i dopiero mozna powiedziec o mocy. Very Happy
Buda Sierry to by sie skrecila jak paczka zapalek. Very happy Very happy
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Trzmiel
Ekspert


Wiek: 27
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 543
Skąd: Piła

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 2:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ARTi napisał:
Po co większy Smile 3,5 litra wystarczy Very Happy

Jeszcze z hamulcami seria 1.6l.KAMIKADZE.To dziwne że jeszcze żyje.Jak sam właściciel pisał hamulce sie "palą".
_________________
Czerwone Kombi 91r.2.0DOHC EFI Rodzinny Powozik

608-601-243
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ulik87
Ekspert


Wiek: 19
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 521
Skąd: Nałęczów

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 3:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Trzmiel napisał:
ARTi napisał:
Po co większy Smile 3,5 litra wystarczy Very Happy

Jeszcze z hamulcami seria 1.6l.KAMIKADZE.To dziwne że jeszcze żyje.Jak sam właściciel pisał hamulce sie "palą".


a modyfikacje zawieszenia zakonczyly sie na obcieciu seryjnyh sprezyn Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 3:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Było i to nie raz...
A wracajac do 4.0 z Explolera to:
po 1) 4.0 z forda to V6 a jak doskonale wiadomo V8 ma o niebo lepszą kulture pracy od V6
po 2) V8 rovera jest z aluminium a wiec mało waży i całkiem nieźle pomimo tego że jest to V8 sie taka sciera prowadzi
po 3) V8 rovera było także w innych wiekszych pojemościach nie tylko 3,5
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 3:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak czy owak milo by bylo miec cos takiego lub tez z innym silnikiem np. 5.7l V8 z kompresorkiem i takie tam... moim zdaniem autko trzeba docenic a i wlasciciela ktory poswiecil zapewne bardzo duzo pracy aby dokonac czegos takiego moje zdanie jest takie: "przerazająco egzotyczny"

Sender a poza tym to kultura pracy V8 i V6 zalezy tylko i wylacznie od wywazenia i kata rozchylenia cylindrow. wiesz ze V8 lepiej pracuje w ustawieniu dokladnie 60 stopni a V6 90? a na przyklad silnik bugatti veyron ma 16 cylindrow i wlasnie przez ta ilosc ustawienie jest bez roznicy. i jak sie tobie nie podoba jakies V8 lub tez V6 to dziekuje za wypowiedzi Wink
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 4:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najlepszą i tak mają boxery i gwiazdy 5cio cylindrowe
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ulik87
Ekspert


Wiek: 19
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 521
Skąd: Nałęczów

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 5:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
najlepszą i tak mają boxery i gwiazdy 5cio cylindrowe


ano to chyba i prawda...bo przecie chyba panowie od syrenki sport zbudowali boksera na jakichs tam podzespolach, ktory to prototypowy silnik pracowal na stole nieumocowany i nawet sie nie przemieszczal!! Shocked taki motyw gdzies wylookalem...

a jesli chodzi o V8 i V6 to mam w domu z oboma do czynienia...V8 BMkowe M60 a V6 renowkowe 2,8 nie zabijalne...no i V8 z pewnoscia ma piekniejszy dzwiek...no i ponoc na nowce V8 daje sie olowek ustawic i na pracujacym silniku moze nie spadnie Wink ale V6 jak wszystko ladnie gra to tez wywazenie jest w porzadeczku i nie ma drgan...

no i z pewnoscia takie V8mkowe potworki typu scierka...albo V12tkowe BMki E30 sa czarnymi perelkami Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 7:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do tej syrenki to byl prototypowy model Syreny Sport wersja o ktorej ja czytalem miala silnik motocyklowy gdyz seryjny sie nie miescil pod tak nisko poprowadzona maska tak poza tym to wygladal pieknie jak jakies porsche jak odnajde cos na ten temat to dam linka Wink

V8 zawsze lepiej brzmi od V6 ale V8 BMW to nie V8 Chevy Block a niema to jak stary amerykanin z takim V8 Chevy i do tego kompresorek itp. widzieliscie kiedys takiego amerykanca ?? ja widzialem nie bylo rzeczy ktora by sie w takim nie trzesla to jest cos to jest "klasyka"

a V8 w sierrce no coz rarytas jakby nie patrzyl i naprawde moze to jest warte uwagi Wink moze ktos ma na zbyciu jakies V8 ?? Very Happy
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ulik87
Ekspert


Wiek: 19
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 521
Skąd: Nałęczów

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 8:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiktorioss napisał:
co do tej syrenki to byl prototypowy model Syreny Sport wersja o ktorej ja czytalem miala silnik motocyklowy gdyz seryjny sie nie miescil pod tak nisko poprowadzona maska tak poza tym to wygladal pieknie jak jakies porsche jak odnajde cos na ten temat to dam linka Wink



byla tylko jedna wersja...prototyp...silnik skonstruowali na bazie jakiegos tam silnika i wykorzystali rzeczywiscie elementy naszych motocykli...ale zbudowali boksera Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 8:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika.
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bogumił
Guru



Dołączył: 14 Maj 2004
Posty: 3039
Skąd: Mogilno

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 8:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika.


"Pojawia się i znika.. i znika... i znika..." by Peja Smile
_________________
była: Ford Sierra 2.0DOHC EFI, A4LD, Kombi 92, jedyna taka sierra w klubie Smile Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 9:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja moge mieć na zbyciu V8 4.5 litrowe aluminiowe z walkiem w bloku, ale cena naprawde zaporowa Very Happy
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 9:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiktorioss napisał:

Sender a poza tym to kultura pracy V8 i V6 zalezy tylko i wylacznie od wywazenia i kata rozchylenia cylindrow. wiesz ze V8 lepiej pracuje w ustawieniu dokladnie 60 stopni a V6 90? a na przyklad silnik bugatti veyron ma 16 cylindrow i wlasnie przez ta ilosc ustawienie jest bez roznicy. i jak sie tobie nie podoba jakies V8 lub tez V6 to dziekuje za wypowiedzi Wink

Czytanie ze zrozumieniem nie boli....
czy ja gdzieś napisałem że V8 mi sie nie podoba Question stwierdziłem tylko że V8 z rovera jest lepszym pomysłem niż V6 z Explolera...
a poza tym jak jestes takim znawcą silników to powinieneś wiedzieć że ten 16 cylindrowy silnik z Veyron'a to nie V tylko W a dokładnie dwa silniki W8 z passata.... Rolling Eyes a wiec tam rozchylenie cylindrów znacznie innaczej wygląda i również ma bardzo duże znaczenie także na kulture pracy Exclamation
pozdrawiam Sender
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 12:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o nie nie nie opatrzylem sie na ten silnik veyrona i przynajmiej pierwsze egzemplarze mialy V16 i rowne 1001 KM z 4 sprezarkami a VW robi silniki W12 a nie W8 spokojnie znam sie na tyle ze to jeszcze wiem Wink
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 12:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no a co do syrenki to prosze bardzo cos czego sam nie moglem znalesc a bardzo chcialem Syrena Sport w calej okazalosci Polskie Porsche zmieszane z Corvetta Wink polecam przeczytac az milo powspominac stare dobre czasy.....

http://czapp.szczecin.pl/~flat_/historia.htm
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BaStI
Arcyekspert


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2004
Posty: 1742
Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 1:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bogumił napisał:
Czacza napisał:
Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika.


"Pojawia się i znika.. i znika... i znika..." by Peja Smile


Pojawia się i znika taki Mister America

A V8 fajna rzecz... Tatuś ma Twisted Evil Twisted Evil
_________________
BMW 320i M20B20

SPRZEDANA!!!!

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 2:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiktorioss napisał:
o nie nie nie opatrzylem sie na ten silnik veyrona i przynajmiej pierwsze egzemplarze mialy V16 i rowne 1001 KM z 4 sprezarkami a VW robi silniki W12 a nie W8 spokojnie znam sie na tyle ze to jeszcze wiem Wink

od początku było W16. V16 raz, że tam nie wlezie 2 - gdyby już nawet było V16 to by było cały czas, bo zdajesz se chyba sprawe jakie to są koszty budowa nowego silnika, po 3cie - nawiązując do drugiego - zespawali se 2 V8mki nie 2 W8 - bo to by już nie było W tylko WW i w ogóle jakoś nie moge sobie wyobrazić jak ten silnik miałby pracować.
w ogóle dla volswagena najlepiej by było jakby zespawali V8 z W8 wtedy by było VW16 Very Happy
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ulik87
Ekspert


Wiek: 19
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 521
Skąd: Nałęczów

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 2:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiktorioss napisał:
no a co do syrenki to prosze bardzo cos czego sam nie moglem znalesc a bardzo chcialem Syrena Sport w calej okazalosci Polskie Porsche zmieszane z Corvetta Wink polecam przeczytac az milo powspominac stare dobre czasy.....

http://czapp.szczecin.pl/~flat_/historia.htm


milo?! az cos sie we mnie przewraca na mysl tych penisow co kazali to zniszczyc!!! Evil or Very Mad toz to byla dla nas wielka szansa...czemu te komuchy chcialy wszystko blokowac?!! Confused Mad Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 3:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

milo popatrzec ze ktos jeszcze mial leb na karku a o komuchach i partyjnych rzeznikach nie wspomne
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 3:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiktorioss napisał:
o nie nie nie opatrzylem sie na ten silnik veyrona i przynajmiej pierwsze egzemplarze mialy V16 i rowne 1001 KM z 4 sprezarkami a VW robi silniki W12 a nie W8 spokojnie znam sie na tyle ze to jeszcze wiem Wink

no i mnie w tej chwili zajeżyłeś.....
widze że sie słabo znasz bo:
a) VW robi W8 4.0 (3990cm3) które pakowali do Passata, robi również W12 które pracuje np w Audi A8, Touareg, Phaeton a wiec proponuje sie doszkolić...
b) Silnik W8 zbudowany jest z dwóch modułów V4 ustawionych względem siebie pod kątem 72 stopni. Wewnętrzny kąt rozstawu cylindrów wynosi 15 stopni. Właśnie to podwójne V tworzy układ W cylindrów silnika. Silnik waży zaledwie 190kg. A żeby wypełnić do końca twą niewiedze dodam że te 15 stopni pomiedzy cylindrami w modułach V to innaczej układ VR stosowany naprzykład w silnikach z golfa albo corrado VR6 (boski dzwiek maja) i może zostać przykryty jedną głowicą pomimo układu cylindrów V
c) A silnik W16 z Veyrona to właśnie dwa slejone ze sobą W8 z passata i jestem tego pewien na bank Exclamation

A tu specjalnie dla ciebie rysunek poglądowy
W8



W12


i jeszcze VR6

_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 7:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sender napisał:
c) A silnik W16 z Veyrona to właśnie dwa slejone ze sobą W8 z passata i jestem tego pewien na bank Exclamation
hmm... no niezupełnie tak jest. Równie dobrze można by powiedzieć, że to sklejone do kupy 2 razy po 2 i 1/3 silnika VR6. Faktycznie W12 to są dwa silniki VR6. Reszta silników W to rozwinięcie pomysłu VR6 (oprócz W18, który do produkcji nie wszedł).
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 8:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Sender napisał:
c) A silnik W16 z Veyrona to właśnie dwa slejone ze sobą W8 z passata i jestem tego pewien na bank Exclamation
hmm... no niezupełnie tak jest. Równie dobrze można by powiedzieć, że to sklejone do kupy 2 razy po 2 i 1/3 silnika VR6. Faktycznie W12 to są dwa silniki VR6. Reszta silników W to rozwinięcie pomysłu VR6 (oprócz W18, który do produkcji nie wszedł).

No właśnie W18 miało być najpier w Bugatti ale mieli problemy z rozrządem, i postanowili skorzystać z dwóch W8 z passata...
a tak poza tym to ewentualnie 2x1 i 1/3 VR6 Wink czyli 2x(6+2)=16
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 8:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

VW zrobil jeszcze jedna ciekawostke, silnik VR5, ale jakie tam cuda zrobili, zeby to zbalansowac to nie wiem. Generalnie silnik ten powstal podobno jako efekt zdrowego zawodowego wspolzawodnictwa pracy pomiedzy zespolami inzynierow z Wolfsburga i Ingolstadt Very Happy
Mnie sie podoba, bo taka niby V-ka a nieparzysta liczbe cylindrow ma Very Happy
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
ja moge mieć na zbyciu V8 4.5 litrowe aluminiowe z walkiem w bloku, ale cena naprawde zaporowa Very Happy


Podziel się Wink - za ile, z czego i dlaczego tak drogo Twisted Evil ?
_________________
XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!

Pleaseeee...Pimp my ride Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 8:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z ciekawostek dodam że Daimler-Chrysler ma w planach czy może już wprowadził silnik V24 Wink czyli dwa V12 z Maybacha i miało to ladowac w Maybachu coupe

_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 10:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biały napisał:
raW napisał:
ja moge mieć na zbyciu V8 4.5 litrowe aluminiowe z walkiem w bloku, ale cena naprawde zaporowa Very Happy


Podziel się Wink - za ile, z czego i dlaczego tak drogo Twisted Evil ?


od ruskiego gaza, ale ino blok jest w sumie oryginalny i głowice. narazie pracuje nad sierra wiec tamten silnik robie bardzo z doskoku i bardzo rzadko, narazie skupiając sie na teorii i planowaniu - w sumie go złożyłem dla testu i rozłożyłem. drogo dlatego, że wiekszosc gratów począwszy od wału po zapłon jest mojego własnego pomysłu i wykonania - no prawie że(byłoby lub będzie). w stanie gotowym do akcji pozbyłbym się go za nie mniej niż 15 tyś zł. a tak drogo z kilku powodów - silnik ma swój klimat i wartość sentymentalną, pozatym ma słuzyć jako motor napędowy mojej przyszłej nowej zabawki, no i będzie miał około 400 KM. pozatym koszty wykonania go są dość spore.
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 10:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="raWod ruskiego gaza, ale ino blok jest w sumie oryginalny i głowice[/quote]

Od GAZa??? Shocked Shocked Shocked

A może od "gaza", sam takiego widziałem z V8 BMW. Człowiek uczy się przez całe życie.
_________________
XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!

Pleaseeee...Pimp my ride Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 10:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to był mniejszy brat popularnego Ziła
wygladał prawie identycznie jak ten tutaj na zdjęciu :
http://pl.wikipedia.org/wiki/ZI%C5%81

co może dziwić zarówno w gazach jak i w ziłach montowane były aluminiowe silniki V8 - w gazie 4.5 litra w zile 6.0 l. ten 4.5 wazy mniej wiecej tyle samo co 2.0 ohc
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następna
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group