Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sierra V8 ??
Idź do strony Poprzedna  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jkConstructor vel BOLSs
Arcyekspert



Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 1259
Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 11:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale czy taki silnik od ciężarówki do osobówki to jest dobry pomysł Question
Czy ściera z takim motorem miała by dobre osiągi (przyspieszenie)?
A pomysł Idea hmmm ..... interesujacy Smile
_________________

Paweł - kom 609 929 915
Ściera: http://img204.imageshack.us/my.php?image=lass5fm.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 9:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do vipera też włożyli od ciężarówki Very Happy

jakby włożyć ten silnik tak jak jest do sierry nie zmieniajac nic innego w układzie napedowym ze skrzynią n9 miałaby 9 do setki i predkosc max. około 110 km/h Very Happy
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 10:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba w BRDMach też są takie silniki (GAZ-41 140KM/3400 obr/min)
http://www.amw.com.pl/zos_product_info.php?zos_products_id=6 Rolling Eyes
http://pl.wikipedia.org/wiki/BRDM-2
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 11:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak to chyba ten sam, tylko wydaje mi się że w gazie miał 120 KM
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 3:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
...drogo dlatego, że wiekszosc gratów począwszy od wału po zapłon jest mojego własnego pomysłu i wykonania - no prawie że(byłoby lub będzie). w stanie gotowym do akcji pozbyłbym się go za nie mniej niż 15 tyś zł...


raW pochwal sie co takiego ciekawego robiles/robisz z tym zaplonem walem i w ogole z silnikiem. Te 400KM mnie intryguje (naprawde - bez ironi). Nie badz taki Smile Ciekawosc mnie zzera, tym bardziej, ze mam pewne doswaidczenie z rosyjska technologia (motocykle).
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 4:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wał musi zostać zrobiony nowy od zera - nie mam pojęcia co to jest za stal z którego on został zrobiony to raz. dwa, że musialby wytrzymać 8000 obr/min. troche mało jeszcze wiem nt. tego silnika. normalnie krecił się do 3500-4000 obr, a z reguły robi się wszystkie tego typu elementy z dwukrotnym zapasem, czyli byłoby na styk. pozatym ruskiej technologii nie ufam. zapłnon natomiast przy kreceniu do 8000 poprostu nie nadąży z podawaniem iskry (tam jest jakiś starodawny), trzeba zaadoptować z czego innego poprostu. a skad te 400 km, to chyba już powinieneś się domyślić czytając tego posta Smile
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Lip 07, 2006 4:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
wał musi zostać zrobiony nowy od zera - nie mam pojęcia co to jest za stal z którego on został zrobiony to raz. dwa, że musialby wytrzymać 8000 obr/min. troche mało jeszcze wiem nt. tego silnika. normalnie krecił się do 3500-4000 obr, a z reguły robi się wszystkie tego typu elementy z dwukrotnym zapasem, czyli byłoby na styk.pozatym ruskiej technologii nie ufam

A co jest nie tak z seryjnym walem? Procz tego, ze nie wiesz z jakiej stali i nie ufasz tej technologi?Jak chcesz zrobic nowy wal? Jaki proces technologiczny? Jaki w tym silniku jest skok i srednica tloka?
raW napisał:

zapłnon natomiast przy kreceniu do 8000 poprostu nie nadąży z podawaniem iskry (tam jest jakiś starodawny),

Jaki starodawny, moglbys go opisac?
raW napisał:

a skad te 400 km, to chyba już powinieneś się domyślić czytając tego posta Smile


No troche nie bardzo, ale lamer jestem Smile No i ciekawy tego silnika Smile Nie widzialem go na oczy, a tylko z opowiadan znam Smile
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 7:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

panowie za bardzo odchodzicie od tematu
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 8:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sander no i poczytalem zobaczylem i sie upewnilem bugatti veyron posiada silnik W16 zlozony z dwoch silnikow VR8 tez mnie to zdziwilo ale coz taka jest prawda zapraszam do lektury ( niestety po angielsku ) a na wikipedii doczytalem sie ze to tylko skrzynia biegow DSG jest produkcji VW

http://www.autoclub.com.au/2005/11/bugatti-veyron-w16-engine.html
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 6:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lamer napisał:
A co jest nie tak z seryjnym walem? Procz tego, ze nie wiesz z jakiej stali i nie ufasz tej technologi?Jak chcesz zrobic nowy wal? Jaki proces technologiczny? Jaki w tym silniku jest skok i srednica tloka?

pewnie pierdolnie jak sie będzie krecił do 8000. zrobienie nowego wału zleciłbym fimie, która znajduje się w okolicy, dali sobie radę ze zrobieniem całego układu korbowo-tłokowego od zera do jakiejś tam ładowarki więc z tym też sobie poradzą. o proces technologiczny nie pytałem. skoku i srednicy tloka nie pamietam, musze zmierzyć.
lamer napisał:

Jaki starodawny, moglbys go opisac?

w sumie ogólny schemat podobny jak w ohc sierrowskim, ale rozdzielacz jest jakiś dziwny i to już sprawdzone w praktyce nie nadąża powyżej 4500-5000 obr/min
lamer napisał:

No troche nie bardzo, ale lamer jestem Smile No i ciekawy tego silnika Smile Nie widzialem go na oczy, a tylko z opowiadan znam Smile


silnik seryjnie generuje dajmy na to te 120 KM/3000 obr i 290 nm/~~1800 - na paliwie 74 oktanowym. po przystosowaniu go do normalnej benzyny i obrotów rzędu 8000/min powinno z takiej pojemności być około 400
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 6:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="raW"]
lamer napisał:
A co jest nie tak z seryjnym walem? Procz tego, ze nie wiesz z jakiej stali i nie ufasz tej technologi?Jak chcesz zrobic nowy wal? Jaki proces technologiczny? Jaki w tym silniku jest skok i srednica tloka?

pewnie pierdolnie jak sie będzie krecił do 8000. zrobienie nowego wału zleciłbym fimie, która znajduje się w okolicy, dali sobie radę ze zrobieniem całego układu korbowo-tłokowego od zera do jakiejś tam ładowarki więc z tym też sobie poradzą. o proces technologiczny nie pytałem. skoku i srednicy tloka nie pamietam, musze zmierzyć.
lamer napisał:

Jaki starodawny, moglbys go opisac?

w sumie ogólny schemat podobny jak w ohc sierrowskim, ale rozdzielacz jest jakiś dziwny i to już sprawdzone w praktyce nie nadąża powyżej 4500-5000 obr/min
lamer napisał:

No troche nie bardzo, ale lamer jestem Smile No i ciekawy tego silnika Smile Nie widzialem go na oczy, a tylko z opowiadan znam Smile


moc z obrotów
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 6:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Silnik od GAZ'a to pwewnie 66.. Fajnie 120km w serii i nieskończony moment...
A co do Ggaza z silnikiem bmw to masz na myśli to 850CSI co udawało wołgę?? to było v12
Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 8:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

63 chyba - zawsze mi sie mylily te numerki
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob Lip 08, 2006 9:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sender napisał:
Z ciekawostek dodam że Daimler-Chrysler ma w planach czy może już wprowadził silnik V24 Wink czyli dwa V12 z Maybacha i miało to ladowac w Maybachu coupe


Renault albo Peugeot, teraz juz nie pamietam tez wykombinowali taki silnik co zlozony z dwoch. Ale francuzy nie byliby soba gdyby czegos "od siebie" nie dodali...no i mamy silnik ktory sklada sie z dwoch silnikow stykajacych sie rozrzadami i dwuczesciowym , skrecanym walem korbowym.
Zeby zrobic rozrzad w tym aucie trzeba bedzie wyjac silnik, rozlozyc go na dwie czesci=dwa silniki i w kazdym wymienic rozrzadzik a potem jeszcze dwa ze soba zsynchronizowac.
To jest doskonaly przyklad francuskiej mysli technologicznej.
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiktorioss napisał:
Sander no i poczytalem zobaczylem i sie upewnilem bugatti veyron posiada silnik W16 zlozony z dwoch silnikow VR8 tez mnie to zdziwilo ale coz taka jest prawda zapraszam do lektury ( niestety po angielsku ) a na wikipedii doczytalem sie ze to tylko skrzynia biegow DSG jest produkcji VW

http://www.autoclub.com.au/2005/11/bugatti-veyron-w16-engine.html

Tylko nie ma czegoś takiego jak silnik VR8 produkcji VW Wink

Neutrino napisał:
Renault albo Peugeot, teraz juz nie pamietam tez wykombinowali taki silnik co zlozony z dwoch. Ale francuzy nie byliby soba gdyby czegos "od siebie" nie dodali...no i mamy silnik ktory sklada sie z dwoch silnikow stykajacych sie rozrzadami i dwuczesciowym , skrecanym walem korbowym.
Zeby zrobic rozrzad w tym aucie trzeba bedzie wyjac silnik, rozlozyc go na dwie czesci=dwa silniki i w kazdym wymienic rozrzadzik a potem jeszcze dwa ze soba zsynchronizowac.
To jest doskonaly przyklad francuskiej mysli technologicznej.

Dlatego nie kupuje sie samochodów na F - Fiatów Fordów FRANCUSKICH Wink
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wiktorioss
Juzer


Wiek: 22
Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 119
Skąd: Tychy

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 12:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kto powiedzial ze te VR8 to VW ?? jesli przeczytales to powinienes wiedziec a zreszta widac po przekroju silnika ze to nie jest 2x W8
_________________
Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 2:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chyba jednak to są dwa W8 sklejone w podobny sposób do tego rysunku z silnikiem merca
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 3:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
Sender napisał:
Z ciekawostek dodam że Daimler-Chrysler ma w planach czy może już wprowadził silnik V24 Wink czyli dwa V12 z Maybacha i miało to ladowac w Maybachu coupe


Renault albo Peugeot, teraz juz nie pamietam tez wykombinowali taki silnik co zlozony z dwoch. Ale francuzy nie byliby soba gdyby czegos "od siebie" nie dodali...no i mamy silnik ktory sklada sie z dwoch silnikow stykajacych sie rozrzadami i dwuczesciowym , skrecanym walem korbowym.
Zeby zrobic rozrzad w tym aucie trzeba bedzie wyjac silnik, rozlozyc go na dwie czesci=dwa silniki i w kazdym wymienic rozrzadzik a potem jeszcze dwa ze soba zsynchronizowac.
To jest doskonaly przyklad francuskiej mysli technologicznej.
Oczywiscie do wykonania tego zadania beda klucze do specjalnych srub, korek spustowy oleju jest trojkatny, wiec silniki beda sklejac na srubach z owalnym lbem - a jak.

I tak ze wszystkich ciekawostek najbardziej podobal mi sie opis kamaxa o jakiejs ciezarowce eksploatowanej przez "firme" w ktorej pracuje - gzie silnik byl podzielone na sekcje, ktore mozna bylo odlaczac - normalnie odkrecic i wyjac.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Fatso
SierraFan Mod


Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2004
Posty: 1860
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lip 10, 2006 10:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem



a tutaj wiecej info na temat tego pieknego auta.

I co ?? Udalo im sie nie dosc ze zrobic, to jeszcze wsadzic V16. To byla chyba pierwsza tego typu maszynka z V16 na pokladzie...
_________________
Mondeo Hatchback 2,5 V6 ST200 '95 Ghia - jest
Drift Monster Project on the run ...
Wyklety powstań ludu ziemi...BezSierraFan Hymn
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=66433
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michał-drdjmike
Arcyekspert


Wiek: 15
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 1333
Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław

PostWysłany: Pon Lip 10, 2006 10:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bogumił napisał:
Czacza napisał:
Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika.


"Pojawia się i znika.. i znika... i znika..." by Peja Smile

W oryginale jak dobrze pamiętam było

"Pojawiam się i znikam.. i znikam... i znikam..."
Razz
_________________
nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Pon Lip 10, 2006 3:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

drdjmike napisał:
Bogumił napisał:
Czacza napisał:
Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika.


"Pojawia się i znika.. i znika... i znika..." by Peja Smile

W oryginale jak dobrze pamiętam było

"Pojawiam się i znikam.. i znikam... i znikam..."
Razz

czepiasz sie szczegułów Wink
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group