Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jkConstructor vel BOLSs Arcyekspert
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1259 Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra
|
Wysłany: Czw Lip 06, 2006 11:12 pm Temat postu: |
|
|
Ale czy taki silnik od ciężarówki do osobówki to jest dobry pomysł
Czy ściera z takim motorem miała by dobre osiągi (przyspieszenie)?
A pomysł hmmm ..... interesujacy _________________
Paweł - kom 609 929 915
Ściera: http://img204.imageshack.us/my.php?image=lass5fm.jpg |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 9:45 am Temat postu: |
|
|
do vipera też włożyli od ciężarówki
jakby włożyć ten silnik tak jak jest do sierry nie zmieniajac nic innego w układzie napedowym ze skrzynią n9 miałaby 9 do setki i predkosc max. około 110 km/h _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 11:01 am Temat postu: |
|
|
tak to chyba ten sam, tylko wydaje mi się że w gazie miał 120 KM _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
lamer Fan
Wiek: 27 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 281 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 3:58 pm Temat postu: |
|
|
raW napisał: | ...drogo dlatego, że wiekszosc gratów począwszy od wału po zapłon jest mojego własnego pomysłu i wykonania - no prawie że(byłoby lub będzie). w stanie gotowym do akcji pozbyłbym się go za nie mniej niż 15 tyś zł... |
raW pochwal sie co takiego ciekawego robiles/robisz z tym zaplonem walem i w ogole z silnikiem. Te 400KM mnie intryguje (naprawde - bez ironi). Nie badz taki Ciekawosc mnie zzera, tym bardziej, ze mam pewne doswaidczenie z rosyjska technologia (motocykle). _________________ Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..." |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 4:28 pm Temat postu: |
|
|
wał musi zostać zrobiony nowy od zera - nie mam pojęcia co to jest za stal z którego on został zrobiony to raz. dwa, że musialby wytrzymać 8000 obr/min. troche mało jeszcze wiem nt. tego silnika. normalnie krecił się do 3500-4000 obr, a z reguły robi się wszystkie tego typu elementy z dwukrotnym zapasem, czyli byłoby na styk. pozatym ruskiej technologii nie ufam. zapłnon natomiast przy kreceniu do 8000 poprostu nie nadąży z podawaniem iskry (tam jest jakiś starodawny), trzeba zaadoptować z czego innego poprostu. a skad te 400 km, to chyba już powinieneś się domyślić czytając tego posta _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
lamer Fan
Wiek: 27 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 281 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią Lip 07, 2006 4:43 pm Temat postu: |
|
|
raW napisał: | wał musi zostać zrobiony nowy od zera - nie mam pojęcia co to jest za stal z którego on został zrobiony to raz. dwa, że musialby wytrzymać 8000 obr/min. troche mało jeszcze wiem nt. tego silnika. normalnie krecił się do 3500-4000 obr, a z reguły robi się wszystkie tego typu elementy z dwukrotnym zapasem, czyli byłoby na styk.pozatym ruskiej technologii nie ufam |
A co jest nie tak z seryjnym walem? Procz tego, ze nie wiesz z jakiej stali i nie ufasz tej technologi?Jak chcesz zrobic nowy wal? Jaki proces technologiczny? Jaki w tym silniku jest skok i srednica tloka?
raW napisał: |
zapłnon natomiast przy kreceniu do 8000 poprostu nie nadąży z podawaniem iskry (tam jest jakiś starodawny),
|
Jaki starodawny, moglbys go opisac?
raW napisał: |
a skad te 400 km, to chyba już powinieneś się domyślić czytając tego posta |
No troche nie bardzo, ale lamer jestem No i ciekawy tego silnika Nie widzialem go na oczy, a tylko z opowiadan znam _________________ Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..." |
|
Powrót do góry |
|
|
wiktorioss Juzer
Wiek: 22 Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 119 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 7:38 am Temat postu: |
|
|
panowie za bardzo odchodzicie od tematu _________________ Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :] |
|
Powrót do góry |
|
|
wiktorioss Juzer
Wiek: 22 Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 119 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 8:04 am Temat postu: |
|
|
Sander no i poczytalem zobaczylem i sie upewnilem bugatti veyron posiada silnik W16 zlozony z dwoch silnikow VR8 tez mnie to zdziwilo ale coz taka jest prawda zapraszam do lektury ( niestety po angielsku ) a na wikipedii doczytalem sie ze to tylko skrzynia biegow DSG jest produkcji VW
http://www.autoclub.com.au/2005/11/bugatti-veyron-w16-engine.html _________________ Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :] |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 6:05 pm Temat postu: |
|
|
lamer napisał: | A co jest nie tak z seryjnym walem? Procz tego, ze nie wiesz z jakiej stali i nie ufasz tej technologi?Jak chcesz zrobic nowy wal? Jaki proces technologiczny? Jaki w tym silniku jest skok i srednica tloka?
|
pewnie pierdolnie jak sie będzie krecił do 8000. zrobienie nowego wału zleciłbym fimie, która znajduje się w okolicy, dali sobie radę ze zrobieniem całego układu korbowo-tłokowego od zera do jakiejś tam ładowarki więc z tym też sobie poradzą. o proces technologiczny nie pytałem. skoku i srednicy tloka nie pamietam, musze zmierzyć.
lamer napisał: |
Jaki starodawny, moglbys go opisac?
|
w sumie ogólny schemat podobny jak w ohc sierrowskim, ale rozdzielacz jest jakiś dziwny i to już sprawdzone w praktyce nie nadąża powyżej 4500-5000 obr/min
lamer napisał: |
No troche nie bardzo, ale lamer jestem No i ciekawy tego silnika Nie widzialem go na oczy, a tylko z opowiadan znam |
silnik seryjnie generuje dajmy na to te 120 KM/3000 obr i 290 nm/~~1800 - na paliwie 74 oktanowym. po przystosowaniu go do normalnej benzyny i obrotów rzędu 8000/min powinno z takiej pojemności być około 400 _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 6:06 pm Temat postu: |
|
|
[quote="raW"] lamer napisał: | A co jest nie tak z seryjnym walem? Procz tego, ze nie wiesz z jakiej stali i nie ufasz tej technologi?Jak chcesz zrobic nowy wal? Jaki proces technologiczny? Jaki w tym silniku jest skok i srednica tloka?
|
pewnie pierdolnie jak sie będzie krecił do 8000. zrobienie nowego wału zleciłbym fimie, która znajduje się w okolicy, dali sobie radę ze zrobieniem całego układu korbowo-tłokowego od zera do jakiejś tam ładowarki więc z tym też sobie poradzą. o proces technologiczny nie pytałem. skoku i srednicy tloka nie pamietam, musze zmierzyć.
lamer napisał: |
Jaki starodawny, moglbys go opisac?
|
w sumie ogólny schemat podobny jak w ohc sierrowskim, ale rozdzielacz jest jakiś dziwny i to już sprawdzone w praktyce nie nadąża powyżej 4500-5000 obr/min
lamer napisał: |
No troche nie bardzo, ale lamer jestem No i ciekawy tego silnika Nie widzialem go na oczy, a tylko z opowiadan znam |
moc z obrotów _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziku Juzer
Wiek: 20 Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 191 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 6:46 pm Temat postu: |
|
|
Silnik od GAZ'a to pwewnie 66.. Fajnie 120km w serii i nieskończony moment...
A co do Ggaza z silnikiem bmw to masz na myśli to 850CSI co udawało wołgę?? to było v12
Pozdro Dziku _________________ Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
|
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 8:53 pm Temat postu: |
|
|
63 chyba - zawsze mi sie mylily te numerki _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob Lip 08, 2006 9:46 pm Temat postu: |
|
|
Sender napisał: | Z ciekawostek dodam że Daimler-Chrysler ma w planach czy może już wprowadził silnik V24 czyli dwa V12 z Maybacha i miało to ladowac w Maybachu coupe
|
Renault albo Peugeot, teraz juz nie pamietam tez wykombinowali taki silnik co zlozony z dwoch. Ale francuzy nie byliby soba gdyby czegos "od siebie" nie dodali...no i mamy silnik ktory sklada sie z dwoch silnikow stykajacych sie rozrzadami i dwuczesciowym , skrecanym walem korbowym.
Zeby zrobic rozrzad w tym aucie trzeba bedzie wyjac silnik, rozlozyc go na dwie czesci=dwa silniki i w kazdym wymienic rozrzadzik a potem jeszcze dwa ze soba zsynchronizowac.
To jest doskonaly przyklad francuskiej mysli technologicznej. _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
Sender Juzer
Wiek: 21 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 195 Skąd: 100-lica
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 10:45 am Temat postu: |
|
|
wiktorioss napisał: | Sander no i poczytalem zobaczylem i sie upewnilem bugatti veyron posiada silnik W16 zlozony z dwoch silnikow VR8 tez mnie to zdziwilo ale coz taka jest prawda zapraszam do lektury ( niestety po angielsku ) a na wikipedii doczytalem sie ze to tylko skrzynia biegow DSG jest produkcji VW
http://www.autoclub.com.au/2005/11/bugatti-veyron-w16-engine.html |
Tylko nie ma czegoś takiego jak silnik VR8 produkcji VW
Neutrino napisał: | Renault albo Peugeot, teraz juz nie pamietam tez wykombinowali taki silnik co zlozony z dwoch. Ale francuzy nie byliby soba gdyby czegos "od siebie" nie dodali...no i mamy silnik ktory sklada sie z dwoch silnikow stykajacych sie rozrzadami i dwuczesciowym , skrecanym walem korbowym.
Zeby zrobic rozrzad w tym aucie trzeba bedzie wyjac silnik, rozlozyc go na dwie czesci=dwa silniki i w kazdym wymienic rozrzadzik a potem jeszcze dwa ze soba zsynchronizowac.
To jest doskonaly przyklad francuskiej mysli technologicznej. |
Dlatego nie kupuje sie samochodów na F - Fiatów Fordów FRANCUSKICH _________________ "I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Sierra P100 pick-up |
|
Powrót do góry |
|
|
wiktorioss Juzer
Wiek: 22 Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 119 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 12:55 pm Temat postu: |
|
|
a kto powiedzial ze te VR8 to VW ?? jesli przeczytales to powinienes wiedziec a zreszta widac po przekroju silnika ze to nie jest 2x W8 _________________ Ford Sierra 1,8 GL w duńskiej wersji i nie zamierzam jej nie przerobic :] |
|
Powrót do góry |
|
|
Sender Juzer
Wiek: 21 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 195 Skąd: 100-lica
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 2:25 pm Temat postu: |
|
|
No chyba jednak to są dwa W8 sklejone w podobny sposób do tego rysunku z silnikiem merca _________________ "I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Sierra P100 pick-up |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 3:56 pm Temat postu: |
|
|
Neutrino napisał: | Sender napisał: | Z ciekawostek dodam że Daimler-Chrysler ma w planach czy może już wprowadził silnik V24 czyli dwa V12 z Maybacha i miało to ladowac w Maybachu coupe
|
Renault albo Peugeot, teraz juz nie pamietam tez wykombinowali taki silnik co zlozony z dwoch. Ale francuzy nie byliby soba gdyby czegos "od siebie" nie dodali...no i mamy silnik ktory sklada sie z dwoch silnikow stykajacych sie rozrzadami i dwuczesciowym , skrecanym walem korbowym.
Zeby zrobic rozrzad w tym aucie trzeba bedzie wyjac silnik, rozlozyc go na dwie czesci=dwa silniki i w kazdym wymienic rozrzadzik a potem jeszcze dwa ze soba zsynchronizowac.
To jest doskonaly przyklad francuskiej mysli technologicznej. | Oczywiscie do wykonania tego zadania beda klucze do specjalnych srub, korek spustowy oleju jest trojkatny, wiec silniki beda sklejac na srubach z owalnym lbem - a jak.
I tak ze wszystkich ciekawostek najbardziej podobal mi sie opis kamaxa o jakiejs ciezarowce eksploatowanej przez "firme" w ktorej pracuje - gzie silnik byl podzielone na sekcje, ktore mozna bylo odlaczac - normalnie odkrecic i wyjac. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fatso SierraFan Mod
Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2004 Posty: 1860 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon Lip 10, 2006 10:08 am Temat postu: |
|
|
a tutaj wiecej info na temat tego pieknego auta.
I co ?? Udalo im sie nie dosc ze zrobic, to jeszcze wsadzic V16. To byla chyba pierwsza tego typu maszynka z V16 na pokladzie... _________________ Mondeo Hatchback 2,5 V6 ST200 '95 Ghia - jest
Drift Monster Project on the run ...
Wyklety powstań ludu ziemi...BezSierraFan Hymn
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=66433 |
|
Powrót do góry |
|
|
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Pon Lip 10, 2006 10:42 am Temat postu: |
|
|
Bogumił napisał: | Czacza napisał: | Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika. |
"Pojawia się i znika.. i znika... i znika..." by Peja |
W oryginale jak dobrze pamiętam było
"Pojawiam się i znikam.. i znikam... i znikam..."
_________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sender Juzer
Wiek: 21 Dołączył: 29 Paź 2005 Posty: 195 Skąd: 100-lica
|
Wysłany: Pon Lip 10, 2006 3:40 pm Temat postu: |
|
|
drdjmike napisał: | Bogumił napisał: | Czacza napisał: | Sierra-bumerang na naszym forum. Co chwile sie pojawia i znika. |
"Pojawia się i znika.. i znika... i znika..." by Peja |
W oryginale jak dobrze pamiętam było
"Pojawiam się i znikam.. i znikam... i znikam..."
|
czepiasz sie szczegułów _________________ "I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Sierra P100 pick-up |
|
Powrót do góry |
|
|
|