Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 7:58 pm Temat postu: Zabawka czyli TOY |
|
|
A więc zastanawiam się co trzeba by było zrobić i z jakimi wydatkami wiązało by się zrobienie sobie tak zwanej zabawki mniej więcej w takim ukłądzie:
Nadwozie:
Mk1 w werjsi 3d lub w wersji 3d Xr4i (2000zł)
Silnik:
2,8 V6 od Xr4i (wliczone w samochód ew. ok 1000zł z osprzętem w bardoz dobrym stanie)
lub 2,9 V6 od cosiego ( 1000zł)
Skrzynia .......no właśnie tu się nie znam. Gdyby to było xr4i to problem odpada bo tam już w sumie skrzynka jest dobrana.....chyba ze można włożyc inna lepszą. Natomiast przy 2,9 od cosiego a dawcą napewno byłby scorpiak to problem skrzyni duży bo 90% scorpiaków to automaty a automat do zabawy sie nie nadaje (cena??)
Tylny most, szpera (cena?)
Wydech na przelocie z atrapą tylniego tłumika (samoróbka)
Zawieszenie:
Twarde spręzyny i amory...... obniżone ale nie bez przesady to nie ma isć po ziemi a raczej jeździć po wybojach i to dość szybko(szutry itp.) (500zł)
Wnętrze:
2 kubły ( 700zł)
kiera mała najlepiej jakaś Sparco itp(??)
pasy szelkowe( 200zł)
i obowiązkowo klatka (cena?)
Do tego należy doliczyć:
Remont mechaniczny silnika zawieszenia układu kierowniczego itp itd. (1500zł w góre zależy czy zakłądał by sportowe wałki itp itd)
Felgi, opony (700zł)
Inne (1000zł)
czyli cena wychodzi mi tak ok. 8 tyś .........oczywiscie da sie to zrobić taniej i drożej a same koszta były by stopniowe czyli najpierw samochod potem silnik i pokolei ładowanie w skarbonke _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 8:20 pm Temat postu: |
|
|
nie licz na czterocyfrowa cene. No chyba, ze robisz drut a nie toya. Bo do zabawy do klateczka profi, porzadny zawias itp. Jakby lekko podsumowac bOOmbLa, to jego zabawka kosztowala ok 20kPLN. Zapal ostudzony?? No to jeszcze sobie policz jaka ten gosc ma wiedze i ile godzin siedzial w garazu. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 8:43 pm Temat postu: |
|
|
wcale nie ostudzony spodziewałem sie takiej odpowiedzi
no dobra to inaczej
kupic mk1 xr4i........ wywalic wszytko co zbędne wsadzić tam kubły tylko szelki i potem bawić się z silnikiem co by było więcej do pchania tego żelastwa
tak na marginesie to ile waży sierra mk1 w budzie 3d z silnikiem 2,8 tak na oko z 1000kg mniej wiecej ..i wywalając wszystko co zbędne ile można kilogramów urwać ? _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 8:45 pm Temat postu: |
|
|
Kpl wnetrze z Mk1 3d (bez deski) - 90kg. Najpierw znajz zdrowe i proste Mk1, potem zaczynaj prodżekt Ja bym robil na kombi, bo jest lepiej wywazone. Ale ja sie nie znam _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 8:48 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | Kpl wnetrze z Mk1 3d (bez deski) - 90kg. Najpierw znajz zdrowe i proste Mk1, potem zaczynaj prodżekt Ja bym robil na kombi, bo jest lepiej wywazone. Ale ja sie nie znam |
bo ty tylko combiaki widzisz .......kombi jest przydługie a zakupów takim toyem to sie nie wozi _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
KoRaL Guru
Wiek: 200 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 2419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 9:07 pm Temat postu: |
|
|
Co do wagi xr4i zapraszam do śląsk zony do mojego tematu, jest tam opisywany bardzo powolny proces powstawania TANIEGO toya!
Na OZS zobaczymy jak wyjdzie tani TOY i jakie były koszty stworzenia tego cuda,
Ps.: Klatka nie jest wymagana według mnie (ok. 1500zł mzona taniej, mozna drozej)
Ps2.: Zapomnij o 2,9v6 24v cossim za 1tyś zł minimum 2 tyś! _________________ Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465 |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Maj 02, 2006 10:35 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Silnik:
2,8 V6 od Xr4i (wliczone w samochód ew. ok 1000zł z osprzętem w bardoz dobrym stanie)
lub 2,9 V6 od cosiego ( 1000zł)
Skrzynia .......no właśnie tu się nie znam. Gdyby to było xr4i to problem odpada bo tam już w sumie skrzynka jest dobrana.....chyba ze można włożyc inna lepszą. Natomiast przy 2,9 od cosiego a dawcą napewno byłby scorpiak to problem skrzyni duży bo 90% scorpiaków to automaty a automat do zabawy sie nie nadaje (cena??)
Tylny most, szpera (cena?)
Wydech na przelocie z atrapą tylniego tłumika (samoróbka)
Zawieszenie:
Twarde spręzyny i amory...... obniżone ale nie bez przesady to nie ma isć po ziemi a raczej jeździć po wybojach i to dość szybko(szutry itp.) (500zł)
Wnętrze:
2 kubły ( 700zł)
kiera mała najlepiej jakaś Sparco itp(??)
pasy szelkowe( 200zł)
i obowiązkowo klatka (cena?) |
Silnik za 1000zl posmiga lub nie, policz 1,5 tak na lekko za 12V, 24V jak latwo policzyc dwa razy tyle. Pamietaj - kupisz silnik za 1000zl, zmienisz mu olej z filtrem, kable swiece i filter powietrza i juz masz prawie 1,5k
Jak kupisz R4, to musisz dokupic skrzynie manual do V6 - 1000zl to normalna cena, N9 i MT75 chodza podobnie
Szpera - 500-1000zl
Zrobienie wydechu... od kosztu rur do ok 1,5k, nie pierdzielibym sie z koncowym tlumikiem, bo to gadzet, wazniejsze sa kolektory, a to koszt
Zawieszenie za 500zl... no sprezyny kupisz. Do takich zabaw to IMHO zolte koni z regulacja twardosci mimum, do tego springu. Gwint bardzo mile widziany. Nie dobierzesz zawieszenia do asfaltu, szutru i na zime naraz. Licz raczej blizej 2k
kubły - no za 700-800 kupisz pare, z pasami ok 1000zl jak nic
kiera - no uzywka z 200,-
Klatka - 1,5-3k
Przydalyby sie poliuretanki w zawiasie, pamietaj ze taka Mk1 bedzie miala zawieszenie w rozkladzie, czyli wachacze, galki albo przekladnia i wiele, wiele innych.
Juz latamy w okolicach dychy, a jeszcze nie mamy budy i miliona potrzebnych drobiazgow, ktore w kupie kosztuje grubo. Hamulce, robota fachowcow od drobnych rzeczy (chocby elektryk co ci wiazke polozy na nowo, jak sklatkujesz auto to musisz wywalic skrzynke bezpiecznikow). No i wypadaloby jakies konkretne koleczka zalozyc, nie mowie o felgach 18", tylko o DOBRYCH 16" + konkretne oponki i jeszcze trpche drobnicy do tego. No ale trzymam kciuki. Najwiecej dowiesz sie od fachowcow - xxxxx i pajakms. No i od posiadacza jedynego chyba istniejacego i doprowadzonego do konca toya - bOOmbLa
Nie zrozum mnie zle - zycze Ci jak najlepiej i sluze rada i kazda mozliwa pomoca, nie chce tylko, zebys sie rozczarowal w pewnym momencie... _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
cebOOL Ekspert
Wiek: 21 Dołączył: 19 Kwi 2005 Posty: 893 Skąd: Gierałtowice k. Gliwic
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 7:11 am Temat postu: |
|
|
Ale nie jest tez powiedziane, że to musi by profi toy. Pobawic sie mozna seryjną xr-ką, a do tego zrzucenie wagi i juz daje rady. Wg mnie można z tym dużo taniej objechac. Co prawda nie bedzie to porównywalne z toy'em bOOmbla, ale boczkiem pojdzie
Teraz to juz jestem na bank druciarzem _________________ Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 7:45 am Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie z Czacza choc mozna budowac stopniowo. Czyli bawic sie tym co mamy, wsadzic lepsze heble, lepszy zawias, moze szpera, dusic az silnik/skrzynia padnie. Odstawic wymieniajac silnik wywalic wnetrze i chociaz obspawac karose, jesli jeszcze nie mamy budzetu na klatke. Silnik to chyba droga jaka poszedl B. jest najrozsadniejsza, czyli mocna rzedowka (niska waga) bez turbo (nizsze koszty budowy i eksploatacji).
Do sierry wchodzi rzedowa 6 od starej M5, laczymy to ze skrzynia G-Track i mamy fajna zabawke
A i tak sposob w jaki zbudowal swego TOY-a bOOmbeeL jest godny pochwaly. Postepowal tak jak sie powinno, najpierw buda zrobiona na tip-top + klatka, potem reszta mechanizmow. _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 8:15 am Temat postu: |
|
|
no wszyscy gadają z sensem
ale tak jak mówi ceb00L nie musi być to odrazu profi toy
co do kilku rzeczy to o kilku rodzajach zawieszenia np. nie mysle. Zawias ma być dośc uniersalny dobrze jak będzie miał regulacje twardosci i starczy aby był w miare niewytłuczony myśle żę znalazło by się też coś z urzywek bo nowy dobry zawias to kosztuje.
Co do silnika cossiego to jeśli rzeczywiscie będe myslał o toy-u to będąc teraz w angli wrzuce razem z innymi samochodami jakiego scorpiaka z cosim ...lub własnie jakąs mocna rzędówke z mondka......pozostanie tylko nadal kwestia skrzynki
Kolektory no tu rzeczywiscie może być problem ale dla druciarzy nic nie jest niemożliwe ....jak to któs mówi "rzeczy niemożliwe od ręki a na cuda trzeba troche poczekać"
A priorytety to napewno znaleśc tanią bude co nie rozjeżdza sie we wszytkie strony, rozkręcic na drobny mak, wyspawać, wymienic wachacze, drązki itp itd........silnik zrobić tak by narazie sobie jezdził, nawet kubłów na poczatek nie wstawiać a zwykłe siedzenie. A potem dokładać ....szpere, klatke , kubły, inne skrzynie silniki i różne jak to Czacza określił drogie niestety pierdółki takie jak chodzby zabawy elektryka itp itd
Myśle że na poczatek można by było się takim podstawowym toyem też już nacieszyć .....nie będzie on taki jak boombla i innych ale bokiem będzie jezdził jak to cebOOL mówi _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 9:10 am Temat postu: |
|
|
jezeli chcesz robic zabawke - kup po prostu cos co po sluzy ci za podstawe - a pozniej rob wyzywke inzynierska. zabawy przy tym jest co nie miara, a jezeli masz zmysl manualny - powiem ci ze mozna bardzo zjechac z kosztow ... 20 kPLN to gdybys oddawal mechesowi, ale licz na ok 10 kPLN tak, zeby bylo profi. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 9:22 am Temat postu: |
|
|
Neutrino napisał: | nizsze koszty budowy i eksploatacji |
tiaaa w przypadku bombla to się nie sprawdza raczej
Gdzieś już kiedyś pisałem ile trzeba na budowę profi toy'a, nie chce mi się tego teraz szukać, ale z tego co pamiętam to 10000zł trzeba mieć na przygotowanie tylko budy. Czyli:
koszt zakupu budy
remont budy, bo wątpię żeby trafić 20 letnie auto w bdb stanie
klatka
malowanie
wszystkie nowe przewody itp.
nowe hamulce
konkretny zawias, sorry van81 ale 500zł za zawias to co to ma być?
kubły, pasy
poliuretan
i mamy dyszkę jak nie dużo więcej, o ile większość rzeczy zrobimy sami i mamy dobrego kumpla co nam wyspawa/pomaluje za nieduże pieniądze.
Ja miałem też zacząć od budy w moim projekcie, ale realia są takie jakie są i się do OZS'u nie wyrobię dlatego kupuję budę, cosi pod machę i do końca sezonu musi śmigać a na zimę się go rozbierze dopiero. _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 9:44 am Temat postu: |
|
|
mi tylko to potrzeba :
_________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 10:09 am Temat postu: |
|
|
no taki kit zrób to sam, powoli u mnie zaczyna tak wyglądać _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 10:24 am Temat postu: |
|
|
Buda pierwsza lepsza 500 zł
Doprowadzenie do uzywalnosci 1,5 tys u zaprzyjaźnionego blacharza
Silnik RS 2000
Cena 2 tys z osprzętem
Heble tarcze zaciski klocki węzyki pompa itp 2 tyś zł
Zawias 1,5 tyś
Dwa kubly 600 zł
Pasy 250 zł
Klatka 1,4 tys zł
Inne duperele 1,5 tyś
Można napewno taniej można i drożej wiadomo ale zeby zrobić coś sensownego i się nie zabic odrazu to tak z 10 tys na początek trzeba mieć niestety _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 5:32 pm Temat postu: |
|
|
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=101491415
taki motorek z tego monda dało by się włożyć do scierki ....... nie wiem niestety jak on jest mocowany.......to żę trzeba inna skrzynie wsadzać to napewno tylko czy to się wszytko da zgrać ?
Motorek fajny 2,5 myśle że dosc lekki mocy też odpowinej a samo chipowanie myśle dało by ze 190HP + modernizacje dolotów i dalsze bardziej mechaniczne zabawy dały by z tego konkretnie mocy nie mówiąc juz o uturbieniu tego
to co znalazlem o motorze:
2.5i DOHC V6 24V Duratec
(z katalizatorem)
2495 cm3
6 cylindów w ukł. widlastym (V6) / elektronicznie sterowany wtrysk paliwa z układem sterowania pracą silnika Levanta / elektroniczny zapłon bezrozdzielaczowy
125 kW (170 KM)
przy 6000 obr/min
220 Nm przy
4250 obr/min _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
KoRaL Guru
Wiek: 200 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 2419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 5:42 pm Temat postu: |
|
|
Hehe, z wolnosacego po chipe chcesz wyciagnac 20hp? To ja Ci pisze nie mozliwe!! Jak bedziesz miał 10hp to bedzie się z czego cieszyć
Lepiej zainwestować w 2,9 v6 24v ewentualnie 2,9v612v biturbo
Pozdrawiam _________________ Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465 |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 5:46 pm Temat postu: |
|
|
albo 4.0 V6 z explorera, łatwo zamontować, po doprężeniu i modyfikacji kanałów w głowicach 230 konikow jak nic i kolo 330Nm |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 5:51 pm Temat postu: |
|
|
wolnossacy ale po miescei według dancyh pije 15 litrów pb hehe ciekawe jak by wychodziło bawiąc sie .......25 ??
Są też i mondki:
3.0i DOHC V6 24V ST220
(z katalizatorem)
2967 cm3
6 cylindów w ukł. widlastym (V6) / elektronicznie sterowany / wtrysk paliwa z układem sterowania pracą silnika Levanta / elektroniczny zapłon bezrozdzielaczowy
166 kW (226 KM)
przy 6150 obr/min
280 Nm przy
4900 obr/min
a patrze po mondkach bo z mondka można jeszcze poźniej przy sprowadzeniu wiele gratów sprzedać i sie zwróci za silnik. Poza tym silnik jest nowszy najczesciej ma mniej przejechane i jego żywotność jest większa.
Jego nowoczesnośc jest lepsza i rozwiązania technologiczne.
Tylko co ze skrzynią i wsadzeniem tego do budy sierki _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 5:53 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDeS napisał: | albo 4.0 V6 z explorera, łatwo zamontować, po doprężeniu i modyfikacji kanałów w głowicach 230 konikow jak nic i kolo 330Nm |
tylko problem znalesc w przyzwoitej cenie takiego explorera na dawce _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 5:59 pm Temat postu: |
|
|
kiedys w firmach zajmujacych sie silnikami jak pytalem o 2.9 to mi oferowali 4.0 w tej samej cenie i z gwarancja rozruchowa ... wiec nie powinno byc zle, ostatnio po 1200zl na allegro byly |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 6:10 pm Temat postu: |
|
|
głupie pytanie a w probe montowane były takie jak w mondkach.... _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 6:22 pm Temat postu: |
|
|
pogadaj z Boomblem _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Sro Maj 03, 2006 6:32 pm Temat postu: |
|
|
aha czyli wszytko jasne bo wiem ze bobel ma wlasnie "dziwny" silnik który włąsnie wydawał mi sie pochodzić z mondka lub z probe trzeba przestudiować dogłebnie ten jego wynalazek _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 3:52 am Temat postu: |
|
|
heh chcesz tanio kup moja sciere, 2.8 juz zaaplikowane, do tego dostaniesz twarde sprezyny, wyjmiesz fotele xrowskie w nowych pokrowcach, sprzedasz, usuniesz jedna strone wydechu i zejdziesz jeszcze troche z aktualnej wagi 1170kg, wymienisz chlodnice z miedzi na wersje z alu, też pare kg odzyskasz :) |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 9:16 am Temat postu: |
|
|
van81 napisał: | aha czyli wszytko jasne bo wiem ze bobel ma wlasnie "dziwny" silnik który włąsnie wydawał mi sie pochodzić z mondka lub z probe trzeba przestudiować dogłebnie ten jego wynalazek |
Mylisz sie , boombla silnik nie ma nic wspolnego z mondkiem lub probe.
To jest przebudowane DOHC sierowskie. _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 10:09 am Temat postu: |
|
|
wiem że to jest włąsnie z jakiego mondka albo probe
wiem że to jest włąsnie DOHC takie jak w sierrach tylko przebudowane i położone tak by napęd zrobić na przod _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 1:30 pm Temat postu: |
|
|
Van81 nie kapuje chcesz zrobić autko które ma dawać radość z jazdy to nie lepiej ci poszukać zdrowej budy z jakiejś nowszej Sierrki??Zamiast zgniłą 3d z MKI remontować?? Pomyśl też jak myslisz o nowym silniku to jego naprawa i tuning zapewne bedzie droższy. Proponuje u angoli kupić V8 z Rovera lekki tjun i odchudzanie na początek. tylko ciekawy jestem ile taki silniczek waży Poza tym ja sie naprawde nie znam więc mnie nie słuchajcie _________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 2:23 pm Temat postu: |
|
|
Rover 3,5 V8 jest aluminiowy caly, wazy mnie niz 1,6 OHC _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 2:47 pm Temat postu: |
|
|
van81 napisał: | wiem że to jest włąsnie z jakiego mondka albo probe
wiem że to jest włąsnie DOHC takie jak w sierrach tylko przebudowane i położone tak by napęd zrobić na przod |
Nie kłóć się z "XXXXX"-em, bo to on budował silnik do bOOmbloTOYA, hihihihi, więc raczej wie, czego użył za wyjściówkę, ja tam tylko trochę wiem o układzie korobowo-tłokowym, bo byłem świadkiem nabywania jednego z elementów.
Jak dla mnie.
Zacząłbym faktycznie od budy.
Na pewno MkII ( bo młodsze, łatwiej trafić zdrowe i proste ), albo 3d, albo sedan ... fakt, różnica mas, około 150 kg, trudno, sedan twardszy.
silnik ... hmmm ... albo coś wpasować, co na wyjściu jest mocne ( liczmy około 200 KM i 300 Nm ), do tego skrzynia, sprzęgło, przeniesienie napędu. Skoro znamy przewidywalną moc - to jak to zatrzymać i utrzymać na drodze. Zawieszenie ... Hamulce ... Elektronika i elektryka ...
Ja nie zmieściłbym się w 20 kPLN. Żeby zrobić coś, co naprawdę będzie warte zawieszenie oka ... to minimum 30 kPLN i to w oszczędnościowym podejściu, zakładając, że większość sam montuję, a tylko specjalistyczne roboty zlecam warsztatom. _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
|