Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 2:53 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | Rover 3,5 V8 jest aluminiowy caly, wazy mnie niz 1,6 OHC |
To też pisze że sie nie znam myślałem że bedzie straszny kloc.
A ile ten rover ma kucy i jakie tam jeszcze były?? _________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Czw Maj 04, 2006 4:16 pm Temat postu: |
|
|
ja się nie kłoce z xxxxx bo wiem że jeszcze pewnie siędo niego i jego warsztatu będe uśmiechał
rover no jak to rover ale taki silnik będzie dośc drogi bo rovery w angli sa dosc cenione bo to marka brytyjska ......inaczej ford znalazlem trzy scorpio 2,9 24V które mogł bym do polski zwiesc za cene w sumie samego silnika w polsce i nawet jednego 2,9 z wieloryba. Mondki 3.0 i 2,5 to żadkośc dostać ale patrze na te silniki bo mają stosunkowo duzo mocy i są nowszych rozwiązan, maja też i wada duża bo skrzynie nie wiem czy przypasuje ....a napewno będe problemy z kolektorem. _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Pią Maj 05, 2006 6:15 am Temat postu: |
|
|
van81 napisał: | ja się nie kłoce z xxxxx bo wiem że jeszcze pewnie siędo niego i jego warsztatu będe uśmiechał
rover no jak to rover ale taki silnik będzie dośc drogi bo rovery w angli sa dosc cenione bo to marka brytyjska ......inaczej ford znalazlem trzy scorpio 2,9 24V które mogł bym do polski zwiesc za cene w sumie samego silnika w polsce i nawet jednego 2,9 z wieloryba. Mondki 3.0 i 2,5 to żadkośc dostać ale patrze na te silniki bo mają stosunkowo duzo mocy i są nowszych rozwiązan, maja też i wada duża bo skrzynie nie wiem czy przypasuje ....a napewno będe problemy z kolektorem. |
I myślisz że dasz rade z elektryką i niedaj boże niech sie coś zepsuje. Jak nie masz dobrego znajomego elektryka to bedziesz musiał gdzieś oddać a to podniesie koszty _________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
KoRaL Guru
Wiek: 200 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 2419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią Maj 05, 2006 9:35 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Van81 nie kapuje chcesz zrobić autko które ma dawać radość z jazdy to nie lepiej ci poszukać zdrowej budy z jakiejś nowszej Sierrki??Zamiast zgniłą 3d z MKI remontować?? |
Ładnego bana dostaniesz zaraz
Jezeli toy-a budować to tylko na budzie mk1 _________________ Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465 |
|
Powrót do góry |
|
|
Darkan_62 Ekspert
Wiek: 200 Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 735 Skąd: Gdańsk-Brzeźno
|
Wysłany: Sob Maj 06, 2006 9:58 pm Temat postu: |
|
|
Michał ma swoje tajemnice Pytanie tylko dlaczego Boombel go nie sprawdził jaka jest jego moc?Mój robiony przez Michała na podbudowie DOHC bedzie miał ponad 200 koni + Turbo a poj 2.2 _________________ MKI DOHC 2.0-87r-Padł
MKI DOHC 2.2 turbo ze stajni XXXX-a 4X4 REAKTYWACJA
MKII XR 4X4 2.9 z małymi dodatkami:)
503-589-237 byle nie z pierdołami |
|
Powrót do góry |
|
|
BADZIU Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 825 Skąd: GŁOGÓW
|
Wysłany: Nie Maj 07, 2006 6:57 am Temat postu: |
|
|
Darkan napisał: | Michał ma swoje tajemnice Pytanie tylko dlaczego Boombel go nie sprawdził jaka jest jego moc?Mój robiony przez Michała na podbudowie DOHC bedzie miał ponad 200 koni + Turbo a poj 2.2 |
napisz cos wiecej ??? _________________ Potrzebujesz czesci do kompa PISZ !!!
Sedan 2.0 DOHC EFI CLX+LPG
Nie każda morda pasuje do Forda ... |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Maj 07, 2006 10:22 am Temat postu: |
|
|
tu macie klocki lego:
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=30665 _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Nie Maj 07, 2006 12:34 pm Temat postu: |
|
|
nom pasowały by mi te klocki lego ale narazie jeszcze nie ....szkoda tylko ze to habeta 5d no ale silnik i naped + ciekawe jaka cena za klocuszki _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
cebOOL Ekspert
Wiek: 21 Dołączył: 19 Kwi 2005 Posty: 893 Skąd: Gierałtowice k. Gliwic
|
Wysłany: Nie Maj 07, 2006 1:19 pm Temat postu: |
|
|
ale w skład zestawu wchodzi buda coupety a np jak dla mnie, to już coś
jeszcze kiedyś coś złoże _________________ Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Pon Maj 08, 2006 12:06 pm Temat postu: |
|
|
KoRaL napisał: | Cytat: | Van81 nie kapuje chcesz zrobić autko które ma dawać radość z jazdy to nie lepiej ci poszukać zdrowej budy z jakiejś nowszej Sierrki??Zamiast zgniłą 3d z MKI remontować?? |
Ładnego bana dostaniesz zaraz
Jezeli toy-a budować to tylko na budzie mk1 |
Jak ktoś chce budować coś w stylu cossiego to owszem i ma kase ale jak ma służyć tylko do zabawy i przyjmujemy że ma jeździć nie wyglądać to taka buda byc nie musi i podnosi koszty _________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Maj 08, 2006 2:39 pm Temat postu: |
|
|
Buda Mk1 rozni sie od Mk2 glownie tym, ze z reguly jest bardziej pognita
Przejechalem sie z bOOmbLem po torze w Wyrazowie i powiem jedno - Toy bez klatki zbudowany teraz nie dozyje do OZSu. ROZLECI sie buda i tyle!! _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Pon Maj 08, 2006 5:22 pm Temat postu: |
|
|
nie każde mk1 jest odrazu zgnite. Często mk2 jest w gorszym stanie niż nie jedno mk2. Ale zgodze się że wyspawanie całej budy i jej wzmocnienie to czy to będzie mk1 czy mk2 jest potrzebne. Zgadzam się że łatwiej będzie też znaleść sedana mk2 z dobrą blachą niż mk1 3d. _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Maj 09, 2006 7:45 am Temat postu: |
|
|
van81, Ty już nie wymyślaj z wynalazkami typu Duratec, bo taniej będzie zaaplikować 24v ze Scorpio. I osobiście uważam, że najrozsądniejszym wyjściem dla takiego toya jest zwykły DOHC lub właśnie 24V.
DOHC to jednostka dla konstrukcji niskobudżetowych. Tani w eksploatacji, tani w zakupie. Zajedziesz to kupujesz i wkładasz nowy. I mieścisz się z tym w tysiącu. Silniki V6 12V to półśrodki, raczej nie polecam choć sam taki wkładam. Są nieco szybsze od DOHC (jeśli w dobrym stanie) a eksploatacja kosztuje nieco mniej niż 24V. No ale jeśli chcesz polatać po suchym bez żadnych kompromisów to tylko 24V.
Buda - z tym możesz wyjść na zero jeśli kupisz w miarę wypasioną budę z w miarę zdrowym silnikiem. Wszytko się sprzeda za jakąś kwotę więc kilka stówek odzysku będzie na wyspawanie tego i owego w aucie. Ja budę spawam tak, żeby mi woda na twarz nie chlapała i generalnie, żeby cośtam po drodze nie odpadło. Rdza zostaje. Nie ma kasy na takie pierdoły.
I praktycznie to wszystko czego potrzebujesz, żeby mieć zabawkę.
Jak się sprężysz, masz trochę kasy do zainwestowania i potrafisz coś więcej niż zmiana koła to masz MkI coupe DOHC za 1000 zł a nawet mniej.
Resztę możesz potem sukcesywnie kompletować. Ale z zawieszeniem bym nie czekał. Seryjne zawieszenie Sierry strasznie psuje zabawę autem. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Wto Maj 09, 2006 8:47 pm Temat postu: |
|
|
No na zabawke ja mam inne spojrzenie, dla mnie musi:
a) wygladac z zewnatrz i wewnatrz
b) jezdzic jak po szynach
c) przyspieszac jak rakieta
d) miec dosc dobre zabezpieczenia bezpieczenstwa
juz niedlugo pokaze wam zdjecia mojego toya _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
KoRaL Guru
Wiek: 200 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 2419 Skąd: Zabrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Maj 09, 2006 10:43 pm Temat postu: |
|
|
xxxxx napisał: | No na zabawke ja mam inne spojrzenie, dla mnie musi:
a) wygladac z zewnatrz i wewnatrz
b) jezdzic jak po szynach
c) przyspieszac jak rakieta
d) miec dosc dobre zabezpieczenia bezpieczenstwa |
Właściwie wszystkie wymienione przez Ciebie podpunkty są względne.
Dla każdego dość dobry wygląd, wystarczająco sztywny zawias, bardzo mocny silnik lub też należyty poziom zabezpieczeń będzie znajdował się na innym pułapie.
a) dla mnie TOY ma służyć doskonaleniu panowania i kontroli nad autem, przewiduję zatem, że czasem coś mi nie wyjdzie. Nie chcę za każdym razem tracić kasy na kolejny zderzak Ghia (spojlery tu akurat pomijam) czy lakier perła metalic
b) nasze drogi nie są idealne, czasem nawet ciężko nazwać je drogami. By się buda nie sypnęła jak prorokuje Czacza stykną jakieś dobre amory i sztywniejsze sprężyny - w moim przypadku lekko śmigane
c) za wystarczające osiągi przyjąłem 0-100 rzędu ~8s a do tego wystarczy pusta buda Sierry i seryjny DOHC. Oczywiście przyjemniejszą opcją byłby 24V, który pozwoliłby zejść do ~6s ale należy mierzyć siły na zamiary czyli "lepszy rydz niż nic"
d) chyba w wypadku TOYa wszyscy jednogłośnie moglibyśmy przyjąć za zadowalające klatkę, kubeł i porządne szelki, no i powiada się, że na bezpieczeństwie nie należy oszczędzać. Ale występuje tutaj pewien konflikt interesów. Mianowicie należy wydać ~1500 na coś co nie poprawi osiągów a wręcz je pogorszy. Mi np. te 1500 starczyłoby na wsadzenie 24V zatem pewnie na klatkę zbyt prędko się nie skuszę. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Sro Maj 10, 2006 2:32 pm Temat postu: |
|
|
wzgledne bo można coś zrobić porządnie albo na odpierdol. teraz tylko wszystko zależy co kto uważa za porzadne wykonanie.
tak dorzucajac swoje 0,03 pln do tematu : załóżmy, że mamy juz takiego gotowego "toya" i teraz co ja mam z nim zrobić? bo do normalnej jazdy po drogach to jest dla mnie bez sensu - szczegolnie odchudzanie przez wywalanie wnetrza, a jakoś specjalnie nie mam w okolicach miejsca gdzie mógłbym sie rozwinąc taką zabawką. pomijajac pasy startowe, ale takiego auta sie nie buduje zeby jeździć po prostej. _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Gobers Ekspert
Wiek: 25 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 625 Skąd: Warszawa Centrum ,Grodzisk Mazowiecki
|
|
Powrót do góry |
|
|
baracuda Arcyekspert
Wiek: 18 Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1245 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob Cze 03, 2006 4:23 pm Temat postu: |
|
|
A takie pytanie czysto z ciekawości.. czy taki toy do driftu musi być zarejestrowany i opłacony czy można startować (oczywiście na zawodach) byle czym co się ma pod rękom z napędem na tył byle by się nie rozpadł w locie ... _________________ Ford Sierra kombi 2,0 OHC 1988r
Ford Sierra hb 3D. 2,0 Dohc 1983 Już niema |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Cze 03, 2006 4:34 pm Temat postu: |
|
|
A czy pajaka tauni top-chop wyglada na auto dopuszczone do ruchu?? _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Sob Cze 03, 2006 10:03 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | A czy pajaka tauni top-chop wyglada na auto dopuszczone do ruchu?? |
no co Ty nie jest dopuszczony do ruchu?????
bandycka fura strasznie mi sie podoba! _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 6:29 am Temat postu: |
|
|
raW napisał: | załóżmy, że mamy juz takiego gotowego "toya" i teraz co ja mam z nim zrobić? bo do normalnej jazdy po drogach to jest dla mnie bez sensu - szczegolnie odchudzanie przez wywalanie wnetrza, a jakoś specjalnie nie mam w okolicach miejsca gdzie mógłbym sie rozwinąc taką zabawką. | Hmm... ja tam moim będę latał po drogach normalnie. Trochę się e-szpery obawiam no i spożycie Pb przewiduję na poziomie ~15 litrów. Ale za muzykę będzie grał silnik a od biedy i na zakupy mogę się Toyem z małżonką wybrać. A sam to do roboty mogę śmiało latać.
baracuda napisał: | A takie pytanie czysto z ciekawości.. czy taki toy do driftu musi być zarejestrowany i opłacony czy można startować (oczywiście na zawodach) byle czym co się ma pod rękom z napędem na tył byle by się nie rozpadł w locie ... | Opłacony być nie musi ale chyba taniej wyjdzie go opłacić i zarejestrować niż za każdym razem pożyczać lawetę, żeby wozić TOYa tam gdzie chcesz polatać. Chyba, że tak przy okazji jest szczęśliwym posiadaczem jakiegoś dostawczaka, lawety i prawka na przaczepy _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 9:35 am Temat postu: |
|
|
most zaspawany na sztywno to jest morderstwo dla półosi. musisz byc przygotowany, że moze sie wysrac w kazdej chwili.
ja tak kombinuje ostatnio co by przerobić zwykly dyfer na szepere :}
kolejny genialny pomysl, ale jak juz mam zapasowy to po co ma leżeć i gnić jak mozna cos z nim zrobić _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Pon Cze 05, 2006 10:29 pm Temat postu: |
|
|
[quote="Gobers"]
http://www.allegro.pl/item102360706_bmw_750_e32_silnik_poj_5_0_v12.html
Chociaż z tą ciężarną V12 to za dużo zabawy nie bedzie za to jak sie ktoś spyta co masz pod maską ...
quote]
silnik bejcy v12 wazy 177 kg podejrzewam ze cal jest z alu.....wiec nie taki ciezki chyba (pewnie z 50 kg od dohca) _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Cze 06, 2006 8:17 am Temat postu: |
|
|
moj top chop jest dopuszczony do ruchu, ma przeglad i oc, a ze chwilowo jest jest w trakcie budowy to nie przeszkadza aby brac udzial w imprezach sportowych w których auto nie musi być tzw.uliczne _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Wto Cze 06, 2006 9:10 am Temat postu: |
|
|
z tym v12 to kiła. jakby to było cos mniejszego, np V8 o tej wadze to moznaby go cofnąć troche i przez to poprawic prowadzenie. a tak nie ma gdzie. _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Wto Cze 06, 2006 2:09 pm Temat postu: |
|
|
raW napisał: | z tym v12 to kiła. jakby to było cos mniejszego, np V8 o tej wadze to moznaby go cofnąć troche i przez to poprawic prowadzenie. a tak nie ma gdzie. |
pewnie widziales....
http://www.cardomain.com/ride/765371
pasuje jak ulal.......tylkoz eby to sie dalo z jakims manualem zbez zbytnich kombinacji pozenic bo automat to do zabawki nie bardzo pasi _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Seemann SierraFan Admin
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 295 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 2:20 pm Temat postu: |
|
|
Można też włożyć small blocka (5.0/5.7) z chevroleta. Trzeba zmienić koła pasowe i pompę wody na "krótszą" albo elektryczną.
Ogólnie jest sporo roboty, to nie to co swap 2.9 24v _________________ Chevrolet Camaro z28 5.0v8 TPI
w planach kolejna sierra ... szybka i bulgocząca;) |
|
Powrót do góry |
|
|
van81 Ekspert
Dołączył: 10 Wrz 2005 Posty: 828 Skąd: Kozienice/ Birmingham
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 3:19 pm Temat postu: |
|
|
pozdrowienia z emigracji
siedze se w angoli i caly czas rozgladam sie za dawca dla toya
jeden dawca umknol mi z przed nosa a byla to sierra xr4i z 86 roku ze swapem cosiego z scorpio, kublami i ladnymi alusami i braklo mi czasu i niestety tego dawcy nie bedzie
najprowdopodobniej wysle sobie do polski to czego tu jest najwiecej czyli xr4i 4x4 z rocznika 87-91 w habecie z 2.9 12V silnikami. _________________ Sierra Mk2 (92*)2.0 DOHC EFi(była)
Sierra MK2(89)2.0 DOHC[Krokodylek](jest)
Sierra Mk1 coupe 2.8 OnLy LpG aNd BlOs RwD i jest zabawa TOY pRoDzEkT
...FORD to jednak FORD...
PILNIE KUPIĘ MODUŁ ZAPŁONOWY MOTOCRAFTA do 2.0 dohc na gaźniku |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Wto Cze 13, 2006 6:09 pm Temat postu: |
|
|
van81 napisał: |
najprowdopodobniej wysle sobie do polski to czego tu jest najwiecej czyli xr4i 4x4 z rocznika 87-91 w habecie z 2.9 12V silnikami. |
ile taka zdrowa furka tam kosztuje?i jak cenowo wyszedl by transport - chybe ze na kolach i o wlasnych silach.... _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
|