Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:13 pm Temat postu: "baba z wozu, koniom lżej" |
|
|
jak powszechnie wiadomo największym wrogiem naszych bolidów jest ich masa.
książkowo dla mojej 1.6 cvh = 1040 kg.
niedawno zważyłem sierrkę i wynik 1220kg ze mną (75kg) całkowicie popsuł mi nastrój. na sezon letni chcę odchudzić moje auto o conajmniej 200kg ( wywalam wszystko co niepotrzebne do jazdy we dwoje tym pięknym sportowym bolidem czyli tylnie fotele, tapicere, półkę itp.) ma zamiar zmienić tylnie szyby na plexę.
może ktoś ma jakieś doświadczenia w odchudzaniu sierrki? chętnie poczytam.
aha no i pozostaje jeszcze temat zbiorników PB i LPG. może ktoś się orjentuje ile waży zbiornik LPG 42l - w koło ? następna kwestia to standardowy zbiornik PB. zmienić na mniejszy. jaki?? tzn od czego? potrzebuje zbiornika najwyżej 20l. czy zbiornik od CC to modobry trop? co myślicie? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:36 pm Temat postu: |
|
|
wyjalem zbiornik ze swojej sierki i gnojek wazy z 10-15kg pusty ...
nie widac zeby dupa sie podniosla po tym ale zawsze to troche lzej ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Seemann SierraFan Admin
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 295 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2004 10:47 am Temat postu: |
|
|
Też kiedyś myślałem o wywaleniu wnętrza, ale jak rozkręciłem całą sierrke to zobaczyłem że nie ma to większego sensu - wnętrze warzy tyle co nic w porównaniu do wagi auta. Zniszczysz tylko wnętrze a różnicy w przyśpieszeniu nie odczujesz.
Najlepszym rozwiązaniem jest zmiana maski, drzwi, blotników itd na takie z tworzywa, jednocześnie najlepiej zamontować klatke. Dobra klatka waży nie więcej niż 50kg ale jeżeli to co wcześneij wymieniłem będzie z tworzyw to i tak dużo zyskasz na masie auta. |
|
Powrót do góry |
|
|
Ar2r_K SierraFan Mod
Wiek: 20 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 1475 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2004 11:16 am Temat postu: |
|
|
Ja pomagalem robic koledze blacharke w sierce i bylo z niej wyjete wszystko !!! (lakierowana byla podloga) oprucz 2 przednich foteli. Nawet nie wiecie ile tam jest miejsca jak sie przednia tapicere i zegary i wogule wszystko wyjmie. Pojechalismy na miasto i naszemu zdziwieniu nie bylo konca jak sie nagle sierka zaczela zawijac. Wczesniej to nawet niechciala zapiszczec a teraz to mozna bylo z 2-jki palic gume.Nawet zawieszenie jej wstalo ladnie bo wczesniej siedzialo strasznie. Mysle ze cala tapicerka i i te maty na podlodze do wygluszania i boczki drzwi (caly srodek auta) to z 200kg wazy jak nie lepiej. Wiec jest z czego odchudzic _________________ SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126 |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2004 11:48 am Temat postu: |
|
|
jakby chcial poswiecic funkcjonalnosc samochodu dla lepszego przyspieszenia mozna pokombinowac ... jedna wiekszosc ma sierke do normalnej jaxzdy, ze znjaomymi lub rodzina ...
ale kiedys myslalem by druga sierke odciazyc troche mozna pokombinowac,
lecac od tylu :
klapa -15kg
zapas -6kg
wydech - 6kg
zbiornik paliwa -15kg
tapicerka -6kg
siedzenia tylne -13kg
drzwi przednie w 3d waza po okolo 15kg w przypadku zmiany na laminatowe bez bajerow wazyly by okolo 4kg na drzwi ale beda mniej bezpieczne ..
czyli -22kg
wygluszenie - 10kg
maska i przednie blotniki w wersji lekkiej -8kg
a wiec samochod bylby lzejszy o mniejwiecej 100kg lzejszy jednak to dalej niewiele bo bym wsiadl do takiego i bylby o prawie 40kg ciezszy niz przed odciazeniem bez ierowcy ...
tylnych blotnikow na lastiki pozmienaic sie nie bardzo da, szyby waza po okolo poltora kg wiec plastiki tez nieduzo dadza juz
ogolem szkoda zachodu moim zdaniem ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Lut 06, 2004 12:26 pm Temat postu: |
|
|
Fotele tez mozna zmienic na kubelki. Lepiej trzyma i znacznie lzejsze niz seryjne. A BiMarco, nawet z homologacja kupisz za kilkaset zl. Niewiele w porownaniu ze Sparco lub Recaro. mozesz tez rozbroic drzwi, przynajmniej tylne i tylko wykombinowac cos, zeby szyba nie spadla. oczywiscie caly srodek az do golej blachy, wszystkie niepotrzebne bebechy spod maski, zapomnij o audio. Mozliwosci jest w cholere i ciut. A co do tej klatki, to dobry pomysl. Jak powywalasz wzmocnienia z drzwi, to bysie przydala. Odzcuwalnie usztywnia autko, a nie wazy tak znowu duzo. no chyab, ze wsadzisz jak w WRC - 50m rur. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
KUBA_FTK Szpenio
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sty 2004 Posty: 302 Skąd: Łódż
|
Wysłany: Wto Lut 10, 2004 5:51 pm Temat postu: ochudzanie |
|
|
A moze pojdżmy w innym kierunku. Moim zdaniem odchudzenie sierry powinno sie zaczac od wymiany amortyzatorów na sportowe(sa lzejsze), tarcze nawiercane, usuniecie wspomagania, godne uwagi jest tez pozbycie sie zbiornika poliwa o ile ma sie LPG, wyrzucic trzeba tlumik napewno srodkowy. I dopiro pozniej rozbierac ja w srodku. _________________ FORD SIERRA 2.0ohc LPG edition
http://www.sierrafan.pl/nasze/kuba.php |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Sro Lut 11, 2004 7:48 am Temat postu: Re: ochudzanie |
|
|
KUBA_FTK napisał: | A moze pojdżmy w innym kierunku. Moim zdaniem odchudzenie sierry powinno sie zaczac od wymiany amortyzatorów na sportowe(sa lzejsze), tarcze nawiercane, usuniecie wspomagania, godne uwagi jest tez pozbycie sie zbiornika poliwa o ile ma sie LPG, wyrzucic trzeba tlumik napewno srodkowy. I dopiro pozniej rozbierac ja w srodku. |
wiesz Kuba ja już jestem dawno po objedzie .
sopx właśnie myślę nad zmianą zbirnika na mniejszy. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gutek Fan
Dołączył: 17 Mar 2004 Posty: 252 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto Kwi 13, 2004 8:44 pm Temat postu: |
|
|
Zważylismy dzis z Czarusiem moja XR4 (V6) - wynik 1270 kg niezbyt mnie pocieszyl - bez kierowcy, bez wahy i bez gazu niemalze. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
iks Ekspert
Wiek: 22 Dołączył: 06 Sty 2005 Posty: 760 Skąd: Edinburgh
|
Wysłany: Pią Lut 25, 2005 6:44 pm Temat postu: |
|
|
a sprzet grajacy? radio + glosniki ew wzmacniacz? tez troche warza wiec w walce o kilogramy mozna sie odchudzic i z tego :> _________________ FORD SIERRA 2,0 OHC EFI 5D HB srebrny 1989r
24-31 sierpnia - wczasy w Polsce i OZS
Fotki z OZS 4 http://iksu.fotosik.pl/albumy/47602.html |
|
Powrót do góry |
|
|
Marek[Puck] SierraFan Admin
Wiek: 32 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1306 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Pią Lut 25, 2005 8:03 pm Temat postu: |
|
|
w tej dyscyplinie nawet nie zaczynam
1417 he he _________________ szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią Lut 25, 2005 8:07 pm Temat postu: |
|
|
wywalając wszystko ze środka , tapicerki drzwi, fotele tyl i inne pierdoly mozesz max odchudziś Siere o ok 90 kg
tyle mi zszedl z wagi Toy jak go wazylem...
ale wszystko doslownie poza deską i fotelami z przodu wywalilem!
wiec na 200,- kg raczej marne szanse !!
ale jak zdolasz tyle odchudzić to daj znac jak
moje Coupe po odchudzeniu ok 920kg z silnikiem 1,6 ohc
i ok 10 litrami PB w baku. _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pią Lut 25, 2005 8:52 pm Temat postu: |
|
|
Babcia ( MkI 5d ) - 1150 bez kierowcy i z połową baku.
Ale to wina podłogi wzmocnionej kątownikami. Co by następnym razem prześliznęła się po kamieniach, a nie zawisiła na nich. Leśny samochód.
No i hak dziwny ... montaż zaczyna się prawie pod kierowcą, belka poprzeczna dodatkowa w bagażniku, wyprowadzenie na tylnie słupki boczne listwami stalowymi 30 mm x5 mm - musi ważyć - a hak zakładany w Holandii.
Sedan nie wiem. _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
narcodrive Szpenio
Wiek: 30 Dołączył: 03 Lis 2004 Posty: 351 Skąd: Gdańsk i tylko Gdańsk
|
Wysłany: Pią Lut 25, 2005 9:57 pm Temat postu: |
|
|
Znam gościa co dziury wiercił w przegrodzie, progach, podłuznicach żeby odchudzić. No i 80kg zdjął.
No ale to debilizm... _________________
KONIEC KOSZMARU !!!! hehe home sweet home ) |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Sob Lut 26, 2005 9:46 am Temat postu: Re: "baba z wozu, koniom lżej" |
|
|
Cień napisał: | czy zbiornik od CC to modobry trop? co myślicie? |
a moze od 126p? nie powinien nowy kosztowac wiecej niz 40-50 pln _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sob Lut 26, 2005 1:20 pm Temat postu: |
|
|
Czysty zbiornik jest naprawdę lekki. A zmniejszyć jego masę poprzez wstawienie byle czego na 17-20 litrów mija się z celem, tankowanie co 150 km .
Przyznaję, że mam pocięty bak, jeszcze nie założony, ale to oryginalny bak tylko nieco obcięty ( na krawędzi listwy mocującej ), tak że zostało z 60 około 35 litów, ale to ze względu na miejsce dla drugiego tłumika końcowego, a poza tym, ja Pb używam tylko do zabawy i odpalania ... no i jakby LPG zabrakło, co już sie zdarzało . _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek Mistrzunio
Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 497 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob Lut 26, 2005 1:46 pm Temat postu: |
|
|
Kamax, podrzuć jak mozesz fote tego baku, bo ja mam podobny problem _________________ Niestety w tym roku zabraknie babci Sierry i wiecznego 18 latka na OZS.
Zycze wszystkim udanej zabawy, a niezdecydowanym przesylam kopniaka w dupe! I niech sie pakuja |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Wto Mar 01, 2005 6:46 am Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o bak, to pogrzebię w archiwach, za zdjęciami z robót, aczkolwiek przyznam się szczerze, że czekając na wydech nie skończyłem go ( Notabene ... wszyscy trzymajcie się jak najdalej od Lorbiego , palant skończony, bo nie uwierze, że 2 paczki na poczcie zgubili i to każda po 20 kg ... )
Koszty:
1. Zakup baku do DOHC-a ( oczywiście u mnie w regionie, a jak wiecie, u mnie ceny powalają z nóg, a i tak niczego nie można kupić ... ) - 150 bez pompy
2. Kawał blachy KO 1,5 mm, na oko około 0,5 m2 - dałem 10 PLN
3. Środki konserwujące, czyszczące itp, itd - 35 PLN
4. Spawanie około 50-100 PLN.
Na oko podsumowując: 300 PLN i kilkanaście godzin własnej roboty, aby bak pociąć ( uwaga!!! ... jak nie wiesz jak, nie rób sam - mój bak od 3 lat się wietrzył, więc spokojnie kątówką go mogłem pociąć, ale bak świeżo spuszczony z beny - może eksplodować ( opary paliwa )), potem wyklepać rancik do mocowania bocznej ściany ( wcale nie tak łatwo to idzie, bo to jednak gruba blacha ), wycięcie nowej ścianki z otworem wlotowym paliwa i zrobienie zakładki do spawania, spawanie, konserwacja, malowanie ... _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Pią Mar 04, 2005 6:23 pm Temat postu: |
|
|
Wszystkie pasy bezpieczeństwa ważą 6 kg i 200 gram
Bynajmniej tyle ważą pasy w coupe _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 7:44 am Temat postu: |
|
|
Obecnie z bOOmbLeem rozłożyliśmy na czynniki pierwsze dwie coupetki. Jest trochę wiadomości. W Sierce pod tapicerką są bardzo grube wygłuszenia - praktycznie cała podłoga, tunel, także tylne nadkola są wyłożona takim materiałem (coś jakby filc tylko nie tak zbite - zajebiście chłonie wodę). Bankowo będzie tego kilka kilogramów. Pod tym jeszcze jest coś twardszego co schodzi dopiero po nagrzaniu. Nie wiem czy to konserwacja czy również wygłuszenie. bOOmbeeL wspominał o 15 kg.
To akurat zupełnie zbędne rzeczy. Generalnie to mam wyprute całe wnętrze, ale cholera nie mam jak tego zważyć. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
Dzaxx Guru
Wiek: 25 Dołączył: 25 Lis 2003 Posty: 2551 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 9:54 pm Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | Obecnie z bOOmbLeem rozłożyliśmy na czynniki pierwsze dwie coupetki. Jest trochę wiadomości. W Sierce pod tapicerką są bardzo grube wygłuszenia - praktycznie cała podłoga, tunel, także tylne nadkola są wyłożona takim materiałem (coś jakby filc tylko nie tak zbite - zajebiście chłonie wodę). |
Serio ?
Sluchajcie ,piszecie o wywalaniu zbiornika paliwa a co z butla LPG (Ci co maja) przecie ona wazy sporo wiecej niz zbiornik paliwa..... _________________
FORUM - miejsce, teren, na którym przedstawia się ważne sprawy publiczne do rozważenia, osądzenia, załatwienia;
Etym. - łac. 'rynek, targowisko; plac, miejsce publiczne do odbywania sądów, zgromadzeń lud., zwł. najważniejsze, rzymskie - Forum romanum'. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus Mistrzunio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 436 Skąd: Katowice - Tychy
|
Wysłany: Pią Maj 20, 2005 6:26 am Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | W Sierce pod tapicerką są bardzo grube wygłuszenia - praktycznie cała podłoga, tunel, także tylne nadkola są wyłożona takim materiałem (coś jakby filc tylko nie tak zbite - zajebiście chłonie wodę). Bankowo będzie tego kilka kilogramów. Pod tym jeszcze jest coś twardszego co schodzi dopiero po nagrzaniu. Nie wiem czy to konserwacja czy również wygłuszenie. bOOmbeeL wspominał o 15 kg.
To akurat zupełnie zbędne rzeczy. Generalnie to mam wyprute całe wnętrze, ale cholera nie mam jak tego zważyć. |
Zgadzam się, tyle że 15 kg - u mnie było raczej z 25. Sucha może tyle waży. Do tego wszystkie wygłuszenia, maska, przegroda itp. Myśle że bOOmbeeL zejdzie przynajmniej do 1000 bez klatki. _________________ Kupię Ford Sierra mk1 coupe w całości:
- po dobrej cenie zdecydowanie kupie,
- prawie za free od razu biore
kontakt - na gg lub mail.
Najlepiej ze śląska lub okolic |
|
Powrót do góry |
|
|
cebOOL Ekspert
Wiek: 21 Dołączył: 19 Kwi 2005 Posty: 893 Skąd: Gierałtowice k. Gliwic
|
Wysłany: Wto Sty 24, 2006 7:35 pm Temat postu: |
|
|
Co sądzicie o programie CarTest z 'Download'??
Tak sie właśnie nim bawie i robiłem przykładowy test z masą:
1300kg - 0-100km/h - 11,6s
1200kg - 0/100km/h - 10,8s
Co sądzicie o wynikach? są realne?? _________________ Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxx von sydow SierraFan Mod
Dołączył: 03 Kwi 2004 Posty: 1789 Skąd: Dublin,Ireland
|
|
Powrót do góry |
|
|
cebOOL Ekspert
Wiek: 21 Dołączył: 19 Kwi 2005 Posty: 893 Skąd: Gierałtowice k. Gliwic
|
Wysłany: Wto Sty 24, 2006 8:01 pm Temat postu: |
|
|
Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3
Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy
P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic _________________ Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michał-drdjmike Arcyekspert
Wiek: 15 Dołączył: 27 Gru 2005 Posty: 1333 Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław
|
Wysłany: Sro Sty 25, 2006 10:32 am Temat postu: |
|
|
cebOOL napisał: | Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3
Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy
P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic |
A czym czas mierzyłeś?? _________________ nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Sty 25, 2006 10:53 am Temat postu: |
|
|
drdjmike napisał: | cebOOL napisał: | Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3
Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy
P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic |
A czym czas mierzyłeś?? |
CarTest _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
Black Eryk Arcyekspert
Wiek: 27 Dołączył: 10 Paź 2005 Posty: 1986 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sro Sty 25, 2006 11:03 am Temat postu: |
|
|
drdjmike napisał: | cebOOL napisał: | Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3
Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy
P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic |
A czym czas mierzyłeś?? |
CarTest z 'Download'
a co do tych 50 kg ktore daja 10KM to bym sie zgodził bo jak zaladowalem 3 dorosłe osoby i dziecko to auto jak czołg się zachowywało _________________ tel kontaktowy: 692-40-96-58
DOHC - Zekusia - wciąż eksploatujemy na maksa walniętą głowice |
|
Powrót do góry |
|
|
|