Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

"baba z wozu, koniom lżej"
Idź do strony 1, 2  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Czw Lut 05, 2004 4:13 pm    Temat postu: "baba z wozu, koniom lżej" Odpowiedz z cytatem

jak powszechnie wiadomo największym wrogiem naszych bolidów jest ich masa.
książkowo dla mojej 1.6 cvh = 1040 kg.
niedawno zważyłem sierrkę i wynik 1220kg ze mną (75kg) całkowicie popsuł mi nastrój. na sezon letni chcę odchudzić moje auto o conajmniej 200kg ( wywalam wszystko co niepotrzebne do jazdy we dwoje tym pięknym sportowym bolidem Wink czyli tylnie fotele, tapicere, półkę itp.) ma zamiar zmienić tylnie szyby na plexę.
może ktoś ma jakieś doświadczenia w odchudzaniu sierrki? chętnie poczytam.
aha no i pozostaje jeszcze temat zbiorników PB i LPG. może ktoś się orjentuje ile waży zbiornik LPG 42l - w koło ? następna kwestia to standardowy zbiornik PB. zmienić na mniejszy. jaki?? tzn od czego? potrzebuje zbiornika najwyżej 20l. czy zbiornik od CC to modobry trop? co myślicie?
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Lut 05, 2004 4:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyjalem zbiornik ze swojej sierki i gnojek wazy z 10-15kg pusty ...
nie widac zeby dupa sie podniosla po tym ale zawsze to troche lzej ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Seemann
SierraFan Admin


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 295
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Pią Lut 06, 2004 10:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też kiedyś myślałem o wywaleniu wnętrza, ale jak rozkręciłem całą sierrke to zobaczyłem że nie ma to większego sensu - wnętrze warzy tyle co nic w porównaniu do wagi auta. Zniszczysz tylko wnętrze a różnicy w przyśpieszeniu nie odczujesz.
Najlepszym rozwiązaniem jest zmiana maski, drzwi, blotników itd na takie z tworzywa, jednocześnie najlepiej zamontować klatke. Dobra klatka waży nie więcej niż 50kg ale jeżeli to co wcześneij wymieniłem będzie z tworzyw to i tak dużo zyskasz na masie auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1475
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Pią Lut 06, 2004 11:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja pomagalem robic koledze blacharke w sierce i bylo z niej wyjete wszystko !!! (lakierowana byla podloga) oprucz 2 przednich foteli. Nawet nie wiecie ile tam jest miejsca jak sie przednia tapicere i zegary i wogule wszystko wyjmie. Pojechalismy na miasto i naszemu zdziwieniu nie bylo konca jak sie nagle sierka zaczela zawijac. Wczesniej to nawet niechciala zapiszczec a teraz to mozna bylo z 2-jki palic gume.Nawet zawieszenie jej wstalo ladnie bo wczesniej siedzialo strasznie. Mysle ze cala tapicerka i i te maty na podlodze do wygluszania i boczki drzwi (caly srodek auta) to z 200kg wazy jak nie lepiej. Wiec jest z czego odchudzic Very Happy
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Lut 06, 2004 11:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakby chcial poswiecic funkcjonalnosc samochodu dla lepszego przyspieszenia mozna pokombinowac ... jedna wiekszosc ma sierke do normalnej jaxzdy, ze znjaomymi lub rodzina ...
ale kiedys myslalem by druga sierke odciazyc troche mozna pokombinowac,
lecac od tylu :
klapa -15kg
zapas -6kg
wydech - 6kg
zbiornik paliwa -15kg
tapicerka -6kg
siedzenia tylne -13kg
drzwi przednie w 3d waza po okolo 15kg w przypadku zmiany na laminatowe bez bajerow wazyly by okolo 4kg na drzwi ale beda mniej bezpieczne ..
czyli -22kg
wygluszenie - 10kg
maska i przednie blotniki w wersji lekkiej -8kg
a wiec samochod bylby lzejszy o mniejwiecej 100kg lzejszy jednak to dalej niewiele bo bym wsiadl do takiego i bylby o prawie 40kg ciezszy niz przed odciazeniem bez ierowcy ...
tylnych blotnikow na lastiki pozmienaic sie nie bardzo da, szyby waza po okolo poltora kg wiec plastiki tez nieduzo dadza juz
ogolem szkoda zachodu moim zdaniem ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lut 06, 2004 12:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fotele tez mozna zmienic na kubelki. Lepiej trzyma i znacznie lzejsze niz seryjne. A BiMarco, nawet z homologacja kupisz za kilkaset zl. Niewiele w porownaniu ze Sparco lub Recaro. mozesz tez rozbroic drzwi, przynajmniej tylne i tylko wykombinowac cos, zeby szyba nie spadla. oczywiscie caly srodek az do golej blachy, wszystkie niepotrzebne bebechy spod maski, zapomnij o audio. Mozliwosci jest w cholere i ciut. A co do tej klatki, to dobry pomysl. Jak powywalasz wzmocnienia z drzwi, to bysie przydala. Odzcuwalnie usztywnia autko, a nie wazy tak znowu duzo. no chyab, ze wsadzisz jak w WRC - 50m rur.
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
KUBA_FTK
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sty 2004
Posty: 302
Skąd: Łódż

PostWysłany: Wto Lut 10, 2004 5:51 pm    Temat postu: ochudzanie Odpowiedz z cytatem

A moze pojdżmy w innym kierunku. Moim zdaniem odchudzenie sierry powinno sie zaczac od wymiany amortyzatorów na sportowe(sa lzejsze), tarcze nawiercane, usuniecie wspomagania, godne uwagi jest tez pozbycie sie zbiornika poliwa o ile ma sie LPG, wyrzucic trzeba tlumik napewno srodkowy. I dopiro pozniej rozbierac ja w srodku. Very Happy
_________________
FORD SIERRA 2.0ohc LPG edition
http://www.sierrafan.pl/nasze/kuba.php
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Sro Lut 11, 2004 7:48 am    Temat postu: Re: ochudzanie Odpowiedz z cytatem

KUBA_FTK napisał:
A moze pojdżmy w innym kierunku. Moim zdaniem odchudzenie sierry powinno sie zaczac od wymiany amortyzatorów na sportowe(sa lzejsze), tarcze nawiercane, usuniecie wspomagania, godne uwagi jest tez pozbycie sie zbiornika poliwa o ile ma sie LPG, wyrzucic trzeba tlumik napewno srodkowy. I dopiro pozniej rozbierac ja w srodku. Very Happy


wiesz Kuba ja już jestem dawno po objedzie Wink .

sopx właśnie myślę nad zmianą zbirnika na mniejszy.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gutek
Fan



Dołączył: 17 Mar 2004
Posty: 252
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Kwi 13, 2004 8:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zważylismy dzis z Czarusiem moja XR4 (V6) - wynik 1270 kg niezbyt mnie pocieszyl - bez kierowcy, bez wahy i bez gazu niemalze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lut 25, 2005 6:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja dziś zważyłem moje MkI 5d DOHC LPG bez kierowcy i z małą ilością gazu - 1090 kg. Uznaję to za wynik całkiem przyzwoity.
bOOmbeeL mówił, że też ważył swoje MkI 3d. Jakie wyniki?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
iks
Ekspert


Wiek: 22
Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 760
Skąd: Edinburgh

PostWysłany: Pią Lut 25, 2005 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sprzet grajacy? radio + glosniki ew wzmacniacz? tez troche warza Smile wiec w walce o kilogramy mozna sie odchudzic i z tego :>
_________________
FORD SIERRA 2,0 OHC EFI 5D HB srebrny Smile 1989r

24-31 sierpnia - wczasy w Polsce Very Happy i OZS Very Happy
Fotki z OZS 4 http://iksu.fotosik.pl/albumy/47602.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Pią Lut 25, 2005 8:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w tej dyscyplinie nawet nie zaczynam
1417 he he
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Lut 25, 2005 8:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wywalając wszystko ze środka , tapicerki drzwi, fotele tyl i inne pierdoly mozesz max odchudziś Siere o ok 90 kg
tyle mi zszedl z wagi Toy jak go wazylem...
ale wszystko doslownie poza deską i fotelami z przodu wywalilem!

wiec na 200,- kg raczej marne szanse !!
ale jak zdolasz tyle odchudzić to daj znac jak Smile

moje Coupe po odchudzeniu ok 920kg z silnikiem 1,6 ohc
i ok 10 litrami PB w baku.
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pią Lut 25, 2005 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Babcia ( MkI 5d ) - 1150 bez kierowcy i z połową baku.
Ale to wina podłogi wzmocnionej kątownikami. Co by następnym razem prześliznęła się po kamieniach, a nie zawisiła na nich. Leśny samochód.
No i hak dziwny ... montaż zaczyna się prawie pod kierowcą, belka poprzeczna dodatkowa w bagażniku, wyprowadzenie na tylnie słupki boczne listwami stalowymi 30 mm x5 mm - musi ważyć - a hak zakładany w Holandii.

Sedan nie wiem.
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
narcodrive
Szpenio


Wiek: 30
Dołączył: 03 Lis 2004
Posty: 351
Skąd: Gdańsk i tylko Gdańsk

PostWysłany: Pią Lut 25, 2005 9:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znam gościa co dziury wiercił w przegrodzie, progach, podłuznicach Shocked żeby odchudzić. No i 80kg zdjął.

No ale to debilizm...
_________________

KONIEC KOSZMARU !!!! hehe home sweet home Smile)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łysy
Ekspert


Wiek: 29
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 672
Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo

PostWysłany: Sob Lut 26, 2005 9:46 am    Temat postu: Re: "baba z wozu, koniom lżej" Odpowiedz z cytatem

Cień napisał:
czy zbiornik od CC to modobry trop? co myślicie?


a moze od 126p? nie powinien nowy kosztowac wiecej niz 40-50 pln
_________________
ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Sob Lut 26, 2005 1:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czysty zbiornik jest naprawdę lekki. A zmniejszyć jego masę poprzez wstawienie byle czego na 17-20 litrów mija się z celem, tankowanie co 150 km Shocked .
Przyznaję, że mam pocięty bak, jeszcze nie założony, ale to oryginalny bak tylko nieco obcięty ( na krawędzi listwy mocującej ), tak że zostało z 60 około 35 litów, ale to ze względu na miejsce dla drugiego tłumika końcowego, a poza tym, ja Pb używam tylko do zabawy i odpalania ... no i jakby LPG zabrakło, co już sie zdarzało Smile.
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bartek
Mistrzunio



Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 497
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Lut 26, 2005 1:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kamax, podrzuć jak mozesz fote tego baku, bo ja mam podobny problem
_________________
Niestety w tym roku zabraknie babci Sierry i wiecznego 18 latka na OZS.
Zycze wszystkim udanej zabawy, a niezdecydowanym przesylam kopniaka w dupe! I niech sie pakuja Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Wto Mar 01, 2005 6:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli chodzi o bak, to pogrzebię w archiwach, za zdjęciami z robót, aczkolwiek przyznam się szczerze, że czekając na wydech nie skończyłem go ( Notabene ... wszyscy trzymajcie się jak najdalej od Lorbiego Evil or Very Mad , palant skończony, bo nie uwierze, że 2 paczki na poczcie zgubili i to każda po 20 kg ... )
Koszty:
1. Zakup baku do DOHC-a ( oczywiście u mnie w regionie, a jak wiecie, u mnie ceny powalają z nóg, a i tak niczego nie można kupić ... ) - 150 bez pompy
2. Kawał blachy KO 1,5 mm, na oko około 0,5 m2 - dałem 10 PLN
3. Środki konserwujące, czyszczące itp, itd - 35 PLN
4. Spawanie około 50-100 PLN.

Na oko podsumowując: 300 PLN i kilkanaście godzin własnej roboty, aby bak pociąć ( uwaga!!! ... jak nie wiesz jak, nie rób sam - mój bak od 3 lat się wietrzył, więc spokojnie kątówką go mogłem pociąć, ale bak świeżo spuszczony z beny - może eksplodować ( opary paliwa )), potem wyklepać rancik do mocowania bocznej ściany ( wcale nie tak łatwo to idzie, bo to jednak gruba blacha ), wycięcie nowej ścianki z otworem wlotowym paliwa i zrobienie zakładki do spawania, spawanie, konserwacja, malowanie ...
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Pią Mar 04, 2005 6:23 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystkie pasy bezpieczeństwa ważą 6 kg i 200 gram
Bynajmniej tyle ważą pasy w coupe
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Maj 19, 2005 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Obecnie z bOOmbLeem rozłożyliśmy na czynniki pierwsze dwie coupetki. Jest trochę wiadomości. W Sierce pod tapicerką są bardzo grube wygłuszenia - praktycznie cała podłoga, tunel, także tylne nadkola są wyłożona takim materiałem (coś jakby filc tylko nie tak zbite - zajebiście chłonie wodę). Bankowo będzie tego kilka kilogramów. Pod tym jeszcze jest coś twardszego co schodzi dopiero po nagrzaniu. Nie wiem czy to konserwacja czy również wygłuszenie. bOOmbeeL wspominał o 15 kg.
To akurat zupełnie zbędne rzeczy. Generalnie to mam wyprute całe wnętrze, ale cholera nie mam jak tego zważyć.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Dzaxx
Guru


Wiek: 25
Dołączył: 25 Lis 2003
Posty: 2551
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw Maj 19, 2005 9:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Obecnie z bOOmbLeem rozłożyliśmy na czynniki pierwsze dwie coupetki. Jest trochę wiadomości. W Sierce pod tapicerką są bardzo grube wygłuszenia - praktycznie cała podłoga, tunel, także tylne nadkola są wyłożona takim materiałem (coś jakby filc tylko nie tak zbite - zajebiście chłonie wodę).

Serio ? Very HappyVery Happy
Sluchajcie ,piszecie o wywalaniu zbiornika paliwa a co z butla LPG (Ci co maja) przecie ona wazy sporo wiecej niz zbiornik paliwa.....
_________________

FORUM - miejsce, teren, na którym przedstawia się ważne sprawy publiczne do rozważenia, osądzenia, załatwienia;
Etym. - łac. 'rynek, targowisko; plac, miejsce publiczne do odbywania sądów, zgromadzeń lud., zwł. najważniejsze, rzymskie - Forum romanum'.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Maj 20, 2005 5:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzaxx, nie wygłupiaj się to raz. A dwa to nie można odchudzić auta z czegoś bez czego nie może jeździć. Akurat u nas gazu nie zobaczysz no ale ktoś może zechce sobie zrobić toya na codzień.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
markus
Mistrzunio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 436
Skąd: Katowice - Tychy

PostWysłany: Pią Maj 20, 2005 6:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
W Sierce pod tapicerką są bardzo grube wygłuszenia - praktycznie cała podłoga, tunel, także tylne nadkola są wyłożona takim materiałem (coś jakby filc tylko nie tak zbite - zajebiście chłonie wodę). Bankowo będzie tego kilka kilogramów. Pod tym jeszcze jest coś twardszego co schodzi dopiero po nagrzaniu. Nie wiem czy to konserwacja czy również wygłuszenie. bOOmbeeL wspominał o 15 kg.
To akurat zupełnie zbędne rzeczy. Generalnie to mam wyprute całe wnętrze, ale cholera nie mam jak tego zważyć.

Zgadzam się, tyle że 15 kg - u mnie było raczej z 25. Sucha może tyle waży. Do tego wszystkie wygłuszenia, maska, przegroda itp. Myśle że bOOmbeeL zejdzie przynajmniej do 1000 bez klatki.
_________________
Kupię Ford Sierra mk1 coupe w całości:
- po dobrej cenie zdecydowanie kupie,
- prawie za free od razu biore
kontakt - na gg lub mail.
Najlepiej ze śląska lub okolic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 7:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co sądzicie o programie CarTest z 'Download'??
Tak sie właśnie nim bawie i robiłem przykładowy test z masą:
1300kg - 0-100km/h - 11,6s
1200kg - 0/100km/h - 10,8s

Co sądzicie o wynikach? są realne??
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
maxx von sydow
SierraFan Mod



Dołączył: 03 Kwi 2004
Posty: 1789
Skąd: Dublin,Ireland

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 7:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja czytalem ostatnio w FastFord ,ze -50 kg to jak +10KM
_________________
LOŻA SZYDERCUFF ON TOUR 2.8i 4X4 Ghia

Słuchać tu >>>Click here to watch Ramzes--The-Hooligans---Trzydziestoletni<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 8:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3

Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy Question

P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic Wink
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Michał-drdjmike
Arcyekspert


Wiek: 15
Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 1333
Skąd: Kuropatnik[śpie](4km)> Strzelin[żyje](40km)> Wrocław

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 10:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cebOOL napisał:
Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3

Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy Question

P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic Wink

A czym czas mierzyłeś??
_________________
nie ma gipsu ale noga bardziej boli jak przed gipsem:/
-Sierra 1.8(T)D 90'
-Fiesta 1.1 92' 3D
Nowi patrząTU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 10:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

drdjmike napisał:
cebOOL napisał:
Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3

Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy Question

P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic Wink

A czym czas mierzyłeś??


CarTest
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Black Eryk
Arcyekspert


Wiek: 27
Dołączył: 10 Paź 2005
Posty: 1986
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sro Sty 25, 2006 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

drdjmike napisał:
cebOOL napisał:
Właśnie zrobiłem taki test:
Seria - 0-100 km/h - 11,6s
1. dodałem 10KM - 0-100 km/h - 10,3s
2. Ująłem 50kg - 0-100 km/h - 11,2s
3. Ująłem 150kg - 0-100 km/h - 10,3

Czyli wg tego wychodzi że -150kg = +10KM - tylko ile w tym prawdy Question

P.S. Wiem że to tylko teoria, nie praktyka, ale lepsze to niż nic Wink

A czym czas mierzyłeś??


CarTest z 'Download'

a co do tych 50 kg ktore daja 10KM to bym sie zgodził bo jak zaladowalem 3 dorosłe osoby i dziecko to auto jak czołg się zachowywało Sad
_________________
tel kontaktowy: 692-40-96-58

DOHC - Zekusia - wciąż eksploatujemy na maksa walniętą głowice Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następna
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group