Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nastawne koło zębate wałka rozrządu
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 11:17 pm    Temat postu: Nastawne koło zębate wałka rozrządu Odpowiedz z cytatem

Co tu duzo pisac Cool majac dzisiaj chwilke czasu czekajac na Toymana dumalem sobie nad rozrzadem w OHCu i problemem przesuniecia paska rozrzadu po splanowaniu glowicy.
Wkoncu wydumalem takie cos Wink



Oczywiscie jeszcze nie skonczylem dziela bo mi sie wiertlo rozsypalo w drobny mak i wbilo w palucha Evil or Very Mad a z braku innych wiertel zaniechalem prace na dzisiaj

Do projektu wykorzystalem 2 kola zebate z OHC jedno z walka rozrzadu i drugie z walka posredniego aparatu zaplonowego (oba sa takie same).
Oba kola poddalem obrobce na tokarni Cool
Pierwsze kolo (bez zebow) bedzie zalozone na walek jak w orginale (na klinika) a trzy wywiercone otwory beda nagwintowane zas drugie bedzie mialo podfrezowane wyciencie na klina 30 stopni w prawo i w lewo dzieki czemu bedzie mozna je obracac wzgledem pierwszego i mocowane do niego za pomoca 3 srob (tylko musze wypilowac regolacje na srobkach) Very Happy

Ogolnie zasada dzialania banalna i skuteczna o ile zycie nie przeszkodzi to jutro zamieszcze zdjecia gotowego produktu
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 2:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gratuluje pomysłu i wlasnego wykonania Rolling Eyes Wink
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 853
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 6:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to mi się podoba
_________________
hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 7:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. Bardzo fajny projekt
2. Nie za male srubki (chyba M5) i tylko 3? Rozrzad dosc spore sily przenosi i obawiam sie ze moga 3 sruby nie utrzymac i zostana sciete.
Jezeli beda tylko 3 to szukajcie jak nawytrzymalszych srub na scinanie. Placcie nawet 10zl za sztuke ale maja byc poprostu pancerne.
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 7:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Feluke oczywiscie ze nie zastosuje takich malych srobek Twisted Evil ale wczoraj tylko takie wiertlo znalazlem i do tego sie zniszczylo Confused dzis mam zamiar rozgladnac sie za srobkami i gwintownikiem
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399


Ostatnio zmieniony przez suhopar dnia Wto Lip 04, 2006 10:22 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 9:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Suhi do testow dostanie ode mnie jeszcze dwa kola zebate. Co do ilosci srub- kolo zebate ma tylko trzy ramiona wiec tylko tyle srub bedzie mozna zastosowac - kewstia rozmiaru tych srub akurat w tym momencie schodzi na dalszy plan.

Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie, bo w suhoparowym silniku wszystko pojdzie o ok 4 mm w dol wiec takie nastawne kolo zebate ma sens.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 1:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Super pomysł, tylko silnik trzeba by ustawiać na hamowni, żeby uzyskać max PS i max Nm.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 1:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ba. Mysle ze kiedy w koncu zbudujemy z suhoparem ten silnik - testow bedzie tak duzo, ze zdolamy znalezc optymalne nastawy.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 7:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak obiecalem zamieszczam zdjatka "dziela mych rak" Very Happy



Obawiam sie tylko o gwinty bo zeliwo jest krochym materialem i drobny gwint moze sie wykruszyc
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto Lip 04, 2006 8:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O gwinty sie nei martw. Juz ja to dobrze przetestuje.

Notabene musze przyznac ze wyglada to miodnie ... jutro rzuce na to okiem na zywo i zobaczymy czy czegos nie trzeba jeszcze poprawic ...

EDIT: Swoja droga - wielki szacunek ze zrobiles cos o czym od dawna myslalem - tyle ze nei mnialem narzedzi zeby to wykonac ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 6:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmm ... a mnie się wydaje, że te trzy śrubki nie przeniosą sił. Będzie się przesuwac, choćby nie wiem jak mocno skręcić ...
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 7:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zobacz Krzysku jak sa zrobione kola nastawne w katalogu burtonpower.

EDIT: moj blad - bylem swiecie przekonany ze srub jest trzy - jest 5, ale sa mniejsze niz te, ktorych uzyl suhi.


_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...


Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Sro Lip 05, 2006 7:15 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 7:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kamax napisał:
Hmm ... a mnie się wydaje, że te trzy śrubki nie przeniosą sił. Będzie się przesuwac, choćby nie wiem jak mocno skręcić ...

Tez tak sadze, zbyt mala powierzchnia przylegania lepka do kola i dodatkowo brak podkladki, kolejna sprawa to taka ze sruby musza byc naprade mocne i nie moga to byc jakies pierwsze lepsze ze sklepu bo poprostu zostana zciete a w najlepszym wypadku sie wygna.
No i pozostaje kwestia wywazenia tego dokladnie. Wink
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 7:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oj - nie bylo mowy ze nie bedzie podkladek - suhi na razie pokazuje tylko koncept.

Ja dzisiaj chce u mnei w firmie pogadac z tokazami - byc moze uda sie zrobic tak, zeby oka kola splanowac idealnie na gladko i wtedy dac porzadne sruby.

Ale tak jak mowie - to jest koncept.

Calkiem na boku - zastanawiam sie kto z klubowiczow zrobil do tej pory cos takiego ... kto ma doswiadczenia w tej kwestii.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mestwin_Krol
Szpenio


Wiek: 21
Dołączył: 26 Mar 2005
Posty: 385
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MF ma u siebie (choć może już zdemontował) koło z Burton'a , wiec można by naprzeć o jakieś szczególiki
_________________
Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 12:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak zdejme to dokladnie obfotografuje. To takie wlasnie jak na zdjeciach - aluminiowe z KentCams - tylko ze niebieskie
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 1:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widziałem regulowane koła rozrządu z Eclipse w wersji drag (1400KM) i miał tylko trzy śrubki na kole Smile Jakoś trzymały i pewnie byle jakie też nie były Wink
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 2:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No - i wszystko w temacie. Przeciez nie damy docelowo badziewnych srubek, tylko porzadne co najmniej 8.8
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 3:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratuluję, robiłem przefazowania w silniku DOHC Mirafiori, tyle, że tam był prostszy patent do obejścia, bo był jeden kołek ustalajacy na obwodzie, od czoła wałka i otwór w kole, więc kilka otworków o odległość zęba-w przeniesieniu na obwód osadzenia i można było żonglowac wałkami bez liku Wink
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 3:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiec doszly kolejne zmiany

Sroby beda M10 utwardzane a nie M8 jak na zdjeciach powyzej (troche sie na nie wykosztowalem) i trzeba tez wziasc pod uwage jeszcze czwarta srobe na srodku sciskajaca oba kola razem


------EDMUND------

Jest jeszcze jedno wyjscie stoczyc kola na obwodzie stozkowo i po skreceniu by sie jedno z drugim klinowalo a sroby tylko by dociskaly
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 4:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bylem wczoraj u suhopara, zrobilismy nastawne kolko specjalnie dla mnie (wlasciwie to suhopar zrobil - mnie do dzisiaj tylek boli od siedzenia na -doslownie - tokarni skad mialem najlepszywidok i ujecia z obrobki). Oto krotka relacja z samej obrobki. Wstepne wnioski na koncu, a wrazenia z funkcjonowania pewnie dopiero gdzies w polowie tygodnia - suhopar zrobil tez odelzone kolo zamachowe i nie bylo czasu juz tego wszystkiego pozakladac. Sam opis odelzonego (o 3,4 kg) kola zamachowego bedzie w osobnym watku.

Fotorelacja:


Zaczelismy od takiego stanu. W zwiazku z tym, ze komary w budynku gospodarczym mocno ciely wczorajszego wieczoru - musielismy sie co chwila znieczylac - znieczulac - znieczulacz widoczny na gorze zdjecia. Kolo zebate zamontowane jest na uszkodzonym walku rozrzadu i wlozone do tokarni.


Ujecie noza skrawajacego i kola tuz przed rozpoczeciem obrobki.


Wstepne ustawienia Suhiego parametrow skrawania - na oko Smile


I sciaganie materialu warstwa po warstwie.


Kolejna warstwa zdjeta ...


I kolejna, i nastepna i jeszcze jedna i znow ... ponad 1,5 godziny.


Zdjecie materialu z krawedzi kola.


Kolo po kompletnej obrobce na tokarni.


Pozostalo wytrasowac linie, na obwodzie ktorej rozmieszone beda otwory srub montazowych


Nabicie punktakiem miejsc wiercenia


Lepsze ujecie


Sam rpoces wiercenia


I inne ujecie tegoz. Suhopar niopatrznie nie zlapal tego kolka ani kombinerkami, ani tym bardziej imadelkiem. Wiertarka wyrwala mu kolko i przypindolila w palucha - to taka przestroga dla chcacych sie bawic obrobka skrawaniem.


I ostatnie ujecie wiercenia


Kolko nawiercone, przed gwintowaniem.


Jeszcze tylko gwintowanko otworkow




Powiekszenie przerwy na klin walka rozrzadu


Widok na zakres regulacji.

Kolo rozrzadu ma 38 zebow czyli kazdy zab to 9.47 stopnia. Nasze kolo ma regulacje w zakresie 6 zebow czyli w sumie 56.84 stopnia - zdecydowanie wiecej niz jest potrzebne, ale akurat tak sie wycielo. Mozna wyciac oczywiscie mniej.

Takie nastawne kolo jest rozwiazaniem niezbednym w przypadku planowanej glowicy i bloku silnika - tak jak to ma miec miejsce w przypadku suhoparowego silnika o prawie 4 mm wszystko pojdzie w dol - wazne jest zatem, aby mozna bylo precyzyjnie dobrac wzajemna relacje miedzy walem i walkiem. Podejrzewam, ze kolega xxxxx moglby wycisnac ciut wiecej z silnika z watku tuning 2.0 OHC gdzie badal (i podal wyniki z hamowni) efekty przestawienia paska zebatego o jeden zabek w silniku z glowica splanowana o 2 mm.

Okej - co do trwalosci - zastosowalismy sruby M10 8.8 wiec spokojnie dadza sobie rade - co wiecej - oba kola (stale i nastawne) skrecone sa jedna centralna sruba z duza podkladka - po skreceniu tego wszystkiego - nie ma bata zeby to sie przesunelo ...

Ahhhhh ... juz widze te mozliwosci - nastawne kolo zebate i mozliwosc modyfikowania map zaplonowych w komputerz iS (ktory to bylem niedawno zakupilem za smieszne pieniadze razem z wiazka)
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...


Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Nie Lip 09, 2006 6:09 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 5:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kawał dobrej roboty!!
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 5:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajna sprawa takie kółko !
Teraz tylko zeby wszystko było profi przydalo by sie to wyważyć !
Aco do zamachu to już koniecznie trzeba wyważać
Twisted Evil
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 5:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do kola rozrzadu i jego wywazania -troszke bedzie klopot z jego wywazeniem - im dluzej przygladam sie temu zestawowi - wprowadzilbym jeszcze kilka przerobek (udoskonalem w moim mniemaniu) - musze suhopara zmeczyc zeby wpuscil mnei na tokarnie Smile

A co do zamachu - bedzie najprawdopodobniej wywazany razem z walem - ale o tym w innym arcie (juz niedlugo). Niestety pewnie nie uda sie tego wywazyc razem z korbami - niestety Sad
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:04 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chlopaki co jak co ale jestem pod wrażeniem wreście ktos na tym Sierra Funie cos dlubie tak jak należy a nie przez magnetyzer i choinki zapachowe skonczywszy na naklejkach hehe
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lejesz miod w nasze uszy Very Happy
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:09 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szkoda ze w 2.9 nie ma za bardzo jak się wałkiem pobawić


_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]


Ostatnio zmieniony przez Kosiarz dnia Nie Lip 09, 2006 6:13 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No kosiarz ... kombinuj kombinuj ... jak zalatwisz zestaw czterech kol zebatych - mozemy z suhoparem cos na ten temat pomyslec ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kosiarz
Guru



Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2002
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mowcie mi za duzooo bo was zamęcze heehehe
PAtrzyłem ile ori kosztuje z Burtona koleczko do 2.9 to się załamałem :-/
_________________

MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Lip 09, 2006 6:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kosiarz ... nie gadaj tylko zalatwiaj kola. Szkoda, ze wyrzucilem moje z N9A Sad
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group