Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suhopar Mistrzunio
Wiek: 23 Dołączył: 24 Lut 2005 Posty: 453 Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 11:17 pm Temat postu: Nastawne koło zębate wałka rozrządu |
|
|
Co tu duzo pisac majac dzisiaj chwilke czasu czekajac na Toymana dumalem sobie nad rozrzadem w OHCu i problemem przesuniecia paska rozrzadu po splanowaniu glowicy.
Wkoncu wydumalem takie cos
Oczywiscie jeszcze nie skonczylem dziela bo mi sie wiertlo rozsypalo w drobny mak i wbilo w palucha a z braku innych wiertel zaniechalem prace na dzisiaj
Do projektu wykorzystalem 2 kola zebate z OHC jedno z walka rozrzadu i drugie z walka posredniego aparatu zaplonowego (oba sa takie same).
Oba kola poddalem obrobce na tokarni
Pierwsze kolo (bez zebow) bedzie zalozone na walek jak w orginale (na klinika) a trzy wywiercone otwory beda nagwintowane zas drugie bedzie mialo podfrezowane wyciencie na klina 30 stopni w prawo i w lewo dzieki czemu bedzie mozna je obracac wzgledem pierwszego i mocowane do niego za pomoca 3 srob (tylko musze wypilowac regolacje na srobkach)
Ogolnie zasada dzialania banalna i skuteczna o ile zycie nie przeszkodzi to jutro zamieszcze zdjecia gotowego produktu _________________ Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą
FORD Sierra 2.1 OHC EFI (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399 |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 2:14 am Temat postu: |
|
|
gratuluje pomysłu i wlasnego wykonania _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 6:47 am Temat postu: |
|
|
no to mi się podoba _________________ hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051 |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 7:38 am Temat postu: |
|
|
1. Bardzo fajny projekt
2. Nie za male srubki (chyba M5) i tylko 3? Rozrzad dosc spore sily przenosi i obawiam sie ze moga 3 sruby nie utrzymac i zostana sciete.
Jezeli beda tylko 3 to szukajcie jak nawytrzymalszych srub na scinanie. Placcie nawet 10zl za sztuke ale maja byc poprostu pancerne. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
suhopar Mistrzunio
Wiek: 23 Dołączył: 24 Lut 2005 Posty: 453 Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 7:50 am Temat postu: |
|
|
Feluke oczywiscie ze nie zastosuje takich malych srobek ale wczoraj tylko takie wiertlo znalazlem i do tego sie zniszczylo dzis mam zamiar rozgladnac sie za srobkami i gwintownikiem _________________ Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą
FORD Sierra 2.1 OHC EFI (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Ostatnio zmieniony przez suhopar dnia Wto Lip 04, 2006 10:22 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 9:54 am Temat postu: |
|
|
Suhi do testow dostanie ode mnie jeszcze dwa kola zebate. Co do ilosci srub- kolo zebate ma tylko trzy ramiona wiec tylko tyle srub bedzie mozna zastosowac - kewstia rozmiaru tych srub akurat w tym momencie schodzi na dalszy plan.
Mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie, bo w suhoparowym silniku wszystko pojdzie o ok 4 mm w dol wiec takie nastawne kolo zebate ma sens. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łukasz GDY Fan
Wiek: 26 Dołączył: 16 Lip 2004 Posty: 270 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 1:27 pm Temat postu: |
|
|
Super pomysł, tylko silnik trzeba by ustawiać na hamowni, żeby uzyskać max PS i max Nm. _________________ Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
|
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 1:33 pm Temat postu: |
|
|
Ba. Mysle ze kiedy w koncu zbudujemy z suhoparem ten silnik - testow bedzie tak duzo, ze zdolamy znalezc optymalne nastawy. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
suhopar Mistrzunio
Wiek: 23 Dołączył: 24 Lut 2005 Posty: 453 Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 7:10 pm Temat postu: |
|
|
Tak jak obiecalem zamieszczam zdjatka "dziela mych rak"
Obawiam sie tylko o gwinty bo zeliwo jest krochym materialem i drobny gwint moze sie wykruszyc _________________ Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą
FORD Sierra 2.1 OHC EFI (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Wto Lip 04, 2006 8:32 pm Temat postu: |
|
|
O gwinty sie nei martw. Juz ja to dobrze przetestuje.
Notabene musze przyznac ze wyglada to miodnie ... jutro rzuce na to okiem na zywo i zobaczymy czy czegos nie trzeba jeszcze poprawic ...
EDIT: Swoja droga - wielki szacunek ze zrobiles cos o czym od dawna myslalem - tyle ze nei mnialem narzedzi zeby to wykonac ... _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 6:55 am Temat postu: |
|
|
Hmm ... a mnie się wydaje, że te trzy śrubki nie przeniosą sił. Będzie się przesuwac, choćby nie wiem jak mocno skręcić ... _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 7:10 am Temat postu: |
|
|
Zobacz Krzysku jak sa zrobione kola nastawne w katalogu burtonpower.
EDIT: moj blad - bylem swiecie przekonany ze srub jest trzy - jest 5, ale sa mniejsze niz te, ktorych uzyl suhi.
_________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Sro Lip 05, 2006 7:15 am, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 7:14 am Temat postu: |
|
|
kamax napisał: | Hmm ... a mnie się wydaje, że te trzy śrubki nie przeniosą sił. Będzie się przesuwac, choćby nie wiem jak mocno skręcić ... |
Tez tak sadze, zbyt mala powierzchnia przylegania lepka do kola i dodatkowo brak podkladki, kolejna sprawa to taka ze sruby musza byc naprade mocne i nie moga to byc jakies pierwsze lepsze ze sklepu bo poprostu zostana zciete a w najlepszym wypadku sie wygna.
No i pozostaje kwestia wywazenia tego dokladnie. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 7:18 am Temat postu: |
|
|
Oj - nie bylo mowy ze nie bedzie podkladek - suhi na razie pokazuje tylko koncept.
Ja dzisiaj chce u mnei w firmie pogadac z tokazami - byc moze uda sie zrobic tak, zeby oka kola splanowac idealnie na gladko i wtedy dac porzadne sruby.
Ale tak jak mowie - to jest koncept.
Calkiem na boku - zastanawiam sie kto z klubowiczow zrobil do tej pory cos takiego ... kto ma doswiadczenia w tej kwestii. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mestwin_Krol Szpenio
Wiek: 21 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 385 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 8:21 am Temat postu: |
|
|
MF ma u siebie (choć może już zdemontował) koło z Burton'a , wiec można by naprzeć o jakieś szczególiki _________________ Ford Sierra 2.0i OHC EFI "KARAVAN" '88
Ford Sierra 2.0 OHC WEBER 2V + LPG 5D HB '86 -> na części 502 84 78 26 |
|
Powrót do góry |
|
|
MF Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2004 Posty: 563 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 12:48 pm Temat postu: |
|
|
jak zdejme to dokladnie obfotografuje. To takie wlasnie jak na zdjeciach - aluminiowe z KentCams - tylko ze niebieskie _________________ 2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 1:02 pm Temat postu: |
|
|
Widziałem regulowane koła rozrządu z Eclipse w wersji drag (1400KM) i miał tylko trzy śrubki na kole Jakoś trzymały i pewnie byle jakie też nie były _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 2:18 pm Temat postu: |
|
|
No - i wszystko w temacie. Przeciez nie damy docelowo badziewnych srubek, tylko porzadne co najmniej 8.8 _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 3:05 pm Temat postu: |
|
|
Gratuluję, robiłem przefazowania w silniku DOHC Mirafiori, tyle, że tam był prostszy patent do obejścia, bo był jeden kołek ustalajacy na obwodzie, od czoła wałka i otwór w kole, więc kilka otworków o odległość zęba-w przeniesieniu na obwód osadzenia i można było żonglowac wałkami bez liku _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
suhopar Mistrzunio
Wiek: 23 Dołączył: 24 Lut 2005 Posty: 453 Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 3:56 pm Temat postu: |
|
|
Wiec doszly kolejne zmiany
Sroby beda M10 utwardzane a nie M8 jak na zdjeciach powyzej (troche sie na nie wykosztowalem) i trzeba tez wziasc pod uwage jeszcze czwarta srobe na srodku sciskajaca oba kola razem
------EDMUND------
Jest jeszcze jedno wyjscie stoczyc kola na obwodzie stozkowo i po skreceniu by sie jedno z drugim klinowalo a sroby tylko by dociskaly _________________ Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą
FORD Sierra 2.1 OHC EFI (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 4:53 pm Temat postu: |
|
|
Bylem wczoraj u suhopara, zrobilismy nastawne kolko specjalnie dla mnie (wlasciwie to suhopar zrobil - mnie do dzisiaj tylek boli od siedzenia na -doslownie - tokarni skad mialem najlepszywidok i ujecia z obrobki). Oto krotka relacja z samej obrobki. Wstepne wnioski na koncu, a wrazenia z funkcjonowania pewnie dopiero gdzies w polowie tygodnia - suhopar zrobil tez odelzone kolo zamachowe i nie bylo czasu juz tego wszystkiego pozakladac. Sam opis odelzonego (o 3,4 kg) kola zamachowego bedzie w osobnym watku.
Fotorelacja:
Zaczelismy od takiego stanu. W zwiazku z tym, ze komary w budynku gospodarczym mocno ciely wczorajszego wieczoru - musielismy sie co chwila znieczylac - znieczulac - znieczulacz widoczny na gorze zdjecia. Kolo zebate zamontowane jest na uszkodzonym walku rozrzadu i wlozone do tokarni.
Ujecie noza skrawajacego i kola tuz przed rozpoczeciem obrobki.
Wstepne ustawienia Suhiego parametrow skrawania - na oko
I sciaganie materialu warstwa po warstwie.
Kolejna warstwa zdjeta ...
I kolejna, i nastepna i jeszcze jedna i znow ... ponad 1,5 godziny.
Zdjecie materialu z krawedzi kola.
Kolo po kompletnej obrobce na tokarni.
Pozostalo wytrasowac linie, na obwodzie ktorej rozmieszone beda otwory srub montazowych
Nabicie punktakiem miejsc wiercenia
Lepsze ujecie
Sam rpoces wiercenia
I inne ujecie tegoz. Suhopar niopatrznie nie zlapal tego kolka ani kombinerkami, ani tym bardziej imadelkiem. Wiertarka wyrwala mu kolko i przypindolila w palucha - to taka przestroga dla chcacych sie bawic obrobka skrawaniem.
I ostatnie ujecie wiercenia
Kolko nawiercone, przed gwintowaniem.
Jeszcze tylko gwintowanko otworkow
Powiekszenie przerwy na klin walka rozrzadu
Widok na zakres regulacji.
Kolo rozrzadu ma 38 zebow czyli kazdy zab to 9.47 stopnia. Nasze kolo ma regulacje w zakresie 6 zebow czyli w sumie 56.84 stopnia - zdecydowanie wiecej niz jest potrzebne, ale akurat tak sie wycielo. Mozna wyciac oczywiscie mniej.
Takie nastawne kolo jest rozwiazaniem niezbednym w przypadku planowanej glowicy i bloku silnika - tak jak to ma miec miejsce w przypadku suhoparowego silnika o prawie 4 mm wszystko pojdzie w dol - wazne jest zatem, aby mozna bylo precyzyjnie dobrac wzajemna relacje miedzy walem i walkiem. Podejrzewam, ze kolega xxxxx moglby wycisnac ciut wiecej z silnika z watku tuning 2.0 OHC gdzie badal (i podal wyniki z hamowni) efekty przestawienia paska zebatego o jeden zabek w silniku z glowica splanowana o 2 mm.
Okej - co do trwalosci - zastosowalismy sruby M10 8.8 wiec spokojnie dadza sobie rade - co wiecej - oba kola (stale i nastawne) skrecone sa jedna centralna sruba z duza podkladka - po skreceniu tego wszystkiego - nie ma bata zeby to sie przesunelo ...
Ahhhhh ... juz widze te mozliwosci - nastawne kolo zebate i mozliwosc modyfikowania map zaplonowych w komputerz iS (ktory to bylem niedawno zakupilem za smieszne pieniadze razem z wiazka) _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Nie Lip 09, 2006 6:09 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 5:29 pm Temat postu: |
|
|
Kawał dobrej roboty!! _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 5:29 pm Temat postu: |
|
|
Fajna sprawa takie kółko !
Teraz tylko zeby wszystko było profi przydalo by sie to wyważyć !
Aco do zamachu to już koniecznie trzeba wyważać
_________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 5:44 pm Temat postu: |
|
|
Co do kola rozrzadu i jego wywazania -troszke bedzie klopot z jego wywazeniem - im dluzej przygladam sie temu zestawowi - wprowadzilbym jeszcze kilka przerobek (udoskonalem w moim mniemaniu) - musze suhopara zmeczyc zeby wpuscil mnei na tokarnie
A co do zamachu - bedzie najprawdopodobniej wywazany razem z walem - ale o tym w innym arcie (juz niedlugo). Niestety pewnie nie uda sie tego wywazyc razem z korbami - niestety _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 6:04 pm Temat postu: |
|
|
No chlopaki co jak co ale jestem pod wrażeniem wreście ktos na tym Sierra Funie cos dlubie tak jak należy a nie przez magnetyzer i choinki zapachowe skonczywszy na naklejkach hehe _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 6:06 pm Temat postu: |
|
|
lejesz miod w nasze uszy _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 6:09 pm Temat postu: |
|
|
Szkoda ze w 2.9 nie ma za bardzo jak się wałkiem pobawić
_________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Ostatnio zmieniony przez Kosiarz dnia Nie Lip 09, 2006 6:13 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 6:12 pm Temat postu: |
|
|
No kosiarz ... kombinuj kombinuj ... jak zalatwisz zestaw czterech kol zebatych - mozemy z suhoparem cos na ten temat pomyslec ... _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 6:14 pm Temat postu: |
|
|
Nie mowcie mi za duzooo bo was zamęcze heehehe
PAtrzyłem ile ori kosztuje z Burtona koleczko do 2.9 to się załamałem :-/ _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i] |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Nie Lip 09, 2006 6:17 pm Temat postu: |
|
|
Kosiarz ... nie gadaj tylko zalatwiaj kola. Szkoda, ze wyrzucilem moje z N9A _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|