Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chłodzenie kolektroa dolotowego
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 21, 2005 9:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ivan-Probe napisał:

Zacznę od tlenu. Takową butlę wożę w bagażniku i fakt faktem ze to zabronione ale mam tlen medyczny wiec zawsze mogę wkręcać ze babci
wioze.


Podobnie jak NOS na ulicach legalny z tego co wiem NIE JEST

Z tym tlenem to kombinowaliśmy tak samo jak wy. Są dwa, w sumie trzy problemy, cztery Wink .

Ivan-Probe napisał:

Tlenu potrzeba duzo, wiec butla musi być duza


z NOS'em podobnie - zeby ciagle z tym jezdzic to musilabys przyczepe z cysterna do gazu ciagnac Smile

Ivan-Probe napisał:

A co do dolotu. Najlepszym wyjsciem jest schładzanie dolotu CO2


podobna sprawa schlodzis przez chwile i na chwile a jak bedzie gorace naprawde to jeszcze masz szanse ze sobie peknie. To nie jest az tak pieknie z temperatura powietrsza ze im mniejsza tym osiagi duzo lepsze bo bysmy w zimie przy -20 mieli masakryczne osiagi w porownamiu do lata jak jest +30. Dobry CAI to jedyne rozsadne rozwiazanie w NA.

A te NOS'y czy inne CO2 to IMHO dziwne amerykanskie wynalazki ktore sie tylko do dziwnych amerykanskich wyscigow nadaja
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ivan-Probe




Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Katy Wr.

PostWysłany: Czw Lip 21, 2005 9:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MF napisał:

A te NOS'y czy inne CO2 to IMHO dziwne amerykanskie wynalazki ktore sie tylko do dziwnych amerykanskich wyscigow nadaja


Tradycjonalista Question Wink

Tak powaznie. Czytałem ten link podany kilka postów wczesniej i faktycznie- ja jestem za.
I przytocze jeszcze jeden przyklad potwierdzający słusznosc (moze nie, ale zastosowanie na pewno) schładzania.
Pewnie nie jeden z was widział jak na 1/4 mili kiedy kirowca juz stoi na lini startu to podbiega do niego koleś i pod maską mu wlasnie po kolektorze i chłodnicy pryska chyba azotem w sprayu. Raczej jakims zwiazkiem zawierajacym azot. W uboższej wersji pryskają włąsnie CO2 ktory przy rozpręzaniu sie ochładza.
_________________
Probe sekend dżenerejszyn 2.0 DOHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
hubaso
Kandydat


Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2005
Posty: 82
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lip 21, 2005 9:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Schładzanie dolotu ma sens jedynie w autach doładowanych wyposażonych w IC. W NA da tyle co nic, albo prawie nic.
_________________
`88 Coupe OHC NE 2.0 CL Weber+LPG
Stratos Zilver
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 21, 2005 9:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu prawie nic, tam prawie nic i w koncu cos sie uzbiera Wink
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kamax
SierraFan Mod


Wiek: 33
Dołączył: 24 Gru 2003
Posty: 5622
Skąd: Lubin

PostWysłany: Czw Lip 21, 2005 10:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grosz do grosza, a uzbiera się kokosza Smile
_________________
URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ivan-Probe




Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Katy Wr.

PostWysłany: Czw Lip 21, 2005 10:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdziwilibyście sie chłopaki jaki był efekt jak co poniektorzy u nas pozakladali stożki z dolotami do kolektora. Wygladało zajefajnie i jezdzily tez. tylko na zimnym silniku kiedy doloty byly zimne. Na cieplym kaszana. Wystaczyło minimalnie przewietrzyc pod maskami i otuliny na dolot pozkaldac i nie te samochodziki. Latały jak dzikie. Nie ma co ukrywać ze jezeli dolot i kolektor jest przy silniku to nie ogrzeje powietrza w nim lecącego.
_________________
Probe sekend dżenerejszyn 2.0 DOHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
łysy
Ekspert


Wiek: 29
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 672
Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo

PostWysłany: Pią Lip 22, 2005 7:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

[quote="Ivan-Probe"]Wystaczyło minimalnie przewietrzyc pod maskami i otuliny na dolot pozkaldac i nie te samochodziki. Latały jak dzikie. quote]

no wlasnie ja bym tu bardziej szukal zyskow fajne wyloty goracego powietrza z pod machy powinny sprawe lepiej zalatwic niz chlodzenie kolektora (w wolnossacym silniku)!fajne wyloty mial na handelek kosiarz
_________________
ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią Lip 22, 2005 9:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łysy napisał:

no wlasnie ja bym tu bardziej szukal zyskow fajne wyloty goracego powietrza z pod machy powinny sprawe lepiej zalatwic niz chlodzenie kolektora (w wolnossacym silniku)!fajne wyloty mial na handelek kosiarz


Trzeba bylo przeczytac mojego posta na poczatku dyskusji Evil or Very Mad
A nie wszyscy zaraz NOS, Tlen srele duperele narzekaja na brak kasy a takich drogich rozwiazan szukaja.
Swoja droga NASA wydala ok. 1 mln $ na wynalezienie dlugopisu dzialajacego w stanie niewazkosci.....w tym czasie Rosjanie zupelnie bezproblemowo uzywali ołówków kopiowych Wink
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
HouseM
Szpenio



Dołączył: 27 Cze 2005
Posty: 368
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob Lip 23, 2005 9:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najprostszym rozwiązaniem żeby zwiększyć Ciężar ładunku w cylindrze jest doładowanie DYNAMICZNE !!!!!
Coś takiego seryjnie montowane jest w Lanosach!
Stożek w tym wypadku odpada chyba że musiał by być zabudowany w szczelnej obudowie.
Zazsada konstrukcji i działania jest Banalna. Chwyt powietrza montuje się z przodu auta w sposób taki żeby podczas jazdy powietrze s przed samochodu było wtłaczane bez żadnych przeszkód do dolotu. i teraz tak Im szybciej jedziesz tym Ciśnienie powietrza jest wyższe i auto dostaje więcej mieszanki.
Jak znajde gdzieś schemat takiej instalacji to tu wkleje
_________________
_________________________________________
Jadac szybko nie zauważysz kiedy umrzesz ... TO CHYBA DOBRZE NO NIE ??
CIVIC I-GT ROKS !!!! (7,3s 0-100km/h) nowy upgrade ECU Spoon ..jeszcze nie zmierzony ale jest ogień
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
maxx von sydow
SierraFan Mod



Dołączył: 03 Kwi 2004
Posty: 1789
Skąd: Dublin,Ireland

PostWysłany: Nie Lip 24, 2005 4:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=9404&highlight=do%B3adowanie+dynamiczne
_________________
LOŻA SZYDERCUFF ON TOUR 2.8i 4X4 Ghia

Słuchać tu >>>Click here to watch Ramzes--The-Hooligans---Trzydziestoletni<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pirania
SierraFan Admin


Wiek: 40
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7647
Skąd: Zielona Góra/Warszawa

PostWysłany: Nie Lip 24, 2005 5:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

maxx napisał:
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=9404&highlight=do%B3adowanie+dynamiczne

i wszystko Smile
_________________
R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii Sad
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
yatta
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 22 Kwi 2004
Posty: 655
Skąd: Warszawa bleee

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 10:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a odkopie kotleta:)

http://www.ecu-performance.com.pl/new/heatshield.htm

No co jest - nie mamy zadnych materialowcow zeby sie wypowiedzieli o technicznych mozliwosciach takiej uszczelki?
_________________
cykajacy dohc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group