Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MF Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2004 Posty: 563 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw Lip 21, 2005 9:29 am Temat postu: |
|
|
Ivan-Probe napisał: |
Zacznę od tlenu. Takową butlę wożę w bagażniku i fakt faktem ze to zabronione ale mam tlen medyczny wiec zawsze mogę wkręcać ze babci
wioze. |
Podobnie jak NOS na ulicach legalny z tego co wiem NIE JEST
Z tym tlenem to kombinowaliśmy tak samo jak wy. Są dwa, w sumie trzy problemy, cztery .
Ivan-Probe napisał: |
Tlenu potrzeba duzo, wiec butla musi być duza
|
z NOS'em podobnie - zeby ciagle z tym jezdzic to musilabys przyczepe z cysterna do gazu ciagnac
Ivan-Probe napisał: |
A co do dolotu. Najlepszym wyjsciem jest schładzanie dolotu CO2 |
podobna sprawa schlodzis przez chwile i na chwile a jak bedzie gorace naprawde to jeszcze masz szanse ze sobie peknie. To nie jest az tak pieknie z temperatura powietrsza ze im mniejsza tym osiagi duzo lepsze bo bysmy w zimie przy -20 mieli masakryczne osiagi w porownamiu do lata jak jest +30. Dobry CAI to jedyne rozsadne rozwiazanie w NA.
A te NOS'y czy inne CO2 to IMHO dziwne amerykanskie wynalazki ktore sie tylko do dziwnych amerykanskich wyscigow nadaja _________________ 2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ivan-Probe
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 6 Skąd: Katy Wr.
|
Wysłany: Czw Lip 21, 2005 9:42 am Temat postu: |
|
|
MF napisał: |
A te NOS'y czy inne CO2 to IMHO dziwne amerykanskie wynalazki ktore sie tylko do dziwnych amerykanskich wyscigow nadaja |
Tradycjonalista
Tak powaznie. Czytałem ten link podany kilka postów wczesniej i faktycznie- ja jestem za.
I przytocze jeszcze jeden przyklad potwierdzający słusznosc (moze nie, ale zastosowanie na pewno) schładzania.
Pewnie nie jeden z was widział jak na 1/4 mili kiedy kirowca juz stoi na lini startu to podbiega do niego koleś i pod maską mu wlasnie po kolektorze i chłodnicy pryska chyba azotem w sprayu. Raczej jakims zwiazkiem zawierajacym azot. W uboższej wersji pryskają włąsnie CO2 ktory przy rozpręzaniu sie ochładza. _________________ Probe sekend dżenerejszyn 2.0 DOHC |
|
Powrót do góry |
|
|
hubaso Kandydat
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2005 Posty: 82 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw Lip 21, 2005 9:05 pm Temat postu: |
|
|
Schładzanie dolotu ma sens jedynie w autach doładowanych wyposażonych w IC. W NA da tyle co nic, albo prawie nic. _________________ `88 Coupe OHC NE 2.0 CL Weber+LPG
Stratos Zilver |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Czw Lip 21, 2005 9:50 pm Temat postu: |
|
|
tu prawie nic, tam prawie nic i w koncu cos sie uzbiera _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
kamax SierraFan Mod
Wiek: 33 Dołączył: 24 Gru 2003 Posty: 5622 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Czw Lip 21, 2005 10:17 pm Temat postu: |
|
|
grosz do grosza, a uzbiera się kokosza _________________ URLOP PD ŻYCIA ... Po prostu jestem zmęczony.
Bawcie się dobrze |
|
Powrót do góry |
|
|
Ivan-Probe
Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 6 Skąd: Katy Wr.
|
Wysłany: Czw Lip 21, 2005 10:28 pm Temat postu: |
|
|
Zdziwilibyście sie chłopaki jaki był efekt jak co poniektorzy u nas pozakladali stożki z dolotami do kolektora. Wygladało zajefajnie i jezdzily tez. tylko na zimnym silniku kiedy doloty byly zimne. Na cieplym kaszana. Wystaczyło minimalnie przewietrzyc pod maskami i otuliny na dolot pozkaldac i nie te samochodziki. Latały jak dzikie. Nie ma co ukrywać ze jezeli dolot i kolektor jest przy silniku to nie ogrzeje powietrza w nim lecącego. _________________ Probe sekend dżenerejszyn 2.0 DOHC |
|
Powrót do góry |
|
|
łysy Ekspert
Wiek: 29 Dołączył: 19 Lis 2004 Posty: 672 Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo
|
Wysłany: Pią Lip 22, 2005 7:21 am Temat postu: |
|
|
[quote="Ivan-Probe"]Wystaczyło minimalnie przewietrzyc pod maskami i otuliny na dolot pozkaldac i nie te samochodziki. Latały jak dzikie. quote]
no wlasnie ja bym tu bardziej szukal zyskow fajne wyloty goracego powietrza z pod machy powinny sprawe lepiej zalatwic niz chlodzenie kolektora (w wolnossacym silniku)!fajne wyloty mial na handelek kosiarz _________________ ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią Lip 22, 2005 9:21 am Temat postu: |
|
|
łysy napisał: |
no wlasnie ja bym tu bardziej szukal zyskow fajne wyloty goracego powietrza z pod machy powinny sprawe lepiej zalatwic niz chlodzenie kolektora (w wolnossacym silniku)!fajne wyloty mial na handelek kosiarz |
Trzeba bylo przeczytac mojego posta na poczatku dyskusji
A nie wszyscy zaraz NOS, Tlen srele duperele narzekaja na brak kasy a takich drogich rozwiazan szukaja.
Swoja droga NASA wydala ok. 1 mln $ na wynalezienie dlugopisu dzialajacego w stanie niewazkosci.....w tym czasie Rosjanie zupelnie bezproblemowo uzywali ołówków kopiowych _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
HouseM Szpenio
Dołączył: 27 Cze 2005 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob Lip 23, 2005 9:49 am Temat postu: |
|
|
Najprostszym rozwiązaniem żeby zwiększyć Ciężar ładunku w cylindrze jest doładowanie DYNAMICZNE !!!!!
Coś takiego seryjnie montowane jest w Lanosach!
Stożek w tym wypadku odpada chyba że musiał by być zabudowany w szczelnej obudowie.
Zazsada konstrukcji i działania jest Banalna. Chwyt powietrza montuje się z przodu auta w sposób taki żeby podczas jazdy powietrze s przed samochodu było wtłaczane bez żadnych przeszkód do dolotu. i teraz tak Im szybciej jedziesz tym Ciśnienie powietrza jest wyższe i auto dostaje więcej mieszanki.
Jak znajde gdzieś schemat takiej instalacji to tu wkleje _________________ _________________________________________
Jadac szybko nie zauważysz kiedy umrzesz ... TO CHYBA DOBRZE NO NIE ??
CIVIC I-GT ROKS !!!! (7,3s 0-100km/h) nowy upgrade ECU Spoon ..jeszcze nie zmierzony ale jest ogień
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxx von sydow SierraFan Mod
Dołączył: 03 Kwi 2004 Posty: 1789 Skąd: Dublin,Ireland
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Nie Lip 24, 2005 5:39 pm Temat postu: |
|
|
maxx napisał: | http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=9404&highlight=do%B3adowanie+dynamiczne |
i wszystko _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
yatta Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 22 Kwi 2004 Posty: 655 Skąd: Warszawa bleee
|
Wysłany: Sob Cze 03, 2006 10:07 am Temat postu: |
|
|
a odkopie kotleta:)
http://www.ecu-performance.com.pl/new/heatshield.htm
No co jest - nie mamy zadnych materialowcow zeby sie wypowiedzieli o technicznych mozliwosciach takiej uszczelki? _________________ cykajacy dohc |
|
Powrót do góry |
|
|
|