Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Pią Sty 16, 2004 8:21 pm Temat postu: 2.0 OHC Co mozna zrobic |
|
|
Wkladam wlasnie do swojej scierki 2.0 OHC EFI niestety chyba w wersji 105 KM. Z tego co patrzylem w AutoDacie to roznice pomiedzy 105 km wersja 115 km polegaja na elektronice, reszta parametrow silnika jest identyczna. Zastanawia mnie to czy ktos z was bawil sie w uzyskanie tych 10 km prawie za darmo, oraz czy ktos probowal te silniki tunigowac od strony elektronicznej komp itp, i co mozna zrobic w mehcanice i ukadzie wydechowym by bylo lepiej, caly silinik podpinam pod uklad napedowy od 1.6 CVH ktory z moich informacji wynika ze te uklady nie roznia sie niczym pomiedzy 1.6 a 2.0 Chyba sie nie myle ?? _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
kis Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 801 Skąd: Mazury GIŻYCKO
|
Wysłany: Pią Sty 16, 2004 10:50 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy na temat,ale 105 konikow w OHC to w wersji gaznikowej bylo,mialem taki silnik w 2 grandziach.A co do EFI to raczej 115 koni to racjonalny wynik.Chyba ze czegos nie wiem.Pozdrowienia _________________
Jeden żeby wożic ..upe, drugi żeby łoić ..upe
i jeden Kot do glaskania (na razie)
e34 525 24v , 200 sx 1.8 turbo i YZF 750R = 487 koni |
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2004 9:29 am Temat postu: |
|
|
Tak jak pisalem sprawdzalem w autodata i tam pisalo ze oba silniki to 2.0 OHC EFI tylko ze jeden mial oznaczenie N4A a drugi NET chyba wersja N4A była mocniejsza. _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
Miaras Szpenio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 321 Skąd: Warszawa / Ełk
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2004 7:29 pm Temat postu: |
|
|
105KM - 2.0 OHC z kat.
115KM - 2.0 OHC bez kat. _________________ \^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm |
|
Powrót do góry |
|
|
luks Guru
Wiek: 30 Dołączył: 23 Lis 2003 Posty: 2403 Skąd: lOżA sPaMeRóW <Wrocław>
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2004 7:35 pm Temat postu: |
|
|
a ja mam 2.0 ohc na gaźniku z kompem - to ile koni mam ? _________________ SIERRA`87, 5d - litfback, 2.0 OHC, WEBER 2V ISC, ABS, CENTRAL - już nie ma
TOLEDO `95, 5d - litfback, 1.8i, ABS, 2xAIRBAG, WSPOMA, SZYBER, CENTRAL, HAK - już jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miaras Szpenio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 321 Skąd: Warszawa / Ełk
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2004 7:47 pm Temat postu: |
|
|
luks napisał: | a ja mam 2.0 ohc na gaźniku z kompem - to ile koni mam ? |
101 _________________ \^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm |
|
Powrót do góry |
|
|
luks Guru
Wiek: 30 Dołączył: 23 Lis 2003 Posty: 2403 Skąd: lOżA sPaMeRóW <Wrocław>
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2004 8:56 pm Temat postu: |
|
|
łooo - to 1 to na otarcie łez ?? _________________ SIERRA`87, 5d - litfback, 2.0 OHC, WEBER 2V ISC, ABS, CENTRAL - już nie ma
TOLEDO `95, 5d - litfback, 1.8i, ABS, 2xAIRBAG, WSPOMA, SZYBER, CENTRAL, HAK - już jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2004 9:08 pm Temat postu: |
|
|
Miaras napisał: | 105KM - 2.0 OHC z kat.
115KM - 2.0 OHC bez kat. |
Zmartwie cie oba sa z Kat. roznice polegaja tylko na elektronice _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Nie Sty 18, 2004 10:54 am Temat postu: |
|
|
jest jeszcze wersja 100KM, 107KM..... i wiele innych
p.s.
zasadnicza różnica między silnikami 2.0 OHC efi o różnych mocach wynika chyba z posiadania przez dany silnik recyrkulacji spalin i związanych z tym ustawień elektroniki. tak mi się wydaje. jeżeli sie mylę to mnie poprawcie.
pozdro _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Nie Sty 18, 2004 11:08 am Temat postu: |
|
|
acha jeszcze jedno.
mogą występować dwa rodzaje recyrkulacji spalin:
- część spalin wraca do kolektora ssącego i jest dodawana do mieszanki paliwo-powietrznej.
- część spalin po wyjściu z kolektora wydechowego trafia do filtra węglowego itp. a następnie do odmy pod auto ( mniejsze zło dla mocy i dynamiki silnika). _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek[Puck] SierraFan Admin
Wiek: 32 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1306 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: Nie Sty 18, 2004 2:34 pm Temat postu: |
|
|
zrobic to mozna z tym silnikiem bardzo duzo patrz temat how to power tune ...
ale chyba nie o takich zmianach myslisz _________________ szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2004 8:17 pm Temat postu: |
|
|
Moze ktos ci wyciol ?? _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
Junior Juzer
Wiek: 26 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 120 Skąd: 3city-polska kalifornia:))
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2004 8:41 pm Temat postu: |
|
|
Różnice w silnikach 2.0 OHC EFI o oznaczeniach N4B( w Sierrach 87-89 z takimi oznaczeniami są dwa silniki 100 i 115 PS) wynikają z różnicy stopnia sprężania w cylindrach. Chodzi dokładnie o to że są dwa rodzaje tłoków z różnie umiejscowionymi sworzniami. Dzisiaj to sprawdzałem w praktyce i porównywałem dwa tłoki. Wcześniej czytałem o tym ale jakoś nie wierzyłem. Silniki 115 Ps ponadto były montowane zawsze do automatycznych skrzyń biegów. Mi sie udało i mam silnik właśnie od AT |
|
Powrót do góry |
|
|
Seemann SierraFan Admin
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 295 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2004 9:53 pm Temat postu: |
|
|
Kto wykasował moją wiadomość??
Z 2.0 OHC można wyciągnąć nawet 600KM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miaras Szpenio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 321 Skąd: Warszawa / Ełk
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2004 10:37 pm Temat postu: |
|
|
hehe podoba mi się tylko jaki to koszt... obciążenie silnika... przetrwa pewnie jeszcze jakieś 20tyś i kipnie _________________ \^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm |
|
Powrót do góry |
|
|
Junior Juzer
Wiek: 26 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 120 Skąd: 3city-polska kalifornia:))
|
Wysłany: Wto Sty 20, 2004 10:39 pm Temat postu: |
|
|
widze że koleś konkretnie podszedł do tematu
a z tyłu 2.3 D |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Sro Sty 21, 2004 7:13 am Temat postu: |
|
|
Junior napisał: | widze że koleś konkretnie podszedł do tematu
a z tyłu 2.3 D |
... albo 1.3 CL . _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sro Sty 21, 2004 7:32 am Temat postu: |
|
|
Junior napisał: | Różnice w silnikach 2.0 OHC EFI o oznaczeniach N4B( w Sierrach 87-89 z takimi oznaczeniami są dwa silniki 100 i 115 PS) wynikają z różnicy stopnia sprężania (...) Silniki 115 Ps ponadto były montowane zawsze do automatycznych skrzyń biegów. |
Co do stopnia sprężania to pierwsze słyszę, ale może być i tak. Choć ja słyszałem o różnicy elektroniki. Whatever - to tylko zasłyszane ciekawostki.
Co do automata to pierwsze słyszę. Na bank wiem, że były montowane do wersji iS, które były na manualach. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sro Sty 21, 2004 9:35 pm Temat postu: |
|
|
mamy w klubie jakies V8 czy jeszcze nie ? |
|
Powrót do góry |
|
|
Miaras Szpenio
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 321 Skąd: Warszawa / Ełk
|
Wysłany: Czw Sty 22, 2004 2:42 am Temat postu: |
|
|
z tego co mi wiadomo to jeszcze nie jeszcze, bo mam nadzieję że może kiedyś zobaczę v8 pod maską sierrki tylko czy to się zmieści ?? _________________ \^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Czw Sty 22, 2004 11:12 am Temat postu: |
|
|
ehhhh chyba trochę więcej niż 300 szt. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 9:38 am Temat postu: |
|
|
co ma się niezmieścić, wszystko zależy od czego będzie v8, rover ma małe v8 |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 11:13 am Temat postu: |
|
|
pajakms napisał: | co ma się niezmieścić, wszystko zależy od czego będzie v8, rover ma małe v8 |
małe V8 i mała moc _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 12:49 pm Temat postu: |
|
|
no nie o to mi Tcharec chodziło.
jest na Discovery program "Świat wyścigów" - polecam gorąco. w jednym z ostatnich odcinków goście budowali wyścigówkę m.in. na bazie jakiegoś starego modelu rowera (niepamiętam jakiego). miał on silnik V8 136KM. takie parametry podali.
p.s.
ścigali się m.in. z gościami co zbudowali rajdówkę ze sierry V6 2.8 i z Uno z silnikiem Saaba 2.0T.
zgadnijcie kto wygrał????
oczywiście kolesie sierrką. skopali reszcie tyłki.
aha program jest codziennie o 19:00 jakoś tak. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 12:52 pm Temat postu: |
|
|
aha pierwsze V8 w mustangu też miało zbiżoną moc. 136 czy 142, coś około tego. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
|