Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0 OHC Co mozna zrobic
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Pią Sty 16, 2004 8:21 pm    Temat postu: 2.0 OHC Co mozna zrobic Odpowiedz z cytatem

Wkladam wlasnie do swojej scierki 2.0 OHC EFI niestety chyba w wersji 105 KM. Z tego co patrzylem w AutoDacie to roznice pomiedzy 105 km wersja 115 km polegaja na elektronice, reszta parametrow silnika jest identyczna. Zastanawia mnie to czy ktos z was bawil sie w uzyskanie tych 10 km prawie za darmo, oraz czy ktos probowal te silniki tunigowac od strony elektronicznej komp itp, i co mozna zrobic w mehcanice i ukadzie wydechowym by bylo lepiej, caly silinik podpinam pod uklad napedowy od 1.6 CVH ktory z moich informacji wynika ze te uklady nie roznia sie niczym pomiedzy 1.6 a 2.0 Chyba sie nie myle ??
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kis
Ekspert


Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 801
Skąd: Mazury GIŻYCKO

PostWysłany: Pią Sty 16, 2004 10:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy na temat,ale 105 konikow w OHC to w wersji gaznikowej bylo,mialem taki silnik w 2 grandziach.A co do EFI to raczej 115 koni to racjonalny wynik.Chyba ze czegos nie wiem.Pozdrowienia
_________________

Jeden żeby wożic ..upe, drugi żeby łoić ..upe
i jeden Kot do glaskania (na razie)
e34 525 24v , 200 sx 1.8 turbo i YZF 750R = 487 koni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Sob Sty 17, 2004 9:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jak pisalem sprawdzalem w autodata i tam pisalo ze oba silniki to 2.0 OHC EFI tylko ze jeden mial oznaczenie N4A a drugi NET chyba wersja N4A była mocniejsza.
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Miaras
Szpenio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 321
Skąd: Warszawa / Ełk

PostWysłany: Sob Sty 17, 2004 7:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

105KM - 2.0 OHC z kat.
115KM - 2.0 OHC bez kat.

_________________
\^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luks
Guru


Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2003
Posty: 2403
Skąd: lOżA sPaMeRóW <Wrocław>

PostWysłany: Sob Sty 17, 2004 7:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mam 2.0 ohc na gaźniku z kompem - to ile koni mam ?
_________________
SIERRA`87, 5d - litfback, 2.0 OHC, WEBER 2V ISC, ABS, CENTRAL - już nie ma Sad
TOLEDO `95, 5d - litfback, 1.8i, ABS, 2xAIRBAG, WSPOMA, SZYBER, CENTRAL, HAK - już jest

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger MSN Messenger
Miaras
Szpenio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 321
Skąd: Warszawa / Ełk

PostWysłany: Sob Sty 17, 2004 7:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

luks napisał:
a ja mam 2.0 ohc na gaźniku z kompem - to ile koni mam ?

101
_________________
\^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
luks
Guru


Wiek: 30
Dołączył: 23 Lis 2003
Posty: 2403
Skąd: lOżA sPaMeRóW <Wrocław>

PostWysłany: Sob Sty 17, 2004 8:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łooo - to 1 to na otarcie łez ?? Very Happy
_________________
SIERRA`87, 5d - litfback, 2.0 OHC, WEBER 2V ISC, ABS, CENTRAL - już nie ma Sad
TOLEDO `95, 5d - litfback, 1.8i, ABS, 2xAIRBAG, WSPOMA, SZYBER, CENTRAL, HAK - już jest

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger MSN Messenger
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Sob Sty 17, 2004 9:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miaras napisał:
105KM - 2.0 OHC z kat.
115KM - 2.0 OHC bez kat.

Zmartwie cie oba sa z Kat. roznice polegaja tylko na elektronice
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Nie Sty 18, 2004 10:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest jeszcze wersja 100KM, 107KM..... i wiele innych Wink

p.s.
zasadnicza różnica między silnikami 2.0 OHC efi o różnych mocach wynika chyba z posiadania przez dany silnik recyrkulacji spalin i związanych z tym ustawień elektroniki. tak mi się wydaje. jeżeli sie mylę to mnie poprawcie.

pozdro
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Nie Sty 18, 2004 11:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

acha jeszcze jedno.
mogą występować dwa rodzaje recyrkulacji spalin:
- część spalin wraca do kolektora ssącego i jest dodawana do mieszanki paliwo-powietrznej.
- część spalin po wyjściu z kolektora wydechowego trafia do filtra węglowego itp. a następnie do odmy pod auto ( mniejsze zło dla mocy i dynamiki silnika).
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Nie Sty 18, 2004 2:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrobic to mozna z tym silnikiem bardzo duzo patrz temat how to power tune ...
ale chyba nie o takich zmianach myslisz
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Sty 19, 2004 11:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko zaśmiecacie forum. Tematy o mocy silników Sierry już były, albo raczej był. Poszukajcie sobie. Natomiast co do zapytania to również słyszałem, że różnica jest tylko w elektronice. Mocniejsza wersja ohc efi zwana była iS. Silnik tym "prądem" lądował również w Skorupie.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
boniek
Arcyekspert


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1156
Skąd: wroclaw

PostWysłany: Pon Sty 19, 2004 4:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

105KM - 2.0 OHC z kat.
115KM - 2.0 OHC bez kat.

cytuje
Zmartwie cie oba sa z Kat. roznice polegaja tylko na elektronice

uranos jakos moja jezt bez kata!!!!
_________________
sierra 2.0 OHC EFI 86r "po czołowce"
- 2.0 DOHC XR4i 91r
-sex nie daje takiej przyjemnosci jak jazda sierra-
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1448626
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4337661
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4420610

gg-4426157
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Wto Sty 20, 2004 8:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze ktos ci wyciol ?? Smile
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Junior
Juzer


Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 120
Skąd: 3city-polska kalifornia:))

PostWysłany: Wto Sty 20, 2004 8:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Różnice w silnikach 2.0 OHC EFI o oznaczeniach N4B( w Sierrach 87-89 z takimi oznaczeniami są dwa silniki 100 i 115 PS) wynikają z różnicy stopnia sprężania w cylindrach. Chodzi dokładnie o to że są dwa rodzaje tłoków z różnie umiejscowionymi sworzniami. Dzisiaj to sprawdzałem w praktyce i porównywałem dwa tłoki. Wcześniej czytałem o tym ale jakoś nie wierzyłem. Silniki 115 Ps ponadto były montowane zawsze do automatycznych skrzyń biegów. Mi sie udało i mam silnik właśnie od AT Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Seemann
SierraFan Admin


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 295
Skąd: Polkowice

PostWysłany: Wto Sty 20, 2004 9:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kto wykasował moją wiadomość??
Z 2.0 OHC można wyciągnąć nawet 600KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Miaras
Szpenio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 321
Skąd: Warszawa / Ełk

PostWysłany: Wto Sty 20, 2004 10:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe Smile podoba mi się Very happy tylko jaki to koszt... obciążenie silnika... przetrwa pewnie jeszcze jakieś 20tyś i kipnie
_________________
\^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Junior
Juzer


Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 120
Skąd: 3city-polska kalifornia:))

PostWysłany: Wto Sty 20, 2004 10:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widze że koleś konkretnie podszedł do tematu
a z tyłu 2.3 D Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Sro Sty 21, 2004 7:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Junior napisał:
widze że koleś konkretnie podszedł do tematu
a z tyłu 2.3 D Smile


... albo 1.3 CL Cool .
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Sty 21, 2004 7:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Junior napisał:
Różnice w silnikach 2.0 OHC EFI o oznaczeniach N4B( w Sierrach 87-89 z takimi oznaczeniami są dwa silniki 100 i 115 PS) wynikają z różnicy stopnia sprężania (...) Silniki 115 Ps ponadto były montowane zawsze do automatycznych skrzyń biegów.

Co do stopnia sprężania to pierwsze słyszę, ale może być i tak. Choć ja słyszałem o różnicy elektroniki. Whatever - to tylko zasłyszane ciekawostki.
Co do automata to pierwsze słyszę. Na bank wiem, że były montowane do wersji iS, które były na manualach.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sro Sty 21, 2004 9:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mamy w klubie jakies V8 czy jeszcze nie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Miaras
Szpenio


Wiek: 25
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 321
Skąd: Warszawa / Ełk

PostWysłany: Czw Sty 22, 2004 2:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co mi wiadomo to jeszcze nie Wink jeszcze, bo mam nadzieję że może kiedyś zobaczę v8 pod maską sierrki Very happy tylko czy to się zmieści ??
_________________
\^/ pamięci Hydrowira i Camela WRC \^/
SKYPE miarapm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Sty 22, 2004 8:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fiu fiu, V8! Nie mamy i pewnie jeszcze długo nie będziemy mieli, o ile w ogóle! To byłby rodzynek na skalę wręcz światową. Może z 300 sztuk po świecie jeździ.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Czw Sty 22, 2004 11:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ehhhh chyba trochę więcej niż 300 szt.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Sty 22, 2004 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Myślisz? XR8 ile wyszło? 250? Nie mam czasu szukać. A swapów na V8 to niesądzę by zbyt dużo było.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 853
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co ma się niezmieścić, wszystko zależy od czego będzie v8, rover ma małe v8
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 11:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pajakms napisał:
co ma się niezmieścić, wszystko zależy od czego będzie v8, rover ma małe v8

małe V8 i mała moc Wink
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 11:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wink No, 250 KM! phi! Co to jest? Wink
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 12:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie o to mi Tcharec chodziło.
jest na Discovery program "Świat wyścigów" - polecam gorąco. w jednym z ostatnich odcinków goście budowali wyścigówkę m.in. na bazie jakiegoś starego modelu rowera (niepamiętam jakiego). miał on silnik V8 136KM. takie parametry podali.
p.s.
ścigali się m.in. z gościami co zbudowali rajdówkę ze sierry V6 2.8 i z Uno z silnikiem Saaba 2.0T.
zgadnijcie kto wygrał????

oczywiście kolesie sierrką. skopali reszcie tyłki. Smile

aha program jest codziennie o 19:00 jakoś tak.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 12:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha pierwsze V8 w mustangu też miało zbiżoną moc. 136 czy 142, coś około tego.
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group