Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Czw Lut 26, 2004 9:06 am Temat postu: |
|
|
jak głowica od cossiego pasuje do dołu 2.0 ohc Pinto to i uszczela też.
chyba tak. _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Czw Lut 26, 2004 2:06 pm Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o laserowe docinanie metalu to jest kwestia zrobienia podkladki pod glowice ktora bedzie zajebiscie znia wspolpracowac bo bedzie idealnie docieta a jesli chodzi o uszczelke to w kazdym cosworth'cie blok silnika jest wziety z 2.0 tylko jest inny tlok i wal a w najnowszych dolozone jakies natryski oleju czy cos takiego ale tez wielkiej roznicy nie ma co za tym idzie jesli ktos ma glowice+caly osprzet wraz z turbo + kable+ komp to moze sobie zrobic z 2.0 ohc 2.0 16v DOHC ) do coswortha bedzie mu brakowac tylko toka i walu i reszty *cenzura* ktorych wymaga taka przerobka ) z drugie strony jak ktos ma 2.0 OHC + miske, przedni zawias wraz z dyfrem i skrzynia od coswortha to pelnym powodzeniem moze zrobic sobie 2.0 OHC 4x4 ). O kurcze ale sie rozpisalem _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Czw Lut 26, 2004 7:25 pm Temat postu: |
|
|
Czyli teoretycznie jakbym miał cossiego bez szmat to można wszystko przełożyć do bloku zwykłego 2.0 i wszystko spasi? _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Pią Lut 27, 2004 12:10 pm Temat postu: |
|
|
tak.
polecam wszystkim zainteresowanym dokładną lekturę książki:
" How_to_power_tune_Ford_SOHC".
i wszystko jasne.
pozatym tu jeszcze są przykłady łączenia silniuków fordowskich:
www.zetec-turbo.co.uk/
www.jimhearne.co.uk/
i wszystko jasne . _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
Klaudi Ekspert
Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 626 Skąd: Gliwice, Racibórz
|
Wysłany: Wto Kwi 06, 2004 1:50 pm Temat postu: |
|
|
Ja znalazłem kiedyś firmę w 100licy, która zajmuje się instalacją turbo. Za założenie soft turbo z nową turbiną biorą około 8000zł, z regenerowaną chyba 6000zł. Muszę poszukać tego gdzieś. Więc to turbo za 1000 zł to chyba cena trochę zaniżona . _________________ Natural born driver.
Mazda MX-6 2.5 v6 |
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Sro Kwi 07, 2004 11:21 am Temat postu: |
|
|
Klaudi napisał: | Ja znalazłem kiedyś firmę w 100licy, która zajmuje się instalacją turbo. Za założenie soft turbo z nową turbiną biorą około 8000zł, z regenerowaną chyba 6000zł. Muszę poszukać tego gdzieś. Więc to turbo za 1000 zł to chyba cena trochę zaniżona . |
w 100licy firma GMS ( Grabowski Motor Sport) montuje turbinki i tak jak napisałeś ceny 6-8tys. i więcej. nawet jak ktoś ma warunki i smykałkę to za części to turbo zapłaci więcej niż 1000zł. pytanie ską ta cena??? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
boniek Arcyekspert
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 1156 Skąd: wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sro Kwi 07, 2004 12:43 pm Temat postu: |
|
|
Cień napisał: | aha pierwsze V8 w mustangu też miało zbiżoną moc. 136 czy 142, coś około tego. |
A my mamy 2.0i CLX EFI DOHC i po przerobkach mechanicznych mamy jakies 125-130 konikow pod maska :] (nie wiem dokladnie ile dodaje kat.po wywaleniu.. jakies 5-10KM, ale dokladnie to mnie zabijcie!Nie wiem,nie powiem ).
Poozdroofka!
[w] |
|
Powrót do góry |
|
|
woytaz_gdy_elb Szpenio
Wiek: 22 Dołączył: 19 Sty 2004 Posty: 396 Skąd: gdynia,gdańsk,elbląg
|
Wysłany: Wto Kwi 13, 2004 11:45 pm Temat postu: |
|
|
tak wracajac do tych przerobek ohc...to sam doswiadczylem paru na wlasnym aucie..i chetnie podziele sie wrazeniami(mam ohc efi-100km)..:wywalilem kata,splanowalem glowice,wypolerowalem kanaly...roznice odczulem od reki...auto stalo sie zwawsze..o wiele lepiej sie zwija.dodatkowo: poniewaz mialem kolektor z recyrkulacja spalin zostaly wywalone wszystkie te graty ktore idą do gory...czyli te jakies rurki metalowe,jakas taka grucha z umą(czort jeden wie cio to bylo),wyjscia na te maetalowe rurki zostaly hamsko zapchane srubkami..wplyw na moc na pewno to mialo..ale nie podoba mi sie dzwiek(cos mi tam dzwoni..i cyka)..dlatego planuje zmiane na kolektor starszy-->taki jak byl montowany w gaznikowych..i zobaczymy co bedzie..dodatkowo bede chcial wyciac srodkowy tlumik i wstawic stozek..probowano takze zmienic w mojej niuni wtryski ale niestety proba sie nie powiodla..gdyz auto zwijalo sie tylko dobrze od 3,5-4 tys obr...a nizej strasznie muliło..to tyle narazie..uwazam ze takie przerobki to tani sposob na podkrecenie autka..a efekt jest gwarantowany za jakis czas napisze znowu zeby powiedziec jakie sa efekty dalszych przerobek..ps:przydala by sie jakas wiedza na temat chip tuningu..lub czyms w tym rodzaju..bo nie wiem czy np w wersji is byl calkiem inny komp.czy tez chodzi tu o wymiane jakiegos pojedynczego chipu,badz o przeprogramowanie tego co jest-->bardzo ciekawi mnie ten temat-->jesli cos wiecie to piszta..bede wdzieczny..pozdrawiam..woytaz |
|
Powrót do góry |
|
|
|