Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 12:59 pm Temat postu: |
|
|
problem w tym że "duże" v8 są ciężkie, a jak życie pokazuje małe silniki i tak klepią większe |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cień Guru
Wiek: 27 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 2121 Skąd: Żyrardów - to moje miasto
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 3:52 pm Temat postu: |
|
|
spox.
mimo wszysko fajnie sobie gadamy. z tematu "2.0 OHC co można zrobić?" zapędziliśmy się już w V8. czyż to nie piękne? _________________
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 6:24 pm Temat postu: |
|
|
moze mamy takich maniakow w klubie ktorym marzy sie replika xr8 i moze spelnia sowje marzenia ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Igor250 Fan
Wiek: 30 Dołączył: 08 Gru 2003 Posty: 242 Skąd: choszczno
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 8:52 pm Temat postu: |
|
|
No właśnie wracajmy do 2,0 ohc. Co można z tym silnikiem zrobić prucz wymiany na większy. _________________ Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition |
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 9:06 pm Temat postu: |
|
|
jak bym dostal programator EPROM'u to moge duzo zdzialac ale tez tak nie do konca _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Sty 23, 2004 10:32 pm Temat postu: |
|
|
programator to chyba nie problem w dzisiejszych czasach |
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Sob Sty 24, 2004 4:27 am Temat postu: |
|
|
Nie bede kupowal programatora bo mnie nie stac jest to dosc spory wydatek i powaznie zastanawiam sie nad pigiboxem bo to jest koszt ok. 700-800 + programowanie a podpina sie znim prosto pod laptopa _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
Igor250 Fan
Wiek: 30 Dołączył: 08 Gru 2003 Posty: 242 Skąd: choszczno
|
Wysłany: Sob Sty 24, 2004 11:16 pm Temat postu: |
|
|
Może jakieś praktyczne rady ktoś napisze? ćo zrobić by podnieść moc takiego silnika. _________________ Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Sro Lut 04, 2004 7:44 pm Temat postu: |
|
|
Chcesz rady? no to masz :
Z 2.0 OHC mozna wiele wycisnac tylko czy cie stac?
ogolnie przyjete jest ze podniesienie mocy o 1 Ps =100 zl
2.0 OHC EFI
moc standartowa 115Ps moc po tuningu okolo 120-125 Ps
1) wymiana ukladu dolotowego + stozek
2) wymiana swiec na"mocniejsze"
3) poprawienie ukladu wydechowego
4) poprawienie kanalow w glowicy
Koszty okolo 1000-1200zl
i to chyba wystarczy........ _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Igor250 Fan
Wiek: 30 Dołączył: 08 Gru 2003 Posty: 242 Skąd: choszczno
|
Wysłany: Sro Lut 04, 2004 9:10 pm Temat postu: |
|
|
No nareszcie jakieś konkrety. Tyle że ja nie mam wersji EFI a wyprzedzać innych się chce.
Ale teaz wiem ile to kosztuje. Dzięki za info.
2.0 ohc gaźnik. _________________ Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ar2r_K SierraFan Mod
Wiek: 20 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 1475 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:41 pm Temat postu: |
|
|
Jak sie zaklada V8 to nie moc jest najwazniejsza (oczywiscia nie jest ona bez znaczenia ) ale wspaniala dla ucha mowa tego silniczka. _________________ SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126 |
|
Powrót do góry |
|
|
Ar2r_K SierraFan Mod
Wiek: 20 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 1475 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Czw Lut 05, 2004 4:46 pm Temat postu: |
|
|
A co do 2.0 OHC to czy ktos sie bawil w zmiane kolektora wydechowego na normalny. Bo ten co jest w sierkach to jest tak zakrecony ze ostatni cylinder wogule niedopala (wiem bo ostatnio zdejmowalem kolektor). Jak by go zamienic na prosty to i moc by napewno skoczyla. _________________ SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126 |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal0103 Gość
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 12:33 pm Temat postu: |
|
|
kolektor duzo daje i najlepiej pozniej jeszce wydech na 2 drogi puscic efekt jest na bank,lepiej sie wkreca na obroty.Koszt tez nie za wielki samemuz ror mozna pospawac tak jak w R19. A najlepsze efekty daje turbina ale to juz koszt ok 1000zl ale i przysrost konkrretny ok 40KM. Ja do swojej 2.0 na wakacje bed wstawial dam znac jak poszlo!! Boje sie tylko o korbowody i uszczelki metalowej do OHC nigdzie nie moge dostac. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Michal0103 Gość
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 2:14 pm Temat postu: |
|
|
Raczej nie. Po prostu troche mniej go doladuje.Chyba ze uda mi sie dostac uszczelke metalowa i wyzsza niz standartowa...ale to graniczy z cudem. |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 2:45 pm Temat postu: |
|
|
To jestem ciekaw jak długo silnik pociągnie. W tuningu nie ma kompromisów, trzeba raz a dobrze po co ładować się w Turbo jak potem nie można wyciągnąć z niego oczekiwanej mocy... _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal0103 Gość
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 6:20 pm Temat postu: |
|
|
40 KM dodatkowo ze 100 konnego silnika to wcale nie malo!! a trwalosc zalezy tylko od tego ile zainwestujesz w taki silnik.Mozna wymienik korbowy i tloki na kute i pare innych elementow i bedziesz jezdzil dluuugo.Ale to juz kasa!! Mozna sie bawic w swiece filtry doloty i wyloty strumienic3 i inne cacka ale ile to daje przyrostu??prawie nic pare procent...Skoro ktos chce sie bawic w tuning silnika to musi sie liczyc z kosztami nie tylko wlozonych czesci ale i tych ktore sie przez to szybciej zuzyja...nikt nie mowil ze tuning to tania zabawa |
|
Powrót do góry |
|
|
Grzechu Ekspert
Dołączył: 10 Lut 2004 Posty: 573 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 6:52 pm Temat postu: |
|
|
Michal0103 w sumie masz racje ale jaki jest sens ładować sie w turbo i nie zakładać kłutych częsci itp. i ładować np. 0.4 bara. Jak turbo to juz kompleksowy tuning silnika. A wydech, dolot itp. dobrze zrobiony tez daje poprawe osiągów. To jest moje zdanie.
ps. do jakiego silnika bedziesz montował turbo? _________________ 2.0 OHC 85r. LPG - powoli umiera |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal0103 Gość
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 7:02 pm Temat postu: |
|
|
Mam 2.0 OHC EFI ale wywalone tzn.na gazniku jest...turbine juz mam od R5 tylko z kolektorami trzeba pokombinowac .Filtry i inne caka sa dobre ale nigdy przez to sie nie wyciągnie co z turbiny z doladowaniem nawet tylko 0.5 b .Napewno nie zrobie tym autem na sryjnych elementach 200 000 km ale mysle ze i tak warto |
|
Powrót do góry |
|
|
Grzechu Ekspert
Dołączył: 10 Lut 2004 Posty: 573 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 7:11 pm Temat postu: |
|
|
oki. Życze powodzenia i wytrwałości. Daj znać kiedyś jak sie hula z turbiną _________________ 2.0 OHC 85r. LPG - powoli umiera |
|
Powrót do góry |
|
|
Ar2r_K SierraFan Mod
Wiek: 20 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 1475 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Wto Lut 24, 2004 10:21 pm Temat postu: |
|
|
Michal bedziesz robil turbo na gazniku??!! A czy ty wiesz ile to bedzie palilo??!! Gaznik podaje okreslona dawke paliwa na okreslona ilosc powietrza ktore przez niego przeplynelo.... i przykladowo 2 razy tyle powietrza to 2 razy tyle paliwka Tak wiec mysle ze turbo na gazniku to gdzies kolo 30 litrow na 100 _________________ SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126 |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal0103 Gość
|
Wysłany: Sro Lut 25, 2004 9:49 am Temat postu: |
|
|
niekoniecznie ....jest wiele aut z turbem na gazniku np:renault5 1.4 turbo gaznik ,kolega taki ma i do tego jeszcze z gazem pali mu ok 15l gazu i troszke mniej benzyny ,a zapina jak przecinak...!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ar2r_K SierraFan Mod
Wiek: 20 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 1475 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: Sro Lut 25, 2004 1:17 pm Temat postu: |
|
|
A ja wczesniej pisalem o prostym kolektoze wydechowym.... w orginale 2.0 OHC to ten kolektor jest taki powalony i pokrecony ze zabiera kuppppee mocy... moze ktos wie ile moze kosztowac prosty rurowy kolektor, gdzie takiego szukac (ewentualnie schematy jakie), i czy ma moze ktos taki wynalazek i czy zmienia on osiagi silnika i czy brzmienie silniczka jest lepsze... _________________ SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126 |
|
Powrót do góry |
|
|
Michal0103 Gość
|
Wysłany: Sro Lut 25, 2004 3:00 pm Temat postu: |
|
|
brzmienie silniczka raczej sie nie zmieni za mocno od kolektora.Ciezko jest taki dostac musialbys sam pospwac .Do seicento np:kosztuje 800zł Dzieki kolektorowi jest lepszy wydech auto wkreca sie lepiej na obroty ale w sierce jest to mocno ograniczone fazami walka.Jednym slowem napewno cos to da...troche zabawy z tym jest |
|
Powrót do góry |
|
|
uranos Kandydat
Wiek: 22 Dołączył: 15 Sty 2004 Posty: 99 Skąd: Krakow
|
Wysłany: Sro Lut 25, 2004 8:15 pm Temat postu: |
|
|
jak ktos chce wkladac turbo to niech znajdzie w swoich okolicach firme ktora laserowo obrabia elementy z metalu i bedzie mial juz odprezony silnik ajesli chodzi o uszczelke to zaklada sie od coswortha i autko mozna doladowac na jakies 0.8 bez wiekszego programu , oczywiscie przydalo by sie nowy program zaladowac dla lepszego efektu i mysle ze 200 PS bedzie _________________ Sierrka - i wszystko jasne
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <-- |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw Lut 26, 2004 9:05 am Temat postu: |
|
|
blok coswortha (tego bez turbiny) jest taki sam jak w zwykłym 2.0 OHC |
|
Powrót do góry |
|
|
|