Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2.0 OHC Co mozna zrobic
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 853
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 12:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problem w tym że "duże" v8 są ciężkie, a jak życie pokazuje małe silniki i tak klepią większe Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 1:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie no Cieniu, ja to tak pół żartem rzuciłem.
Wszystko też zależy do czego kto chce autko wykorzystać.
Ja lubię spoglądać w kierunku jazdy przez boczne okna Wink Do tego mi trzeba RWD, szpery i jakotakiego momentu. V8 byłoby całkiem milutkie Very Happy
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 3:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spox.

mimo wszysko fajnie sobie gadamy. z tematu "2.0 OHC co można zrobić?" zapędziliśmy się już w V8. czyż to nie piękne? Wink
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 6:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze mamy takich maniakow w klubie ktorym marzy sie replika xr8 i moze spelnia sowje marzenia ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Igor250
Fan


Wiek: 30
Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 242
Skąd: choszczno

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie wracajmy do 2,0 ohc. Co można z tym silnikiem zrobić prucz wymiany na większy.
_________________
Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 9:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak bym dostal programator EPROM'u to moge duzo zdzialac ale tez tak nie do konca Sad
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Sty 23, 2004 10:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

programator to chyba nie problem w dzisiejszych czasach
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Sob Sty 24, 2004 4:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie bede kupowal programatora bo mnie nie stac jest to dosc spory wydatek i powaznie zastanawiam sie nad pigiboxem bo to jest koszt ok. 700-800 + programowanie a podpina sie znim prosto pod laptopa
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Igor250
Fan


Wiek: 30
Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 242
Skąd: choszczno

PostWysłany: Sob Sty 24, 2004 11:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może jakieś praktyczne rady ktoś napisze? ćo zrobić by podnieść moc takiego silnika. Cool
_________________
Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Sro Lut 04, 2004 7:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chcesz rady? no to masz :
Z 2.0 OHC mozna wiele wycisnac tylko czy cie stac?
ogolnie przyjete jest ze podniesienie mocy o 1 Ps =100 zl

2.0 OHC EFI

moc standartowa 115Ps moc po tuningu okolo 120-125 Ps

1) wymiana ukladu dolotowego + stozek
2) wymiana swiec na"mocniejsze"
3) poprawienie ukladu wydechowego
4) poprawienie kanalow w glowicy


Koszty okolo 1000-1200zl


i to chyba wystarczy........
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Igor250
Fan


Wiek: 30
Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 242
Skąd: choszczno

PostWysłany: Sro Lut 04, 2004 9:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nareszcie jakieś konkrety. Smile Tyle że ja nie mam wersji EFI Crying or Very sad a wyprzedzać innych się chce.
Ale teaz wiem ile to kosztuje. Dzięki za info.




2.0 ohc gaźnik.
_________________
Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Lut 05, 2004 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może by tak kółko zamachowe splanować? Może krótszy most?
Standardowo w OHC mamy zdaje sie dwugardzielowego Weberka. Czy wstawienie dwóch Weberków zwiększyłoby moc (oprócz zwiększenia paliwożerności)? Tylko w tej wersji potrzeba by nowy kolektorek, a to niezbyt tanie. Ale jakby tak 10-15% mocy dostał to opłacalne.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1475
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Czw Lut 05, 2004 4:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak sie zaklada V8 to nie moc jest najwazniejsza (oczywiscia nie jest ona bez znaczenia Very Happy ) ale wspaniala dla ucha mowa tego silniczka. Smile
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1475
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Czw Lut 05, 2004 4:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co do 2.0 OHC to czy ktos sie bawil w zmiane kolektora wydechowego na normalny. Bo ten co jest w sierkach to jest tak zakrecony ze ostatni cylinder wogule niedopala (wiem bo ostatnio zdejmowalem kolektor). Jak by go zamienic na prosty to i moc by napewno skoczyla.
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Michal0103
Gość






PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 12:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolektor duzo daje i najlepiej pozniej jeszce wydech na 2 drogi puscic efekt jest na bank,lepiej sie wkreca na obroty.Koszt tez nie za wielki samemuz ror mozna pospawac tak jak w R19. A najlepsze efekty daje turbina ale to juz koszt ok 1000zl ale i przysrost konkrretny ok 40KM. Ja do swojej 2.0 na wakacje bed wstawial dam znac jak poszlo!! Boje sie tylko o korbowody i uszczelki metalowej do OHC nigdzie nie moge dostac.
Powrót do góry
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 12:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A będziesz odprężał silnik?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Michal0103
Gość






PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 2:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Raczej nie. Po prostu troche mniej go doladuje.Chyba ze uda mi sie dostac uszczelke metalowa i wyzsza niz standartowa...ale to graniczy z cudem.
Powrót do góry
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 2:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jestem ciekaw jak długo silnik pociągnie. W tuningu nie ma kompromisów, trzeba raz a dobrze po co ładować się w Turbo jak potem nie można wyciągnąć z niego oczekiwanej mocy...
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Michal0103
Gość






PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 6:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

40 KM dodatkowo ze 100 konnego silnika to wcale nie malo!! a trwalosc zalezy tylko od tego ile zainwestujesz w taki silnik.Mozna wymienik korbowy i tloki na kute i pare innych elementow i bedziesz jezdzil dluuugo.Ale to juz kasa!! Mozna sie bawic w swiece filtry doloty i wyloty strumienic3 i inne cacka ale ile to daje przyrostu??prawie nic pare procent...Skoro ktos chce sie bawic w tuning silnika to musi sie liczyc z kosztami nie tylko wlozonych czesci ale i tych ktore sie przez to szybciej zuzyja...nikt nie mowil ze tuning to tania zabawa
Powrót do góry
Grzechu
Ekspert



Dołączył: 10 Lut 2004
Posty: 573
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 6:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Michal0103 w sumie masz racje ale jaki jest sens ładować sie w turbo i nie zakładać kłutych częsci itp. i ładować np. 0.4 bara. Jak turbo to juz kompleksowy tuning silnika. A wydech, dolot itp. dobrze zrobiony tez daje poprawe osiągów. To jest moje zdanie.
ps. do jakiego silnika bedziesz montował turbo?
_________________
2.0 OHC 85r. LPG - powoli umiera Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Michal0103
Gość






PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 7:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam 2.0 OHC EFI ale wywalone tzn.na gazniku jest...turbine juz mam od R5 tylko z kolektorami trzeba pokombinowac .Filtry i inne caka sa dobre ale nigdy przez to sie nie wyciągnie co z turbiny z doladowaniem nawet tylko 0.5 b .Napewno nie zrobie tym autem na sryjnych elementach 200 000 km ale mysle ze i tak warto
Powrót do góry
Grzechu
Ekspert



Dołączył: 10 Lut 2004
Posty: 573
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 7:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oki. Życze powodzenia i wytrwałości. Daj znać kiedyś jak sie hula z turbiną Cool
_________________
2.0 OHC 85r. LPG - powoli umiera Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1475
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Wto Lut 24, 2004 10:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Michal bedziesz robil turbo na gazniku??!! A czy ty wiesz ile to bedzie palilo??!! Gaznik podaje okreslona dawke paliwa na okreslona ilosc powietrza ktore przez niego przeplynelo.... i przykladowo 2 razy tyle powietrza to 2 razy tyle paliwka Smile Tak wiec mysle ze turbo na gazniku to gdzies kolo 30 litrow na 100 Razz
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Michal0103
Gość






PostWysłany: Sro Lut 25, 2004 9:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niekoniecznie ....jest wiele aut z turbem na gazniku np:renault5 1.4 turbo gaznik ,kolega taki ma i do tego jeszcze z gazem pali mu ok 15l gazu i troszke mniej benzyny ,a zapina jak przecinak...!!
Powrót do góry
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lut 25, 2004 10:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Michał, moim skromnym zdaniem w turbo trzeba zainwestować tak skromniutko ze 3,5-4 tysiące (jak się nie ma znajomości i wiedzy to lekko drugie tyle). Wydaje mi się, że lepsze efekty osiągniesz wsadzając pod maskę V6.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ar2r_K
SierraFan Mod


Wiek: 20
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1475
Skąd: LUBLIN

PostWysłany: Sro Lut 25, 2004 1:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja wczesniej pisalem o prostym kolektoze wydechowym.... w orginale 2.0 OHC to ten kolektor jest taki powalony i pokrecony ze zabiera kuppppee mocy... moze ktos wie ile moze kosztowac prosty rurowy kolektor, gdzie takiego szukac (ewentualnie schematy jakie), i czy ma moze ktos taki wynalazek i czy zmienia on osiagi silnika i czy brzmienie silniczka jest lepsze... Razz
_________________
SIERKA MKI GT , ghia +LPG
SCORPIO, ghia +LPG
GG- 5435126
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Michal0103
Gość






PostWysłany: Sro Lut 25, 2004 3:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brzmienie silniczka raczej sie nie zmieni za mocno od kolektora.Ciezko jest taki dostac musialbys sam pospwac .Do seicento np:kosztuje 800zł Dzieki kolektorowi jest lepszy wydech auto wkreca sie lepiej na obroty ale w sierce jest to mocno ograniczone fazami walka.Jednym slowem napewno cos to da...troche zabawy z tym jest
Powrót do góry
uranos
Kandydat


Wiek: 22
Dołączył: 15 Sty 2004
Posty: 99
Skąd: Krakow

PostWysłany: Sro Lut 25, 2004 8:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak ktos chce wkladac turbo to niech znajdzie w swoich okolicach firme ktora laserowo obrabia elementy z metalu i bedzie mial juz odprezony silnik ajesli chodzi o uszczelke to zaklada sie od coswortha i autko mozna doladowac na jakies 0.8 bez wiekszego programu , oczywiscie przydalo by sie nowy program zaladowac dla lepszego efektu i mysle ze 200 PS bedzie Smile
_________________
Sierrka - i wszystko jasne Smile
91' 2.0i DOHC Kombi
91' 2.0i OHC Kombi
--> www.gt-service.pl <--
--> www.auto-klinika.pl <--
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Lut 26, 2004 8:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No nie sądzę by uszczelka z Coswortha podeszła do OHC.
A co ma laserowa obróbka metalu do odprężania silnika? Wyżłobią tym laserem denka tłoków?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 853
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lut 26, 2004 9:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

blok coswortha (tego bez turbiny) jest taki sam jak w zwykłym 2.0 OHC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3  Następna
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group