Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tloki 93 mm w 2.1 OHC
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 4:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Które tłoki bedą lepsze do N/A Question z 2.8 Question (bez wtłoczenia)
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 5:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kosz
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 5:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ta 94 mm :} najlepiej powstawiajcie takie tłoki żeby nawzajem na siebie zachodziły. powstanie jeden wielki cylinder Very Happy
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Sob Sie 05, 2006 6:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Które tłoki bedą lepsze do N/A z 2.8 (bez wtłoczenia)


Tak lepsze beda te bez wytloczenia ( 2.8 )

ja u siebie taki juz uruchomilem i powiem chodzi cudnie ale pelnych mozliwosci jeszcze nie znam bo sie dopiero dociera

PS.
W przypadku planowania glowicy o 2mm i bloku o 2mm nie ma problemu z paskiem rozrzadu wychodzi przesuniecie o jeden zabek Cool
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 6:14 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza - ja nie spotkalem sie z uzywanymi 94 mm, zreszta nie widze sensu zakladania takich tlokow - juz nawet nie chodzi o przerwe miedzy cylindrami - bo tej przy tlokach 94 bedzie dosc, ale same tloki w zasadzie niczego nie dadza.

No a wracajac do kwestii silnika suhopara ... juz nei moge sie doczekac kiedy ten silniczek sie dotrze ... ufff ... lista zmian:

- Pojemnosc 2.1 (tloki 93 mm z 2.8 V6 - plaskie denko - polerowane)
- Plan bloku o 2 mm
- Plan glowicy o 2 mm
- Lekkie kolo zamachowe - 5.5 kg (z 8.9 w sandardzie)
- Wypolerowane i lekko skorygowane kanaly dolotowe (przeprofilowana koncowka prowadnicy zaworu, polerowane scianki, zmieniona geometria gardzieli zaworu)
- Polerowana komora spalania
- Polerowane i gruntowne przeportowane kanaly wylotowe (usuniecie restrykcji - scianki - na wydechu, przeprofilowanie koncowki prowadnicy, polerka scianek)
- Podwojne sprezyny zaworowe od DOHCa
- Pompa olejowa od Coswortha z natryskiem oleju na denka tlokow

Juz wkrotce bardzo dokladny opis i fotorelacja z procesu skladania ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...


Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Nie Sie 06, 2006 7:48 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 7:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czekamy z niecierpliwością :)
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 7:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a w planach jest:

- Wymuszony obieg oleju z chlodnica oleju i elektryczna pompka zalaczana specjalnym termostatem
- Throttle Body na dwoch przepustnicach od 2.9 i elementach dolotu OHC EFi.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cebOOL
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 19 Kwi 2005
Posty: 893
Skąd: Gierałtowice k. Gliwic

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a te sprezynki dokladnie z czego?? DOHC + .... Question Question

I co one potrafią zmienic Question
_________________
Sorry za OT
Ford Sierra 1.6 ohc + lpg '92 bordo sedan
MOJA SIERRA
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Nie Sie 06, 2006 10:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprezynki sa od zwyklego DOHC 8V sa lepsze od standardowych OHC-owych bo sa 2 Wink i dzialaja z wieksza sila.

A robia to, ze minimalizuja ryzyko kolizji zawor-tlok przy b. wysokich obrotach (szybciej domykaja zawor)
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 5:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A dokladniej - niweluja tzw ruchy harmoniczne - czyli samoczynne zamykanie i otwieranie zaworu. Maja tak dobrane charakterystyki, zeby wzajemnie wygaszac te drgania miedzy soba. Jako ze zawor, dekielek i zapinki trzonka zaworu maja wspolnie pewna mase - sporo wieksza niz masa sprezyny - zawor po tym jak krzywka walka pojdzie do gory, jeszcze przez chwile drga - sa to niewielkie drgania, ale obnizaja kompresje - pojedyncza sprezynka nie jest w stanie sama dostatecznie szybko wygasic tych drgan - w efekcie pojawia sie znane w OHC wycie i brak mocy na wysokich (powyzej 5.5 kRPM) obrotach. POdwojne sprezynki pozwalaja szybciej wygasic te drgania i zapewniaja kompresje na wysokich obrotach - wiec krecenie silnika OHC do 7 kRPM bez utraty mocy to rzeczywistosc Smile
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Toyman a moglibyście sprawdzić do ilu obrotów kręci się ohc na podwójnych sprężynach na 4tym biegu? byłbym dźwieczny za takie info
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak tylko przestaniemy sie bac go katowac - tak.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a swojego nie sprawdzałeś? chyba też masz podwójne nie?
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie mam DOHCowych. ja mam standardowe OHC zewnetrzne i male-wewnetrzne od BMW M40.

Na takim zestawie jak u mnie - silnik na 1,2,3 kreci sie do 7 kRPM na 4 max co mi sie udalo to 6 kRPM - pozniej ewidentnie brakowalo mocy a 5 - no to wiadomo - zlaezy jaka gorka i jaki halny ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...


Ostatnio zmieniony przez toyman dnia Pon Sie 07, 2006 10:20 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wiem wiem. więc do ilu go podzidowałeś?
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeszcze inaczej ... na 1,2,3 brakuje mi skali na obrotomierzu - wskazowka opiera sie na prawym ograniczniku , silnik sluchac ze jeszcze sie kreci i dopiero za jakis czas jest efekt jakby odciecia ...

EDIT: Inna sprawa, ze nei widze sensu krecic go w normalnej jezdzie powyzej 6200-6500 RPM - pozniej wystepuje ten sam problem co przystandardowych sprezynach powyzej 5,5 kRPM.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no dobra ale 1,2,3 nie ma znaczenia. mi chodzi o 4ke bo tam jest bezpośrednie przełożenie i mozna porównać z danymi fabrycznymi ile obrotów to naprawde daje i jak orientacyjnie zwiększa moc.
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

okej ... na rownym na 4 - 6 kRPM spokojnie, pozniej zwykle zmienialem bieg na 5 - nigdy nei myslalem o tym, zeby sprawdzic ile osiagnie na 4 obrotow - jak nei zapomne i bede na takiej trasie zeby to sprawdzic - zdam relacje.

EDIT: Po prostu wystarczal mi fakt, ze od 3.5-6 kRPM ciagnie gladko i rowno i znacznie lepiej niz na zwyklych sprezynach.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdź i porównajcie z tym na dohc'owych.
to jest dość istotne - niby sie wydaje nie wiele te 300-400 obrotów wiecej, ale to sie nieźle przekłada na wzrost mocy.
tak dla przykładu, zwiększenie maxymalnych obrotów w zwykłym 105konnym ohacu o 400 po winno podnieść moc orientacyjnie do 112 kucy tak dywagując czysto teoretycznie i w przybliżeniu. A w takim z grzebniętą głowicą i wydechem to już by było fajnie.
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czekaj - bo nie kminie ... na jakiej zasadzie ty wyliczyles te 7 KM ?
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obliczyłem jaki jest moment przy max mocy i wtedy założyłem, że przez kolejne 400 obrotów powyżej max mocy spadnie on nieznacznie. no i podstawiłem troche mniejszą wartość do nowych obrotów max mocy 5600 zamiast 5200. bo tak to się mniej wiecej by przekładało.
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 11:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy dobrze zrozumialem - przesunales krzywa momentu i odczytales jaka moc dla mowego maximum momentu ?
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 11:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no prawie że. w sumie to co dzieje się wcześniej pominąłem.
moment przy obrotach max mocy w takim ohc to jakieś 92% max momentu, a później straty związane po części z tym niedomykaniem się zaworów i spadkiem ciśnienia są duże. ja poprostu założyłem zmniejszenie tych strat tak, że moment jest jeszcze niewiele mniejszy niż jest przy obrotach maxymalnej mocy przez kolejne 400 obrotów. normalnie spada na łeb na szyje
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 11:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Skoro już mowa o tłokach 94mm, to takie są w 2.3D. Czy któryś z was oglądał te tłoki i czy da radę zaimportować je do OHC (chodzi mi głównie o wysokość tłoka, średnicę tulei). Te tłoki wytrzymują sprężanie 22 bary, czy nie były by lepsze pod turbo? Oczywiście po poddaniu bloku tulejowaniu.[/url]
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety - poza skokiem tloka i srednica - na razie nie znalazlem dokaldniejszych danych technicznych - poza tym - wg "How To Powertune SOHC" - scianki cylindrow moga tego nie wytrzymac, a tulejowanie bloku i wstawianie takich, ktore sa bardziej wytrzymale - moim zdaniem mija sie z celem (kosztem)
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 12:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Łukasz GDY napisał:
Skoro już mowa o tłokach 94mm, to takie są w 2.3D. Czy któryś z was oglądał te tłoki i czy da radę zaimportować je do OHC (chodzi mi głównie o wysokość tłoka, średnicę tulei). Te tłoki wytrzymują sprężanie 22 bary, czy nie były by lepsze pod turbo? Oczywiście po poddaniu bloku tulejowaniu.[/url]


Cisnienie cisnieniem, pozostaje kwestia temperatury w komorze spalania w klekocie i silniku benzynowym (szczegolnie turbo). No i kwestia wagi tlokow od klekota. Z 2.3 nie widzialem i nie mialem w reku zadnych, ale mialem kilka innych tlokow z diesla - straszne kloce. Ale z chcecia poogladal bym sobie z 2.3D wiec jak ktos w Kraku ma to chetnie go odwiedze Smile

Toyman jakie robisz pasowanie, tlok - cylinder w swoim silniku 2.1 T? Jakie luzy na zamkach pierscieni?
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 12:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lamer napisał:
Toyman jakie robisz pasowanie, tlok - cylinder w swoim silniku 2.1 T? Jakie luzy na zamkach pierscieni?

.002 wiecej od standardu.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 12:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
lamer napisał:
Toyman jakie robisz pasowanie, tlok - cylinder w swoim silniku 2.1 T? Jakie luzy na zamkach pierscieni?

.002 wiecej od standardu.


Tez o czyms takim myslalem Smile Pytalem Pasiego jakie sobie on zazyczyl, ale niestety pierdola juz nie pamieta Sad
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 12:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hans mi mowil, ze oni oddali taile do roboty i zdali sie na wiedze gosci, ktorzy im to robili - rozmawialismy o tym z Hansem kiedys jak bylem w krakowie i odwiedzilem kabool - hansik zadal mi wtedy to pytanie - byla to kwestia, ktorej nie umialem wtedy przeskoczyc.

Po konsultacjach z magikiem, ktory zajmowal sie rozwiertem - doszlismy do wniosku, ze damy luz wiekszy o dwie setki ze wzgledu na wieksza ilosc ciepla generowanego przez silnik doladowany w stosunku do wolnossacego.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pon Sie 07, 2006 12:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
Hans mi mowil, ze oni oddali taile do roboty i zdali sie na wiedze gosci, ktorzy im to robili - rozmawialismy o tym z Hansem kiedys jak bylem w krakowie i odwiedzilem kabool - hansik zadal mi wtedy to pytanie - byla to kwestia, ktorej nie umialem wtedy przeskoczyc.

Po konsultacjach z magikiem, ktory zajmowal sie rozwiertem - doszlismy do wniosku, ze damy luz wiekszy o dwie setki ze wzgledu na wieksza rozszerzalnosc cieplna silnika doladowanego w stosunku do wolnossacego.

Chyba tysięczne nie setki.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group