Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Tloki 93 mm w 2.1 OHC
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 6:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wydaje mi się toyman, że ty się mylisz. Po za tym liczysz pojemność cylindra którą znamy. Moim zdaniem powinno być tak:

dokladniej komora spalania IS wynosi ok 6,074

9,2=x1+6,074/6,074

obustronnie mnożymy przez 6,074

55,88=x1+6,074

x1=55,88-6,074

x1=49,8 czyli pojemność jednego cylindra silnika 2.0

teraz liczymy stopień sprężania dla silnika 2.1 i tłoków z 2.9, ale na początku policzę pojemność jednego cylindra dla tłoka 93mm

46,5*46,5*3,1416*76,9=52,24

x2-stopień sprężania

x2=(52,24+0,77+1,36+6,074)/0,77+1,36+6,074

x2=7,36

0,77- pojemność wyżłobienia w tłoku 2.9
1,36- różnica wysokości tłoka 2.0 a 2.9 wynosząca 2mm (obliczona dla 2.1)
6,074- komora spalania IS
52,24 - pojemność jednego cylindra silnika 2.1

Mi się wydaje, że tak jest prawidłowo. Oczywiście mogę się mylić.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC


Ostatnio zmieniony przez Łukasz GDY dnia Sob Sie 12, 2006 9:25 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 6:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

okej ... ale kolego - bierzesz pod uwage ze traktujesz komore spalania w iS tak jak w gaznikowej - udowodnilismy z Krissem, ze glowice OHC EFi i OHC iS niczym sie nie roznia (ze jest to mit podobny do tego z GT w DOHCu) - stad nie mozesz brac pod uwage 6.074 a 6.63.

EDIT: Aha - czy przy liczeniu zwiekszone o 1.3 objetosci tlokow 93 mm w stosunku do tych 90.8 mm bierzez pod uwage rowniez zwiekszona o 2.1 mm srednice, czy tylko wysokosc (2 mm) ?
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 8:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może głowice EFI i IS się nie różnią, ale nie chodzi mi o kształt komory spalania, tylko o jej objętość. W EFi blok mógł być wyższy a za tym była większa objętość komory spalania i mniejsze ciśnienie sprężania.
toyman napisał:

EDIT: Aha - czy przy liczeniu zwiekszone o 1.3 objetosci tlokow 93 mm w stosunku do tych 90.8 mm bierzez pod uwage rowniez zwiekszona o 2.1 mm srednice, czy tylko wysokosc (2 mm) ?

Tak brałem to pod uwagę.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Łukasz GDY napisał:
Może głowice EFI i IS się nie różnią, ale nie chodzi mi o kształt komory spalania, tylko o jej objętość. W EFi blok mógł być wyższy a za tym była większa objętość komory spalania i mniejsze ciśnienie sprężania.
Predzej powiedzialbym, ze glowica byla nizsza, a to ze wzgledu na to, ze nigdzie nie znalazlem nigdy informacji o roznych typach blokow 2.0 (owszem byly inne w przypadku 1.6, gdzies wczytalem ze rownie 1.8 mialy dwa typy, ale 2.0 - nie) - owszem byly trzy wersje (o istnieniu ktorych wiem) - 200, 202 i 205, ale z tego co mi wiadomo 200 od 2.5 roznil sie tylko zastosowaniem innego (ciut) stopu i mial troche inne kanaly wodne - przynajmniej tak mozna wyczytac w materialach (niestety nei moge sypnac linkiem, bo taka informacje wyczytalem szukajac materialow na temat zupelnie inny i nei zapisalem sobie tego) - osobiscie rozbieralem 202 i nie widzialem zadnej roznicy miedzy nim a 205.

No a co do twoich obliczen lukaszu ... czy masz gdzies taka glowice iSkowa pod reka ? jezeli tak, zmierz jaka rzeczywiscie ma objetosc, bo nei moglem sie o to doprosic Krissa - chodzi o to, zeby ponad wszelka watpliwosc sprawdzic, czy glowica Iskowa i EFi roznia sie czymkolwiek ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 9:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam głowicę gaźnikową w piwnicy i jedną jeszcze na silniku, ale nie wiem jaka to jest. I tak ta na silniku jest splanowana, dokładnie nie wiem o ile, więc pomiar nie przedstawiałby rzeczywistej objętości.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 9:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja robilem pomiary na gaznikowej i EFi - obie byly w stanie "dziewiczym" - objetosci masz podane w linku ktory ci wkleilem - klopot w tym, ze nei ma zmierzonej objetosci glowicy iSkowej ... a z tego co wiem, komory spalania sa takie same ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Sie 12, 2006 10:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To jeżeli EFi i IS mają taką samą objętość komur w głowicy, to na 100% EFI ma, albo wyższy blok, albo niższe tłoki. Wychodzi, że gaźnik ma taki sam dół jak EFi a różnica jest w głowicy. Akurat te 6ml, które EFi ma więcej.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 4:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co ty gadasz ... udowodnij to jakimkolwiek numerem katalogowym ... zdjeciem ... czymkolwiek ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 7:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to i ja troche poteoretyzuje Smile
Weźmy OHC'a o stopniu sprezania 9,2.
Srednica cylindra - 90,82mm - 9,082cm
Skok tłoka - 76,95mm - 7,695cm
Pojemnosc skokowa 1 cylindra: 3.14 * (9,082/2)^2 * 7,695 = 498,24308
Tak dla sprawdzenia:
Pojemnosc skokowa silnika = pojemnosc skokowa cylindra * 4 = 1992,97232cm^3 czyli 1993cm^3 - czyli sie zgadza Smile

Ze wzoru na stopien sprezania
E=(Vc+Vks)/Vks
E = 9,2
9,2 = (498,24308 + Vks)/Vks
8,2Vks = 498,2408
Vks= 60,7610cm^3

w druga strone:
(1993/4 +60,76)/60,76=9,20 zgadza sie Smile

Czyli łacznie z objetoscia utworzona przez uszczelke, Vks ma ok 60,7610
Teraz wypadalao by wziasc dziewiczy silnik,zmierzyc Vks (tloka w GMP, nalac oleju pod sam otwor w swiecy przy pochylonym silniku) pozniej zdjac glowice, pomierzyc objetosc komory spalania w samej glowicy i mozna policzyc grubosc sprasowanej uszczelki.

Vks Wychodzi duzo, biorac pod uwage literature fachowa w postaci How to Power tune... gdzie pisza, ze srednia objetosc komory spalania wynosi 48ccm W "how to..." pisza tez, ze sprasowana uszczelka ma okolo 1.63mm Shocked Co jest dziwne, bo dam sobie reke uciac, ze moja zdjeta stara miala okolo 0,7mm, ale moglem sie jebnac Smile Musze to sprawdzic. W kazdym razie przy zalozeniu, ze uszczelka ma 1.63 i identyczna srednice jak srednica cylindra to komora spalania głowicy zwieksza objetosc o:
3.14 * (9,082/2)^2 * 0,1639 = 10,6123ccm

Czyli odejmujac 60,7610-10,6123=50,14 mamy objetosc komory spalania samej glowicy. Juz blizej tego co w "how to..." pisza. Troche mi sie nie chce wierzyc w ta grubosc uszczelki.

Co do roznicy stopnia sprezania 9.2 i 8.5 W trzech silnikach wtryskowych jakie widzialem o teoretycznym stopniu sprezania 8.5 tloki byly nizej od krawedzi bloku o okolo 0.6mm. W silniku PawlaKra vel bociana Smile ktory to podobno byl "dziewiczy" i na taki wygladal (gaznikowiec z blokiem 205) tloki w GMP byly idealnie z gorna plaszczyzna bloku. Czyli ta roznica stopnia sprezania wg. mnie bierze sie albo z wysokosci bloku, albo z
wysokosci tloka. Przy czym wg mnie bardziej prawdopodobna jest druga wersja (nie moge udowodnic nr katalogowymi). Spotkalem sie tez wileokrotnie na zagranicznych forach z zagadnieniem "low compression pistons" z transita i granady, gdzie chlopaki zakladali takie tloki, wychodzil im stopien sprezania 8.5 i dmuchali sobie okolo 0.8bara

Co do objetosci denka tloka z 2.9. Mierzylem ostatnio, wyszlo dokladnie 13ml (13ccm) Dla sprawdzenia policzylem sobie w uproszczeniu objetośc ze wzoru na objetość odcineka kuli: V= 1/3*3.14*h(3a^2+h^2) gdzie
h- wysokosc odcinka kuli
a- promien kola ograniczajacego odcinek kuli
i wyszlo mi ok 14ccm czyli 13ml jest jak najbardziej poprawne.

Biorac pod uwage to, ze tak naprawde nigdy nie wiemy co bylo robione w przeszlosci z naszym silnikiem, czy byla planowana glowica, bo np w '88 roku, sierrka wyjechala z salonu, po 100km wydmuchalo uszczdelke i chlopcy z ASO przy wymianie splanowali glowice o np 0.2mm, to
przy skladaniu silnika turbo np z tłokami 2.9, gdzie dokladna znajomosc stopnia sprezania jest cholernie wazna IMHO najlepiej by mierzyc po kolei to co wychodzi, czyli po rozwiercie, zmierzyc dokladna srednice cylindra, zalozyc jeden tlok i zmierzyc w GMP ile pozostaje do plaszczyzny bloku. Zmierzyc Vks obrobionej glowicy i znajac grubosc sprasowanej uszczelki wyjdzie nam w miare dokladny stopien sprezania. Pozostanie tylko planowanie glowicy lub bloku tak aby otrzymac oczekiwana wartosc. Planujac sam blok to mozna dokladnie sobie wyliczyc ile mm potrzeba splanowac, aby zmniejszyc Vks o chciana objetosc. W przypadku glowicy jest troche gorzej ze wzgledu na jej ksztalt, wiec jesli bylaby taka potrzeba to wypadalo by planowac o jakies male wartosci i za kazdym razem mierzyc objetosc Vks
No... koniec lamerskiego teoretyzowania Smile
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z tobą lamer w 100%. Każdy powinien indywidualnie pomierzyć swój silnik przed splanowaniem. Może kilka osób by pomierzylo swoje stare uszczelki, żeby mniej więcej uzyskać jakąś wiarygodną informację na temat jej wysokości. A co do 1,63mm uszczelki to jak najbardziej możliwe biorąc pod uwagę pomoierzone wcześniej przez kolegów komory w głowicy. Pomiary się powtarzały, także możemy przyjąć, iż EFI ma komorę w głowicy ok 46cm3, uszczelka daje nam dodatkowe 10,6123cm3. Wychodzi z tego, że gdzieś jeszcze coś umkło naszej uwadze, albo jest minimalna różnica między blokiem a cylindrem. Wyraźnie brakuje 4,1487cm3, a to nie jest dużo ok 0,6407mm jeżeli jest to różnica między tłokiem, a blokiem. Taka różnica powinna być widoczna bo do uszczelki tego już napewno nie podciągniemy. I tak twierdzicie, że 1,63mm to na uszczelkę za dużo.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wzieliscie pod uwage, ze srednica otworu w uszczelce ma ok 93 mm a nie 90.8 jak zasugerowal lamer ? Oczywiscie mowa o silniku 2.0 - w silniku 2.1 otwory maja 95 mm.

A co do roznicy 13 i 14 ml w przypadku przetloczenia - uzywasz wzoru na walec, a scianki przetloczenia opadaja pod katem 45 stopni a nie pionowo w dol - stad ta roznica ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
a wzieliscie pod uwage, ze srednica otworu w uszczelce ma ok 93 mm a nie 90.8 jak zasugerowal lamer ? Oczywiscie mowa o silniku 2.0 - w silniku 2.1 otwory maja 95 mm.

No tu jest problem. Wszystkie wartosci mierzone sa na zdjetej uszczelce, nowej badz uzywanej. A dociagnieta glowica potrafin naprawde mocno ja sprasowac. Najdokladniejby bylo pomierzyc tak jak pisalem z zalozona glowica i zdjeta, wtedy mozna by w miare dokladnie okreslic objetosc utworzona przez uszczelke.

toyman napisał:

A co do roznicy 13 i 14 ml w przypadku przetloczenia - uzywasz wzoru na walec, a scianki przetloczenia opadaja pod katem 45 stopni a nie pionowo w dol - stad ta roznica ...

Nie, uzywalem wzoru na odcinek kuli a nie na walec. Nie byly to dokladne obliczenia, a tylko po to aby sprawdzic, czy wartosci zmierzone sa w miare zblizone do obliczen (przy zalozeniu ze "wkleslosc" tloka jest odcinkiem kuli)
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wkleslosc w denku dloka 2.9 nie jest odcinkiem kuli a plaskie - mom zdaniem powinienes uzyc wzoru na walec i odjac od niego opadajace pod katem scianki. - wtedy wzor bedzie bardziej wiarygodny ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
a wzieliscie pod uwage, ze srednica otworu w uszczelce ma ok 93 mm a nie 90.8 jak zasugerowal lamer ? Oczywiscie mowa o silniku 2.0 - w silniku 2.1 otwory maja 95 mm.


Nie, liczyłem dla średnicy tłoka czyli 90,8. Dla 93mm ma się następująco (oczywiście wszystko liczymy z wzoru na walec, dokładniej nie jesteśmy w stanie tego obliczyć, także wynik jest zawsze obarczony małym błędem)

46,5*46,5*3,1416*1,63=11,072

Niewielka różnica, ale zawsze. Czyli brakuje nie 4,1487 ale 3,689 a to się przekłada na 0,57mm różnicy wysokiści tłoków i bloku (przypuszczalnie).

toyman napisał:

A co do roznicy 13 i 14 ml w przypadku przetloczenia - uzywasz wzoru na walec, a scianki przetloczenia opadaja pod katem 45 stopni a nie pionowo w dol - stad ta roznica ...


Lamer mierzył i wyszło mu 13ml także błąd niewielki. I tak, każdy przed obliczeniem stopnia sprężania powinien pomierzyć doświadczalnie co tylko się da. Czasami najprostsze metody są najlepsze.
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
Wkleslosc w denku dloka 2.9 nei jest cicinkiem kuli a plaskie - mom zdaniem powinienes uzyc wzoru na walec i odjac od niego opadajace pod katem scianki. - wtedy wzor bedzie bardziej wiarygodny ...


No prosze czyli kolejna nowinka Smile Bo jakbym nie patrzyl na moje tloki to za cholere nie moge dopatrzec sie plaskiego wklesniecia Smile
No i faktycznie, na twoich fotkach wygladaja na plaskie.
http://img118.imageshack.us/my.php?image=dscn4331yz4.jpg
To moj tlok, fota niestety robiona telefonem:
http://img134.imageshack.us/my.php?image=060813110740wg6.jpg
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 8:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

0.57 mm ? Czyli Jednak istnieje cos takiego jak low compression pistons, o ktorych pisal lamer - panowie zwracam honor ...

EDIT: Lamer - a moze ty masz tloki owszem z 2.9 ale 24V ? To o tyle jest reale, ze w cosworthcie 2.0T tloki tez maja kuliste denka
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 9:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:

EDIT: Lamer - a moze ty masz tloki owszem z 2.9 ale 24V ? To o tyle jest reale, ze w cosworthcie 2.0T tloki tez maja kuliste denka


Bardzo bym sie cieszyl gdyby byly z 24V Smile Szukalem po necie info (i fotek) o roznicy w tlokach w 12V i 24V ale niestety lipa. Znalazlem tylko informacje, ze sa inne
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 9:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze to jest wlasnie to "info" - poszukaj fotek tlokow coswortha.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łukasz GDY
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 16 Lip 2004
Posty: 270
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 9:11 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kosiarz w 2.9 12V ma takie dokładnie jak toyman, może on coś wie na ten temat. Pisał, że miał chyba ze 4 czy 5 silników może się z takimi tłokami spotkał.
http://img393.imageshack.us/img393/1562/bloktulejowanie14fb.jpg
_________________
Sierra 2.0 OHC EFI tuning-był do 16.III
SPRZEDAŻ CZĘŚCI 505-667-313
Projekt 2,1 OHC EFI TURBO IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Toyman, tak z ciekawosci, jakie masz oznaczenia na tloku po wewnetrznej stronie?
U mnie jest:
M279A A371
druga strona plaszcza:
++++93V78 i logo Forda oraz Mahle
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Nie Sie 13, 2006 10:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group