Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DRIFTING
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 9:23 am    Temat postu: DRIFTING Odpowiedz z cytatem

Jako że bliska jest niektórym z nas tematyka driftingu postanowiłem założyć taki temacik. Oczywiście pisząc "niektórym z nas" mam na myśli głównie Ola i siebie. No ale także innych, którzy w mniejszym lub większym stopniu lubią spogladać w kierunku jazdy przez boczne okna swoich aut. A może ktoś z Was dopiero to polubi.
Chciałbym byśmy się tu wymieniali swoimi doświadczeniami i ciekawymi miejscami w necie gdzie możemy się o driftingu różnych interesujących rzeczy dowiedzieć.
Dla niezorientowanych w temacie podsuwam link do filmiku po obejrzeniu którego powinniście pojąć co to jest "drifting".
http://www.8200rpm.com//stuffvids/vkd_driftchallenge2003.wmv
Filmik ma 18 MB (3:40 min.) a jego ściągnięcie na ISDN zajęło mi ok. 20 min. (klikamy na link prawym przyciskiem myszy, a potem wybieramy "Zapisz element docelowy jako..."). Z plikiem .wmv powinien poradzić sobie zwykły Win.Media Player.
Czekam na Wasze komentarze i bardzo proszę nie psuć mi tematu dywagacjami nt. np. sensowności takiego stylu jazdy...
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 12:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chłopaki, nie chodzi mi takie przypadkowe niespodziewanki gdzie komuś niechcący dupa zeszła z kursu i potem był zadowolony, że autko bokiem poleciało. A powtórzyć tego numeru to już ni huhu.
Chodzi mi o specjalne stawianie auta bokiem w zakręcie, z premedytacją.
Jak to robicie? Czy tylko poprzez "zerwanie sprzęgła" w zakręcie gdy koła dostają chwilową dawkę zwiększonego momentu wystarczającą do zerwania przyczepności? Czy może przez umiejętne "narzucenie" sobie tyłu poprzez ruchy kierownicą? Można też odciążyć dupsko naciskając w zakręcie hamulec lewą nogą. Czy ktoś korzysta z tych metod?
Ja zazwyczaj idę na łatwiznę i "zrywam sprzęgiełko". Niestety brak Nm zmusza mnie do poszukiwania alternatywnych nawierzchni (piach, żwir, najlepiej śnieg), bo auto bokiem postawić to nie sztuka. Sztuką jest je bokiem utrzymać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ryszard
Kandydat


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 63
Skąd: Otwock

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 2:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zimą na śniegu/lodzie
na ostry zakręt- przed zakretem lekko ręczny z ruszeniem kierownica do kierunku jazdy gaz by utzrymać kierunek sunięcia (kierownica i gazem w celu jazdy w zamieżonym kierunku) (kawałek przed zakrętem sunie się pod dużym kątem względem osi jezdni
na łagodniejszy zakret gazem (na lodzie/sniegu) wystarczy do zerwania przyczepności
_________________
Sierra'92 2.0 OHC EFi sedan
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
OlekGDY
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 395
Skąd: 3city/Żagań

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 3:54 pm    Temat postu: no wreszcie! Odpowiedz z cytatem

no wreszcie jakis madry post ktos napisal.
Czarek ma racje panowie mylicie pojecie driftingu.
Drift to technika umyslnego pokonywania zakretu, szeregu zakretow bokiem.
Ja mam dwie techniki, pierwsza to oczywiscie strzal ze sprzegla lub szybka zmiana biegow bo wszystko co robie to robie na 2 biegu a druga technika to bojniecie auta w przeciwna strone niz jest zakret przed samym zakretem
Zauwazylem ze ta druga technika dziala przy wiekszych predkosciach (kolo 100km/h) natomiast strzal ze sprzegla dziala w kazdej sytuacji.

Oprocz tego jestem szczesliwym posiadaczem szpery w tylnym moscie wiec kazda proba dodania za mocno gazu w zakrecie konczy sie tym ze auto od razu stawia bokiem
Wiem ze na szpere nie wszystkich stac wiec najprostsza technika jest zalozenie lysych opon do tylu oraz usztywnienie zawieszenia.
Niedawno zalozylem progresywne sprezyny z tylu i od razu zauwazylem ze auto lepiej stawia bokiem.

Z moich ostatnich nauk driftu nauczylem sie robic ponad 360stopni w kolo slupa jadac caly czas bokiem. Dosc trudna sztuczka ale mozna sie tego nauczyc,
i pamietjacie koledzy do driftu uzywamy drugiego biegu Wink
_________________
OZS IV - sprawdzian dla Coswortha zakonczony sukcesem Smile
2x 1 miejsce + 1x3miejsce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
Jarek
Szpenio


Wiek: 48
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 311
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 4:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdza się również redukcja na 2-ke w 1-szej fazie pokonywania zakrętu i szybkie puszczenie sprzęgła /szuter.mokry asfalt/.na lodzie
fakt,wystarczy dodać gazu i lekko skr.kier.Nie jest to regułą.Technikę trzeba dobrać indywidualnie do aktualnych warunków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Palazi GDY
Mistrzunio



Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 489
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 5:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tego co pamietam ze zlotu to Czaruś chodził bokiem nawet jak nie był za kierownicą Smile A tak na powarznie to dobrum miejscem do cwiczenia driftu jest rondo jak my z bartkiem jezdzimy na impreze to tak na rozgrzewke robimy ok 40 rund to okoła ronda i niekiedy nawet wychodziło na3/4 ronda!!!! Dobrym pomysłem przy Drifcie jest przeciągniecie kontry tak żeby samochód odbiło w przeciwnym kierunku i załozenie natychniastowej nastepnej kontry. Oczywiscie cały czas robimy strzały ze sprzegła albo jezeli dysponujemy dużą mocą pompujemy gazem!!!! A co robicie ja wam przód auta ucieka na zewnętrzna cześć zakrety????
_________________
ELITARNA GRUPA
VVC -Vitawa Vip Club
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 5:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Palazi...
dociazasz autko delikatnie hamulcem, zeby kolka przod zlapaly przyczepnosc i ...
dalej sie bawisz Very Happy
(ewentualnie mozesz strzelic ze sprzegla jak masz malo miejsca na "dokonczenie manewru" (czyt. droga sie konczy"))

1) ja osobiscie preferuje "nadrzucanie" auta, poniewaz to jest w 100% kontrolowany poslizg a z gazem i recznym to roznie bywa.
2) "pompowanie" zalezy ile masz mocy i jaki naped Smile
przy moim napedzie to MALO mocy zeby sie gazem bawic, choc szuterek i snieg sa idealnymi warunkami do 4x4 z taka moca Very Happy
3) a reczny jest dobry dla dziewczynek Wink (przod naped)
prosze sie nie obrazac, ale to moje zdanie!

pozdro wszystkich Drifteroof Smile
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Palazi GDY
Mistrzunio



Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 489
Skąd: GDYNIA

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 9:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest jendno małe ale jeżeli chodzi o dociążenie przodu za pomoca hamulca!!!! Czasami poprostu brakuje trzeciej nogi w takiej ewentualności trzeba użyc ręki Very Happy ale broń boże chłopaki nie siegajcie nią do pedały hamulca!!!! Nie dacie rady!!!! Jezeli chcecie zeby przód auta złapał przyczepnosc to możecie zrobic redukcje i wtedy strzał i natychmiast na obroty i znowu bieg do góry i obejdzie sie bez hamulca !!!! PROSTE CO NIE!!!! Przy drifcie ważne jest zeby auto było cały czas na obrotach nie można dopuscic zeby zeszło do tzw obrotów ECONO to juz z góry wiadomo ze po poślizgu !!!! Auto na obrotach= auto jadące bokiem= drifting= frajda!!!! Very Happy Smile POZDROWIENIA
_________________
ELITARNA GRUPA
VVC -Vitawa Vip Club
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
OlekGDY
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 395
Skąd: 3city/Żagań

PostWysłany: Sro Lis 19, 2003 11:30 pm    Temat postu: co za piekny dzien Odpowiedz z cytatem

wlasnie wrocilem z nocnego driftowania.
Dzisiaj zmienilem sobie oponki na super "slicki" z Debicy wiec autko szlo bokiem jak sie nalezy. Nawet Palazi mial dzisiaj stracha Smile
Dzisiaj Driver jak zwykle pokazal ze jest wariatem Wink musze Ci Driverku oficjalnie powiedziec ze zle sie czuje jak lece sobie bokiem i ty robisz to samo co ja zaraz za mna Smile
Chlopaki dzieki za dzisiejszy driftowy wieczor.
Bylo SUPER!
_________________
OZS IV - sprawdzian dla Coswortha zakonczony sukcesem Smile
2x 1 miejsce + 1x3miejsce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Lis 20, 2003 8:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Palazi GDY napisał:
niekiedy nawet wychodziło na3/4 ronda!!!!

No u mnie w Gliwicach jest takie malutkie rondo i spokojnie oblecę je bokiem kilka razy nawet moim 1.6 i nawet na zimówkach. Oczywiście musi być solidnie ośnieżone.
Palazi GDY napisał:
A co robicie ja wam przód auta ucieka na zewnętrzna cześć zakrety????

Można delikatnie strzelić ręcznym, no ale jeśli jest wąsko to ręczny nas tylko zgubi (zostawimy na krawężniku oba koła zamiast tylko przedniego). Najbezpieczniej wyjść z podsterowności po prostu ujmując gazu.
No ale jesli chcemy polecieć bokiem to najlepiej, tak jak mówił bOOmbeeL, dociążyć przód delikatnie hamując lewą nogą. Ale proponuję to potrenować na otwartej przestrzeni - wyższa szkoła jazdy, ja sobie z tym jeszcze absolutnie nie radzę pomimo, że potrafię już zatrzymać auto lewą nogą tak, żeby zębów na kierownicy nie zostawić.
OlekGDY napisał:
najprostsza technika jest zalozenie lysych opon do tylu oraz usztywnienie zawieszenia

No co do tego zawieszenia to ja nie wiem. Wiem tylko, że dużo przyjemniej jest jak auto przesuwa się tylko w płaszczyźnie poziomej nie kłaniając się wszystkim na zewnętrznej stronie zakrętu (moja Sierka jest taka uprzejma). Natomiast co do opon to potwierdzam. Zimówki na śniegu bardzo hamują temperament naszego dupska. Zeszłej zimy zmieniłem na krótki czas opony na letnie - tył Sierry ożywił się niesłychanie.
OlekGDY napisał:
i pamietjacie koledzy do driftu uzywamy drugiego biegu

No cóż. Ze względu na niedobory momentu obrotowego na tylnej osi niemalże każdej Sierry jest to jedyny słuszny bieg. No ale Seemann czy Michael pewnie na szybkich długich łukach dawaliby spokojnie radę na trójce. No ale to dopiero wymaga wprawy.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Krzypek
Guru


Wiek: 24
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 2075
Skąd: ZG Miasto Ogromnie Duże

PostWysłany: Czw Lis 20, 2003 9:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z racji tego, ze sie pisze tyle o driffcie na forum, wczoraj wzielem sierrke i wraz z Angela trenowalem sobie pod parkingiem auchan, w sumie to mam tylko jeden problem, przyostrym slizgu, lapie mi w pewnym momencie lekko przyczepnosc i zaczyna mi sie zlizgac.... sprzeglo Wink))

co do usztywnionego zawieszenia to przyznaje racje, musi byc sztywna a przynajmneij sprawne

wiec ja osobiscie musze czekac na zawieche od seemanna, wymienie wtedy sprzeglo i dopiero bedzie mozan sie pobawic.
_________________
Krzys P (Zielona Góra)
jestem większy niż 800x600 proszę mnie nie zamianać na linka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
OlekGDY
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 395
Skąd: 3city/Żagań

PostWysłany: Czw Lis 20, 2003 11:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u nas tez jest w 3city ogromny problem ze znalezieniem miejsca do poszalenia. Generalnie nie ma gdzie bo albo ludziom to przeszkadza i zaraz dzwonia na policje albo ochronie i robia to samo co CI pierwsi albo policja sama z siebie przyjedzie bo np. maja kamery Sad
Ostatnio jezdzimy na male rondo (zatoczke ) i tam szalejemy ale miejsce jest kiepskie bo male
Sa jeszcze fajne odcinki w oklocach 3city gdzie mozna poszalec ale problem polega na tym ze sa ta zwykle drogi z ostrymi zakretami w lesie i pomimo tego ze asfalcik jest cacy to jednak jest strach zeby tam smigac bo trzeba miec wieksza predkosc zeby poleciec bokiem a to juz jest bardzo niebezpieczne zwazywszy na bliskosc drzew i kraweznikow
_________________
OZS IV - sprawdzian dla Coswortha zakonczony sukcesem Smile
2x 1 miejsce + 1x3miejsce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lis 21, 2003 6:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam tu dwa fajoskie linki:
http://www.teamnightkids.com/videos/drift1221.asf - to tak dla poprawy humoru. Możecie zobaczyć jak zaraźliwy jest drift w Japonii Wink
No a tu zajebisty filmik z Granadą w roli głównej ze stronki, którą zarzucił Jacek:
http://www.be-4-you.com/Sitefiles/Movies/Oddbjorn%20Sperstad/Rudskogen/Ford_drift.mpg - gość widać ma wprawę, cool. No i widać na nim, że ludzie jeżdżący tfu.. Golfami mogą tylko i wyłącznie wąchać dym z opon. No, może jeszcze ewentualnie spaliny.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lis 21, 2003 7:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem też bardzo ciekawe zachowanie autka (nie tylko Siery) w zakręcie. Gwałtowne naciśnięcie hamulca powoduje piękny uślizg tyłu. Gdyby to zrobić lewą nogą w połączeniu z gazem to chyba fajnie możnaby cały zakręt bokiem przelecieć. Czy ktoś z Was kiedyś gwałtownie nacisnął hamulec w zakręcie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Cień
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 2121
Skąd: Żyrardów - to moje miasto

PostWysłany: Pią Lis 21, 2003 7:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ze względu na braki miejsca u mnie pobawic się można tylko na normalnych miejskich drogach. i tu dwa czynniki: wąsko, ruch uliczny.
do tego dochodzi jeszcze 1.6 + bardzo dobre oponki. ale jak już sa warunki to przy moim małym silniczku robię sobie tak:
przed zakrętem kontra w przeciwnym kierunku do zakrętu,
szybka konta spowrotem + leciutko rękaw gaz i kontra,
auto stawiam bokiem tuż przed samym zakrętem
cały zakręt bokiem na skręconych kołach w przeciwnym kierunku to jest to Very Happy
ze względu na warunki nie zawsze to wychodzi ale staram się......... .
strzały ze sprzęgła dobra rzecz tylko jak wszystko jest ok, a nie jak sprzęgiełko łapie pod samym nosem Sad ale trza sobie jakoś radzić hehe.

pozdro i miłego ślizgania
_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Lis 21, 2003 9:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://pub123.ezboard.com/fforumtuningptfrm9.showMessage?topicID=926.topic
Setki linków do filmików. Będę je sukcesywnie ssał przez moje mega fast ISDN (10 kBps). Jakby ktoś znalazł coś w temacie lub tak generalnie wartego obejrzenia to proszę o cynk.
Pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 21, 2003 2:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale czad!!!
100-lica sprobujcie zjazd na Karowej
dwa slimaki zjazd w dol i na srodku drogi filar mostu
a droga z KOCICH LBOW troche popadalo i nawet przy malych predkosciach piekne boczki
poszalec nie mozna bo krawezniki zobowiazuja ale czad jest nieziemski
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Marek[Puck]
SierraFan Admin


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 1306
Skąd: Łódź/Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 24, 2003 3:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a to widzieliscie
http://www.driftclub.com/index1.htm
mam jeszcze dwie instrukcje obrazkowe
naped na przod i na tyl
przetłumacze i gdzies wrzuce
_________________
szukam rozrusznika do 2,0 DOHC
nie musi byc idealny zalezy co jest zepsute
mam drugi na czesci
planetarny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
OlekGDY
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 395
Skąd: 3city/Żagań

PostWysłany: Pon Lis 24, 2003 9:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Boombel a jak ty smigasz swoja 4x4 bokiem?
Czy da sie tym smigac bokiem po mokrym asfalcie?
Wiesz ze u mnie w domu lezy caly naped 4x4?! wiesz bo Ci mowilem. Ciagle sie wacham co mam zrobic. Jak myslisz?
_________________
OZS IV - sprawdzian dla Coswortha zakonczony sukcesem Smile
2x 1 miejsce + 1x3miejsce
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość MSN Messenger
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto Lis 25, 2003 1:25 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra chłopaki, miałem to zachować dla siebie, bo to mój taki mały skarb, ale nie będę samolubem. Ściągnąłem z tej strony wszystkie 75 filmików (linki do numerów 42 i 54 u mnie nie działają). Niektóre są słabsze, niektóre mocniejsze. Ja ze swej strony polecam np. numer 49 - 1,85 MB, nie pożałujecie.
http://www.neo-force.net/movie/main.html
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Gru 11, 2003 10:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Widzę, że raczej nie jesteście zainteresowani tematem driftu ani filmików. Pomimo to wrzucę Wam jeszcze jeden link. Filmik spakowany - jakieś 227 kB. Na filmiku prawy zakręt driftem, potem 360 stopni przez lewe ramię i lewy zakręt driftem - no niesamowite. Oglądałem ten filmik z 30 razy i wciąż mi mało. No ale ja chyba jestem jakiś inny Wink
Samochód to Toyota Corolla GT-S (AE86)
http://www.billzilla.org/360drift.zip
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Pią Gru 12, 2003 9:51 pm    Temat postu: Ach, te gumy... Odpowiedz z cytatem

Racja, zima leci w balona w tym roku. Crying or Very sad
Jak tak dalej pójdzie, to będe musiał przekręcić koła z przodu, na tył Very Happy
a zimówki mają dopiero 2 miechy Very happy Very happy

Dzisiaj troche polało, więc po robocie krążyłem troche po mieścinie i próbowałem różnych metod dryftingu. Najgorzej wychodzi poprostu dodanie gazu w zakręcie - najpierw wynosi przód, a dopiero potem zaciepuje dupa Confused . Za najlepszą metodę u ważam "na manewr"
tzn. przed samym łukiem lekko skręcam koła przeciwnie do zakrętu i zaraz odbijam troche mocniej, tyłem zarzuca i potem odpowiednio dozuje gazem. I to mi najlepiej wychodzi Wink

Pozdro... Twisted Evil RWD R_U_L_E_Z Twisted Evil
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
blonDIE
Kandydat



Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Sty 02, 2004 3:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepsze warunki do DRIFTu w Bygdoszczy Panowie, znajdziecie na parkingu CarreFour.

Jakie tam mozna slalomy odwalac pomiedzy skladami koszy sklepowych Smile Albo balety dookola lamp Smile No i ma sie zapewniona publike w postaci panow z ochrony.

Oczywiscie najelpiej o 6 rano, kiedy sniezek swiezy lezy, zas parking putsy jak moj portfel Razz

Dzis sie nauczylem wchodzic w ostre zakrety, oraz robic nawrotty do 180 st. a to wszystko za pomoca recznego Smile

Pozdrviam smigajacych bokiem.
_________________
-------------------------------
blonDIE (one & only) @ work
Ford Sierra 2.0i LX DOHC EFI '89
PMS & LPG edition | GG # 1371739
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
blonDIE
Kandydat



Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 62
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Wto Sty 06, 2004 9:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kto z mistrzow odpowie mi jak zrobic 360 st. tzw. ALTONENA ?
_________________
-------------------------------
blonDIE (one & only) @ work
Ford Sierra 2.0i LX DOHC EFI '89
PMS & LPG edition | GG # 1371739
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Junior
Juzer


Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 120
Skąd: 3city-polska kalifornia:))

PostWysłany: Sro Sty 07, 2004 4:01 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Polecam Drift Bible. Mam ją już od jakiegoś czasu i kurde jest naprawdę dobra. Ściągnąłem kiedyś z Emułka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Sty 14, 2004 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.vkdesign.nl/promo3/movies/06_vkd_prodrive_demo.wmv
25 MB - czas 4:39. Jak komuś znudzą się beemki (przeważnie E30) to niech skoczy odrazu na 3:30 i zobaczy jak moja Sierka powinna jeździć.
Jak ktoś to obejrzy to podyskutujemy.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Sty 15, 2004 9:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No bo padnę. Niezły SHOW Very happy
Ale chciałbym wrócić do mojego filmiku. Powiedzcie mi jak ten koleś to zrobił tą Sierrą? Wygląda na ful serię - zero spojlerów (jeden seryjny na klapie), seryjne lacie (conajwyżej 185) na stalówkach (właśnie takie kołpaki kiedyś miałem i mi ukradli), zawiecha wysoka jak w terenówce. A zwróćcie uwagę, że nie zarzuciło jej ot tak se jak czasami każdemu z nas dupy w zakręcie tylko cały, długi zakręt pokonała pięknym bokiem, aż dym z opon szedł.
Sleeper? Niesądzę. Coraz bardziej skłaniam się ku stwierdzeniu, że do driftu niekoniecznie potrzeba mocarnej fury ze szperą i twardą zawiechą, a kruczek tkwi w czym innym. W kierowcy? Pewnie tak.
Nie mogę wyjść z podziwu dla kierowcy tej Sierry z filmiku. Myślałem, że może eksperci z 3-City coś mi wyjaśnią.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Guliver
SierraFan Mod


Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 4396
Skąd: Łańcut - SEXGRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Czw Sty 15, 2004 9:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teżmnie to zastanowiło - seryjna 5 - drzwiówka....... Nieźle sobie radzi
_________________

Solton MS-100
Yamaha PSR 520
Citroen Xantia 1,9 TD
www.instrumentyklawiszowe.com www.czardasz.friko.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Sty 15, 2004 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieźle!?! Jak dla mnie to ZAJEBIŚCIE!!!
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Guliver
SierraFan Mod


Wiek: 27
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 4396
Skąd: Łańcut - SEXGRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Czw Sty 15, 2004 9:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hehe pisząc nie źle miałem na myśli przekurwazajebiście rzecz jasna Wink
_________________

Solton MS-100
Yamaha PSR 520
Citroen Xantia 1,9 TD
www.instrumentyklawiszowe.com www.czardasz.friko.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group