|
SierraFan Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry
Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum
"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości, która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."
Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 11:29 pm Temat postu: |
|
|
Moze i ma maly wplyw, ale jakos mi sie latwiej aut ustawia bokiem na lewych lukach niz prawych. Mowa o sytuacji, gdy jade solo. Jak na prawym siedzi wlasciciel auta, to jest grzeczniutki. Ale jak smigam sam, to jakos sie nie moge powstrzymac. Na suchym mi tego auta szkoda, ale jak jest mokro, to nie ma jucha we wsi. Wczoraj w Tychach obok Jeta na Bielskiej mi dzieciaki brawo bily jak rondo przefrunalem, a ja sie poprostu do szkoly spieszylem Generalnie jakos hamulce trace. Oczywiscie bez szalenstw, musze miec taki zapas, zeby sie bankowo zmiescic, ale nie zaluje juz temu autu. Opon troszke posiadam, sprzeglo jak padnie to zmienie (juz mam gdzie ) no to fruwam Mam jeszcze jakies opory zeby wpadac bokiem w zakret jak nie widze jego konca. A to dlatego, ze ciezko sie zatrzymac jadac bokiem. Wiec niestety najczesciej auto zaczyna isc bokiem dopiero od polowy winkla. No ronda to inna bajka, tam pomalutku ale kilka rundek czasem odbywam, zaleznie od czasu, natezenia ruchu i odleglosci od najblizszego komisariatu
No i w sumie w gre wchodza tylko dwie techniki - "rybka" i strzal ze sprzegla. Ze wskazaniem na to drugie, bo pozwala zaoszczedzic miejsce. Przy rybce potrzeba miec szerzej na poczatek, albo zaczac w pewnej odleglosci od zakretu. Na suchym jezdze na okraglo, na mokrym lece bokiem wszedzie gdzie to mozliwe i w miare rozsądne. I na mokrym OHC + LPG bez szpery wystarcza do suniecia bokiem przez np. trzy okrążenia ronda na Łużyckiej, ale zdecydowanie przydalby sie twardzszy zawias, bo wrednie rzuca autem jak lapie przyczepnosc. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
PanQ
Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 1 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 9:32 am Temat postu: blokada tylnego mostu |
|
|
Witam wszystkich i chcial bym sie zapytac czy ktos ma pojecie jak zablokowac tylni dyferencjal bo akurat mam z tym problem z gory dzieki za wszystkie informacje |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza Junior Fan
Wiek: 15 Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 221 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 9:39 am Temat postu: |
|
|
Zaspawac!! _________________ Obudzilo się we mnie zwierze.... to leniwiec |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 12:54 pm Temat postu: |
|
|
e tam zaraz zaspawać :} mozna zrobic inaczej, ino jest trudniej _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 1:45 pm Temat postu: |
|
|
Wspawać dyfer od Audi quattro (sprzed '94 roku) z blokadą załączaną ręcznie z przycisku _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 1:47 pm Temat postu: |
|
|
Jan napisał: | Wspawać dyfer od Audi quattro (sprzed '94 roku) z blokadą załączaną ręcznie z przycisku |
Czy to sie czasem nie wyłącza >25km/h ? _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 2:00 pm Temat postu: |
|
|
ARTi napisał: | Jan napisał: | Wspawać dyfer od Audi quattro (sprzed '94 roku) z blokadą załączaną ręcznie z przycisku |
Czy to sie czasem nie wyłącza >25km/h ? | Wyłącza, ale jest to sterowane elektronicznie i da się obejść, podobno dość prosto. Na mój gust wystarczy w miejsce sygnału prędkości podać jakiś stały sygnał, odpowiadający np. 10 km/h. _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie Lip 02, 2006 9:27 pm Temat postu: |
|
|
Jak mi powiesz jak zmiescic ten dyfer do Sierry i konkretnie zamocowac, to cacy Ja wiem, kątówka+migomat i wszystko spasi _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 3:01 pm Temat postu: |
|
|
I tu zaczyna się problem, bo dyfer (przynajmniej od 100 C3) jest przeogromny. Konkretnie bardzo długi (oczywiście zewnętrznie, nie chodzi mi o przełożenia). Nie wiem, jaki jest w B2 czy B3 - może mniejszy. _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 4:55 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiem. Widzialem w A6 jajku i powiem szczerze, ze siegalby chyba do polowy auta _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
|
Powrót do góry |
|
|
MF Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2004 Posty: 563 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 5:10 pm Temat postu: |
|
|
z s14? Tam w serii byla wiskotyczna szpera.
W s13 byla ponoc jako opcja - rzadkosc _________________ 2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 5:16 pm Temat postu: |
|
|
Ty się mnie pytaj, ale z tego co pamiętam to jest tam szpera _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Jan Guru
Wiek: 20 Dołączył: 03 Lip 2004 Posty: 2050 Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 7:33 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | Nie wiem. Widzialem w A6 jajku i powiem szczerze, ze siegalby chyba do polowy auta | Z A6 i tak się nie nadaje, bo już nie ma blokady, tylko system EDS - korzystający z czujników ABS-u i przyhamowujący zbyt szybko kręcące się koło. _________________ Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca] |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 7:43 pm Temat postu: |
|
|
Nie patrzyłem do środka, ale z zewnątrz był przeogromny _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon Lip 03, 2006 9:43 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | Nie patrzyłem do środka, ale z zewnątrz był przeogromny |
Size does matter! [Rozmiar ma znaczenie]
Bez podtekstow oczywiscie _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|