Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DRIFTING
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 11:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze i ma maly wplyw, ale jakos mi sie latwiej aut ustawia bokiem na lewych lukach niz prawych. Mowa o sytuacji, gdy jade solo. Jak na prawym siedzi wlasciciel auta, to jest grzeczniutki. Ale jak smigam sam, to jakos sie nie moge powstrzymac. Na suchym mi tego auta szkoda, ale jak jest mokro, to nie ma jucha we wsi. Wczoraj w Tychach obok Jeta na Bielskiej mi dzieciaki brawo bily jak rondo przefrunalem, a ja sie poprostu do szkoly spieszylem Wink Generalnie jakos hamulce trace. Oczywiscie bez szalenstw, musze miec taki zapas, zeby sie bankowo zmiescic, ale nie zaluje juz temu autu. Opon troszke posiadam, sprzeglo jak padnie to zmienie (juz mam gdzie Wink) no to fruwam Smile Mam jeszcze jakies opory zeby wpadac bokiem w zakret jak nie widze jego konca. A to dlatego, ze ciezko sie zatrzymac jadac bokiem. Wiec niestety najczesciej auto zaczyna isc bokiem dopiero od polowy winkla. No ronda to inna bajka, tam pomalutku ale kilka rundek czasem odbywam, zaleznie od czasu, natezenia ruchu i odleglosci od najblizszego komisariatu Wink

No i w sumie w gre wchodza tylko dwie techniki - "rybka" i strzal ze sprzegla. Ze wskazaniem na to drugie, bo pozwala zaoszczedzic miejsce. Przy rybce potrzeba miec szerzej na poczatek, albo zaczac w pewnej odleglosci od zakretu. Na suchym jezdze na okraglo, na mokrym lece bokiem wszedzie gdzie to mozliwe i w miare rozsądne. I na mokrym OHC + LPG bez szpery wystarcza do suniecia bokiem przez np. trzy okrążenia ronda na Łużyckiej, ale zdecydowanie przydalby sie twardzszy zawias, bo wrednie rzuca autem jak lapie przyczepnosc.
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PanQ




Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 1
Skąd: Strzelce Opolskie

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 9:32 am    Temat postu: blokada tylnego mostu Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich i chcial bym sie zapytac czy ktos ma pojecie jak zablokowac tylni dyferencjal bo akurat mam z tym problem z gory dzieki za wszystkie informacje
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza Junior
Fan


Wiek: 15
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 221
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 9:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaspawac!!
_________________
Obudzilo się we mnie zwierze.... to leniwiec Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 12:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

e tam zaraz zaspawać :} mozna zrobic inaczej, ino jest trudniej
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 1:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wspawać dyfer od Audi quattro (sprzed '94 roku) z blokadą załączaną ręcznie z przycisku Twisted Evil
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 1:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jan napisał:
Wspawać dyfer od Audi quattro (sprzed '94 roku) z blokadą załączaną ręcznie z przycisku Twisted Evil

Czy to sie czasem nie wyłącza >25km/h ?
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 2:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ARTi napisał:
Jan napisał:
Wspawać dyfer od Audi quattro (sprzed '94 roku) z blokadą załączaną ręcznie z przycisku Twisted Evil

Czy to sie czasem nie wyłącza >25km/h ?
Wyłącza, ale jest to sterowane elektronicznie i da się obejść, podobno dość prosto. Na mój gust wystarczy w miejsce sygnału prędkości podać jakiś stały sygnał, odpowiadający np. 10 km/h.
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Lip 02, 2006 9:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak mi powiesz jak zmiescic ten dyfer do Sierry i konkretnie zamocowac, to cacy Very Happy Ja wiem, kątówka+migomat i wszystko spasi Very Happy
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 3:01 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I tu zaczyna się problem, bo dyfer (przynajmniej od 100 C3) jest przeogromny. Konkretnie bardzo długi (oczywiście zewnętrznie, nie chodzi mi o przełożenia). Nie wiem, jaki jest w B2 czy B3 - może mniejszy.
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 4:55 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem. Widzialem w A6 jajku i powiem szczerze, ze siegalby chyba do polowy auta Confused
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 5:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak coś to mam dyfer z nyski 200sx Wink
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 5:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z s14? Tam w serii byla wiskotyczna szpera.
W s13 byla ponoc jako opcja - rzadkosc Sad
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 5:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty się mnie pytaj, ale z tego co pamiętam to jest tam szpera
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Jan
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 03 Lip 2004
Posty: 2050
Skąd: Nowy Gierałtów/Wrocław

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 7:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
Nie wiem. Widzialem w A6 jajku i powiem szczerze, ze siegalby chyba do polowy auta Confused
Z A6 i tak się nie nadaje, bo już nie ma blokady, tylko system EDS - korzystający z czujników ABS-u i przyhamowujący zbyt szybko kręcące się koło.
_________________
Jan, Liga Włóczęgów, Ziemia Kłodzka [DKL]
'89 Ford Sierra 1.8 GL, Pinto SOHC, 5D liftback, Stratos Silber, LPG [była]
'89 Ford Sierra 2.0i Ghia, DOHC N9A, sedan z klimą, Magenta Rot [jest - moja]
'90 Audi 100 C3 Avant quattro, 2.3 NF, LPG [jest - ojca]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 7:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie patrzyłem do środka, ale z zewnątrz był przeogromny
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon Lip 03, 2006 9:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
Nie patrzyłem do środka, ale z zewnątrz był przeogromny


Size does matter! [Rozmiar ma znaczenie]

Bez podtekstow oczywiscie Wink
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group