|
SierraFan Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry
Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum
"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości, która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."
Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Pią Lis 19, 2004 7:54 am Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | Tak przy okazji przypomnienia tego tematu na Ogólnym przez ARTiego - temacik ten nigdy przeze mnie nie został zapomniany. Czeka tylko wciąż na lepsze czasy (czyli na szperę).
Na początek nowego sezonu, nim zaczniecie się tu wychwalać swoimi osiągnięciami pragnę Wam uświadomić jak wiele brakuje nam umiejętności - oto filmik z drifcikiem ciągnika siodłowego MAN - naprawdę wymiata -> http://www.cobraclub.com/cobragallery/data/3024/1camioning.wmv - 7,50 MB |
Widziałem ten filmik już kiedyś. Beemki spierda**** bo mistrz jedzie
Fakt faktem że brakuje nam umiejętności, ale w końcu do jakiegoś poziomu można dojść. U nas jest jeden wielki minus - nie ma żadnego placu gdzie można by trochę poćwiczyć, wszystko odbywa się na drogach publicznych, a tam wiadomo jak jest, piesi walący rękami po głowach , auta które często zajeżdżają drogę, krawężniki, itp. No i druga sprawa stan naszych dróg. U nas jest fajne duże rondo, ale nawierzchnia woła o pomste do nieba i nie można się na nim poślizgać bo szkoda autka Ja jeszcze rok temu to umiałem tylko jedno - power slide na śniegu Teraz już w miare radzę sobie na mokrym i pękła mi już bariera prędkości czy odruchowego odbicia na maksa i noga z gazu jak tylko dupa zacznie uciekać Nie powiem że szpera by się nie przydała, bo często tego brakuje i auto w momencie jedzie i miesza prosto zamiast ciąć dalej bokiem... _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Lis 29, 2004 1:25 am Temat postu: |
|
|
No coz - Gosi coupetka daje rade. Mialem z tylu zimowki, ale jedna ostatnio eksplodowala wiec mam 4 letnie. Jak jest zimno, to staje bokiem przy byle okazji, tylko trzeba ladnie poprosic. Dzis latalem bokami po Gliwicach (okolice polibudy) i wiekszej frajdy nie ma. Mnie juz snieg niepotrzebny. Przy tej temeraturze guma letnich opon jest tak twrada, ze sie malo zdziera i slabo trzyma. Zabawa nie z tej ziemi _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sro Gru 22, 2004 11:15 am Temat postu: |
|
|
Link do odcinków InitiaD
http://carfreaks.b0nk.net/InitialD/
Jest to po części związane z Driftingiem, i jak komuś sie nudzi w domu to polecam te kreskówki.. mnie wciągneło
W roli głównej kultowa AE86 _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw Gru 23, 2004 1:34 am Temat postu: |
|
|
Fajno, wiekszosc juz (teoretycznie) wie, jak postawic RWD bokiem i jak nad nim panowac w poslizgu. Ale moze jakas garsc rad dla czteronapedowcow??
Narazie wiem, ze jak w zakrecie zredukuje/dodam gazu/kopne sprzeglo to stane bokiem. Ale jak RWD po dalszym dodaniu gazu bardziej sie obraca i tyle, tak moj zaczyna rwac do przodu. I albo go przod wyciaga, albo wylatuje na czterech kolach. Ujecie gazu powoduje zaciesnienie luku (jak w taczce) lub zakonczenie poslizgu (jak w RWD). No ja juz jestem glupi. Czasem mi sie uda auto pociagnac bokiem przez kilkanascie metrow i wyciagnac z zakretu, ale zwykle jade na okraglo albo krece baczka.
Choc ostatnio pojechalem na nowo odkryty placyk kolo polibudy. "Driftowaly" tam Uno i Kadett. Mialem farta i przelecialem caly placyk bokiem, na koniec dociagnalem i pojechalem spoworotem. Goscie sie ustawili po bokach i swiecili mi, jak na ostatnim gliwickim spocie. Milo. Ale ten poslizg byl bardziej fuksem niz z umiejetnosci, co mnie wcale nie cieszy. Narazie trzymajcie kciuki, albo sie naucze, albo sie rozbije, albo mi sie odechce 4x4 (w to ostatnie watpie, choc sie nie zarzekam). _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw Gru 23, 2004 6:18 am Temat postu: |
|
|
zloze Toya to zrobie szkole jazdy 4x4 dla Slask Zone
ze niby taki skromny jestem _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
pajakms Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 17 Lis 2003 Posty: 853 Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sob Sty 29, 2005 10:44 pm Temat postu: |
|
|
Link do filmiku:
http://video.racing.hu/files/1068/drifting-revebanen-fsr_video.racing.hu.wmv
Koleś podupia Levin'em na torze, na którym kiedyś oglądaliśmy Cossie MkI...
Filmik dość fajny, 25MB i trwa 4 minuty... ale transfer tragiczny _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxx von sydow SierraFan Mod
Dołączył: 03 Kwi 2004 Posty: 1789 Skąd: Dublin,Ireland
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aborygen Juzer
Wiek: 26 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 100 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto Lut 14, 2006 3:49 pm Temat postu: |
|
|
Stary temat, ale ja jestem nowy, wiec wybaczcie, ze wracam.
Ale chodzi mi o latanie slide'ami. Zawsze ciagnely mnie rajdy i od kiedy zrobilem prawko juz trenowalem poslizgi. Przez rok byla to Mazda 626 moje ojca. Pzoniej od dziadka dostalem Lade 1500 (anno domini 1977) i sie zaczelo na powaznie. Sierra latac bokami na mokrym to banal. Jest bardzo stabilna i przewidywalna. Lada to byl nieopanowany demon. Bywalo tak, ze lecialem poslizgiem - wszystko pieknie, ladnie - a nagle ja zakrecalo. Byla strasznie nerwowa i nieokielznana.
Sierra natomiast jest wymarzona do driftu. Niestety moje auto na innej nawierzchni niz mokry asfalt nie lata. Za malo mocy (nie wiem ile mi zostalo z seryjnych 120 KM). Jak troche popada, to jeden przejazd przez miasto i policja stoi na kazdym zakrecie.
Jesli chodzi o technike, to staram sie wejsc w zakret na granicy przyczepnosci, pozniej dodaje gazu i juz sama leci. Ale ostatnio zaczalem trenowac cos innego. Lece z predkoscia ok. 170-180 km/h i zaczynam ostro hamowac, w trakcie skrecam kola i tyl sam powoli uklada sie w poslizg, wystarczy wtedy dodac gazu i juz samemu sie konczy. Mam obnizone i utwardzone zawieszenie, na przodzie zimowki 185 a na tyle letnie 205. Caly bajer polega na tym, ze hamujac odciaza sie tyl przenoszac cala mase na przod, takze skrecajac tyl sam ucieka. Trzeba wyczuc moment.
Jesli chodzi o technike lewej nogi, to nauczelem jej sie w FWD. Tam jednoczesnie naciska sie hamulec i gaz - dzieki czemu tylne kola sa blokowane, a przod nie, poniewaz silnikiem sie go utrzymuje w ruchu. W RWD lewa noga sluzy do dociazania przodu - czasem bardzo przydatne.
Jesli chodzi o Aaltonena to podstawa sukcesu sa dwie rzeczy - predkosc (na sniegu potrzeba ok. 90-100 km/h zeby fajnie wyszlo) i w odpowiednim momencie skrecic kola w przeciwna strone (trzeba cwiczyc).
Niestety warunki w jakich cwicze, to miasto. Czyli ronda i w zasadzie na tym koniec (bo na zwyklych zakretach jest czesto bardzo niebezpiecznie). Jak tylko zdobede kamere (wraz z operatorem) to wrzuce filmiki.
Nie chce wyjsc na cwaniaka, ktory pisze nie wiadomo co. Podkreslam, ze jestem caly czas na etapie treningu (juz 9 lat cwicze) i daleko mi do wielu kierowcow. Ale z drugiej strony zawsze w wolnej chwili cwiczylem wraz z ludzmi, ktorzy jezdza w rajdach (amatorsko i bardziej profesjonalnie). _________________ sedan szary metalik '90
2.0 DOHC EFI LPG
combat, GT4, kingdragon, KYB, ATE, OMP, sparco, momo, hella, schroth... i bedzie tego wiecej w aucie! |
|
Powrót do góry |
|
|
klocek22 Nowicjusz
Wiek: 23 Dołączył: 25 Sty 2006 Posty: 48 Skąd: Białaczów
|
Wysłany: Wto Lut 14, 2006 9:56 pm Temat postu: |
|
|
u mnie na zadupiu jest placyk na ktorym co czwartek odbywa sie targ
tam to sobie mozna posmigac
caly plac podzielony jest na male placyki szerokosci 10 metrow a pomiedzy nimi pas zieleni 2m
dlugosc okolo 15 m wiec przejechanie tego bokiem i wejscie w drugi placyk to jest dopiero frajda tylko gaz i kontry kiera zero recznego
zabawa na calego
tylko oponki znikaja szybciutko oj szybciutko
jazda bokiem jest sensem mojego zycia!!! _________________ sierka po przejściach obecnie poszukuje juz czwartego serca dla niej.
Było już: 1.6 dwa razy 1.8 a teraz jest 2.0 OHC Gaźnik
Ma być 2.0 OHC gaźnik
1992 bordowy sedan |
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 28 Wrz 2004 Posty: 821 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: Sro Lut 15, 2006 8:21 am Temat postu: |
|
|
część linków powyżej nie działa , w rzeszowie nie mamy nic dobrego do jazdy, czasami jak spadnie śnieg można dawać na jednym z parkingów. szkoda że nikt z nas nie ma kamery bo czasami naprawde pieknie cos tam wychodzi. moją byłą białą hb jeżdziłem tam w lecie po deszczu na zimówkach i było cool. ale juz nie do konca bawi mnie tam jazda, maży mi sie duuży plac i próby przy większych prędkościach .
na podpromiu, bo o tym mowa, spotkamy sie w niedziele 19,02,2006 i znowu pojezdze:D jak bozia da i kacper sprzeda auto _________________ kilka słow o mnie :" dziecko spod dyskoteki, nachlać się, zerżnąć jakąś dupcie i wszystko w porząsiu ... laaans po nowemu"
kamax, SierraFan Mod
|
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw Lut 16, 2006 9:00 am Temat postu: |
|
|
tomeklis napisał: | Aborygen napisał: | bOOmbeeL napisał: | Aborygen napisał: | Stary temat, ale ja jestem nowy, wiec wybaczcie, ze wracam.(...) | a łyzka na to "niemozliwe"
bajki w innym dziale opowiadamy | No coz... Tak myslalem - albo mnie zjedziecie, ze bzdury gadam, albo nie uwierzycie. | przyjedz na zlot - 26 luty w wyrazowie. | i tutaj kończy sie wiekszość udziałów "nowych klubowiczów" _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Aborygen Juzer
Wiek: 26 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 100 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią Lut 17, 2006 6:51 am Temat postu: |
|
|
Postaram sie, ale nie chce nic mowic, bo jka mi nie wyjdzie, to pomyslicie, ze specjalnie nie przyjechalem. A z drugiej strony Wyrazow (jesli ten przed Czestochowa) nie jest tak daleko ode mnie. Zobaczymy. Tylko boje sie jednego - ze prawdopodobnie jestescie juz negatywnie nastawieni do mnie i dla mnie moze sie ten zlot okazac niewypalem. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie. _________________ sedan szary metalik '90
2.0 DOHC EFI LPG
combat, GT4, kingdragon, KYB, ATE, OMP, sparco, momo, hella, schroth... i bedzie tego wiecej w aucie! |
|
Powrót do góry |
|
|
tomeklis Arcyekspert
Dołączył: 28 Gru 2003 Posty: 1612 Skąd: sosnowiec/czestochowa
|
Wysłany: Pią Lut 17, 2006 7:07 am Temat postu: |
|
|
Aborygen napisał: | Postaram sie, ale nie chce nic mowic, bo jka mi nie wyjdzie, to pomyslicie, ze specjalnie nie przyjechalem. A z drugiej strony Wyrazow (jesli ten przed Czestochowa) nie jest tak daleko ode mnie. Zobaczymy. Tylko boje sie jednego - ze prawdopodobnie jestescie juz negatywnie nastawieni do mnie i dla mnie moze sie ten zlot okazac niewypalem. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie. |
bez przesady. po prostu przeczytaj to co napisales kilka postow wyzej. 170-180 tylko na rondkach w miescie . Przyznaj sam, ze ciezko w takie cos uwierzyc . Na zlotach jest bardzo fajna atmosfera. jeszcze chyba nikt ze zlotu nie wyjechal niezadowolony. Tym razem jak nie przyjedziesz to potwierdzisz, ze to, co napisales, to bzdury. Nie masz wiec wyjscia _________________ czarna SIERRA 2.0 DOHC EFI sedan '89
srebrny agent '97
po NAKLEJKI KLUBOWE kontaktowac sie z kolega dexter przez nr gg 2152286 lub allegro |
|
Powrót do góry |
|
|
Aborygen Juzer
Wiek: 26 Dołączył: 12 Wrz 2005 Posty: 100 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pią Lut 17, 2006 8:05 am Temat postu: |
|
|
Zle mnie zrozumieliscie (byc moze zle napisalem). Nie mam umiejetnosci (i nigdy chyba miec nie bede) az takich zeby latac poslizgami przy 180 km/h. Chodzilo mi o to, ze czesto na obwodnicy Opola scigamy sie i wracajac jestem rozpedzony do takich predkosc. Wychamowujac wchodze poslizgiem w rondo, ale mam juz okolo 60-70 km/h. Oczywiscie nie zawsze mi to jeszcze wychodzi, ale jak tylko moge, to cwicze.
Jesli chodzi o zlot to coraz bardziej chce przyjechac, a jak wczoraj powiedzialem o nim mojej kobiecie, to juz chodzi w skowronkach (kocha Sierre prawie tak samo jak mnie ). No i paru moich kumpli zadeklarowalo sie tez (ale ilu ostatecznie pojedzie, to nie wiem). Jak na razie wszystko wskazuje, ze bede. Zobaczymy - w ta niedziele mam KJS i jesli nic sie nie stanie, to przyjade. _________________ sedan szary metalik '90
2.0 DOHC EFI LPG
combat, GT4, kingdragon, KYB, ATE, OMP, sparco, momo, hella, schroth... i bedzie tego wiecej w aucie! |
|
Powrót do góry |
|
|
kubol123 Fan
Wiek: 39 Dołączył: 05 Lut 2006 Posty: 247 Skąd: łebień koło łeby
|
Wysłany: Sob Lut 18, 2006 9:18 pm Temat postu: |
|
|
a temat kół tzn.czy jest jakaś zasada przy dobieraniu średnica do szerokości czy "wolna amerykanka"i nie ma to znaczenia? _________________ mk1 1,6 benzynka i gazik z roku 87-go
capri z 72 roku |
|
Powrót do góry |
|
|
tomeklis Arcyekspert
Dołączył: 28 Gru 2003 Posty: 1612 Skąd: sosnowiec/czestochowa
|
Wysłany: Nie Lut 19, 2006 7:45 pm Temat postu: |
|
|
im wezsze i mocniej napompowane tym latwiej _________________ czarna SIERRA 2.0 DOHC EFI sedan '89
srebrny agent '97
po NAKLEJKI KLUBOWE kontaktowac sie z kolega dexter przez nr gg 2152286 lub allegro |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sro Lut 22, 2006 9:09 am Temat postu: |
|
|
kubol123 napisał: | a temat kół tzn.czy jest jakaś zasada przy dobieraniu średnica do szerokości czy "wolna amerykanka"i nie ma to znaczenia? | Na początku ćwiczymy na nawierzchniach o małej przyczepności więc "free style" ale wraz ze wzrostem przyczepności wymagania rosną.
Oczywiście im większa moc tym możemy sobie pozwolić na większe ekstrawagancje.
Generalnie pompujemy nieco więcej (ja sugeruję 150% normy, ~3 atm) i pamiętamy, że im mniejszy profil tym pewniejsze prowadzenie auta w poślizgu ale i większe wymagania od kierowcy. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
kielon Ciekawy
Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 21 Skąd: Szydłowiec
|
Wysłany: Wto Lut 28, 2006 2:51 pm Temat postu: drift |
|
|
Nie wiem czy widzieliście bo już kiedyś gdzieś to wrzucałem ale tutaj pasuje najbardziej:
http://www.tuning.uq.pl/filmy/drift.wmv _________________ sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność. |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw Mar 02, 2006 12:45 am Temat postu: |
|
|
hmm... generalnie z pierwszej ręki należy gościa zmieszać z błotem i wyzwać od debili za to, że robi to w ruchu ulicznym, zagraża bezpieczeństwu innych uczestników ruchu, etc.
Na szczęście jestem tu modem więc pominiemy kwestie moralno-etyczno-prawne i pozostanie nam wtedy tylko rzec, że kierownik tej Bety jest zdolny (jeśli jeszcze żyje). Miałem niegdyś ten filmik, jak również drugi kręcony z wewnętrznej bandy jak mija się z ciężarówką. Niestety HDD zdechło i jakby kto miał to byłbym rad. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
kielon Ciekawy
Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 21 Skąd: Szydłowiec
|
Wysłany: Czw Mar 02, 2006 9:31 am Temat postu: drift |
|
|
Ostatnio szukam Japońców jak ślizgają się w ruchu ulicznym. Znalazłem kilka takich i rzuciły mnie na kolana. _________________ sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność. |
|
Powrót do góry |
|
|
mastah22 Kandydat
Dołączył: 06 Sty 2005 Posty: 64 Skąd: kietrz woj opolskie
|
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 2:44 pm Temat postu: |
|
|
ZeT napisał: | U nas jest fajne duże rondo, ale nawierzchnia woła o pomste do nieba i nie można się na nim poślizgać bo szkoda autka . | Tej zimy mało tam, koła nie straciłem, godz 23 puste,ładnie,osniezone rondo.Efektem zaliczenia dosc duzej dziury było skrzywienie wieszaków resorów i przesuniecie mostu...Jakos mam opory zeby rozwinac wieksze predkosci i rzucac autem,a mocy poki co mam zbyt mało zeby swobodnie frówac,moze kiedys to sie zmieni,plany sa ale na ich realizacje brak kasy neistety... _________________ Polonez 1.4 16v 103KM
MOJA GALERIA :] |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Sob Mar 04, 2006 4:13 pm Temat postu: |
|
|
mastah22 napisał: | ZeT napisał: | U nas jest fajne duże rondo, ale nawierzchnia woła o pomste do nieba i nie można się na nim poślizgać bo szkoda autka . | Tej zimy mało tam, koła nie straciłem, godz 23 puste,ładnie,osniezone rondo.Efektem zaliczenia dosc duzej dziury było skrzywienie wieszaków resorów i przesuniecie mostu...Jakos mam opory zeby rozwinac wieksze predkosci i rzucac autem,a mocy poki co mam zbyt mało zeby swobodnie frówac,moze kiedys to sie zmieni,plany sa ale na ich realizacje brak kasy neistety... |
Nawet wiem do której dziury wleciałeś Ja zerwałem szpile zawieszenia tam, ale dopiero po 6 rundzie bokiem przez całe rondo _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
kielon Ciekawy
Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 21 Skąd: Szydłowiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 1:55 am Temat postu: |
|
|
kielon, to nudne jest, ciągle w kółko jeżdżą i to po mokrym.
bOOmbeeL napisał: | tomeklis napisał: | Aborygen napisał: | bOOmbeeL napisał: | Aborygen napisał: | Stary temat, ale ja jestem nowy, wiec wybaczcie, ze wracam.(...) | a łyzka na to "niemozliwe"
bajki w innym dziale opowiadamy | No coz... Tak myslalem - albo mnie zjedziecie, ze bzdury gadam, albo nie uwierzycie. | przyjedz na zlot - 26 luty w wyrazowie. | i tutaj kończy sie wiekszość udziałów "nowych klubowiczów" | No i Aborygen wpadł na zlocik i przyznam szczerze, że jako jedyny dawał radę. Widać zatem, że chłopak nie szczędzi auta by nabyć umiejętności, więc pewnie nie jeden mógłby się czegoś nauczyć.
Cóż więcej Panowie! Powiedzcie mi ile trzeba aut rozbić, żeby nauczyć się tak jeździć:
- stare ale jare -> drifting po ulicach Osaki <- right click and save as... (15,3 MB; 1:18 min)
PS. Podawajcie proszę w linkach, rozmiar pliku i czas trwania filmu. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
jkConstructor vel BOLSs Arcyekspert
Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1259 Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra
|
|
Powrót do góry |
|
|
kielon Ciekawy
Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 21 Skąd: Szydłowiec
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 2:48 pm Temat postu: |
|
|
Może i trochę nudne ale to niezła sztuka 2 godz auto utrzymać w poślizgu.
Ten drugi co próbował długo nie pojeździł bo go zarzuciło za mocno. _________________ sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność. |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 5:00 pm Temat postu: |
|
|
U nas niewykonalne. Ciezko znalezc tak duzy kawalek asfaltu bez dziur tak wielkich, ze sie kola cale chowaja _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|