Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DRIFTING
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Pią Lis 19, 2004 7:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Tak przy okazji przypomnienia tego tematu na Ogólnym przez ARTiego - temacik ten nigdy przeze mnie nie został zapomniany. Czeka tylko wciąż na lepsze czasy (czyli na szperę).
Na początek nowego sezonu, nim zaczniecie się tu wychwalać swoimi osiągnięciami pragnę Wam uświadomić jak wiele brakuje nam umiejętności - oto filmik z drifcikiem ciągnika siodłowego MAN - naprawdę wymiata -> http://www.cobraclub.com/cobragallery/data/3024/1camioning.wmv - 7,50 MB

Widziałem ten filmik już kiedyś. Beemki spierda**** bo mistrz jedzie Very happy
Fakt faktem że brakuje nam umiejętności, ale w końcu do jakiegoś poziomu można dojść. U nas jest jeden wielki minus - nie ma żadnego placu gdzie można by trochę poćwiczyć, wszystko odbywa się na drogach publicznych, a tam wiadomo jak jest, piesi walący rękami po głowach Very happy , auta które często zajeżdżają drogę, krawężniki, itp. No i druga sprawa stan naszych dróg. U nas jest fajne duże rondo, ale nawierzchnia woła o pomste do nieba i nie można się na nim poślizgać bo szkoda autka Sad Ja jeszcze rok temu to umiałem tylko jedno - power slide na śniegu Wink Teraz już w miare radzę sobie na mokrym i pękła mi już bariera prędkości czy odruchowego odbicia na maksa i noga z gazu jak tylko dupa zacznie uciekać Wink Nie powiem że szpera by się nie przydała, bo często tego brakuje i auto w momencie jedzie i miesza prosto zamiast ciąć dalej bokiem...
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pon Lis 29, 2004 1:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No coz - Gosi coupetka daje rade. Mialem z tylu zimowki, ale jedna ostatnio eksplodowala wiec mam 4 letnie. Jak jest zimno, to staje bokiem przy byle okazji, tylko trzeba ladnie poprosic. Dzis latalem bokami po Gliwicach (okolice polibudy) i wiekszej frajdy nie ma. Mnie juz snieg niepotrzebny. Przy tej temeraturze guma letnich opon jest tak twrada, ze sie malo zdziera i slabo trzyma. Zabawa nie z tej ziemi Smile
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sro Gru 22, 2004 11:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Link do odcinków InitiaD
http://carfreaks.b0nk.net/InitialD/

Jest to po części związane z Driftingiem, i jak komuś sie nudzi w domu to polecam te kreskówki.. mnie wciągneło Very Happy

W roli głównej kultowa AE86 Wink
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Gru 23, 2004 1:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fajno, wiekszosc juz (teoretycznie) wie, jak postawic RWD bokiem i jak nad nim panowac w poslizgu. Ale moze jakas garsc rad dla czteronapedowcow??

Narazie wiem, ze jak w zakrecie zredukuje/dodam gazu/kopne sprzeglo to stane bokiem. Ale jak RWD po dalszym dodaniu gazu bardziej sie obraca i tyle, tak moj zaczyna rwac do przodu. I albo go przod wyciaga, albo wylatuje na czterech kolach. Ujecie gazu powoduje zaciesnienie luku (jak w taczce) lub zakonczenie poslizgu (jak w RWD). No ja juz jestem glupi. Czasem mi sie uda auto pociagnac bokiem przez kilkanascie metrow i wyciagnac z zakretu, ale zwykle jade na okraglo albo krece baczka.

Choc ostatnio pojechalem na nowo odkryty placyk kolo polibudy. "Driftowaly" tam Uno i Kadett. Mialem farta i przelecialem caly placyk bokiem, na koniec dociagnalem i pojechalem spoworotem. Goscie sie ustawili po bokach i swiecili mi, jak na ostatnim gliwickim spocie. Milo. Ale ten poslizg byl bardziej fuksem niz z umiejetnosci, co mnie wcale nie cieszy. Narazie trzymajcie kciuki, albo sie naucze, albo sie rozbije, albo mi sie odechce 4x4 (w to ostatnie watpie, choc sie nie zarzekam).
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Gru 23, 2004 6:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zloze Toya to zrobie szkole jazdy 4x4 dla Slask Zone Cool
ze niby taki skromny jestem Very happy Wink
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pajakms
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 17 Lis 2003
Posty: 853
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Sty 12, 2005 12:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zarąbiście ganiają
http://www.enfreaks.com/index.php?subaction=showfull&id=1105102672&archive=&start_from=&ucat=1&
_________________
hellish car - Ford Taunus Top Chop 2800ccm
drift project Ford Taunus 65r 2900ccm
Ford Taunus "pomarańcza" '73r
Renault Dauphine '60 1.4 turbo (żony)
Ford Capri III '83 (żony)
Ford Transit '65r i '77r
Ford Sierra 2800ccm 4x4
Ford Sierra 2.0t cosworth rwd
inne
SpiderGarage
501622051
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Czw Sty 13, 2005 10:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tu link do fajnego filmu Very Happy Very Happy Very Happy (37MB)
http://windestam.com/lfs-movies/Team%20SaikoD%20at%20DS%20drift%20competition%20event%202005.zip

PS. Tcharec pewnie stwierdzi że to pierdoły Very Happy Very Happy Very Happy Wink Wink Wink
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sob Sty 29, 2005 10:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Link do filmiku:
http://video.racing.hu/files/1068/drifting-revebanen-fsr_video.racing.hu.wmv

Koleś podupia Levin'em na torze, na którym kiedyś oglądaliśmy Cossie MkI...
Filmik dość fajny, 25MB i trwa 4 minuty... ale transfer tragiczny Rolling Eyes
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
maxx von sydow
SierraFan Mod



Dołączył: 03 Kwi 2004
Posty: 1789
Skąd: Dublin,Ireland

PostWysłany: Sob Lut 11, 2006 7:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.driftbox.com/index.html
_________________
LOŻA SZYDERCUFF ON TOUR 2.8i 4X4 Ghia

Słuchać tu >>>Click here to watch Ramzes--The-Hooligans---Trzydziestoletni<<<
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Aborygen
Juzer


Wiek: 26
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 100
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 3:49 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stary temat, ale ja jestem nowy, wiec wybaczcie, ze wracam.

Ale chodzi mi o latanie slide'ami. Zawsze ciagnely mnie rajdy i od kiedy zrobilem prawko juz trenowalem poslizgi. Przez rok byla to Mazda 626 moje ojca. Pzoniej od dziadka dostalem Lade 1500 (anno domini 1977) i sie zaczelo na powaznie. Twisted Evil Sierra latac bokami na mokrym to banal. Jest bardzo stabilna i przewidywalna. Lada to byl nieopanowany demon. Bywalo tak, ze lecialem poslizgiem - wszystko pieknie, ladnie - a nagle ja zakrecalo. Byla strasznie nerwowa i nieokielznana.
Sierra natomiast jest wymarzona do driftu. Niestety moje auto na innej nawierzchni niz mokry asfalt nie lata. Za malo mocy (nie wiem ile mi zostalo z seryjnych 120 KM). Jak troche popada, to jeden przejazd przez miasto i policja stoi na kazdym zakrecie.

Jesli chodzi o technike, to staram sie wejsc w zakret na granicy przyczepnosci, pozniej dodaje gazu i juz sama leci. Ale ostatnio zaczalem trenowac cos innego. Lece z predkoscia ok. 170-180 km/h i zaczynam ostro hamowac, w trakcie skrecam kola i tyl sam powoli uklada sie w poslizg, wystarczy wtedy dodac gazu i juz samemu sie konczy. Mam obnizone i utwardzone zawieszenie, na przodzie zimowki 185 a na tyle letnie 205. Caly bajer polega na tym, ze hamujac odciaza sie tyl przenoszac cala mase na przod, takze skrecajac tyl sam ucieka. Trzeba wyczuc moment.
Jesli chodzi o technike lewej nogi, to nauczelem jej sie w FWD. Tam jednoczesnie naciska sie hamulec i gaz - dzieki czemu tylne kola sa blokowane, a przod nie, poniewaz silnikiem sie go utrzymuje w ruchu. W RWD lewa noga sluzy do dociazania przodu - czasem bardzo przydatne.

Jesli chodzi o Aaltonena to podstawa sukcesu sa dwie rzeczy - predkosc (na sniegu potrzeba ok. 90-100 km/h zeby fajnie wyszlo) i w odpowiednim momencie skrecic kola w przeciwna strone (trzeba cwiczyc).

Niestety warunki w jakich cwicze, to miasto. Czyli ronda i w zasadzie na tym koniec (bo na zwyklych zakretach jest czesto bardzo niebezpiecznie). Jak tylko zdobede kamere (wraz z operatorem) to wrzuce filmiki.

Nie chce wyjsc na cwaniaka, ktory pisze nie wiadomo co. Podkreslam, ze jestem caly czas na etapie treningu (juz 9 lat cwicze) i daleko mi do wielu kierowcow. Ale z drugiej strony zawsze w wolnej chwili cwiczylem wraz z ludzmi, ktorzy jezdza w rajdach (amatorsko i bardziej profesjonalnie).
_________________
sedan szary metalik '90
2.0 DOHC EFI LPG
combat, GT4, kingdragon, KYB, ATE, OMP, sparco, momo, hella, schroth... i bedzie tego wiecej w aucie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
klocek22
Nowicjusz


Wiek: 23
Dołączył: 25 Sty 2006
Posty: 48
Skąd: Białaczów

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 9:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie na zadupiu jest placyk na ktorym co czwartek odbywa sie targ
tam to sobie mozna posmigac
caly plac podzielony jest na male placyki szerokosci 10 metrow a pomiedzy nimi pas zieleni 2m
dlugosc okolo 15 m wiec przejechanie tego bokiem i wejscie w drugi placyk to jest dopiero frajda tylko gaz i kontry kiera zero recznego
zabawa na calego
tylko oponki znikaja szybciutko oj szybciutko
jazda bokiem jest sensem mojego zycia!!!
_________________
sierka po przejściach obecnie poszukuje juz czwartego serca dla niej.
Było już: 1.6 dwa razy 1.8 a teraz jest 2.0 OHC Gaźnik
Ma być 2.0 OHC gaźnik
1992 bordowy sedan
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kaczor
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2004
Posty: 821
Skąd: rzeszów

PostWysłany: Sro Lut 15, 2006 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

część linków powyżej nie działa Crying or Very sad , w rzeszowie nie mamy nic dobrego do jazdy, czasami jak spadnie śnieg można dawać na jednym z parkingów. szkoda że nikt z nas nie ma kamery bo czasami naprawde pieknie cos tam wychodzi. moją byłą białą hb jeżdziłem tam w lecie po deszczu na zimówkach i było cool. ale juz nie do konca bawi mnie tam jazda, maży mi sie duuży plac i próby przy większych prędkościach .
na podpromiu, bo o tym mowa, spotkamy sie w niedziele 19,02,2006 i znowu pojezdze:D jak bozia da i kacper sprzeda auto
_________________
kilka słow o mnie :" dziecko spod dyskoteki, nachlać się, zerżnąć jakąś dupcie i wszystko w porząsiu ... laaans po nowemu"
kamax, SierraFan Mod
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Lut 16, 2006 9:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tomeklis napisał:
Aborygen napisał:
bOOmbeeL napisał:
Aborygen napisał:
Stary temat, ale ja jestem nowy, wiec wybaczcie, ze wracam.(...)
a łyzka na to "niemozliwe" Very happy Very happy Very happy
bajki w innym dziale opowiadamy Shocked Wink Arrow
No coz... Tak myslalem - albo mnie zjedziecie, ze bzdury gadam, albo nie uwierzycie.
przyjedz na zlot - 26 luty w wyrazowie.
i tutaj kończy sie wiekszość udziałów "nowych klubowiczów"
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Aborygen
Juzer


Wiek: 26
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 100
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 6:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Postaram sie, ale nie chce nic mowic, bo jka mi nie wyjdzie, to pomyslicie, ze specjalnie nie przyjechalem. A z drugiej strony Wyrazow (jesli ten przed Czestochowa) nie jest tak daleko ode mnie. Zobaczymy. Tylko boje sie jednego - ze prawdopodobnie jestescie juz negatywnie nastawieni do mnie i dla mnie moze sie ten zlot okazac niewypalem. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie.
_________________
sedan szary metalik '90
2.0 DOHC EFI LPG
combat, GT4, kingdragon, KYB, ATE, OMP, sparco, momo, hella, schroth... i bedzie tego wiecej w aucie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tomeklis
Arcyekspert



Dołączył: 28 Gru 2003
Posty: 1612
Skąd: sosnowiec/czestochowa

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 7:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aborygen napisał:
Postaram sie, ale nie chce nic mowic, bo jka mi nie wyjdzie, to pomyslicie, ze specjalnie nie przyjechalem. A z drugiej strony Wyrazow (jesli ten przed Czestochowa) nie jest tak daleko ode mnie. Zobaczymy. Tylko boje sie jednego - ze prawdopodobnie jestescie juz negatywnie nastawieni do mnie i dla mnie moze sie ten zlot okazac niewypalem. Mam nadzieje, ze tak nie bedzie.

bez przesady. po prostu przeczytaj to co napisales kilka postow wyzej. 170-180 tylko na rondkach w miescie Shocked . Przyznaj sam, ze ciezko w takie cos uwierzyc Wink . Na zlotach jest bardzo fajna atmosfera. jeszcze chyba nikt ze zlotu nie wyjechal niezadowolony. Tym razem jak nie przyjedziesz to potwierdzisz, ze to, co napisales, to bzdury. Nie masz wiec wyjscia Razz
_________________
czarna SIERRA 2.0 DOHC EFI sedan '89
srebrny agent '97

po NAKLEJKI KLUBOWE kontaktowac sie z kolega dexter przez nr gg 2152286 lub allegro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Aborygen
Juzer


Wiek: 26
Dołączył: 12 Wrz 2005
Posty: 100
Skąd: Opole

PostWysłany: Pią Lut 17, 2006 8:05 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zle mnie zrozumieliscie (byc moze zle napisalem). Nie mam umiejetnosci (i nigdy chyba miec nie bede) az takich zeby latac poslizgami przy 180 km/h. Chodzilo mi o to, ze czesto na obwodnicy Opola scigamy sie i wracajac jestem rozpedzony do takich predkosc. Wychamowujac wchodze poslizgiem w rondo, ale mam juz okolo 60-70 km/h. Oczywiscie nie zawsze mi to jeszcze wychodzi, ale jak tylko moge, to cwicze.

Jesli chodzi o zlot to coraz bardziej chce przyjechac, a jak wczoraj powiedzialem o nim mojej kobiecie, to juz chodzi w skowronkach (kocha Sierre prawie tak samo jak mnie Smile ). No i paru moich kumpli zadeklarowalo sie tez (ale ilu ostatecznie pojedzie, to nie wiem). Jak na razie wszystko wskazuje, ze bede. Zobaczymy - w ta niedziele mam KJS i jesli nic sie nie stanie, to przyjade.
_________________
sedan szary metalik '90
2.0 DOHC EFI LPG
combat, GT4, kingdragon, KYB, ATE, OMP, sparco, momo, hella, schroth... i bedzie tego wiecej w aucie!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kubol123
Fan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 247
Skąd: łebień koło łeby

PostWysłany: Sob Lut 18, 2006 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a temat kół tzn.czy jest jakaś zasada przy dobieraniu średnica do szerokości czy "wolna amerykanka"i nie ma to znaczenia?
_________________
mk1 1,6 benzynka i gazik z roku 87-go
capri z 72 roku
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
tomeklis
Arcyekspert



Dołączył: 28 Gru 2003
Posty: 1612
Skąd: sosnowiec/czestochowa

PostWysłany: Nie Lut 19, 2006 7:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

im wezsze i mocniej napompowane tym latwiej
_________________
czarna SIERRA 2.0 DOHC EFI sedan '89
srebrny agent '97

po NAKLEJKI KLUBOWE kontaktowac sie z kolega dexter przez nr gg 2152286 lub allegro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Lut 22, 2006 9:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kubol123 napisał:
a temat kół tzn.czy jest jakaś zasada przy dobieraniu średnica do szerokości czy "wolna amerykanka"i nie ma to znaczenia?
Na początku ćwiczymy na nawierzchniach o małej przyczepności więc "free style" ale wraz ze wzrostem przyczepności wymagania rosną.
Oczywiście im większa moc tym możemy sobie pozwolić na większe ekstrawagancje.
Generalnie pompujemy nieco więcej (ja sugeruję 150% normy, ~3 atm) i pamiętamy, że im mniejszy profil tym pewniejsze prowadzenie auta w poślizgu ale i większe wymagania od kierowcy.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kielon
Ciekawy



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 21
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 2:51 pm    Temat postu: drift Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy widzieliście bo już kiedyś gdzieś to wrzucałem ale tutaj pasuje najbardziej:
http://www.tuning.uq.pl/filmy/drift.wmv
_________________
sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 12:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm... generalnie z pierwszej ręki należy gościa zmieszać z błotem i wyzwać od debili za to, że robi to w ruchu ulicznym, zagraża bezpieczeństwu innych uczestników ruchu, etc.
Na szczęście jestem tu modem więc pominiemy kwestie moralno-etyczno-prawne i pozostanie nam wtedy tylko rzec, że kierownik tej Bety jest zdolny (jeśli jeszcze żyje). Miałem niegdyś ten filmik, jak również drugi kręcony z wewnętrznej bandy jak mija się z ciężarówką. Niestety HDD zdechło i jakby kto miał to byłbym rad.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kielon
Ciekawy



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 21
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Czw Mar 02, 2006 9:31 am    Temat postu: drift Odpowiedz z cytatem

Ostatnio szukam Japońców jak ślizgają się w ruchu ulicznym. Znalazłem kilka takich i rzuciły mnie na kolana.
_________________
sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mastah22
Kandydat



Dołączył: 06 Sty 2005
Posty: 64
Skąd: kietrz woj opolskie

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 2:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZeT napisał:
U nas jest fajne duże rondo, ale nawierzchnia woła o pomste do nieba i nie można się na nim poślizgać bo szkoda autka Sad .
Tej zimy mało tam, koła nie straciłem, godz 23 puste,ładnie,osniezone rondo.Efektem zaliczenia dosc duzej dziury było skrzywienie wieszaków resorów i przesuniecie mostu...Jakos mam opory zeby rozwinac wieksze predkosci i rzucac autem,a mocy poki co mam zbyt mało zeby swobodnie frówac,moze kiedys to sie zmieni,plany sa ale na ich realizacje brak kasy neistety...
_________________
Polonez 1.4 16v 103KM

MOJA GALERIA :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ZeT
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3043
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Sob Mar 04, 2006 4:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mastah22 napisał:
ZeT napisał:
U nas jest fajne duże rondo, ale nawierzchnia woła o pomste do nieba i nie można się na nim poślizgać bo szkoda autka Sad .
Tej zimy mało tam, koła nie straciłem, godz 23 puste,ładnie,osniezone rondo.Efektem zaliczenia dosc duzej dziury było skrzywienie wieszaków resorów i przesuniecie mostu...Jakos mam opory zeby rozwinac wieksze predkosci i rzucac autem,a mocy poki co mam zbyt mało zeby swobodnie frówac,moze kiedys to sie zmieni,plany sa ale na ich realizacje brak kasy neistety...

Nawet wiem do której dziury wleciałeś Very happy Ja zerwałem szpile zawieszenia tam, ale dopiero po 6 rundzie bokiem przez całe rondo Razz
_________________
Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition> Sad
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V Confused
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kielon
Ciekawy



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 21
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Nie Mar 05, 2006 8:42 am    Temat postu: drift Odpowiedz z cytatem

world drifts record nissan 350z
http://www.autoclips.net/detail.php?id_video=3870
_________________
sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 1:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kielon, to nudne jest, ciągle w kółko jeżdżą i to po mokrym.

bOOmbeeL napisał:
tomeklis napisał:
Aborygen napisał:
bOOmbeeL napisał:
Aborygen napisał:
Stary temat, ale ja jestem nowy, wiec wybaczcie, ze wracam.(...)
a łyzka na to "niemozliwe" Very happy Very happy Very happy
bajki w innym dziale opowiadamy Shocked Wink Arrow
No coz... Tak myslalem - albo mnie zjedziecie, ze bzdury gadam, albo nie uwierzycie.
przyjedz na zlot - 26 luty w wyrazowie.
i tutaj kończy sie wiekszość udziałów "nowych klubowiczów"
No i Aborygen wpadł na zlocik i przyznam szczerze, że jako jedyny dawał radę. Widać zatem, że chłopak nie szczędzi auta by nabyć umiejętności, więc pewnie nie jeden mógłby się czegoś nauczyć.

Cóż więcej Panowie! Powiedzcie mi ile trzeba aut rozbić, żeby nauczyć się tak jeździć:
- stare ale jare -> drifting po ulicach Osaki <- right click and save as... (15,3 MB; 1:18 min)

PS. Podawajcie proszę w linkach, rozmiar pliku i czas trwania filmu.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jkConstructor vel BOLSs
Arcyekspert



Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 1259
Skąd: WrocłaW + ZielonaGóra

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 1:16 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:

- stare ale jare -> drifting po ulicach Osaki <- right click and save as... (15,3 MB; 1:18 min)


Niezłe te drifty Twisted Evil
Mały błąd z wpisaniem się w zakręt i kontakt metalowa barierą a auta są nieźle porobione...
_________________

Paweł - kom 609 929 915
Ściera: http://img204.imageshack.us/my.php?image=lass5fm.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kielon
Ciekawy



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 21
Skąd: Szydłowiec

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 2:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może i trochę nudne ale to niezła sztuka 2 godz auto utrzymać w poślizgu.
Ten drugi co próbował długo nie pojeździł bo go zarzuciło za mocno.
_________________
sedan 2.0 ohc efi 92r.
Jeśli nie możesz zwiększyć mocy to zmniejsz przyczepność.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 5:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas niewykonalne. Ciezko znalezc tak duzy kawalek asfaltu bez dziur tak wielkich, ze sie kola cale chowaja Confused
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie Mar 12, 2006 1:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kielon napisał:
Może i trochę nudne ale to niezła sztuka 2 godz auto utrzymać w poślizgu.
Godzinę. Potem była przerwa więc jak dla mnie się nie liczy. Ale pewnie gdyby mu opon stykło to jeździłby tak cały dzień.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group