Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 12:32 pm Temat postu: swap z 2.0 OHC EFI na 2.9 DOHC 24v COSWORTH |
|
|
No wiec tak , po pierwszych probach moge powiedziec ze silnik jest naprawde dobrym tematem do tuningu sierry za rozsadne pieniadze.
KOSZTA
silnik z wiazka -2500zl
skrzynia -800zl
wal nap. - 150zl
kolo zamachowe-250zl
sprzeglo (nowe)- 750zl
pompa paliwa-250zl
rozrusznik-150zl
zegary-150zl
chlodnica -150zl
wydech -500zl
to sa koszta ktore trzeba poniesc przy zmianie silnika z OHC na V-ke cossiego.
Do tego trzeba liczyc robocizne na poziomie 1500zl (jesli nie robi sie samemu)
5500zl za moc rzedu 195Ps i osiagi zblizone do wersji TURBO to jest rozsadna cena (mowa tu jezeli przerabia sie to samemu)
Napewno mozna zejsc z ceny jesli sie dostanie dane elementy taniej , ale trzeba pamietac ze taniej nie znaczy dobrze.
Po jazdach probnych auto przyspiesza do setki ponizej 7s (mierzone stoperem 6.6s) a predkosciomierz wychylal sie do 250km/h na prostej i silnik pracowal pieknie majac 6000obr/min
Zakres uzyteczny to 6500obr/min ktore jest wstanie uzyskac motor na 5 biegu .
Przelozenie oczywiscie cosworth,owe 3.62 ktore pozwoli rozpedzic auto do 270km/h
Co do driftu to auto slucha sie bardzo dobrze ,zaleta sa gazowe amortyzatory i progresywne sprezyny oraz 17' felgi z oponami 215/35/17
Wagowo silnik nie jest tak bardzo ciezki gdyz roznica w wysokosci jest naprawde znikoma (miedzy 2.0 OHC EFI a 2.9 24v) na tym samym zawieszeniu. Mysle ze dobrym rozwiazaniem jest zostawienie belki od sierry gdyz sa przesuniecia mocowania poduszek wzgledem belki scorpio. Dzis nastepne testy odnosnie napedu . _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Szarbia Juzer
Wiek: 39 Dołączył: 08 Lut 2004 Posty: 122 Skąd: Wolomin
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 1:11 pm Temat postu: |
|
|
Mam pare pytan do XXXXX
1. Rozumiem, ze oryginalna pompa paliwa OHC (u mnie jest na zewnatrz zbiornika) nie wydoli, tak?.
2. Zostawiles wisko czy moze jakies wentylatory jak tu:
http://www.maddoldbugger.co.uk/
3. Od czego pompa wspomagania kierownicy?
4. Jak byl wkladany 24v: od spodu czy od gory? _________________ www.szarbia.com |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 1:23 pm Temat postu: |
|
|
Do xxxxx, ciekawi mnie jak to auto sie prowadzi na szybkich lukach, czy przod nie ma tendencji do "wyjezdzania"? Napisales, ze w drifcie jest OK, ale co jesli napadniemy taki szybki luk bez zamiaru driftowania, po prostu jedziemy szybko i probujemy pokonac zakret, jak sie auto zachowuje. Wlasnie podsterownosc wywolana duza masa silnika a co za tym idzie duza sila odsrodkowa powodujaca wyjezdzanie przodem. Jesli auto prowadzi sie neutralnie to super, a jesli nie to pomimo ogromnego sentymentu do tego 2,9 24V (plus TT ) lepszym rozwiazaniem byloby turbo.
Jak tylko bedziesz mial wiecej informacji to dawaj na forum. Obok uturbiania fordowskich R4 to najciekawszy projekt. _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 1:30 pm Temat postu: |
|
|
Szarbia napisał: | Mam pare pytan do XXXXX
1. Rozumiem, ze oryginalna pompa paliwa OHC (u mnie jest na zewnatrz zbiornika) nie wydoli, tak?.
2. Zostawiles wisko czy moze jakies wentylatory jak tu:
http://www.maddoldbugger.co.uk/
3. Od czego pompa wspomagania kierownicy?
4. Jak byl wkladany 24v: od spodu czy od gory? |
pompa zewnetrzna o wiekszej wydolnosci
wentylatory elektryczne z DOHC
pompa wspomagania razem z silnikiem i wszystko podlaczone
Ja wkladam od gory i to ze skrzynia (ale jestem jeden z nielicznych ktory to robi w taki sposob)
W zakretach prowadzi sie podobnie jak moj cosworth 2.0 turbo i mysle ze nie ma duzej roznicy wagowej miedzy tymi dwoma silnikami. Przy tym zawiasie auto idzie jak po szynach do pewnego momentu a pozniej tyl zaczyna uciekac na zewnatrz .
Sierra jest teraz takim autem troche cichociemnym ktore poprostu robi wrazenie jak startuje z pod swiatel zostawiajac nowe 2.5 v6 TDi w audi A6. Tuning nie polega na kupnie nowego auta z seryjnym silnikiem. _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 2:37 pm Temat postu: |
|
|
xxxxx napisał: | W zakretach prowadzi sie podobnie jak moj cosworth 2.0 turbo i mysle ze nie ma duzej roznicy wagowej miedzy tymi dwoma silnikami. Przy tym zawiasie auto idzie jak po szynach do pewnego momentu a pozniej tyl zaczyna uciekac na zewnatrz . | Czyli tak jak powinno byc
Najrozsadniejszy SWAP jaki mozna zrobic by zwiekszyc moc i nie martwic sie o turbo.
Moj mechanik opowiedzial mi kiedys historie. Wyscig w poznaniu, piatek, treningi i strojenie aut...takie tam rozne. Nagle cos kleklo w samochodzie, czesci brak ale sa w Danii. W sobote wsiadaja w auto i jazda. Tym autem byla sierra 2,9 , nie wiem czy 12V czy 24V, ale na autobahnie zapierdalali tak, ze do Berlina to tylko jeden Prosiak dotrzymywal im kroku. Czesc dostarczona!
Wlasnie dlatego pytalem bo ciekaw jestem czy to auto takie autostradowe - szybkie na prostej ale "niefajne" na szybkich zakretach, czy jednak nie stracilo uroku seryjnej sierry i doskonale czuje sie w kazdych warunkach.
Rozwiales moje watpliwosci, dzieki! _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
Kosiarz Guru
Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2002 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 3:07 pm Temat postu: |
|
|
W nowym Audi A6 nie ma 2.5 TDi jak już to jest 2.7 TDi
Wiec w starym Audi masz 2.5 Tdi (114 Kw jak dobrze pamietam)
A osiągi takiego 2.5 Tdi to zadna rewela
Hamowaliscie te autko ??
Bo jestem ciekaw ile ma kucy ten silnik
czy tylko osiągi mierzone narazie stoperem ?
No i jak dla mnie najważniejsze ciekawe ile to by miało na 400
A ten v max to bardzo optymistyczny według mnie jest
Ale projekcik fajny w jakiej budzie jest ten silniczek ?? _________________
MISTRZ DOLNEGO SLASKA 1/4 mili 2005r
dwukolorowa bestia 2.0 DOHC EFI 0-96 km/h 7,59 by G-tech ET 16,0831/4mili Tor Poznań to już nieaktualny czas ! (jest lepiej)
ET SKARBIMIERZ 15,741
Hydro spoczywaj w pokoju [i]
Ostatnio zmieniony przez Kosiarz dnia Nie Mar 05, 2006 3:21 pm, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Pirania SierraFan Admin
Wiek: 40 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7647 Skąd: Zielona Góra/Warszawa
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 3:14 pm Temat postu: |
|
|
xxxxx respekt i szacunek _________________ R.I.P było 1991 2.0i CLX EFI DOHC sedan - Fela -> Piranii
1992 2.0i Ghia EFI DOHC HB + Klima + GPS + Pakiet RS III + Zawias -40mm => Full wypas - TRUSKAWKA
Octavia 1.9 TDI kombi
windykacja należności, pełna obsługa prawna, duża skuteczność |
|
Powrót do góry |
|
|
ZeT Guru
Wiek: 21 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3043 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 4:48 pm Temat postu: |
|
|
Napisz xxxxx może jeszcze jak wypada 24V przy 2.0T? _________________ Było: 2.0 EFI 87r. Ghia++ <CombaT Edition>
Jest: Escort kombi 97r. 1.6 16V
Wiosna 2007: MKI 3D 2.0T Cosworth 2WD ~270BHP
Agencja Interaktywna
!! AKTUALIZACJA, CZĘŚCI 2.0 OHC EFI!! |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 6:02 pm Temat postu: |
|
|
ARTi napisał: |
PS. Czy autko o którym tutaj mowa widnieje w podpisie X'a?? Nie ogarniam ostatnio forum i może nie jestem w temacie |
Jesli sie jeszcze nie zorientowales ,to zajmuje sie tuningiem samochodow i wstawiam rozne wynalazki do roznych aut. To jest sierra klubowicza ale nie bede oficjalnie pisal kogo. Mysle ze sie sam pochwali ta bestia. _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
baracuda Arcyekspert
Wiek: 18 Dołączył: 13 Sie 2005 Posty: 1245 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 6:15 pm Temat postu: |
|
|
ehhh....
Takie pytanko troche zgłopiałem czy ten silnik to jest ten typu BOA czy ten co miał sem. _________________ Ford Sierra kombi 2,0 OHC 1988r
Ford Sierra hb 3D. 2,0 Dohc 1983 Już niema |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 7:11 pm Temat postu: |
|
|
Belka pod silnik jest od OHC czy moze z czegos innego? Od czego sa lapy wziete, orginalne od Scorpio? _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
ReD Juzer
Wiek: 26 Dołączył: 28 Lut 2005 Posty: 124 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 7:30 pm Temat postu: |
|
|
I to jest właśnie miłośnik sierry, za kasę władowaną w to auto na pewno właściciel kupił by bmw, a został przy jedynym słusznym aucie.
A tak z ciekawości ile pali taki motorek. _________________ 2.0 GT DOHC EFI red |
|
Powrót do góry |
|
|
Biały Ekspert
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 503 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 8:38 pm Temat postu: |
|
|
Cena rzeczywiście "jak za barszcz", można za małe pieniążki przytrzeć noska synkom bogatych tatusiów w ich supersportowych Ibizach .
Mnie by interesowała inna opcja:
a) 2.8 XR4x4 -> 2.9 24V XR4x4 (pewnie troszkę taniej wyjdzie niż przesiadka z 2.0 OHC)
lub bardziej wymyślna
b) 2.8 XR4x4 -> 3.5-4.6 XR8x4x4 powered by Rover V8 .
Gdybyś miał xxxxx-sie chwilkę czasu to byłbym wdzięczny za wycenę. Kto wie, może pod koniec roku zawiozę Sierrkę nad morze . _________________ XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!
Pleaseeee...Pimp my ride . |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 10:23 pm Temat postu: |
|
|
Biały napisał: | Cena rzeczywiście "jak za barszcz", można za małe pieniążki przytrzeć noska synkom bogatych tatusiów w ich supersportowych Ibizach .
Mnie by interesowała inna opcja:
a) 2.8 XR4x4 -> 2.9 24V XR4x4 (pewnie troszkę taniej wyjdzie niż przesiadka z 2.0 OHC)
lub bardziej wymyślna
b) 2.8 XR4x4 -> 3.5-4.6 XR8x4x4 powered by Rover V8 .
Gdybyś miał xxxxx-sie chwilkę czasu to byłbym wdzięczny za wycenę. Kto wie, może pod koniec roku zawiozę Sierrkę nad morze . |
jestem wstanie zrobic Ci 3,5 v6 24v cosworth pod 4x4 ale co do cen czesi trzeba poszukac.
Nastepna opcja pewnie bedzie zrobienie 3.5 v6 24v Bi turbo ale na to trzeba jeszcze troche gotowki.
Zobaczymy co powie wlasciciel po jezdzie bo szczerze- Ja mam wielki respekt do pedalu gazu w tym aucie i to nie tylko na 2 biegu ale i 3 oraz 4 -tym _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie Mar 05, 2006 11:29 pm Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ja mam wielki respekt do pedalu gazu w tym aucie i to nie tylko na 2 biegu ale i 3 oraz 4 -tym |
No to musi być osssstro. Właśnie za to kocham ten motorek. I mimo wszystko wychodzi taniej od 2,0T. Ale jak dla mnie w 4x4... Choć to spora kombinacja. Ale wtedy moje kombi mogłoby robić za pracę dyplomową na ASP na wydziale rzeźby
A tak BTW to cały czas próbuje bOOmbLa namówic na zrzucenie mikserów - tak dla testu - ale coś marudzi, że opony dobre to szkoda. No coś w tym jest...
xxxxx - jakie sprzęgło wsadziłeś?? I jak się trzyma? Bo Seeman miał zdaje się z tym spore kłopoty. _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon Mar 06, 2006 2:45 am Temat postu: |
|
|
Kosiarz, porównanie do tej A6 miało być takie poglądowe (ostatnie 2.5 TDI miały 180 KM) i z pewnością najnowsze 2.7 TDI też dostanie oklep, pewnie nawet od Twojej Sierry.
Ja teraz bardzo się zakręciłem, bo generalnie kupę teili pod ten silnik już mam - zamach ze sprzęgłem, skrzynia, rozrusznik, wał (o ile jest to standardowy wał np. z DOHC). Miałbym też na opchnięcie dwa silniki 2.8 w bardzo dobrym stanie. Zastanawiam się teraz czy dałoby radę wyrwać całe Scorpio Cossworth za 3000-3500 PLN wtedy koszty silnika z osprzętem i prądem pewnie wyszłyby znacznie mniej.
No i pozostałaby mi tylko kwestia prądu. Pewnie do przewalenia wiązki trzeba by szukać fachowca. _________________
Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 10:57 am Temat postu: |
|
|
Feluke napisał: | Belka pod silnik jest od OHC czy moze z czegos innego? Od czego sa lapy wziete, orginalne od Scorpio? |
Belka jest od OHC ,lapy silnika od scorpio COSWORTH"A
Sprzeglo nowe od Transita
wydech wlasnej konstrukcji
Ogolnie duzo czesi mozna dobrac od 2.9 EFI
Wal napedowy z 2.9 EFI (ale jest taki sam jak w DOHC) _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
TEDENT Arcyekspert
Wiek: 25 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1002 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 11:41 am Temat postu: |
|
|
a jak wychodzi spalanie przy takich osiągach?? materiałem był normalna sierra 2.0 jak buda wytrzymuje takie osiągi?? _________________ było: sierra 2.0 OHC efi 92r.lpg, jest scorpio krokodyl kombi 2.0 DOHC 93 rok
było OZS I, II, III, będzie i IV |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 12:37 pm Temat postu: |
|
|
Buda cossiego nie rozni sie niczym od zwyklej. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seemann SierraFan Admin
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 295 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 2:04 pm Temat postu: |
|
|
No nieźle, kojena 24v, ostatnio ktoś dzwonił do mnie z Zamościa w sprawie swapa, ta osoba chyba się nie ujawniła jeszcze w klubie a sierra już jeździ.
W polkowicach za jakiś czas znowu pojawi się szybka sierrka, ale niestety nie moja.
PS w Lubinie jeździ 2.9 cossi bi turbo (w budzie scorpio)
edit: właściciel innej 24v jest z Zamościa, nie z Zabrza, sorrki za błąd _________________ Chevrolet Camaro z28 5.0v8 TPI
w planach kolejna sierra ... szybka i bulgocząca;)
Ostatnio zmieniony przez Seemann dnia Wto Mar 07, 2006 5:32 pm, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
BaStI Arcyekspert
Wiek: 24 Dołączył: 13 Lut 2004 Posty: 1742 Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT
|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 4:56 pm Temat postu: |
|
|
No to oczekuje tego potwora na zawodach driftingowych w Poznaniu XXXXX co Ty na to?? _________________ BMW 320i M20B20
SPRZEDANA!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
BADZIU Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 825 Skąd: GŁOGÓW
|
Wysłany: Wto Mar 07, 2006 7:02 pm Temat postu: |
|
|
BaStI napisał: | No to oczekuje tego potwora na zawodach driftingowych w Poznaniu XXXXX co Ty na to?? |
to chyba bedzie zalezało od własciciela basti a nie od xxxxx
ale miło by było zobaczyc tak sierke i z taki motorem hmmmm było by czym driftować _________________ Potrzebujesz czesci do kompa PISZ !!!
Sedan 2.0 DOHC EFI CLX+LPG
Nie każda morda pasuje do Forda ... |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 7:59 am Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | A czy jakichś zdjęć silnika w komorze można oczekiwać? |
beda tylko tak szczerze troszke pozniej _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
BaStI Arcyekspert
Wiek: 24 Dołączył: 13 Lut 2004 Posty: 1742 Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 10:23 am Temat postu: |
|
|
BADZIU napisał: | BaStI napisał: | No to oczekuje tego potwora na zawodach driftingowych w Poznaniu XXXXX co Ty na to?? |
to chyba bedzie zalezało od własciciela basti a nie od xxxxx
ale miło by było zobaczyc tak sierke i z taki motorem hmmmm było by czym driftować |
No wiesz na OSZ-ie Sierrka też była bez właściciela pod opieką xxxxx-a więc tym sie też teraz sugeruje... Ale może niech Michał sie wypowie _________________ BMW 320i M20B20
SPRZEDANA!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 6:15 pm Temat postu: |
|
|
No to panowie bylem dzisiaj na hamowni aby sprawdzic ten silnik przed przerobkami
tak wiec;
MOC SILNIKA 191,4 PS
MOMENT 246 Nm
Deklarowany przebieg to 220 000km
Tak ze silnik niewiele stracil z serii
Co do momentu to nie bylo dolotu i byl mierzony na samym kolektorze dlatego pewnie strata 30 Nm
180Nm jest dostepne od 1600obr/min
a max moment ma przy 4700obr/min
wykres jest naprawde bardzo ladny i spokojny do samego odciecia. _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 6:51 pm Temat postu: |
|
|
Ciekaw jestem jak to bedzie grlo na pelnym wydechu ... moze wartaloby zrobic takie porownanie - jezeli tylko bedzie taka mozliwosc - wrzuc tutaj porownanie ... _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dziki Mistrzunio
Wiek: 25 Dołączył: 03 Lis 2004 Posty: 436 Skąd: Międzyrzecz
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 7:57 pm Temat postu: |
|
|
jestem za!!!! takimi przerubkami
narazie kasa nie pozwala ale wszystko jest do zrobienia czekamy na jakiś filmik _________________ 2.0 DOHC EFI 92 r. GT + ABS
Renault Master 2.5 dci firmowy-straszny muł
Ford Mondeo MK3 2003r 2.0TDci 130 PS
sex gang |
|
Powrót do góry |
|
|
woytaz_gdy_elb Szpenio
Wiek: 22 Dołączył: 19 Sty 2004 Posty: 396 Skąd: gdynia,gdańsk,elbląg
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 8:06 pm Temat postu: |
|
|
no to pieknie faktycznie mala strata i fajnie ze z niskich obrotow juz idzie..oczekujemy dalszych raportow _________________ bmw e36 320i r6 24v |
|
Powrót do góry |
|
|
|