Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

swap z 2.0 OHC EFI na 2.9 DOHC 24v COSWORTH
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BADZIU
Ekspert


Wiek: 27
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 825
Skąd: GŁOGÓW

PostWysłany: Sro Mar 08, 2006 8:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dla mnie ten silnik do sierrki i jest auto jak rakieta ... wystarczy zobaczyc na moment przy 1600 obr/min Very happy Very happy Very happy
_________________
Potrzebujesz czesci do kompa PISZ !!!
Sedan 2.0 DOHC EFI CLX+LPG
Nie każda morda pasuje do Forda ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 08, 2006 8:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

BADZIU napisał:
dla mnie ten silnik do sierrki i jest auto jak rakieta ... wystarczy zobaczyc na moment przy 1600 obr/min Very happy Very happy Very happy

Qrde ja nie mam takiego momentu w dieslu nawet przy sprzyjajacych warunkach. Wink
Na szrocie nieopodal stoi sobie Scorpio Cosworth, chca 1000zl za silnik tylko nie wiem jaki przebieg i czy pali. Widzialem ze byl zagazowany wiec za dobrze to nie wrozy. Confused
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 12:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:
wykres jest naprawde bardzo ladny i spokojny do samego odciecia.
Przy ilu jest odcinka?
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 7:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tcharec napisał:
Przy ilu jest odcinka?

Odcina wg. hamowni na 6400obr/min
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 8:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego??
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 8:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torek napisał:
z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego??

Fabryczny cossi ma 6.2 do 96km/h RWD
lub 7.2 do 96km/h 4x4
tu bylo mierzone stoperem 6.6 do 96km/h
wiec sam rozumiesz ze sa pewne przeklamania
Co do predkosci max musze powiedziec ze fabrycznym cossim 4x4 czyli 220PS nie rozpedzilem sia na tym odcinku do 250km/h
To auto jest troche slabsze od seryjnego cossiego 191,4 PS ale to w niedalekiej przyszlosci zostanie zmienione.
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 9:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Feluke napisał:
Qrde ja nie mam takiego momentu w dieslu nawet przy sprzyjajacych warunkach. Wink


Bo wysoki moment obrotowy diesla to mit Wink .
_________________
XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!

Pleaseeee...Pimp my ride Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 12:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:
torek napisał:
z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego??

Fabryczny cossi ma 6.2 do 96km/h RWD
lub 7.2 do 96km/h 4x4
tu bylo mierzone stoperem 6.6 do 96km/h
wiec sam rozumiesz ze sa pewne przeklamania
Co do predkosci max musze powiedziec ze fabrycznym cossim 4x4 czyli 220PS nie rozpedzilem sia na tym odcinku do 250km/h
To auto jest troche slabsze od seryjnego cossiego 191,4 PS ale to w niedalekiej przyszlosci zostanie zmienione.


czyli mozna powiedziec ze sierka z silnikiem od scorpio, jest ciut lepsza niz cossi 4x4... pomimo mniejszej mocy..... ale moment chhyba ma wiekszy ten 2.9...
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
VeNoM
Ekspert



Dołączył: 20 Kwi 2005
Posty: 730
Skąd: Wrocław - Liga OT

PostWysłany: Sob Mar 11, 2006 10:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kogo ta siereczka ?
_________________
2,9 V6, gg 2134361
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob Mar 11, 2006 2:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czytac forum uwaznie - bylo o tym czyje to auto Smile
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
COBRA-C3
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 28 Gru 2004
Posty: 754
Skąd: Jaktorów

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 8:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torek napisał:
xxxxx napisał:
torek napisał:
z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego??

Fabryczny cossi ma 6.2 do 96km/h RWD
lub 7.2 do 96km/h 4x4
tu bylo mierzone stoperem 6.6 do 96km/h
wiec sam rozumiesz ze sa pewne przeklamania
Co do predkosci max musze powiedziec ze fabrycznym cossim 4x4 czyli 220PS nie rozpedzilem sia na tym odcinku do 250km/h
To auto jest troche slabsze od seryjnego cossiego 191,4 PS ale to w niedalekiej przyszlosci zostanie zmienione.


czyli mozna powiedziec ze sierka z silnikiem od scorpio, jest ciut lepsza niz cossi 4x4... pomimo mniejszej mocy..... ale moment chhyba ma wiekszy ten 2.9...

no to ktos odpowie na to ostatnie pytanie TORKA? bo tez jestem ciekaw ktory silnik jest lepszy pod wzgledem przyspieszenia i V-max?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 9:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Standardowy 2.9 24V BAO ma coś koło 275Nm maksymalnego momentu obrotowego, to jest prawie tyle samo co standardowy Cosworth YYB, nowsze Cosworth YBJ, YBG mają około 290Nm a V6 24V BOB ma jakieś 287Nm.
Tak więc osiągi silników są porównywalne, jedyna różnica to to, że V6 ciągnie od samego dołu a Cossie musi się troszkę wkręcić żeby turbina zaczęła działać ale gdy sie już wkręci to Twisted Evil .
Na dobrej nawieżchni tylnonapędówka z silnikiem o porównywalnych osiągach zawsze będzie miała lepszy czas do 100km/h niż 4x4 - dużą rolę odgrywają tu straty na napędzie.
_________________
XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!

Pleaseeee...Pimp my ride Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 14, 2006 9:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

4x4 to jedna rzecz ale niewysilony silnik N/A to druga czego silnik turbo nie pobije. Przy starcie z turbo wystepuje cos takiego jak zmulenie albo palenie gumy, jak wystartujesz z wysokich obrotow to bedziesz palic gume, jak za nisko to znowu wpadniesz w zakres turbo dziury i zanim sie rozkrecisz powyzej tej granicy troche czasu tracisz. Przy N/A taki problem nie wystepuje i praktycznie ciagnie od zera.
Zaleta silnika turbo jest to ze baaardzo latwo zwiekszyc jego moc bez zbytniego ingerowania w mechanike i tutaj przewaga N/A sie konczy. Wink
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
EL BATMAN
Arcyekspert


Wiek: 21
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 1359
Skąd: Chełmno/Gdańsk

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 8:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

naucz sie startowac to nie bedziesz palic gumy
_________________
ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 9:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Biały napisał:
Standardowy 2.9 24V BAO ma coś koło 275Nm maksymalnego momentu obrotowego, to jest prawie tyle samo co standardowy Cosworth YYB, nowsze Cosworth YBJ, YBG mają około 290Nm a V6 24V BOB ma jakieś 287Nm.
Trochę namieszałeś Biały z tymi oznaczeniami silników.
Nie BAO tylko BOA i nie YYB tylko YBB (204 KM). Potem było YBD (224 KM) a dopiero dalej zmodyfikowane YBB jako YBG i YBJ (zielone głowice, oba 220 KM).
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 8:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raW napisał:
naucz sie startowac to nie bedziesz palic gumy

Naucz sie, kumpel ma na stale turbo i zeby wystartowac idealnie to naprade trzeba sie nameczyc i to tez nie zawsze wychodzi. Razz

Tcharec Bialemu sie literowka walnela z BOA, przy YBx to troche namieszal. Wink
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Biały
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 503
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 10:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Późno było, spać się chciało i z pamięci się pisało więc trochę literówek było. Nie będę poprawiał, bo mnie już mnie Tcharec poprawił Wink .
_________________
XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!

Pleaseeee...Pimp my ride Very Happy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 6:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tak się wymądrzałem. Już nie będę.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 9:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hm.. a jeszcze jedno, bo xxxxx nie wymieniles w spisie rzeczy do wymiany tarcz hamulcowych, czyli ze moga zostac seryjne od ohc-a? nie bede troche za slabe??
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 11:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hamulce sa zalozone z xr4 2.8 v6 ale to bylo duzo wczesniej zrobione. Ogolnie zawsze mozesz zostawic takie hamulce lecz nie polecam tobie gdyz auto szybko sie rozpedza i przez to czesto trzeba hamowac .
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Szarbia
Juzer


Wiek: 39
Dołączył: 08 Lut 2004
Posty: 122
Skąd: Wolomin

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 12:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na przod tarcza fi 260 mm i zaciski z tloczkiem fi 60 mm od ciezszego Scorpio 12V powinny wystarczyc a kosztuja niewiele.
Zdaje mi sie, ze xr4 2.8 v6 ma wlasnie takie tez.
_________________
www.szarbia.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Tcharec
SierraFan Mod



Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 5949
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 4:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torek napisał:
hm.. a jeszcze jedno, bo xxxxx nie wymieniles w spisie rzeczy do wymiany tarcz hamulcowych, czyli ze moga zostac seryjne od ohc-a? nie bede troche za slabe??
To już jest OT. Równie dobrze możesz zapytać o zawias. A potem jeszcze o spojlery, bo w końcu potrzebna jest większa siła docisku.
Hamulce rzecz oczywista. W końcu mamy raptem prawie 100% więcej mocy. A o hamulcach jest w innym temacie.
_________________

Wiadomości dla nowych użytkowników:
http://img87.imageshack.us/img87/4214/dumbpolskie1rb.jpg
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Kojak
Ciekawy


Wiek: 25
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 12
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon Mar 27, 2006 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam małe pytanko. Mam sierkę sedana 2,0 DOHC i mam zamiar wrzucić w nią silnik 2,9 Cosworth. Czy jak wymienie sprężynki na progresywne to będzie pasowało później do silnika 2,9. Czy lepiej narazie się w to niepchać. I czy amorki wstawiać jakieś lepsze na przód pod ten silnik. Bo do tych sprężynek założyłbym gazówki Sachsa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Bartek
Mistrzunio



Dołączył: 13 Sty 2005
Posty: 497
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Mar 28, 2006 10:56 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Michu a wez mi powiedz bo chcialbym tez zalozyc lotke z tylu i mam sie z tym wstrzymac do swapu czy juz teraz moge

Człowiek wrzuc na luz
Jak mnie ostatnio przekonywal xxxxx to ten silnik az tak duzo nie jest ciezszy od montowanych w serii w sierze , wiec sprezyny to raczej malo znaczaca rozkmina, A tak btw to jak Ci wyjdzie ze powinnien Ci pasc na glebe 36,5mm to co zrobisz? Nic i tak kuisz takie jak sa w sklepach wiec 30-35-40 mm, no halo?
_________________
Niestety w tym roku zabraknie babci Sierry i wiecznego 18 latka na OZS.
Zycze wszystkim udanej zabawy, a niezdecydowanym przesylam kopniaka w dupe! I niech sie pakuja Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Garii
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 205
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 5:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakie by były koszta i czy wogóle da się zrobiś swap 2.0 DOHC 4x4 na 2.9 24V 4x4, czy jest dużo zabawy???
Bo jak patrzyłem po katalogach, to uszczelka pod miske do 2.9 12V i 24V jest taka sama, a więc powinna miska podejść od 4x4....
_________________
FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 6:14 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koszta sa ;
1600zl robocizna
skrzynia do 4x4 od v6 (cena takiej skrzyni to 800-1000zl)
silnik min 2000zl
wiazka i komp-800zl
zrobienie wydechu to koszta okolo 500zl
olej filtry 200zl
paski i jakies drobiazgi typu linki 500zl
miska oleju i smok oleju -cena ????
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Garii
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 205
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 7:08 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Oki wielkie dzięki za info.... może kiedyś kase uzbieram to sie zgłosze Smile narazie zaczne zbierać części...
Pozdro
_________________
FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 10:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:

olej filtry 200zl


Olej do 2,9 24V chyba jednak drozej wyjdzie. No chyba, ze lejem co tam jest na warsztacie, bo jak cos konkretnego to 5L od 320 do 400pln. O filtrach nawet nie wspominam. Wink
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Czacza
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 15 Lis 2003
Posty: 7534
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 11:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:
koszta sa ;
1600zl robocizna
skrzynia do 4x4 od v6 (cena takiej skrzyni to 800-1000zl)
silnik min 2000zl
wiazka i komp-800zl
zrobienie wydechu to koszta okolo 500zl
olej filtry 200zl
paski i jakies drobiazgi typu linki 500zl
miska oleju i smok oleju -cena ????


Skrzynie mam - N9 coprawda, ale jest Smile

Miske tez mam i smok, ale do 2,8 - siądzie na 24V??
_________________

kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sro Mar 29, 2006 12:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czacza napisał:
xxxxx napisał:
koszta sa ;
1600zl robocizna
skrzynia do 4x4 od v6 (cena takiej skrzyni to 800-1000zl)
silnik min 2000zl
wiazka i komp-800zl
zrobienie wydechu to koszta okolo 500zl
olej filtry 200zl
paski i jakies drobiazgi typu linki 500zl
miska oleju i smok oleju -cena ????


Skrzynie mam - N9 coprawda, ale jest Smile

Miske tez mam i smok, ale do 2,8 - siądzie na 24V??



skrzynia podejdzie ale miska i smok olejowy na 99% NIE.
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4  Następna
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group