Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BADZIU Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 24 Lis 2003 Posty: 825 Skąd: GŁOGÓW
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 8:41 pm Temat postu: |
|
|
dla mnie ten silnik do sierrki i jest auto jak rakieta ... wystarczy zobaczyc na moment przy 1600 obr/min _________________ Potrzebujesz czesci do kompa PISZ !!!
Sedan 2.0 DOHC EFI CLX+LPG
Nie każda morda pasuje do Forda ... |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Mar 08, 2006 8:50 pm Temat postu: |
|
|
BADZIU napisał: | dla mnie ten silnik do sierrki i jest auto jak rakieta ... wystarczy zobaczyc na moment przy 1600 obr/min |
Qrde ja nie mam takiego momentu w dieslu nawet przy sprzyjajacych warunkach.
Na szrocie nieopodal stoi sobie Scorpio Cosworth, chca 1000zl za silnik tylko nie wiem jaki przebieg i czy pali. Widzialem ze byl zagazowany wiec za dobrze to nie wrozy. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 7:46 am Temat postu: |
|
|
Tcharec napisał: | Przy ilu jest odcinka? |
Odcina wg. hamowni na 6400obr/min _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
torek Guru
Wiek: 20 Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3649 Skąd: warszawa --> L.O
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 8:14 am Temat postu: |
|
|
torek napisał: | z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego?? |
Fabryczny cossi ma 6.2 do 96km/h RWD
lub 7.2 do 96km/h 4x4
tu bylo mierzone stoperem 6.6 do 96km/h
wiec sam rozumiesz ze sa pewne przeklamania
Co do predkosci max musze powiedziec ze fabrycznym cossim 4x4 czyli 220PS nie rozpedzilem sia na tym odcinku do 250km/h
To auto jest troche slabsze od seryjnego cossiego 191,4 PS ale to w niedalekiej przyszlosci zostanie zmienione. _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Biały Ekspert
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 503 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 9:39 am Temat postu: |
|
|
Feluke napisał: | Qrde ja nie mam takiego momentu w dieslu nawet przy sprzyjajacych warunkach.
|
Bo wysoki moment obrotowy diesla to mit . _________________ XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!
Pleaseeee...Pimp my ride . |
|
Powrót do góry |
|
|
torek Guru
Wiek: 20 Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3649 Skąd: warszawa --> L.O
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 12:53 pm Temat postu: |
|
|
xxxxx napisał: | torek napisał: | z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego?? |
Fabryczny cossi ma 6.2 do 96km/h RWD
lub 7.2 do 96km/h 4x4
tu bylo mierzone stoperem 6.6 do 96km/h
wiec sam rozumiesz ze sa pewne przeklamania
Co do predkosci max musze powiedziec ze fabrycznym cossim 4x4 czyli 220PS nie rozpedzilem sia na tym odcinku do 250km/h
To auto jest troche slabsze od seryjnego cossiego 191,4 PS ale to w niedalekiej przyszlosci zostanie zmienione. |
czyli mozna powiedziec ze sierka z silnikiem od scorpio, jest ciut lepsza niz cossi 4x4... pomimo mniejszej mocy..... ale moment chhyba ma wiekszy ten 2.9... _________________ 2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30 |
|
Powrót do góry |
|
|
VeNoM Ekspert
Dołączył: 20 Kwi 2005 Posty: 730 Skąd: Wrocław - Liga OT
|
Wysłany: Sob Mar 11, 2006 10:47 am Temat postu: |
|
|
kogo ta siereczka ? _________________ 2,9 V6, gg 2134361 |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob Mar 11, 2006 2:12 pm Temat postu: |
|
|
Czytac forum uwaznie - bylo o tym czyje to auto _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
COBRA-C3 Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 28 Gru 2004 Posty: 754 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: Wto Mar 14, 2006 8:38 pm Temat postu: |
|
|
torek napisał: | xxxxx napisał: | torek napisał: | z tego co napisales w pierwszych postach... wychodzilo by ze jest ona szybsza od Cossa 2.0 T czy to faktycznie prawda?? jak si ema Do twojego Cossiego?? |
Fabryczny cossi ma 6.2 do 96km/h RWD
lub 7.2 do 96km/h 4x4
tu bylo mierzone stoperem 6.6 do 96km/h
wiec sam rozumiesz ze sa pewne przeklamania
Co do predkosci max musze powiedziec ze fabrycznym cossim 4x4 czyli 220PS nie rozpedzilem sia na tym odcinku do 250km/h
To auto jest troche slabsze od seryjnego cossiego 191,4 PS ale to w niedalekiej przyszlosci zostanie zmienione. |
czyli mozna powiedziec ze sierka z silnikiem od scorpio, jest ciut lepsza niz cossi 4x4... pomimo mniejszej mocy..... ale moment chhyba ma wiekszy ten 2.9... |
no to ktos odpowie na to ostatnie pytanie TORKA? bo tez jestem ciekaw ktory silnik jest lepszy pod wzgledem przyspieszenia i V-max? |
|
Powrót do góry |
|
|
Biały Ekspert
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 503 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto Mar 14, 2006 9:03 pm Temat postu: |
|
|
Standardowy 2.9 24V BAO ma coś koło 275Nm maksymalnego momentu obrotowego, to jest prawie tyle samo co standardowy Cosworth YYB, nowsze Cosworth YBJ, YBG mają około 290Nm a V6 24V BOB ma jakieś 287Nm.
Tak więc osiągi silników są porównywalne, jedyna różnica to to, że V6 ciągnie od samego dołu a Cossie musi się troszkę wkręcić żeby turbina zaczęła działać ale gdy sie już wkręci to .
Na dobrej nawieżchni tylnonapędówka z silnikiem o porównywalnych osiągach zawsze będzie miała lepszy czas do 100km/h niż 4x4 - dużą rolę odgrywają tu straty na napędzie. _________________ XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!
Pleaseeee...Pimp my ride . |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Mar 14, 2006 9:24 pm Temat postu: |
|
|
4x4 to jedna rzecz ale niewysilony silnik N/A to druga czego silnik turbo nie pobije. Przy starcie z turbo wystepuje cos takiego jak zmulenie albo palenie gumy, jak wystartujesz z wysokich obrotow to bedziesz palic gume, jak za nisko to znowu wpadniesz w zakres turbo dziury i zanim sie rozkrecisz powyzej tej granicy troche czasu tracisz. Przy N/A taki problem nie wystepuje i praktycznie ciagnie od zera.
Zaleta silnika turbo jest to ze baaardzo latwo zwiekszyc jego moc bez zbytniego ingerowania w mechanike i tutaj przewaga N/A sie konczy. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
EL BATMAN Arcyekspert
Wiek: 21 Dołączył: 25 Sie 2004 Posty: 1359 Skąd: Chełmno/Gdańsk
|
Wysłany: Sro Mar 15, 2006 8:15 am Temat postu: |
|
|
naucz sie startowac to nie bedziesz palic gumy _________________ ohc na sterydach
======================
"Model A Ford with a tank full of gas. A handful of pussy and a mouthful of ass..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sro Mar 15, 2006 8:11 pm Temat postu: |
|
|
raW napisał: | naucz sie startowac to nie bedziesz palic gumy |
Naucz sie, kumpel ma na stale turbo i zeby wystartowac idealnie to naprade trzeba sie nameczyc i to tez nie zawsze wychodzi.
Tcharec Bialemu sie literowka walnela z BOA, przy YBx to troche namieszal. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
Biały Ekspert
Wiek: 33 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 503 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sro Mar 15, 2006 10:10 pm Temat postu: |
|
|
Późno było, spać się chciało i z pamięci się pisało więc trochę literówek było. Nie będę poprawiał, bo mnie już mnie Tcharec poprawił . _________________ XR4x4 2.8 V6 moonstone blue z 1987
Fotel kierowcy mi się wysiedział, niech go szlag!
Pleaseeee...Pimp my ride . |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
torek Guru
Wiek: 20 Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3649 Skąd: warszawa --> L.O
|
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Pią Mar 17, 2006 11:54 am Temat postu: |
|
|
Hamulce sa zalozone z xr4 2.8 v6 ale to bylo duzo wczesniej zrobione. Ogolnie zawsze mozesz zostawic takie hamulce lecz nie polecam tobie gdyz auto szybko sie rozpedza i przez to czesto trzeba hamowac . _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Szarbia Juzer
Wiek: 39 Dołączył: 08 Lut 2004 Posty: 122 Skąd: Wolomin
|
Wysłany: Pią Mar 17, 2006 12:27 pm Temat postu: |
|
|
Na przod tarcza fi 260 mm i zaciski z tloczkiem fi 60 mm od ciezszego Scorpio 12V powinny wystarczyc a kosztuja niewiele.
Zdaje mi sie, ze xr4 2.8 v6 ma wlasnie takie tez. _________________ www.szarbia.com |
|
Powrót do góry |
|
|
Tcharec SierraFan Mod
Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 5949 Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojak Ciekawy
Wiek: 25 Dołączył: 24 Mar 2006 Posty: 12 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon Mar 27, 2006 9:36 am Temat postu: |
|
|
Mam małe pytanko. Mam sierkę sedana 2,0 DOHC i mam zamiar wrzucić w nią silnik 2,9 Cosworth. Czy jak wymienie sprężynki na progresywne to będzie pasowało później do silnika 2,9. Czy lepiej narazie się w to niepchać. I czy amorki wstawiać jakieś lepsze na przód pod ten silnik. Bo do tych sprężynek założyłbym gazówki Sachsa. |
|
Powrót do góry |
|
|
Bartek Mistrzunio
Dołączył: 13 Sty 2005 Posty: 497 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto Mar 28, 2006 10:56 pm Temat postu: |
|
|
Michu a wez mi powiedz bo chcialbym tez zalozyc lotke z tylu i mam sie z tym wstrzymac do swapu czy juz teraz moge
Człowiek wrzuc na luz
Jak mnie ostatnio przekonywal xxxxx to ten silnik az tak duzo nie jest ciezszy od montowanych w serii w sierze , wiec sprezyny to raczej malo znaczaca rozkmina, A tak btw to jak Ci wyjdzie ze powinnien Ci pasc na glebe 36,5mm to co zrobisz? Nic i tak kuisz takie jak sa w sklepach wiec 30-35-40 mm, no halo? _________________ Niestety w tym roku zabraknie babci Sierry i wiecznego 18 latka na OZS.
Zycze wszystkim udanej zabawy, a niezdecydowanym przesylam kopniaka w dupe! I niech sie pakuja |
|
Powrót do góry |
|
|
Garii Fan
Wiek: 23 Dołączył: 22 Gru 2004 Posty: 205 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 5:47 am Temat postu: |
|
|
A jakie by były koszta i czy wogóle da się zrobiś swap 2.0 DOHC 4x4 na 2.9 24V 4x4, czy jest dużo zabawy???
Bo jak patrzyłem po katalogach, to uszczelka pod miske do 2.9 12V i 24V jest taka sama, a więc powinna miska podejść od 4x4.... _________________ FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4 |
|
Powrót do góry |
|
|
xxxxx Arcyekspert
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 1220 Skąd: Gotenhafen
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 6:14 am Temat postu: |
|
|
koszta sa ;
1600zl robocizna
skrzynia do 4x4 od v6 (cena takiej skrzyni to 800-1000zl)
silnik min 2000zl
wiazka i komp-800zl
zrobienie wydechu to koszta okolo 500zl
olej filtry 200zl
paski i jakies drobiazgi typu linki 500zl
miska oleju i smok oleju -cena ???? _________________ ......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496 |
|
Powrót do góry |
|
|
Garii Fan
Wiek: 23 Dołączył: 22 Gru 2004 Posty: 205 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 7:08 am Temat postu: |
|
|
Oki wielkie dzięki za info.... może kiedyś kase uzbieram to sie zgłosze narazie zaczne zbierać części...
Pozdro _________________ FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4 |
|
Powrót do góry |
|
|
Neutrino Guru
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2005 Posty: 2592 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 10:06 am Temat postu: |
|
|
xxxxx napisał: |
olej filtry 200zl
|
Olej do 2,9 24V chyba jednak drozej wyjdzie. No chyba, ze lejem co tam jest na warsztacie, bo jak cos konkretnego to 5L od 320 do 400pln. O filtrach nawet nie wspominam. _________________ Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) |
|
Powrót do góry |
|
|
Czacza SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 15 Lis 2003 Posty: 7534 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 11:41 am Temat postu: |
|
|
xxxxx napisał: | koszta sa ;
1600zl robocizna
skrzynia do 4x4 od v6 (cena takiej skrzyni to 800-1000zl)
silnik min 2000zl
wiazka i komp-800zl
zrobienie wydechu to koszta okolo 500zl
olej filtry 200zl
paski i jakies drobiazgi typu linki 500zl
miska oleju i smok oleju -cena ???? |
Skrzynie mam - N9 coprawda, ale jest
Miske tez mam i smok, ale do 2,8 - siądzie na 24V?? _________________
kombi DOHC 4x4 "Helmut"- wiecznie składam, taki kit-car
!!!UWAGA NOWY NR TELEFONU!!!! 668 034 184!!!! |
|
Powrót do góry |
|
|
bOOmbeeL SierraFan Mod
Wiek: 23 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 3147 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sro Mar 29, 2006 12:07 pm Temat postu: |
|
|
Czacza napisał: | xxxxx napisał: | koszta sa ;
1600zl robocizna
skrzynia do 4x4 od v6 (cena takiej skrzyni to 800-1000zl)
silnik min 2000zl
wiazka i komp-800zl
zrobienie wydechu to koszta okolo 500zl
olej filtry 200zl
paski i jakies drobiazgi typu linki 500zl
miska oleju i smok oleju -cena ???? |
Skrzynie mam - N9 coprawda, ale jest
Miske tez mam i smok, ale do 2,8 - siądzie na 24V?? |
skrzynia podejdzie ale miska i smok olejowy na 99% NIE. _________________ moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
|