Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

swap z 2.0 OHC EFI na 2.9 DOHC 24v COSWORTH
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KoRaL
Guru


Wiek: 200
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 2419
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 5:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maniek GT napisał:
a od zwykłej V-ki 2.9 12v pasuje? i czy wytrzyma?

Tak,
_________________
Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
xxxxx
Arcyekspert


Wiek: 32
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 1220
Skąd: Gotenhafen

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 8:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bOOmbeeL napisał:
yatta napisał:
jak bedzie szukal w angolii takiej skorupy to moze trafic z manualem bo takie chyba byly ?


NIE BYŁO SERYJNIE COSWORTHA W MANUALU (2,9 24v)
ani takze NIGDY NIE BYLO SERYJNIE Coswortha 2,9 24v 4x4 !!!!!!!!!

Mylisz sie bo w Angolowni byly na zamowienie 2.9 24v Bi-turbo na manualu roczniki 92-94.
_________________
......................cossie MK I.......................
......., naprawy i diagnostyka silnikow, TUNING MECHANICZNY kont. 505-689-200 gg. 6021496
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger MSN Messenger
Neutrino
Guru


Wiek: 32
Dołączył: 06 Kwi 2005
Posty: 2592
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 8:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:
bOOmbeeL napisał:
yatta napisał:
jak bedzie szukal w angolii takiej skorupy to moze trafic z manualem bo takie chyba byly ?


NIE BYŁO SERYJNIE COSWORTHA W MANUALU (2,9 24v)
ani takze NIGDY NIE BYLO SERYJNIE Coswortha 2,9 24v 4x4 !!!!!!!!!

Mylisz sie bo w Angolowni byly na zamowienie 2.9 24v Bi-turbo na manualu roczniki 92-94.


Firma Turbo Technics chyba Very Happy ta co robila Minkery.
_________________
Trzeba z żywymi na przód iść, po rzeczy sięgać nowe, a nie z rosołu bobkowy liść przylepiać se do głowy Very happy
XR4i N9C '90 Red Dragon Zabija muchy bocznymi szybami Very happy
Neutrino Magik Gibkopalcy ( copywright by RAFIk SIERRA) Very happy Very happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 8:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

xxxxx napisał:
bOOmbeeL napisał:
yatta napisał:
jak bedzie szukal w angolii takiej skorupy to moze trafic z manualem bo takie chyba byly ?


NIE BYŁO SERYJNIE COSWORTHA W MANUALU (2,9 24v)
ani takze NIGDY NIE BYLO SERYJNIE Coswortha 2,9 24v 4x4 !!!!!!!!!

Mylisz sie bo w Angolowni byly na zamowienie 2.9 24v Bi-turbo na manualu roczniki 92-94.

A wiec bOOmbeeL ma racje. Razz
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 9:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a teraz proste pytanie... ktory silnik, mozna podkrecic do wiekszej mocy, Cosworth 2.0T czy Cosworth 2.9 24V? Twisted Evil Very Happy
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Sender
Juzer


Wiek: 21
Dołączył: 29 Paź 2005
Posty: 195
Skąd: 100-lica

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 9:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

torek napisał:
a teraz proste pytanie... ktory silnik, mozna podkrecic do wiekszej mocy, Cosworth 2.0T czy Cosworth 2.9 24V? Twisted Evil Very Happy

2.0T ale wtedy nie wiele z niego zostaje nawet nie bedzie to już 2.0 Wink z tego co widziałem to 778km bez nitro robią z tego silnika
_________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
Don't Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly

Sierra P100 pick-up
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KoRaL
Guru


Wiek: 200
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 2419
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 9:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sender napisał:
torek napisał:
a teraz proste pytanie... ktory silnik, mozna podkrecic do wiekszej mocy, Cosworth 2.0T czy Cosworth 2.9 24V? Twisted Evil Very Happy

2.0T ale wtedy nie wiele z niego zostaje nawet nie bedzie to już 2.0 Wink z tego co widziałem to 778km bez nitro robią z tego silnika


Zależy co rozumiemy przez większą moc? Very Happy ale 2.0T łatwiej Very Happy T się zawsze łatwiej tuninguje, niż wolnosący Very Happy
_________________
Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
bOOmbeeL
SierraFan Mod


Wiek: 23
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 3147
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw Cze 01, 2006 11:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Feluke napisał:
xxxxx napisał:
bOOmbeeL napisał:
yatta napisał:
jak bedzie szukal w angolii takiej skorupy to moze trafic z manualem bo takie chyba byly ?


NIE BYŁO SERYJNIE COSWORTHA W MANUALU (2,9 24v)
ani takze NIGDY NIE BYLO SERYJNIE Coswortha 2,9 24v 4x4 !!!!!!!!!

Mylisz sie bo w Angolowni byly na zamowienie 2.9 24v Bi-turbo na manualu roczniki 92-94.

A wiec bOOmbeeL ma racje. Razz


właśnie Michałku o tym mówie....
na zamówienie to różne firmy różne rzeczy robily... tylko czy dalej miales gwarancje producenta ?!
czy ta firma wystawiala?!

także widzialem takie cacko, ale to nigdy serią nie bylo .... Rolling Eyes Wink
_________________
moje EX:
2x Combi 4x4, Cosworth RWD, Sedan DOHC
Specjalizacja Ford 4x4 -> czesci, naprawy
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
do zabawy "TOY" -> Sierra RWD/4x4 MK1 3d DOHC 16v ~170PS
do wożenia "Maleństwo" -> Scorpio Sedan`93 Cosworth Manual N9 Ghia / LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 5:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no, od zwykłej V-ki, innej możliwosci nie ma, wytrzyma spokojnie.
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maniek GT




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 8
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 6:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to spoko dzieki za podpowiedz wiec poszukam od zwykłej V-ki.narazie musze znależc najlepiej całego scorpio 2.9 24v.
_________________
Maniek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Maniek GT




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 8
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 7:15 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam pytanie.znalazłem scorpio 2.9 24v z 97r i ten silnik troszke inaczej juz wygląda.jest on poprostu zabudowany?czy to już poprostu nowszy silnik?jak tak to czy ten też pasowałby do sierki?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1138801
_________________
Maniek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
łysy
Ekspert


Wiek: 29
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 672
Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 7:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maniek GT napisał:
mam pytanie.znalazłem scorpio 2.9 24v z 97r i ten silnik troszke inaczej juz wygląda.jest on poprostu zabudowany?czy to już poprostu nowszy silnik?jak tak to czy ten też pasowałby do sierki?http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1138801


Nowszy silnik BOB poprzednie sa BOA....... w BOB rozrzad jest awaryjny patrz kilka postow powyzej Very Happy
_________________
ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maniek GT




Dołączył: 23 Maj 2006
Posty: 8
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 9:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha no dzieki to juz wszystko wiem Very Happy
_________________
Maniek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Speedo
Mistrzunio



Dołączył: 16 Mar 2004
Posty: 450
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 9:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

łysy napisał:
w BOB rozrzad jest awaryjny patrz kilka postow powyzej Very Happy



co nie jest tez do konca prawda, bo w 97 poprawili usterke od pewnego nr silnika i w takim modelu z 97 moze byc juz calkiem dobrze
_________________
Pozdrawiam
Speedo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
werpec
Kandydat


Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 76
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 10:19 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czytam już któryś raz o tych usterkach rozrządu, ale nigdy nikt nic nie napisał dokładnie o co chodzi. Czy to nie jest przypadkiem tak, że trzeba poprostu wyminiać regularnie części eksploatacyjne w odpowiednim czasie, np. napinacz i łańcuch i będzie ok? Przecież te auta nadal jeżdzą po drogach i robią setki tysięcy kilometrów. Gdyby były takie awaryjne to by wszystkie dawno wylądowały na wysypisku!
Wg mojej opini ( jako lajkonika, może nie całkowitegoa, ale..) to większy problem może być z elektroniką , która jest w skorupie spięta ze skrzynią automatyczną, ale nie takie rzeczy się przerabia.
W niemczech parę sierrek z silnikiem BOB jeżdzi po drogach, wiec jest to jednak możliwe, zawsze to naście koni mechnicznych więcej ( BOA 195 KM, BOB 208 KM, jak się nie mylę)
Może ktoś się wypowie autorytatywnie?
Werpeć
_________________
Sierra coupe 4x4 2,9 EFI, 1991r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
yatta
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 22 Kwi 2004
Posty: 655
Skąd: Warszawa bleee

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 11:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

koszta rozrzadu sa spore same napinacze po 500 zeta Smile
Wiec kupisz motor za ~3, 4k i do tego rozrzad najmniej 2k bez kompromisow na dobrych teilach oczywiscie
_________________
cykajacy dohc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
łysy
Ekspert


Wiek: 29
Dołączył: 19 Lis 2004
Posty: 672
Skąd: na emigracji-Szwecja/Malmo

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 5:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yatta napisał:
koszta rozrzadu sa spore same napinacze po 500 zeta Smile
Wiec kupisz motor za ~3, 4k i do tego rozrzad najmniej 2k bez kompromisow na dobrych teilach oczywiscie


no jakos tak to bedzie a z tym poprawianiem to fakt cos bylo ku temu robione ale nie zmienia to faktu ze BOA choc o kilka(nascie) km slabszy (195???km w serii a w BOB 207)to jest konstrukcja o niebo bardziej udana mimo tez nie tanich czesci........
i wlasnie BOA chetnie bym widzial pod maska choc nie wykluczam tez 2.9 12v.........zobaczymy co bedzie
_________________
ME1 smokestone sedan 2,0 DOHC EFI '92 gleba (4x koni+4x ventura)
audio in progress pioneer deh p7700mp- gra na fabrycznych glosnikach
czarna XT600 H '86 -byla
Lepiej mieć Parkinsona i rozlewać, niż Alzheimera i nie pamiętać....
nie wiem, nie znam sie,nie orientuje sie......zarobiony jestem!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 6:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Neutrino napisał:
xxxxx napisał:
bOOmbeeL napisał:
yatta napisał:
jak bedzie szukal w angolii takiej skorupy to moze trafic z manualem bo takie chyba byly ?


NIE BYŁO SERYJNIE COSWORTHA W MANUALU (2,9 24v)
ani takze NIGDY NIE BYLO SERYJNIE Coswortha 2,9 24v 4x4 !!!!!!!!!

Mylisz sie bo w Angolowni byly na zamowienie 2.9 24v Bi-turbo na manualu roczniki 92-94.


Firma Turbo Technics chyba Very Happy ta co robila Minkery.


Nie. Minker to 2.9 12V
Powrót do góry
WitekK
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2003
Posty: 823
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 6:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale to chodzi Mariusz o to ze ta firma co robila Minkery to przerabiala podobnie Scorupy Cossi
_________________
1.8 R4 Pb+LPG ; 2.3 R4 Pb ; w najblizszym czasie kolejne 2.3 R4 Pb
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Gość







PostWysłany: Pią Cze 02, 2006 6:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WitekK napisał:
ale to chodzi Mariusz o to ze ta firma co robila Minkery to przerabiala podobnie Scorupy Cossi


A to przepraszam, pomyliłem się Embarassed Dzięki Witek Smile
Powrót do góry
KoRaL
Guru


Wiek: 200
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 2419
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yatta napisał:
koszta rozrzadu sa spore same napinacze po 500 zeta Smile
Wiec kupisz motor za ~3, 4k i do tego rozrzad najmniej 2k bez kompromisow na dobrych teilach oczywiscie


Zamieniłbym te dwie wartość miejscami. Motor za ~2k, a koszt rozrzadu to wlasnie ~4k do 2,9v6 24v Very Happy Pozatym nie ma innych taili niz dobre do 2,9 Coswortha (brak zamieników) Very Happy Ceny części zabijają, a nie dość, że zabijają, to spora część jest już nie dostępna lub trzeba czekać "kapeńke" Very happy czasu Rolling Eyes

Pozdrawiam

Ps.: Na starcie w 2,9 Cosworth-cie warto wymienić napinacz! Lubią się rozlatwyać Very happy A jak się rozleci silnik to lepiej chyba juz poszukać drugiego silnika Rolling Eyes Rolling Eyes według mnie Very Happy (2,9 prawie jak DOHC Mr. Green )
_________________
Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
yatta
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 22 Kwi 2004
Posty: 655
Skąd: Warszawa bleee

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 9:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mowie o motorze bob z 97 roku:) wiec za 2k ni huhu nie kupisz
_________________
cykajacy dohc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
KoRaL
Guru


Wiek: 200
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 2419
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Sob Cze 03, 2006 9:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

yatta napisał:
mowie o motorze bob z 97 roku:) wiec za 2k ni huhu nie kupisz

yhy, bo ja o tym starszym Very Happy
_________________
Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
werpec
Kandydat


Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 76
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Pon Cze 05, 2006 9:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie,
Rozumiem, że nikomu się nie przelewa, ale kolejny raz dyskusja rozpoczęta od pytań typowo technicznych schodzi na temat ile to kosztuje i które rozwiązanie jest tańsze.
Oczywiście generalnie koszty są istotne, lecz jeżeli już coś się zaczyna robić przy aucie, to należy się liczyć z kosztami w myśl hasła: no money no funny Smile. Czyli nie mam kasy to nic nie robię, mam to robie na tyle na ile mnie stać.
Co do kosztów zakupu auta, to w anglii można kupić tanio wieloryba 24v (lekko stukniętego), z kosztami transportu ok. 4k PLN, jeżeli za tą cenę mamy auto z 97-98 rocznika to chyba warto zastanawiać się nad silnikiem typu BOB.
Wracając do zagadnień technicznych, czy ktoś jest w stanie wyjaśnić jaki jest problem z tymi silnikami ( oprócz ogólników, że są to gorsze lub lepsze konstrukcje, że rozrząd nie wytrzymuje to jest chyba już jasne, etc), czy problem z elektroniką można łatwo przejść, czy też trzeba stosować jakieś wymyślne sztuczki typu dodatkowe układy elektroniczne itp., vik kiedyś napisał, że może być problem z zamknięciem maski?

Pozdrawiam!

Werpeć
_________________
Sierra coupe 4x4 2,9 EFI, 1991r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Sro Cze 07, 2006 4:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

werpec napisał:
Panowie,
Rozumiem, że nikomu się nie przelewa, ale kolejny raz dyskusja rozpoczęta od pytań typowo technicznych schodzi na temat ile to kosztuje i które rozwiązanie jest tańsze.
Oczywiście generalnie koszty są istotne, lecz jeżeli już coś się zaczyna robić przy aucie, to należy się liczyć z kosztami w myśl hasła: no money no funny Smile. Czyli nie mam kasy to nic nie robię, mam to robie na tyle na ile mnie stać.
Co do kosztów zakupu auta, to w anglii można kupić tanio wieloryba 24v (lekko stukniętego), z kosztami transportu ok. 4k PLN, jeżeli za tą cenę mamy auto z 97-98 rocznika to chyba warto zastanawiać się nad silnikiem typu BOB.
Wracając do zagadnień technicznych, czy ktoś jest w stanie wyjaśnić jaki jest problem z tymi silnikami ( oprócz ogólników, że są to gorsze lub lepsze konstrukcje, że rozrząd nie wytrzymuje to jest chyba już jasne, etc), czy problem z elektroniką można łatwo przejść, czy też trzeba stosować jakieś wymyślne sztuczki typu dodatkowe układy elektroniczne itp., vik kiedyś napisał, że może być problem z zamknięciem maski?

Pozdrawiam!

Werpeć

BOB jest deko wyższy od BOA, w sierrce MK1 np. stwarza problemy delikatne,a w rozrządzie sypią się ślizg i napinacz lewej strony.
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Igor250
Fan


Wiek: 30
Dołączył: 08 Gru 2003
Posty: 242
Skąd: choszczno

PostWysłany: Nie Cze 18, 2006 8:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do swapa 24V to u angoli koszt jest okolo1850funtow za te operacje a co do tuningu tego silnika to limitem jest tylko zdolnosc finansowa klijenta. Very Happy Very Happy
_________________
Czarna strzała 2,9 24V sport/drift edition
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
werpec
Kandydat


Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 76
Skąd: Olsztyn / Warszawa

PostWysłany: Wto Cze 20, 2006 12:51 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można kupić również gotowca z Germany:
http://cgi.ebay.de/Ford-Sierra-24v-Cosworth_W0QQitemZ4652733967QQcategoryZ9801QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
pzdr
_________________
Sierra coupe 4x4 2,9 EFI, 1991r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group