Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG - "bols"
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 5:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestek od wczoraj użytkownikiem BLOS'a. moze jutro dorzuce zdjęcia jak zamontowałem (mam gaźnik). Wszystko dziala jak powinno, na razei powqiem, ze sie lepiej z wolnych obrotów wkręca. Jutro pojadę na analizator i wyreguluje.
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Nie Cze 04, 2006 10:26 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czy przypadkiem całkowite rozkręcenie reduktora nie jest bez sensu ??
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ManDragon
Ekspert


Wiek: 21
Dołączył: 20 Lip 2005
Posty: 570
Skąd: Sędzice>Trzebnica>Wrocław

PostWysłany: Nie Cze 11, 2006 5:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Złoty napisał:
Jestek od wczoraj użytkownikiem BLOS'a. moze jutro dorzuce zdjęcia jak zamontowałem (mam gaźnik). Wszystko dziala jak powinno, na razei powqiem, ze sie lepiej z wolnych obrotów wkręca. Jutro pojadę na analizator i wyreguluje.


Złoty co z tymi zdjęciami.
Bardzo jestem ciekaw jak zamontowałeś BLOSa na gaźniku Smile
_________________
Sierra LX 2.0 OHC Weber 2V ISC +LPG '88 Hatchback
Coraz więcej wypasu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie Cze 11, 2006 9:43 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdjec nie zrobilem, jakos nie bylo czasu, ale nadrobie to. Postaram sie jutro. Kilka wrazen: auto sie napewno lepiej zbiera, ale pali wcale nie mniej. W miescie sierka wziela mi 12,8 l/100km, a w trasie okolo 10. Tyle ze moze noga ciezka byla. Blos jeszcze nie byl regulowany na analizatorze.
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon Cze 12, 2006 11:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wstawiłbym zdjęcia, ale nie wiem jak. Prosze o pomoc w tej materii....
A na razie są do obejrzenia tu: http://republika.pl/hormony/
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
martipless
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 1069
Skąd: South Yorkshire, UK

PostWysłany: Nie Cze 25, 2006 6:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a mam pytanko, jak czesto trzeba regulowac blosa??
_________________

FOG 1.6l OHC+LPG 1986r - moja ex, gdzies w Łodzi
XR4i 2.0 DOHC+LPG 1991r - obecna
Przebywam na terenie Zjednoczonego Krolestwa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Nie Cze 25, 2006 9:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w instrukcji wspominali cos o 20tys km

z serii ciekawostek : 2.8 V6 + blos = spalanie 9,87 litra na setkę przy jeździe 100-130km/h
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ElVis
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 653
Skąd: Poznań-->LIGA OT

PostWysłany: Pon Cze 26, 2006 8:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qurde chyba sobie tego blosa sprawie Question Widze ze zajebi... sprawa.
_________________
2.0i DOHC EFI + LPG Ghia z klimą -'91 + alu 16"

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Bogumił
Guru



Dołączył: 14 Maj 2004
Posty: 3039
Skąd: Mogilno

PostWysłany: Pon Cze 26, 2006 8:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jakby tak A4LD odmulić? Wink
_________________
była: Ford Sierra 2.0DOHC EFI, A4LD, Kombi 92, jedyna taka sierra w klubie Smile Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto Cze 27, 2006 12:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzie w woj Lodzkim nejlepiej zalozyc BLOS-a do 2.9V6 12V EFI ?
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto Cze 27, 2006 11:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W garażu,na podwórku, gdziekolwiek Wink.
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 6:16 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MnM napisał:
W garażu,na podwórku, gdziekolwiek Wink.

Hehe - nie znam sie na tyle zeby samemu poprawnie zalozyc i wyregulowac
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Cze 28, 2006 11:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przebrnij przez ten temat
http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=7596&postdays=0&postorder=asc&highlight=blos&start=0&sid=9f8031550c19d1e1c78cf77627a1a434
Wszystko jest ładnie opisane i jest dużo ładnych fotek. A chłopaki też chętnie pomogą.
Bo jeśli chodzi o koszta to w OLsztynie za montaż BLOSa do posiadanej już instalki kasują 200/250 pln
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 7:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieku uprzejmosci kolegi Avoxa, dostalem we wtorek do testow BLOSika. Wczoraj zamontowalismy go z suhoparem. Jakie wrazenia ?

+ elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserze
+ plynnosc - silnik BARDZO sie uspokoil jezeli chodi o kulture pracy - gladko przyspiesza od najnizszych obrotow az do 7.5 kRPM
+ precyzja - silnik reaguje bardzo dobrze na przepustnice - momentalnie reaguje na otwarcie przepustnicy i od razu schodzi z obrotow po puszczeniu jej.
+ pewnosc - samochod na zimnym odpalil na dyg - na zwyklym mikserze trzeba bylo chwile pocheltac, zeby odpalic na LPG (ok trzy obroty silnika)

BLOS jest ustawiony na razie na "mniej wiecej" i nie wiem jak to bedzie ze spalaniem. Pierwsze wrazenia jak najbardziej pozytywne, jednak kto sie spodziewa rodzaju "katapulty", ktora odetka zmulone instalacje gazowe - mocno sie zdziwi, owszem - silnik jest bardziej elastyczny i zywiej reaguje na ruch przpystnicy, ale przynajmniej u mnie powyzej 4 kRPM jest w zasadzie to samo co na zwyklym mikserze - dol podniosl sie bardzo, ale gora pozostala bez zmian. Mozliwe ze w miare dalszych testow cos sie z tej materii poprawi - jeszcze nie testowalem tego z innym ustawieniami zaplonu. Potestuje wiecej - bede mogl wiecej napisac.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 7:40 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MnM napisał:
Przebrnij przez ten temat
http://ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=7596&postdays=0&postorder=asc&highlight=blos&start=0&sid=9f8031550c19d1e1c78cf77627a1a434
Wszystko jest ładnie opisane i jest dużo ładnych fotek. A chłopaki też chętnie pomogą.
Bo jeśli chodzi o koszta to w OLsztynie za montaż BLOSa do posiadanej już instalki kasują 200/250 pln

Czytalem - ale jakos duzo madrzejszy nie jestem, nie zaloze sam tego.
U mnie sie klania montoza od podstaw, bo nie mam gazu.
Ma to isc do silnika 2,9V6
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 7:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:

+ elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserze
+ plynnosc - silnik BARDZO sie uspokoil jezeli chodi o kulture pracy - gladko przyspiesza od najnizszych obrotow az do 7.5 kRPM
+ precyzja - silnik reaguje bardzo dobrze na przepustnice - momentalnie reaguje na otwarcie przepustnicy i od razu schodzi z obrotow po puszczeniu jej.


Hehe - akurat to samo mam u siebie na instalce 1 generacji Very Happy
Moze ktos nie wiezy - mozna sie przekonac naocznie w centrum zone Smile
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 7:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie zamiewrzam nikogo przekonywac, tez mam instalke pierwszej generacji i roznica JEST odczowalna. PO prostu to trzeba sprawdzic na swoim samochodzie.

Powiem inaczej - za te pieniadze - oplacalnosc jest srednia - mozna tak ustawic instalke pierwszej generacji zeby chodzila podobnie jak BLOS, ale blosa jeszcz enie przetestowalem w pelnym jego zakresie wiec cizko mi porownywac, tym bardziej ze BLOS ze startu daje mi to co kupe kombinacji na mikserze, a ma jeszcze sporo regulacji w jedna i druga strone (znaczy mniej i wiecej gazu).

Jak napisalem wczesniej - nei zamierzam nikogo przekonywac - tylko wolalbym dyskutowac z kims kto mial z tym do czynienia i przetestowal na wlasnym aucie i ma porownanie "z przed" i "po". Po prostu tez myslalem ze jest dobrze - a jednak nie - moze byc lepiej.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 8:13 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
Nie zamiewrzam nikogo przekonywac, tez mam instalke pierwszej generacji i roznica JEST odczowalna. PO prostu to trzeba sprawdzic na swoim samochodzie.

Powiem inaczej - za te pieniadze - oplacalnosc jest srednia - mozna tak ustawic instalke pierwszej generacji zeby chodzila podobnie jak BLOS, ale blosa jeszcz enie przetestowalem w pelnym jego zakresie wiec cizko mi porownywac, tym bardziej ze BLOS ze startu daje mi to co kupe kombinacji na mikserze, a ma jeszcze sporo regulacji w jedna i druga strone (znaczy mniej i wiecej gazu).

Jak napisalem wczesniej - nei zamierzam nikogo przekonywac - tylko wolalbym dyskutowac z kims kto mial z tym do czynienia i przetestowal na wlasnym aucie i ma porownanie "z przed" i "po". Po prostu tez myslalem ze jest dobrze - a jednak nie - moze byc lepiej.

Noo moze niedlugo podyskutuje - jak ktos w Lodzi znajdzie sie chetny do zalozenia mi tego :/
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 8:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zalozenie to jest na prawde sprawa banalna. 15 min i po sprawie. A regulowac i tak musisz pod siebie.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 8:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
Zalozenie to jest na prawde sprawa banalna. 15 min i po sprawie. A regulowac i tak musisz pod siebie.

chyba jednak troche dluzej - ja nie mam wcale gazu
Butla przewody (bez kanalu nie da rady), poza tym wychodze z zalozenia ze kazdy powinien robic to co umie najlepiej - a ja na gazie zbytnio sie nie znam.
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 8:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

gryzzly napisał:
chyba jednak troche dluzej - ja nie mam wcale gazu

gryzzly napisał:
Hehe - akurat to samo mam u siebie na instalce 1 generacji
Hmmm ...
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gryzzly
Arcyekspert



Dołączył: 02 Mar 2005
Posty: 1043
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 11:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
gryzzly napisał:
chyba jednak troche dluzej - ja nie mam wcale gazu

gryzzly napisał:
Hehe - akurat to samo mam u siebie na instalce 1 generacji
Hmmm ...

hehe - no tak zamieszalem Smile Ale widac w podpisie Wink mam 2 autka
Granatowa strzala ma gaz 1 gneracji i tak na razie zostanie, bo spisuje sie niezle.

Ale do bialego smoka chce zalozyc gaz i od razu BLOS-a, bo jesli nie to bedzie sekwencja, tylko znacznie drozej wyjdzie, bo to 2.9V6 12V
_________________
http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4 Smile
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI Wink
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Cze 29, 2006 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ahaaaaa.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
a.turowski
Arcyekspert


Wiek: 30
Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 1024
Skąd: Warszawa-Anin

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 7:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:
+ elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserzewiecej napisac.

Michał, prawdopodobnie masz zbyt mało wydajny parownik. Jeśli masz sondę lambda, to możesz łatwo sprawdzić, czy nie zubaża Ci mieszanki na wysokich przy obciążeniu silnika.

Należy pamiętać, że wydajności/moce silnika pisane na parowniku są określone przy założeniu zastosowania konwencjonalnego miksera. A ten przytyka mocno dolot powietrza, więc i gazu potrzeba mniej.

Orientacyjnie można przyjąć, że aby wykorzystać potencjał BLOS'a należy zastosować parownik/reduktor o "mocy" większej przynajmniej o 20% od mocy naszego silnika.
_________________
Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 8:58 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a.turowski napisał:
toyman napisał:
+ elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserzewiecej napisac.

Michał, prawdopodobnie masz zbyt mało wydajny parownik. Jeśli masz sondę lambda, to możesz łatwo sprawdzić, czy nie zubaża Ci mieszanki na wysokich przy obciążeniu silnika.

Nie mam sondy bo silnik jest/byl gaznikowy.

Testowalem trzy rozne reduktory:

- BRC AT90P - podcisnieniowy \ Oba na ok 100 kW
- BRC AT90E - elektroniczny /
- Lovato (ale zabij nie wiem jaki model - jezdzil w DOHCu)

Pomijam kwestie ze tylko AT90P mial pelna regeneracje, ale i tak AT90E najlepiej sie zachowywal. Sprawa jest taka, ze na gazniku udawalo mi sie wyregulowac tak sklad mieszanki ze nie bylo zadnych dolkow mocy, po zalozeniu kolektora od EFi - jest taka jakby dziura, ale podejrzewam, ze to kwestia regulacji - robie ostatnio sporo roznych kombinacji na dolocie wiec nie ma sensu jechac teraz na analizator, ale wierze ze da sie na analizatorze tak ustawic zwykly mikser, zeby nie bylo tych dolkow. Nie zmienia to jednak faktu, ze BLOS ze startu zlikwidowal ta kwestie no i pozostaje nadal spory zakres regulacji.

Dzisiaj mysle przetestowac kwstie podnoszenia i opuszczania tej przeslony - spodziewam sie ze, silnik bedzie sie lepiej zachowywal na wyzszych obrotach

Notabene budowa BLOSa jest prosta jak budowa cepa - ciekawe dlaczego taki drogi jest.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
a.turowski
Arcyekspert


Wiek: 30
Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 1024
Skąd: Warszawa-Anin

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 9:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

toyman napisał:

Notabene budowa BLOSa jest prosta jak budowa cepa - ciekawe dlaczego taki drogi jest.

Najprostsze rozwiązania spełniające założenia są najlepsze, a jakość kosztuje. Po prostu płacisz za wiedzę konstruktorów BLOS'a.
_________________
Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Pią Cze 30, 2006 9:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I wszystko w tej kwestii.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 8:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja też w końcu zamontowałem BLOSa Smile

Wrażenia:
+ super, super elastyczność Exclamation
+ silnik zdecydowanie ale płynnie reaguje na otwarcie przepustnicy
+ zdecydowana poprawa dynamiki na benzynie
+ auto pali na dotyk z LPG Wink
+ BEZPIECZEŃSTWO - i to mnie najbardziej cieszy - bo na normalnych mikserach przy wyprzedzaniu silnik lubił sie przydławić i zonk Mad Teraz jest jednostajny ciąg i aż przyjemnie sie butuje Wink

Musze jeszcze jechać na analizator i dokładnie go wyregulować bo narazie na oko ustawiłem Smile

I coś mi sie wydaje że zmienie reduktor na jakiegoś dużego OMVL bo na obecnym jakby brakuje mocy powyżej 5000rpm - choć zobaczymy po regulacji i pogrzebaniu w śrubkach reduktora Arrow

Nie żałuje ani złotówki wydanej na BLOS i polecam
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
ulik87
Ekspert


Wiek: 19
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 521
Skąd: Nałęczów

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 9:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale BLOS'a nie mozna zastosowac do instalki II gen.? sorki za pytanie ale nie zapoznawalem sie z tematem BLOS'a a zastanawia mnie ta kwestia [chcialbym zeby ojciec przy zakladaniu nowej instalki do scorupy 2,9 wsadzil sobie blosa] no a w II gen jest regulacja gazu na rurce reduktor->mikser/ew blos ...a ma jej nie byc Smile wiec jak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 9:42 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

blos to tak jakby instalacja I generacji bez niepotrzebnej elektroniki ewentualnie przełacznik benzyna/gaz i jakieś emulatorki wtrysków/lambdy
teoretycznie to blos jest nielegalny Very Happy
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group