Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 5:20 pm Temat postu: |
|
|
Jestek od wczoraj użytkownikiem BLOS'a. moze jutro dorzuce zdjęcia jak zamontowałem (mam gaźnik). Wszystko dziala jak powinno, na razei powqiem, ze sie lepiej z wolnych obrotów wkręca. Jutro pojadę na analizator i wyreguluje. _________________ Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744 |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie Cze 04, 2006 10:26 pm Temat postu: |
|
|
A czy przypadkiem całkowite rozkręcenie reduktora nie jest bez sensu ?? _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
ManDragon Ekspert
Wiek: 21 Dołączył: 20 Lip 2005 Posty: 570 Skąd: Sędzice>Trzebnica>Wrocław
|
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 5:44 pm Temat postu: |
|
|
Złoty napisał: | Jestek od wczoraj użytkownikiem BLOS'a. moze jutro dorzuce zdjęcia jak zamontowałem (mam gaźnik). Wszystko dziala jak powinno, na razei powqiem, ze sie lepiej z wolnych obrotów wkręca. Jutro pojadę na analizator i wyreguluje. |
Złoty co z tymi zdjęciami.
Bardzo jestem ciekaw jak zamontowałeś BLOSa na gaźniku _________________ Sierra LX 2.0 OHC Weber 2V ISC +LPG '88 Hatchback
Coraz więcej wypasu |
|
Powrót do góry |
|
|
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie Cze 11, 2006 9:43 pm Temat postu: |
|
|
zdjec nie zrobilem, jakos nie bylo czasu, ale nadrobie to. Postaram sie jutro. Kilka wrazen: auto sie napewno lepiej zbiera, ale pali wcale nie mniej. W miescie sierka wziela mi 12,8 l/100km, a w trasie okolo 10. Tyle ze moze noga ciezka byla. Blos jeszcze nie byl regulowany na analizatorze. _________________ Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744 |
|
Powrót do góry |
|
|
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
|
Powrót do góry |
|
|
martipless Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 15 Lut 2005 Posty: 1069 Skąd: South Yorkshire, UK
|
Wysłany: Nie Cze 25, 2006 6:29 am Temat postu: |
|
|
a mam pytanko, jak czesto trzeba regulowac blosa?? _________________
FOG 1.6l OHC+LPG 1986r - moja ex, gdzies w Łodzi
XR4i 2.0 DOHC+LPG 1991r - obecna
Przebywam na terenie Zjednoczonego Krolestwa |
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Cze 25, 2006 9:21 am Temat postu: |
|
|
w instrukcji wspominali cos o 20tys km
z serii ciekawostek : 2.8 V6 + blos = spalanie 9,87 litra na setkę przy jeździe 100-130km/h _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
ElVis Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 19 Sie 2005 Posty: 653 Skąd: Poznań-->LIGA OT
|
Wysłany: Pon Cze 26, 2006 8:41 pm Temat postu: |
|
|
Qurde chyba sobie tego blosa sprawie Widze ze zajebi... sprawa. _________________ 2.0i DOHC EFI + LPG Ghia z klimą -'91 + alu 16"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bogumił Guru
Dołączył: 14 Maj 2004 Posty: 3039 Skąd: Mogilno
|
Wysłany: Pon Cze 26, 2006 8:44 pm Temat postu: |
|
|
a jakby tak A4LD odmulić? _________________ była: Ford Sierra 2.0DOHC EFI, A4LD, Kombi 92, jedyna taka sierra w klubie |
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto Cze 27, 2006 12:19 pm Temat postu: |
|
|
Gdzie w woj Lodzkim nejlepiej zalozyc BLOS-a do 2.9V6 12V EFI ? _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto Cze 27, 2006 11:34 pm Temat postu: |
|
|
W garażu,na podwórku, gdziekolwiek . _________________ DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro Cze 28, 2006 6:16 am Temat postu: |
|
|
MnM napisał: | W garażu,na podwórku, gdziekolwiek . |
Hehe - nie znam sie na tyle zeby samemu poprawnie zalozyc i wyregulowac _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 7:38 am Temat postu: |
|
|
Dzieku uprzejmosci kolegi Avoxa, dostalem we wtorek do testow BLOSika. Wczoraj zamontowalismy go z suhoparem. Jakie wrazenia ?
+ elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserze
+ plynnosc - silnik BARDZO sie uspokoil jezeli chodi o kulture pracy - gladko przyspiesza od najnizszych obrotow az do 7.5 kRPM
+ precyzja - silnik reaguje bardzo dobrze na przepustnice - momentalnie reaguje na otwarcie przepustnicy i od razu schodzi z obrotow po puszczeniu jej.
+ pewnosc - samochod na zimnym odpalil na dyg - na zwyklym mikserze trzeba bylo chwile pocheltac, zeby odpalic na LPG (ok trzy obroty silnika)
BLOS jest ustawiony na razie na "mniej wiecej" i nie wiem jak to bedzie ze spalaniem. Pierwsze wrazenia jak najbardziej pozytywne, jednak kto sie spodziewa rodzaju "katapulty", ktora odetka zmulone instalacje gazowe - mocno sie zdziwi, owszem - silnik jest bardziej elastyczny i zywiej reaguje na ruch przpystnicy, ale przynajmniej u mnie powyzej 4 kRPM jest w zasadzie to samo co na zwyklym mikserze - dol podniosl sie bardzo, ale gora pozostala bez zmian. Mozliwe ze w miare dalszych testow cos sie z tej materii poprawi - jeszcze nie testowalem tego z innym ustawieniami zaplonu. Potestuje wiecej - bede mogl wiecej napisac. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 7:40 am Temat postu: |
|
|
Czytalem - ale jakos duzo madrzejszy nie jestem, nie zaloze sam tego.
U mnie sie klania montoza od podstaw, bo nie mam gazu.
Ma to isc do silnika 2,9V6 _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 7:45 am Temat postu: |
|
|
toyman napisał: |
+ elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserze
+ plynnosc - silnik BARDZO sie uspokoil jezeli chodi o kulture pracy - gladko przyspiesza od najnizszych obrotow az do 7.5 kRPM
+ precyzja - silnik reaguje bardzo dobrze na przepustnice - momentalnie reaguje na otwarcie przepustnicy i od razu schodzi z obrotow po puszczeniu jej.
|
Hehe - akurat to samo mam u siebie na instalce 1 generacji
Moze ktos nie wiezy - mozna sie przekonac naocznie w centrum zone _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 7:59 am Temat postu: |
|
|
Nie zamiewrzam nikogo przekonywac, tez mam instalke pierwszej generacji i roznica JEST odczowalna. PO prostu to trzeba sprawdzic na swoim samochodzie.
Powiem inaczej - za te pieniadze - oplacalnosc jest srednia - mozna tak ustawic instalke pierwszej generacji zeby chodzila podobnie jak BLOS, ale blosa jeszcz enie przetestowalem w pelnym jego zakresie wiec cizko mi porownywac, tym bardziej ze BLOS ze startu daje mi to co kupe kombinacji na mikserze, a ma jeszcze sporo regulacji w jedna i druga strone (znaczy mniej i wiecej gazu).
Jak napisalem wczesniej - nei zamierzam nikogo przekonywac - tylko wolalbym dyskutowac z kims kto mial z tym do czynienia i przetestowal na wlasnym aucie i ma porownanie "z przed" i "po". Po prostu tez myslalem ze jest dobrze - a jednak nie - moze byc lepiej. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 8:13 am Temat postu: |
|
|
toyman napisał: | Nie zamiewrzam nikogo przekonywac, tez mam instalke pierwszej generacji i roznica JEST odczowalna. PO prostu to trzeba sprawdzic na swoim samochodzie.
Powiem inaczej - za te pieniadze - oplacalnosc jest srednia - mozna tak ustawic instalke pierwszej generacji zeby chodzila podobnie jak BLOS, ale blosa jeszcz enie przetestowalem w pelnym jego zakresie wiec cizko mi porownywac, tym bardziej ze BLOS ze startu daje mi to co kupe kombinacji na mikserze, a ma jeszcze sporo regulacji w jedna i druga strone (znaczy mniej i wiecej gazu).
Jak napisalem wczesniej - nei zamierzam nikogo przekonywac - tylko wolalbym dyskutowac z kims kto mial z tym do czynienia i przetestowal na wlasnym aucie i ma porownanie "z przed" i "po". Po prostu tez myslalem ze jest dobrze - a jednak nie - moze byc lepiej. |
Noo moze niedlugo podyskutuje - jak ktos w Lodzi znajdzie sie chetny do zalozenia mi tego :/ _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 8:24 am Temat postu: |
|
|
Zalozenie to jest na prawde sprawa banalna. 15 min i po sprawie. A regulowac i tak musisz pod siebie. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 8:26 am Temat postu: |
|
|
toyman napisał: | Zalozenie to jest na prawde sprawa banalna. 15 min i po sprawie. A regulowac i tak musisz pod siebie. |
chyba jednak troche dluzej - ja nie mam wcale gazu
Butla przewody (bez kanalu nie da rady), poza tym wychodze z zalozenia ze kazdy powinien robic to co umie najlepiej - a ja na gazie zbytnio sie nie znam. _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 8:35 am Temat postu: |
|
|
gryzzly napisał: | chyba jednak troche dluzej - ja nie mam wcale gazu
|
gryzzly napisał: | Hehe - akurat to samo mam u siebie na instalce 1 generacji | Hmmm ... _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
gryzzly Arcyekspert
Dołączył: 02 Mar 2005 Posty: 1043 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 11:46 am Temat postu: |
|
|
toyman napisał: | gryzzly napisał: | chyba jednak troche dluzej - ja nie mam wcale gazu
|
gryzzly napisał: | Hehe - akurat to samo mam u siebie na instalce 1 generacji | Hmmm ... |
hehe - no tak zamieszalem Ale widac w podpisie mam 2 autka
Granatowa strzala ma gaz 1 gneracji i tak na razie zostanie, bo spisuje sie niezle.
Ale do bialego smoka chce zalozyc gaz i od razu BLOS-a, bo jesli nie to bedzie sekwencja, tylko znacznie drozej wyjdzie, bo to 2.9V6 12V _________________ http://piotrek.444.pl/do_sprzedania/
MK1 - Granatnowa błyskawica 2.0iS LSD - http://miniurl.pl/sierrka - 11 Mb
MK2 - Bialy Smok 2.9V6 4x4
S Z U K A M - tanio instalacji gazowej uzywanej do 2.9V6 EFI
Kontakt: GG: 10180, tel.600-999-997 |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw Cze 29, 2006 11:53 am Temat postu: |
|
|
Ahaaaaa. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
a.turowski Arcyekspert
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 1024 Skąd: Warszawa-Anin
|
Wysłany: Pią Cze 30, 2006 7:48 am Temat postu: |
|
|
toyman napisał: | + elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserzewiecej napisac. |
Michał, prawdopodobnie masz zbyt mało wydajny parownik. Jeśli masz sondę lambda, to możesz łatwo sprawdzić, czy nie zubaża Ci mieszanki na wysokich przy obciążeniu silnika.
Należy pamiętać, że wydajności/moce silnika pisane na parowniku są określone przy założeniu zastosowania konwencjonalnego miksera. A ten przytyka mocno dolot powietrza, więc i gazu potrzeba mniej.
Orientacyjnie można przyjąć, że aby wykorzystać potencjał BLOS'a należy zastosować parownik/reduktor o "mocy" większej przynajmniej o 20% od mocy naszego silnika. _________________ Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen. |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Cze 30, 2006 8:58 am Temat postu: |
|
|
a.turowski napisał: | toyman napisał: | + elastyka - samochod ciagnie od 2 kRPM a nie od 4 kRPM jak na zwyklum mikserzewiecej napisac. |
Michał, prawdopodobnie masz zbyt mało wydajny parownik. Jeśli masz sondę lambda, to możesz łatwo sprawdzić, czy nie zubaża Ci mieszanki na wysokich przy obciążeniu silnika. |
Nie mam sondy bo silnik jest/byl gaznikowy.
Testowalem trzy rozne reduktory:
- BRC AT90P - podcisnieniowy \ Oba na ok 100 kW
- BRC AT90E - elektroniczny /
- Lovato (ale zabij nie wiem jaki model - jezdzil w DOHCu)
Pomijam kwestie ze tylko AT90P mial pelna regeneracje, ale i tak AT90E najlepiej sie zachowywal. Sprawa jest taka, ze na gazniku udawalo mi sie wyregulowac tak sklad mieszanki ze nie bylo zadnych dolkow mocy, po zalozeniu kolektora od EFi - jest taka jakby dziura, ale podejrzewam, ze to kwestia regulacji - robie ostatnio sporo roznych kombinacji na dolocie wiec nie ma sensu jechac teraz na analizator, ale wierze ze da sie na analizatorze tak ustawic zwykly mikser, zeby nie bylo tych dolkow. Nie zmienia to jednak faktu, ze BLOS ze startu zlikwidowal ta kwestie no i pozostaje nadal spory zakres regulacji.
Dzisiaj mysle przetestowac kwstie podnoszenia i opuszczania tej przeslony - spodziewam sie ze, silnik bedzie sie lepiej zachowywal na wyzszych obrotach
Notabene budowa BLOSa jest prosta jak budowa cepa - ciekawe dlaczego taki drogi jest. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
a.turowski Arcyekspert
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 1024 Skąd: Warszawa-Anin
|
Wysłany: Pią Cze 30, 2006 9:44 am Temat postu: |
|
|
toyman napisał: |
Notabene budowa BLOSa jest prosta jak budowa cepa - ciekawe dlaczego taki drogi jest. |
Najprostsze rozwiązania spełniające założenia są najlepsze, a jakość kosztuje. Po prostu płacisz za wiedzę konstruktorów BLOS'a. _________________ Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen. |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Pią Cze 30, 2006 9:48 am Temat postu: |
|
|
I wszystko w tej kwestii. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 8:35 pm Temat postu: |
|
|
Ja też w końcu zamontowałem BLOSa
Wrażenia:
+ super, super elastyczność
+ silnik zdecydowanie ale płynnie reaguje na otwarcie przepustnicy
+ zdecydowana poprawa dynamiki na benzynie
+ auto pali na dotyk z LPG
+ BEZPIECZEŃSTWO - i to mnie najbardziej cieszy - bo na normalnych mikserach przy wyprzedzaniu silnik lubił sie przydławić i zonk Teraz jest jednostajny ciąg i aż przyjemnie sie butuje
Musze jeszcze jechać na analizator i dokładnie go wyregulować bo narazie na oko ustawiłem
I coś mi sie wydaje że zmienie reduktor na jakiegoś dużego OMVL bo na obecnym jakby brakuje mocy powyżej 5000rpm - choć zobaczymy po regulacji i pogrzebaniu w śrubkach reduktora
Nie żałuje ani złotówki wydanej na BLOS i polecam _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
ulik87 Ekspert
Wiek: 19 Dołączył: 08 Cze 2006 Posty: 521 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 9:37 pm Temat postu: |
|
|
ale BLOS'a nie mozna zastosowac do instalki II gen.? sorki za pytanie ale nie zapoznawalem sie z tematem BLOS'a a zastanawia mnie ta kwestia [chcialbym zeby ojciec przy zakladaniu nowej instalki do scorupy 2,9 wsadzil sobie blosa] no a w II gen jest regulacja gazu na rurce reduktor->mikser/ew blos ...a ma jej nie byc wiec jak? |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 9:42 pm Temat postu: |
|
|
blos to tak jakby instalacja I generacji bez niepotrzebnej elektroniki ewentualnie przełacznik benzyna/gaz i jakieś emulatorki wtrysków/lambdy
teoretycznie to blos jest nielegalny _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
|