Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
Wysłany: Nie Kwi 23, 2006 9:36 am Temat postu: |
|
|
cossi86 napisał: | Blos jest założony za regulatorem wolnych obrotów więc wnioskuję z tego że ta podkładka jest niepotrzebna ... |
jeżeli masz tak jak MnM (zdjęcia 1 stronę wcześniej) to podkładki niepotrzebujesz. _________________ '91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm
'92 rwd kombi N9E+lpg |
|
Powrót do góry |
|
|
borys1983 Juzer
Wiek: 23 Dołączył: 11 Maj 2005 Posty: 183 Skąd: Stary Sącz
|
Wysłany: Nie Maj 07, 2006 8:12 pm Temat postu: |
|
|
No dzisiaj założyłem BLOSA u siebie ( wiem że jest niedziela ale itak niemiałem co robić) narazie go nie ustawiałem na analizatorze tylko przekręciłem dużą śrubę o 2,5 obrotu i małą o 1,5 ale od razu widać zmiany: silnik jest żwawszy przy chamowaniu i skręcaniu nie spada z obrotów i wogule jakoś tak lepiej chodzi w tygodniu mam zamiar założyć stożek i wyregulować go na analizatorze zobaczymy czy bedzie lepiej.
w postach wyżej jest napisane że reduktor ma być rozkręcony na maxa ale tak dla pewności mam pytranie czy tak ma być i co jesli nie bedzie?? _________________ była 2.0 i CLX -nie wykluczone że się już nią golicie
jest czarna GT obniżona, ale na tym sie nie skończy |
|
Powrót do góry |
|
|
a.turowski Arcyekspert
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 1024 Skąd: Warszawa-Anin
|
Wysłany: Pon Maj 08, 2006 9:33 am Temat postu: |
|
|
borys1983 napisał: |
w postach wyżej jest napisane że reduktor ma być rozkręcony na maxa ale tak dla pewności mam pytranie czy tak ma być i co jesli nie bedzie?? |
Ma być rozkręcony. Jak nie będzie, to przy wysokich obrotach i dużym obciążeniu będzie za mało gazu i silnik nie będzie miał mocy. W skrajnym przypadku z powodu bardzo ubogiej mieszanki strzeli i będziesz miał po zawodach. _________________ Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen. |
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 7:44 am Temat postu: |
|
|
witam kolegów
szukanie informacji sprowadziło mnie na wasze forum
i mam pytanko czy znacie kogoś kto założył BLOSa do bemki, a konkrtnie do 320 e36...
nie wiem gdzie go zamontować bo mam bardzo mało miejsca i chyba bez stożka się nie obejdzie
ni i chciałbym wiedzieć czy silniki bemki też tak dobrze na tym chodzą , na forum BMW nieststy nic nie znalazłem
dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich tylnonapędowiczów
|
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 8:32 am Temat postu: |
|
|
Może zrób fotke silnika, powinno być łatwiej ...
Sprawdze dzisiaj u kolegi gdzie by to można było wsadzić, ale da się napewno. _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
BaStI Arcyekspert
Wiek: 24 Dołączył: 13 Lut 2004 Posty: 1742 Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 8:45 am Temat postu: |
|
|
honzik1976 napisał: | witam kolegów
szukanie informacji sprowadziło mnie na wasze forum
i mam pytanko czy znacie kogoś kto założył BLOSa do bemki, a konkrtnie do 320 e36...
nie wiem gdzie go zamontować bo mam bardzo mało miejsca i chyba bez stożka się nie obejdzie
ni i chciałbym wiedzieć czy silniki bemki też tak dobrze na tym chodzą , na forum BMW nieststy nic nie znalazłem
dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich tylnonapędowiczów
|
Honzo tu Ci pomogą bo tu się znaja
Cos popatrzymy w weekend i myśle ze damy rade _________________ BMW 320i M20B20
SPRZEDANA!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
spinex
Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 1:24 pm Temat postu: |
|
|
Witam,
Mam Toyotke Corolle 1.3. Instalacje 2 generacji z silnikiem krokowym i sterowaniem silnika krokowego z pomoca sondy lambda.
Czy po instalacji blosa trzeba wywalic silnik krokowy?
Jak wtedy zachowa sie komputer od gazu?
Pomocy,
Pozdrawiam. |
|
Powrót do góry |
|
|
KoRaL Guru
Wiek: 200 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 2419 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 1:28 pm Temat postu: |
|
|
LoL dawno się tak nie ubawiłem Cała Polska montuje "blos" ze SierraFan-ami _________________ Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465 |
|
Powrót do góry |
|
|
adam85 Mistrzunio
Wiek: 21 Dołączył: 16 Wrz 2005 Posty: 407 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 4:36 pm Temat postu: |
|
|
spinex napisał: | Witam,
Mam Toyotke Corolle 1.3. Instalacje 2 generacji z silnikiem krokowym i sterowaniem silnika krokowego z pomoca sondy lambda.
Czy po instalacji blosa trzeba wywalic silnik krokowy?
Jak wtedy zachowa sie komputer od gazu?
Pomocy,
Pozdrawiam. |
Silnik krokowy zostaje _________________ 91' Ford Sierra RS 2.9 V6/24V 195 KM, 3 drzwi, srebrny metalik.
92' Ford Sierra GT 2.0 Dohc EFi N9E 125 KM, sedan, biały. |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 6:29 pm Temat postu: |
|
|
adam85 napisał: | spinex napisał: | Witam,
Mam Toyotke Corolle 1.3. Instalacje 2 generacji z silnikiem krokowym i sterowaniem silnika krokowego z pomoca sondy lambda.
Czy po instalacji blosa trzeba wywalic silnik krokowy?
Jak wtedy zachowa sie komputer od gazu?
Pomocy,
Pozdrawiam. |
Silnik krokowy zostaje |
przewód od parownika do blosa ma być jednoczęściowy bez krokówek i registrów podobno _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
Wysłany: Pią Maj 12, 2006 9:53 pm Temat postu: |
|
|
adam85 napisał: | Silnik krokowy zostaje |
ciekawe po co _________________ '91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm
'92 rwd kombi N9E+lpg |
|
Powrót do góry |
|
|
Rafał Ekspert
Wiek: 33 Dołączył: 01 Paź 2004 Posty: 636 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Sob Maj 13, 2006 6:53 am Temat postu: |
|
|
honzik1976 napisał: | witam kolegów
szukanie informacji sprowadziło mnie na wasze forum
i mam pytanko czy znacie kogoś kto założył BLOSa do bemki, a konkrtnie do 320 e36...
nie wiem gdzie go zamontować bo mam bardzo mało miejsca i chyba bez stożka się nie obejdzie
ni i chciałbym wiedzieć czy silniki bemki też tak dobrze na tym chodzą , na forum BMW nieststy nic nie znalazłem
dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich tylnonapędowiczów
|
widziałem kilka 320z gzazem na mieszalniku,ale ten silnik nie toleruje za bardzo gazu(wystrzały),jak masz zakładac gaz to załóz sekwencje,napewno droższa,ale skuteczniejsza _________________ sedan 2,0dohc GT92 lpg/
AF-???????
SPRZEDAM LOTKE COSSI MKI
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26a33d3ae6b79aeb.html tylko 300zł |
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon Maj 15, 2006 11:28 am Temat postu: |
|
|
Rafał
ale chodzi o to że już kupiłem Bumetkę z gazem , była przywieziona z Wloch z instalką LANDIRENZO
jest bardzo mulasta przez mikser bo po jego wyjęciu auto chodzi 100x lepiej
BLOS ma większą przepustowość powietrza i myślę że powinno być lepiej ... o ile będzie chciał chodzić
nie wiem tylko jak to podłączyć bo miejsca naprawdę mało i czy z moim silnikiem nie będzie problemów .....
pozdrowienia
|
|
Powrót do góry |
|
|
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon Maj 15, 2006 10:58 pm Temat postu: |
|
|
honzik1976 napisał: | Rafał
ale chodzi o to że już kupiłem Bumetkę z gazem , była przywieziona z Wloch z instalką LANDIRENZO
jest bardzo mulasta przez mikser bo po jego wyjęciu auto chodzi 100x lepiej
BLOS ma większą przepustowość powietrza i myślę że powinno być lepiej ... o ile będzie chciał chodzić
nie wiem tylko jak to podłączyć bo miejsca naprawdę mało i czy z moim silnikiem nie będzie problemów .....
pozdrowienia
|
No to zapodaj jej BLOSa i będzie gicio. Standartowy (fi 70 obsługuje silnik do 2,5 litra). A resztą się nie martw, wszystko się wyreguluje _________________ DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina
|
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto Maj 16, 2006 6:50 am Temat postu: |
|
|
honzik zmieścić sie zmieści tylko trzeba pokombinować po wyjęciu miksera i klapki antystrzałowej będzie więcej miejsca
możesz zrobić tak jak ja czyli kupić kolanko z pcv 90 stopni średnica 70 mm troche je przyciąć i gume od malucha od ogrzewania i pokombinować różne umiejscowienia blosa a jak już będzie efekt zadowalający to wtedy możesz użyć jakiegoś ładnego kolanka czy cuś w tym stylu _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto Maj 16, 2006 7:07 am Temat postu: |
|
|
myślałem o jakimś kolanku .... tylko trzebaby jeszcze do niego podłączyc dwa węże, jeden idzie do silniczka krokowego, a drugi to silnika (chyba jakas odma) bo takie wchodzą do tego gumowego kolanka , myślę że za dużo byłoby kombinacji i ryzyko lewego powietrza ...
możnaby w sumie jakoś to pokleić ale czy będzie dobrze ...... hmmmm
a jakies inne pomysły
ps. ile ma wogóle blos długości, bo ja na podstawie zdjęcie policzyłem że jakieś 9 cm
pozdrowionka |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto Maj 16, 2006 8:10 am Temat postu: |
|
|
mnie linijką wychodzi tak gdzieś 85 mm ale realna długość po nałożeniu przewodów wynosi 60 mm, myśle że powinien sie zmieścić w to oryginalne gumowe kolanko tylko trzeba dobrze wybrać miejsce w którem je przeciąć bo potem już sie nie da poprawić _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto Maj 16, 2006 8:31 pm Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to dobry pomysł ale ja bym go wstawił pomiedzy przepływomierzem a filtrem powietrza _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2006 6:31 am Temat postu: |
|
|
jeśli to nie jest przepływomierz klapkowy to różnica przed czy za będzie niezauważalna, co innego jak to jest klapa, u mnie bez przepływomierza ładniej pracuje w niższych obrotach, i teraz jeżdze bez przepływki bo dostał tyle strzałów na mikserze że stanowił tylko balast _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2006 7:27 am Temat postu: |
|
|
chyba klapkowej przepływki nie mam ...
bo jeśli nazwa jest adekwatna do budowy nie zauważyłem żadnej klapki.
mam w środku jakies 3 czy 4 cieniutkie druciki wystajace do połowy przepływki i to wszystko.
gdzie więc wstawić tego Blosa ???
myślałem żeby przyciąć jak się da troche to gumowe kolano i wstawic go za przepływką
co sądzicie ???
pozdrowienia |
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2006 10:49 am Temat postu: |
|
|
mam jeszcze pytanie
czy średnica przelotu powietrza przez Blosa jest stała , czy zmiania się w czasie jazdy ?
jezeli przełączę auto na benzynę to bedę miał maksymalny przelot powietrza ?
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2006 1:54 pm Temat postu: |
|
|
honzik1976 napisał: | mam jeszcze pytanie
czy średnica przelotu powietrza przez Blosa jest stała , czy zmiania się w czasie jazdy ?
jezeli przełączę auto na benzynę to bedę miał maksymalny przelot powietrza ?
pozdrawiam |
przeczytaj troche o blosie chociaż manual który jest w sieci, a blos stawia pewien opór ale z mikserem to nie ma co porównywać, na benie nie powinną być odczywalnego spadku mocy, w końcu instalacja gazowa to jakiś kompromis _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2006 5:12 pm Temat postu: |
|
|
przelot się zmienia w zależności od przepływu powietrza
zarówno na gazie jak i na benzynie _________________ '91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm
'92 rwd kombi N9E+lpg |
|
Powrót do góry |
|
|
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sro Maj 17, 2006 5:31 pm Temat postu: |
|
|
honzik1976 napisał: |
myślałem żeby przyciąć jak się da troche to gumowe kolano i wstawic go za przepływką
|
Blosik ma 85 mm długości, na każdą stronę zachodzi guma po ok 10 mm, czyli pozostaje 65 mm które trzeba upchnąć. Myślę, ze się zmieści. A co do montażu, to ja bym wstawił za przepływomierzem, tak jak zaznaczyłeś na rysunku.
Aha i ma 130 mm wysokości całkowitej, którą też trzeba zmieścić _________________ DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina
|
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw Maj 18, 2006 6:35 am Temat postu: |
|
|
z wysokością myślę żę nie będzie problemu martwi mnie długość ,
z jednej strony nałożę na niego to gumowe kolano
z drugiej będzie musiał przyjśc na styk z przepływomierzem , bo to te seme średnice ... czyli 75 mm do upchnięcia
boję sie jeszcze o przepływomierz bo nie bede miał tego przeciwwybuchowego zabezpieczenia, mam nadzieję że mi go nie rozwali przy pierwszym lepszym strzale
bo zakup nowego to spory wydatek
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Czw Maj 18, 2006 6:41 am Temat postu: |
|
|
co do strzałów to w czasie jazdy na 99,9% nie będziesz miał strzałów, no chyba że coś z instalacją zapłonową skopane, ale przy odpalaniu na gazie ja miałem dwa razy strzała to było rano jak silnik był całkiem zimnyale za każdym razem zrzuciło mi gumowy przewód z blosa, więc o przepływomierz nie masz sie co martwić, kupuj blosa i zakładaj, nie będziesz żałował _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw Maj 18, 2006 6:54 am Temat postu: |
|
|
mi od września strzeliła 4 razy w tym raz dosyć mocno, aż dymek spod maski wyleciał
za każdym razem było to podczas długiego stania w korku i kiedy chciałem delikatnie podjechac do przodu....
włączam jedynkę , delikatnie zaczynam dodawać gazu i BUMMMMM
pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
BaStI Arcyekspert
Wiek: 24 Dołączył: 13 Lut 2004 Posty: 1742 Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT
|
Wysłany: Pią Maj 19, 2006 12:32 pm Temat postu: |
|
|
hehehe i dodaj ze klapki Ci jeszcze wywaliło _________________ BMW 320i M20B20
SPRZEDANA!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
honzik1976
Wiek: 30 Dołączył: 12 Maj 2006 Posty: 9 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią Maj 19, 2006 12:45 pm Temat postu: |
|
|
heheeee SEBA
wcale mi do śmiechy wtedy nie było
a te kalpki to drobny szczegół i mam nadzieje że kiedys je zrobie tak jak powinny być
pozdrówka |
|
Powrót do góry |
|
|
|