Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG - "bols"
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Nie Kwi 23, 2006 9:36 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cossi86 napisał:
Blos jest założony za regulatorem wolnych obrotów więc wnioskuję z tego że ta podkładka jest niepotrzebna ...


jeżeli masz tak jak MnM (zdjęcia 1 stronę wcześniej) to podkładki niepotrzebujesz.
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
borys1983
Juzer


Wiek: 23
Dołączył: 11 Maj 2005
Posty: 183
Skąd: Stary Sącz

PostWysłany: Nie Maj 07, 2006 8:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dzisiaj założyłem BLOSA u siebie ( wiem że jest niedziela ale itak niemiałem co robić) narazie go nie ustawiałem na analizatorze tylko przekręciłem dużą śrubę o 2,5 obrotu i małą o 1,5 ale od razu widać zmiany: silnik jest żwawszy przy chamowaniu i skręcaniu nie spada z obrotów i wogule jakoś tak lepiej chodzi Very Happy w tygodniu mam zamiar założyć stożek i wyregulować go na analizatorze zobaczymy czy bedzie lepiej.
w postach wyżej jest napisane że reduktor ma być rozkręcony na maxa ale tak dla pewności mam pytranie czy tak ma być i co jesli nie bedzie??
_________________
była 2.0 i CLX -nie wykluczone że się już nią golicie Smile
jest czarna GT obniżona, ale na tym sie nie skończy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
a.turowski
Arcyekspert


Wiek: 30
Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 1024
Skąd: Warszawa-Anin

PostWysłany: Pon Maj 08, 2006 9:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

borys1983 napisał:

w postach wyżej jest napisane że reduktor ma być rozkręcony na maxa ale tak dla pewności mam pytranie czy tak ma być i co jesli nie bedzie??

Ma być rozkręcony. Jak nie będzie, to przy wysokich obrotach i dużym obciążeniu będzie za mało gazu i silnik nie będzie miał mocy. W skrajnym przypadku z powodu bardzo ubogiej mieszanki strzeli i będziesz miał po zawodach.
_________________
Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam kolegów Very Happy
szukanie informacji sprowadziło mnie na wasze forum
i mam pytanko czy znacie kogoś kto założył BLOSa do bemki, a konkrtnie do 320 e36...
nie wiem gdzie go zamontować bo mam bardzo mało miejsca i chyba bez stożka się nie obejdzie

ni i chciałbym wiedzieć czy silniki bemki też tak dobrze na tym chodzą , na forum BMW nieststy nic nie znalazłem
dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich tylnonapędowiczów
Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 8:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może zrób fotke silnika, powinno być łatwiej ...
Sprawdze dzisiaj u kolegi gdzie by to można było wsadzić, ale da się napewno.
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BaStI
Arcyekspert


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2004
Posty: 1742
Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 8:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

honzik1976 napisał:
witam kolegów Very Happy
szukanie informacji sprowadziło mnie na wasze forum
i mam pytanko czy znacie kogoś kto założył BLOSa do bemki, a konkrtnie do 320 e36...
nie wiem gdzie go zamontować bo mam bardzo mało miejsca i chyba bez stożka się nie obejdzie

ni i chciałbym wiedzieć czy silniki bemki też tak dobrze na tym chodzą , na forum BMW nieststy nic nie znalazłem
dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich tylnonapędowiczów
Arrow


Very happy Very happy Very happy Honzo tu Ci pomogą bo tu się znaja Very happy Very happy Twisted Evil
Cos popatrzymy w weekend i myśle ze damy rade Very happy
_________________
BMW 320i M20B20

SPRZEDANA!!!!

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
spinex




Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 1
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 1:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam,
Mam Toyotke Corolle 1.3. Instalacje 2 generacji z silnikiem krokowym i sterowaniem silnika krokowego z pomoca sondy lambda.
Czy po instalacji blosa trzeba wywalic silnik krokowy?
Jak wtedy zachowa sie komputer od gazu?
Pomocy,
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
KoRaL
Guru


Wiek: 200
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 2419
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 1:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LoL dawno się tak nie ubawiłem Very happy Cała Polska montuje "blos" ze SierraFan-ami Very happy Very happy
_________________
Mam ambicje by być moderatorem - kupie VW Golf II 1,6TD
Nowy Kontakt 607-189-465
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
adam85
Mistrzunio


Wiek: 21
Dołączył: 16 Wrz 2005
Posty: 407
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 4:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spinex napisał:
Witam,
Mam Toyotke Corolle 1.3. Instalacje 2 generacji z silnikiem krokowym i sterowaniem silnika krokowego z pomoca sondy lambda.
Czy po instalacji blosa trzeba wywalic silnik krokowy?
Jak wtedy zachowa sie komputer od gazu?
Pomocy,
Pozdrawiam.


Silnik krokowy zostaje Exclamation
_________________
91' Ford Sierra RS 2.9 V6/24V 195 KM, 3 drzwi, srebrny metalik.
92' Ford Sierra GT 2.0 Dohc EFi N9E 125 KM, sedan, biały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 6:29 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam85 napisał:
spinex napisał:
Witam,
Mam Toyotke Corolle 1.3. Instalacje 2 generacji z silnikiem krokowym i sterowaniem silnika krokowego z pomoca sondy lambda.
Czy po instalacji blosa trzeba wywalic silnik krokowy?
Jak wtedy zachowa sie komputer od gazu?
Pomocy,
Pozdrawiam.


Silnik krokowy zostaje Exclamation

przewód od parownika do blosa ma być jednoczęściowy bez krokówek i registrów podobno Smile
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Pią Maj 12, 2006 9:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adam85 napisał:
Silnik krokowy zostaje Exclamation


ciekawe po co Exclamation Exclamation
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Rafał
Ekspert


Wiek: 33
Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 636
Skąd: Kielce

PostWysłany: Sob Maj 13, 2006 6:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

honzik1976 napisał:
witam kolegów Very Happy
szukanie informacji sprowadziło mnie na wasze forum
i mam pytanko czy znacie kogoś kto założył BLOSa do bemki, a konkrtnie do 320 e36...
nie wiem gdzie go zamontować bo mam bardzo mało miejsca i chyba bez stożka się nie obejdzie

ni i chciałbym wiedzieć czy silniki bemki też tak dobrze na tym chodzą , na forum BMW nieststy nic nie znalazłem
dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich tylnonapędowiczów
Arrow

widziałem kilka 320z gzazem na mieszalniku,ale ten silnik nie toleruje za bardzo gazu(wystrzały),jak masz zakładac gaz to załóz sekwencje,napewno droższa,ale skuteczniejsza
_________________
sedan 2,0dohc GT92 lpg/
AF-???????


SPRZEDAM LOTKE COSSI MKI
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26a33d3ae6b79aeb.html tylko 300zł
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon Maj 15, 2006 11:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Rafał
ale chodzi o to że już kupiłem Bumetkę z gazem , była przywieziona z Wloch z instalką LANDIRENZO
jest bardzo mulasta przez mikser bo po jego wyjęciu auto chodzi 100x lepiej
BLOS ma większą przepustowość powietrza i myślę że powinno być lepiej ... o ile będzie chciał chodzić Rolling Eyes

nie wiem tylko jak to podłączyć bo miejsca naprawdę mało i czy z moim silnikiem nie będzie problemów .....


pozdrowienia

Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon Maj 15, 2006 10:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

honzik1976 napisał:
Rafał
ale chodzi o to że już kupiłem Bumetkę z gazem , była przywieziona z Wloch z instalką LANDIRENZO
jest bardzo mulasta przez mikser bo po jego wyjęciu auto chodzi 100x lepiej
BLOS ma większą przepustowość powietrza i myślę że powinno być lepiej ... o ile będzie chciał chodzić Rolling Eyes

nie wiem tylko jak to podłączyć bo miejsca naprawdę mało i czy z moim silnikiem nie będzie problemów .....


pozdrowienia

Arrow

No to zapodaj jej BLOSa i będzie gicio. Standartowy (fi 70 obsługuje silnik do 2,5 litra). A resztą się nie martw, wszystko się wyreguluje Smile
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 6:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MnM .... zapodamzapodam tylko mam kłopot gdzie go zapodać
Confused chodzi o brak miejsca , może jak zobaczycie fotki jak to wygląda będziecie mogli coś podpowiedzieć

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5sxpggcuvws88hoe.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/rgsesn8edp87lggg.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/qqayt06ooop0fce1.html

myślę że dopiero po wywaleniu puszki z filtrem i wstawienu stożka wszystko się zmieści , nie wiem tylko czy BLOSA dać :
- przed przepływomierzem
czy
- za przepływomierzem

dzięki wielkie za porady
pozdrowienia Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 6:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

honzik zmieścić sie zmieści tylko trzeba pokombinować po wyjęciu miksera i klapki antystrzałowej będzie więcej miejsca
możesz zrobić tak jak ja czyli kupić kolanko z pcv 90 stopni średnica 70 mm troche je przyciąć i gume od malucha od ogrzewania i pokombinować różne umiejscowienia blosa a jak już będzie efekt zadowalający to wtedy możesz użyć jakiegoś ładnego kolanka czy cuś w tym stylu
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 7:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myślałem o jakimś kolanku .... tylko trzebaby jeszcze do niego podłączyc dwa węże, jeden idzie do silniczka krokowego, a drugi to silnika (chyba jakas odma) Sad bo takie wchodzą do tego gumowego kolanka , myślę że za dużo byłoby kombinacji i ryzyko lewego powietrza ...
możnaby w sumie jakoś to pokleić Rolling Eyes ale czy będzie dobrze ...... hmmmm

a jakies inne pomysły Question

ps. ile ma wogóle blos długości, bo ja na podstawie zdjęcie policzyłem że jakieś 9 cm

pozdrowionka Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 8:10 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie linijką wychodzi tak gdzieś 85 mm ale realna długość po nałożeniu przewodów wynosi 60 mm, myśle że powinien sie zmieścić w to oryginalne gumowe kolanko tylko trzeba dobrze wybrać miejsce w którem je przeciąć bo potem już sie nie da poprawić
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto Maj 16, 2006 8:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to dobry pomysł ale ja bym go wstawił pomiedzy przepływomierzem a filtrem powietrza
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 6:31 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli to nie jest przepływomierz klapkowy to różnica przed czy za będzie niezauważalna, co innego jak to jest klapa, u mnie bez przepływomierza ładniej pracuje w niższych obrotach, i teraz jeżdze bez przepływki bo dostał tyle strzałów na mikserze że stanowił tylko balast Smile
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 7:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chyba klapkowej przepływki nie mam ...
bo jeśli nazwa jest adekwatna do budowy nie zauważyłem żadnej klapki.
mam w środku jakies 3 czy 4 cieniutkie druciki wystajace do połowy przepływki i to wszystko.

gdzie więc wstawić tego Blosa ???
myślałem żeby przyciąć jak się da troche to gumowe kolano i wstawic go za przepływką
Very happy


co sądzicie ???

pozdrowienia Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 10:49 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam jeszcze pytanie Smile

czy średnica przelotu powietrza przez Blosa jest stała , czy zmiania się w czasie jazdy ?
jezeli przełączę auto na benzynę to bedę miał maksymalny przelot powietrza ?

pozdrawiam Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 1:54 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

honzik1976 napisał:
mam jeszcze pytanie Smile

czy średnica przelotu powietrza przez Blosa jest stała , czy zmiania się w czasie jazdy ?
jezeli przełączę auto na benzynę to bedę miał maksymalny przelot powietrza ?

pozdrawiam Arrow

przeczytaj troche o blosie chociaż manual który jest w sieci, a blos stawia pewien opór ale z mikserem to nie ma co porównywać, na benie nie powinną być odczywalnego spadku mocy, w końcu instalacja gazowa to jakiś kompromis
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 5:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przelot się zmienia w zależności od przepływu powietrza
zarówno na gazie jak i na benzynie
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Maj 17, 2006 5:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

honzik1976 napisał:

myślałem żeby przyciąć jak się da troche to gumowe kolano i wstawic go za przepływką
Very happy



Blosik ma 85 mm długości, na każdą stronę zachodzi guma po ok 10 mm, czyli pozostaje 65 mm które trzeba upchnąć. Myślę, ze się zmieści. A co do montażu, to ja bym wstawił za przepływomierzem, tak jak zaznaczyłeś na rysunku.
Aha i ma 130 mm wysokości całkowitej, którą też trzeba zmieścić Smile
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Maj 18, 2006 6:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z wysokością myślę żę nie będzie problemu Smile martwi mnie długość ,
z jednej strony nałożę na niego to gumowe kolano
z drugiej będzie musiał przyjśc na styk z przepływomierzem , bo to te seme średnice ... czyli 75 mm do upchnięcia

boję sie jeszcze o przepływomierz bo nie bede miał tego przeciwwybuchowego zabezpieczenia, mam nadzieję że mi go nie rozwali przy pierwszym lepszym strzale Sad
bo zakup nowego to spory wydatek

pozdrawiam Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Czw Maj 18, 2006 6:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

co do strzałów to w czasie jazdy na 99,9% nie będziesz miał strzałów, no chyba że coś z instalacją zapłonową skopane, ale przy odpalaniu na gazie ja miałem dwa razy strzała to było rano jak silnik był całkiem zimnyale za każdym razem zrzuciło mi gumowy przewód z blosa, więc o przepływomierz nie masz sie co martwić, kupuj blosa i zakładaj, nie będziesz żałował Wink
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Maj 18, 2006 6:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi od września strzeliła 4 razy w tym raz dosyć mocno, aż dymek spod maski wyleciał

za każdym razem było to podczas długiego stania w korku i kiedy chciałem delikatnie podjechac do przodu....
włączam jedynkę , delikatnie zaczynam dodawać gazu i BUMMMMM Shocked

pozdrawiam Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BaStI
Arcyekspert


Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2004
Posty: 1742
Skąd: Okolice warte Poznania>>LIGA OT

PostWysłany: Pią Maj 19, 2006 12:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehehe i dodaj ze klapki Ci jeszcze wywaliło Twisted Evil Very happy
_________________
BMW 320i M20B20

SPRZEDANA!!!!

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
honzik1976



Wiek: 30
Dołączył: 12 Maj 2006
Posty: 9
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią Maj 19, 2006 12:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

heheeee SEBA
wcale mi do śmiechy wtedy nie było Wink
a te kalpki to drobny szczegół i mam nadzieje że kiedys je zrobie tak jak powinny być

pozdrówka Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group