Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 7:25 am Temat postu: |
|
|
podjechalem na stacje diagnostyczna by wyregulowac sobie blosa, gosciu ze stacji odrazu po podlaczenia analizatora wyrwal pod maske i sie zabieral za srube na reduktorze... nadodatek srube ktora jest nie od tego co mu sie wydawalo .. :)
odgonilem go, pokazalem gdzie sie blosa reguluje, postal, popatrzyl i sie juz nie odzywal, wyszlo ze jakims cudem sklad miesznaki na srendich ustawilem idealnie na oko i sluch, nie bylo co poprawiac, a tylko jalowe musialem przykrecic bo bylo za bogato,
przy -13 na blosie moj silniczek odpala od dotkniecia ... _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Sz. Fan
Dołączył: 23 Wrz 2004 Posty: 226 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie Sty 08, 2006 7:15 pm Temat postu: |
|
|
No więc i ja dorzucę swoje trzy grosze. Dorwałem cyfraka, więc są zdjęcia. Blosa, tak jak już pisałem zamocowałem w miejscu gdzie orginalnie jest regulator wolnych obrotów. Wyciąłem go po prostu i za pomocą tjuninkofych gum tamże zamocowałem. Problem z dostaniem jakichkolwiek innych rur gumowych fi70 miałem niebagatelny.....
http://img343.imageshack.us/img343/1703/blos4bm.jpg
Maska zamyka się nadzwyczaj poprawnie, nic nie wadzi, nie haczy. Znaczna odległość BLOSa od przepustnicy raczej mu nie przeszkadza. Przewód od reduktora do BLOSa mam króciutki, bo reduktor mam przy kolektorze wydechowym-miejsce całkiem niezłe, poniżem poziomu cieczy, a i sąsiedztwo cieplutkiego kolektora wspomaga go w szyszym osiągnięciu optymalnej temperatury.
http://img343.imageshack.us/img343/6505/reduktor2ub.jpg
Regulator wolnych obrotów przeniosłem w okolice zbiorniczka na płyn do wspomagania i zbiornika płynu do szyb. Zamocowany jest na takiej śmiesznaj płytce (do wykonania przez prawie każdego tokarza-frezera), u mnie made in Holland, by Vialle.
http://img343.imageshack.us/img343/4635/regulator9ko.jpg
Ów regulator zasysa mieszankę powietrza z gazem za pomocą wstawionego przeze mnie króćca z gumowego kolana tuż przy przepustnicy.
http://img343.imageshack.us/img343/8302/ujcie2tg.jpg
Tak to w skrócie wygląda. Troszkę kombinacji, ale warto. Wszystko spisuje się super-żadnych zmułek, falowania na wolnych obrotach i spadków obrotów. Czuje się naprawdę moc zarówno na gazie i na benzynie. Rzekłbym nawet, że na gazie jest lepiej. Spalanie przyzwoite, na mikserze w cyklu mieszanym na butli robiłem ok. 370km, na BLOSie zrobiłem 350km. Z tą tylko różnicą, że gaz prawie zawsze w podłodze. Myślę, że przy spokojnej jeździe, będzie lepiej. To by było na tyle. Jeśli kogoś coś interesuje, jeśli w czymś mogę pomóc-chętnie to uczynię - zapraszam na PW. _________________ sierra GT 2.0 DOHC EFI 92r. LPG+BLOS |
|
Powrót do góry |
|
|
torek Guru
Wiek: 20 Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 3649 Skąd: warszawa --> L.O
|
|
Powrót do góry |
|
|
a.turowski Arcyekspert
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 1024 Skąd: Warszawa-Anin
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 5:55 am Temat postu: |
|
|
Można. BLOS to taki trochę inaczej zbudowany mikser. _________________ Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen. |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 11:35 am Temat postu: |
|
|
Można założyć blosa na gaźnik ale staje się to troszkę skomplikowane.
Musisz dorobić rure taką aby szczelnie nałożyć na gaźnik (zamiasta filtra powietrza) potem zakładasz blosa (jak najbliżej gaźnika) rura, stożek i powinno śmigać. Niedługo mam zamiar to przetestować _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 12:06 pm Temat postu: |
|
|
Kurcze, w 2.9 które ma dwa doloty trzeba zamontować dwa blosy ?? Dobrze kumam? _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
a.turowski Arcyekspert
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 1024 Skąd: Warszawa-Anin
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 12:31 pm Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie tak, bo wtedy masz możliwość niezależnej regulacji dwóch dolotów - co może być potrzebne. Na forum Scorpio jest już kilka 2.9 z zamontowanym BLOS'em m.in. samochód Struna. Tam przeglądaj/popytaj.... _________________ Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen. |
|
Powrót do góry |
|
|
VIK SierraFan Mod
Wiek: 28 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 8679 Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 6:08 pm Temat postu: |
|
|
Jeden wystarczy Będzie jeździc duuużo lepiej niż na DWÓCH mixerach. Spodenki a'la 2rurka do tego i luz. _________________ "KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldek Fan
Wiek: 26 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 230 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 8:06 pm Temat postu: |
|
|
Kolejne wiadomosci z placu boju w kwestji regulacji.
Dokonalem malej korekcji w regulacji gazu.
Mala srubka tzw obejsciowa zostala skrecona. Powod. Gdy byla za bardzo rozkrecona na wolnych byla non stop bogata mieszanka mimo maxymalnego skrecenia malego zaworu na blosie. Teraz owa srubka jest odpowiednio rozkrecona a docelowo doregulowana malym pokretlem blosa.
Natomiast duza plastikowa jest wykrecona. I odpowiednio ustawiona duza w blosie aby mieszanka byla w miare dobrym stosunku. Niestety nie da sie tak tego poustawiac aby sonda skakala napieciem wiec probuje jakies posrednie mozliwosci ustawic. Niestety obecny partownik jest za slaby i auto przy ok 4.5 tys na 2 i 3 oraz przy predkosci ok 160-170 objawia zamulenie. Wskazania sondy potwierdzaja b uboga mieszanke. Wiec w nastepnej kolejnosci nastapi regeneracja parowniak wszakze smiga on juz ze 3-4 lata a jesli to nie pomoze wymiana na wiekszy.
Za jakis czas udam sie na analizator i tam bede ustawial wszytsko ale to po kilku pierwszych tankowaniach sie okaze jak szybko na analize trafie
Co do spalania to wstepne wyniki wciaz z rozna regulacja bede mial pod koniec tygodnia _________________ 2.0 DOHC EFI Sedan '92 szary metalik +LPG BLOS
Lubin Dolnoslaskie
Sprzedam czesci ze scierki
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=33519 |
|
Powrót do góry |
|
|
maup
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 1 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon Sty 09, 2006 10:41 pm Temat postu: |
|
|
Doświadczenie (patrz wątek na FordClubPolska) pokazuje, że pomiary na sondzie mogą wprowadzać w krzaki. Jednak analizator wtykany w wydech jest tutaj niezastąpiony.
Jak ktoś potrzebuje, jest już polska instrukcja do BLOSa, o tu:
http://tinyurl.com/73lpr |
|
Powrót do góry |
|
|
Waldek Fan
Wiek: 26 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 230 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Sro Sty 11, 2006 9:19 pm Temat postu: |
|
|
Wyniki spalania
12,22 l/100km - troche testow z regulacja mieszanki, wiekszosc jazda na trasie z duzymi predkosciami ok 130-170.
Mialem wypad do wrocka wiec do pelna plus regulacja bo bylo za bogato na 3tys obrotow i powyzej . Regulacja na troche za uboga i wynik na trasie Lubin - Wroclaw - Olesnica - Wroclaw - Lubin to: 9.42 l/100km przy predkosci podroznej ok 120km/h
jutro troche wzbogace zeby nie mial za sucho. Na razie obecne wyniki b mnie zadawalaja. Mysle ze jestem w stanie miec b podobne parametry
na blosie co na mixerze (ok 10l/100km) z duzo wieksza przyjemnoscia z jazdy _________________ 2.0 DOHC EFI Sedan '92 szary metalik +LPG BLOS
Lubin Dolnoslaskie
Sprzedam czesci ze scierki
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=33519 |
|
Powrót do góry |
|
|
pTaSzOrEk Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 28 Mar 2004 Posty: 634 Skąd: Biskupiec k/Olsztyna
|
Wysłany: Sob Sty 28, 2006 4:46 pm Temat postu: |
|
|
no dobra, widziałem na fotkach u Lamera blosidło w ohcu zamocowane za przepływką, z tego co czytałem, to najlepiej działa gdy jest zamocowane najblizej przepustnicy. czy nie bedzie się nic pierdaczyć jak się wepnie między przepływke a przepustnice. w instalce I-generacji i tak chyba przepływka ma się nijak do jazdy na gazie. ale to tylko take moje gdybanie. w przyszłym tygodniu powinien dojść blosik i będą testy. _________________ Scierło 2.0 OHC WEBER 2V-ISC '84
Omka 2.0 OHC EFI '88
GG: 3463039 tel. 888 929 949
|
|
Powrót do góry |
|
|
lamer Fan
Wiek: 27 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 281 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie Sty 29, 2006 8:18 am Temat postu: |
|
|
pTaSzOrEk napisał: | no dobra, widziałem na fotkach u Lamera blosidło w ohcu zamocowane za przepływką, z tego co czytałem, to najlepiej działa gdy jest zamocowane najblizej przepustnicy. |
Zamontowalem przed przeplywka bo lamer jestem
Powaznie, to zalozylem go przed przeplywka, bo nie mam zadnej klapy przeciwwybuchowej i wolalem aby w razie strzalu rozwalilo im przeplywke a nie bolsa. Poki co 8kkm na blosie i zadnych strzalow (nowe swiece ngk, przewody motorcraft po przebiegu 26kkm). Teoretycznie blos powinien byc jak najblizej przepustnicy, ale z tego co czytalem, to roznie ludziom to bangla, jednym lepiej blisko przepustnicy innym dalej. Trzeba poeksperymentowac. Wiosna idzie i jak bedzie cieplo tez przesune go blizej, bo ciekawy jestem _________________ Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..." |
|
Powrót do góry |
|
|
pTaSzOrEk Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 28 Mar 2004 Posty: 634 Skąd: Biskupiec k/Olsztyna
|
Wysłany: Pią Lut 03, 2006 8:07 pm Temat postu: |
|
|
no dobra a czy przy blosie zakładanym zaraz za przepustnicą, jeszcze przed przepływką, trzeba kombinować z obwodem kompensacji ciśnienia? _________________ Scierło 2.0 OHC WEBER 2V-ISC '84
Omka 2.0 OHC EFI '88
GG: 3463039 tel. 888 929 949
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczor Ekspert
Wiek: 26 Dołączył: 28 Wrz 2004 Posty: 821 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: Nie Lut 12, 2006 8:17 am Temat postu: |
|
|
ten polski blos nie bardzo mi chce na kompa wskoczyc _________________ kilka słow o mnie :" dziecko spod dyskoteki, nachlać się, zerżnąć jakąś dupcie i wszystko w porząsiu ... laaans po nowemu"
kamax, SierraFan Mod
|
|
Powrót do góry |
|
|
Garii Fan
Wiek: 23 Dołączył: 22 Gru 2004 Posty: 205 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto Lut 14, 2006 6:47 am Temat postu: |
|
|
niedawno też wsadziłem BLOS`a.. tylko mam jeden problem... zaraz przy pierwszej odpałce po założeniu blosa silnik na bęzynie zapala na niweszystkie cylindry... po chwili dopiero łapią wszystkie...... na gazie jest idealnie nic nieprzerywa... i jak z gazu przełącze na bęzynke to tak samo przez chwile przerywa....
Teoretycznie jedno z drógim niema wspólnego...
Proszę o pomoc....
Pozdro _________________ FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4 |
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 698 Skąd: Cieszyn, Kraków
|
Wysłany: Wto Lut 14, 2006 8:46 am Temat postu: |
|
|
może pracuje przez chwilę na 2 paliwach ?
i przez to ma za bogatą mieszankę _________________ '91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm
'92 rwd kombi N9E+lpg |
|
Powrót do góry |
|
|
Garii Fan
Wiek: 23 Dołączył: 22 Gru 2004 Posty: 205 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto Lut 14, 2006 11:02 am Temat postu: |
|
|
kasztan napisał: | może pracuje przez chwilę na 2 paliwach ?
i przez to ma za bogatą mieszankę |
W sumie masz racje.. musze to sprawdzić.... bo na zimnym silniku rano lepiej zapala... ale też nierówno, a na cieplym jest przerąbane....
Niewiem czy wtryski się niezapiekają.... _________________ FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4 |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto Lut 28, 2006 9:07 am Temat postu: |
|
|
ma ktoś jeszcze blosa w ohc efi oprócz lamera?
mnie już wnerwia ta instalka na zwykłym mixerze, ile poali z blosem przy normalnej jeździe ? _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
pTaSzOrEk Ekspert
Wiek: 27 Dołączył: 28 Mar 2004 Posty: 634 Skąd: Biskupiec k/Olsztyna
|
Wysłany: Wto Lut 28, 2006 5:30 pm Temat postu: |
|
|
ano ma i chwali sobie bardzo. fakt, ze blos nie siedzi w scierce a w omie ale tez 2.0 ohc efi. efekt - niesamowity but, no i komp pokazuje znacznie mniejsze spalanie. zobaszymy jak bedzie przynastepnej wizycie na stacji. acha i wszystko po "instrukcyjnej" regulacji czyli "na pale".
blos zainstalowalem przed sama przepustnica, obieg kompensacji cisnienia sobie odpuscilem i wszystko smiga ok _________________ Scierło 2.0 OHC WEBER 2V-ISC '84
Omka 2.0 OHC EFI '88
GG: 3463039 tel. 888 929 949
|
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Mar 10, 2006 8:13 pm Temat postu: |
|
|
dziś stałem sie szczęśliwym posiadaczem blosa zamontowałem tylko tak prowizorycznie bo mnie ciekawość zżerała, i kultura pracy silnika nie ma porównania do miksera wolne obroty piękne ładnie sie wkręca, więcej napisze jak do ładnie zamontuje i wyreguluje porządnie _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie Mar 12, 2006 11:27 pm Temat postu: |
|
|
I ja w końcu założyłem BLOSika u siebie . Heh, wstyd przyznać, przeleżał rok na półce w garażu.
Montaż banalnie prosty, przeciąć rurę, założyć kilka opasek, 30 cm węża fi 70 mm i już. A szczerze to żeby to założyć w sposób mnie satysfakcjonujący to poświęciłem około 2 godzin.
Wstępnie ustawiłem BLOSa wg zaleceń z instrukcji - dysza główna 2,5 obr, od wolnych 1,5 obr, ta od przepustnicy wykręcona do końca (przepustnica zamknięta). Zrobiłem od razu analizę i kopara mi opadła do ziemi . Skład spalin przy zasilaniu LPG praktycznie identyczny jak przy zasilaniu Pb, tak na wolnych jak i pod obciążeniem.
Osiągi - na palniku kręcił się do 4 krpm i później wszystko zaczynało biec baaardzo wolno, teraz 5 krpm to chwilka po prostu. I tak na 1,2,3. Jest naprawdę spora różnica w sposobie oddychania silnika.
Jeszcze kilka dopieszczeń i powinno śmigać jak talala _________________ DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina
|
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pon Mar 13, 2006 7:44 am Temat postu: |
|
|
Eeeeee już się wkońcu pogubiłem.
Może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica jeśli założe blosa zaraz za kolektorem (przed silniczkiem krokowym), a czym sie różni jeśli będzie tak jak u MnM za silniczkiem krokowym _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon Mar 13, 2006 8:04 am Temat postu: |
|
|
Regulator wolnych obrotow odpowiedzialny jest za jalowe obroty, na samym powietrzu sie nie jezdzi a jezeli zalozysz za zaworkiem to jedyny gaz jaki bedzie lapac to prze przepustnice i obroty beda MOCNO falowac, przy Scorpio ojca to przerabialismy az wkoncu jelopy zalozyli nam mikser pod zaworek i problem sie skonczyl. Falowanie obrotow mozna wyeliminowac poprzez mocniejsze otwarcie przepustnicy ale to jest sposob zastepczy. _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Mar 20, 2006 6:50 pm Temat postu: |
|
|
dziś wymontowałem przepływomierz bo miałem podejrzenie że wprowadza jakieś niedobre zawirowania w dolocie, i normalnie kopara mi opadła sierrka nigdy nie miała takiego odejścia wszystko fajnie tylko co tu wymodzić żeby na benie jeszcze dało sie jakoś jeździć
wcześniej spalanie na blosie podobne jak na mixerze ale regulacja była taka na oko, natomiast jazda całkiem inna wyprzedzanie tirów stało sie przyjemne _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
gizmo Arcyekspert
Wiek: 22 Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 1119 Skąd: Virginia U.S.A
|
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 6:57 am Temat postu: |
|
|
MnM...a przewody idace od gazu do krokowca gdzie sa?
bo rozumiem ze do blosa sa podpiete te co oryginalnie ida do miksera... a ja mam u siebie jeszcze jeden lub dwa do krokowca...i co z nimi?
moze gdzies niedoczytalem...ale nei wydaje mi sie _________________ Sedan '92 2.0 DOHC EFi - Była...
Mercedes-Benz W124 300E 2.8 6 Cyl. 24V Automatic
Ambasada SierraFan U.S.A. |
|
Powrót do góry |
|
|
a.turowski Arcyekspert
Wiek: 30 Dołączył: 05 Maj 2005 Posty: 1024 Skąd: Warszawa-Anin
|
Wysłany: Wto Mar 21, 2006 7:26 am Temat postu: |
|
|
Jeśli masz zamontowany BLOS PRZED elektrozaworem, to przewody idą od niego tak samo jak w instalacji czysto benzynowej. To znaczy jest jeden przewód od elektrozaworu biegu jałowego do kolektora dolotowego. Omija on zamkniętą na biegu jałowym przepustnicę i elektrozawór działa jak mała przepustnica na biegu jałowym. _________________ Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen. |
|
Powrót do góry |
|
|
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
|
Powrót do góry |
|
|
DeMaDeS Guru
Wiek: 21 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 2141 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Sob Kwi 01, 2006 8:17 pm Temat postu: |
|
|
da sie, jest sens _________________ i po sierze... |
|
Powrót do góry |
|
|
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pon Kwi 03, 2006 4:33 pm Temat postu: |
|
|
DeMaDeS napisał: | da sie, jest sens |
To jeszcze poprosze o sugestie gdzie to zamontowac? Czy na dolocie przed filtrem? Chyba nie bardzo by bylo. Nie mam pomyslu, wiec jak ktos ma to poprosze _________________ Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744 |
|
Powrót do góry |
|
|
|