Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG - "bols"
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 7:25 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podjechalem na stacje diagnostyczna by wyregulowac sobie blosa, gosciu ze stacji odrazu po podlaczenia analizatora wyrwal pod maske i sie zabieral za srube na reduktorze... nadodatek srube ktora jest nie od tego co mu sie wydawalo .. :)
odgonilem go, pokazalem gdzie sie blosa reguluje, postal, popatrzyl i sie juz nie odzywal, wyszlo ze jakims cudem sklad miesznaki na srendich ustawilem idealnie na oko i sluch, nie bylo co poprawiac, a tylko jalowe musialem przykrecic bo bylo za bogato,
przy -13 na blosie moj silniczek odpala od dotkniecia ...
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Paweł Sz.
Fan



Dołączył: 23 Wrz 2004
Posty: 226
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 7:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No więc i ja dorzucę swoje trzy grosze. Dorwałem cyfraka, więc są zdjęcia. Blosa, tak jak już pisałem zamocowałem w miejscu gdzie orginalnie jest regulator wolnych obrotów. Wyciąłem go po prostu i za pomocą tjuninkofych gum tamże zamocowałem. Problem z dostaniem jakichkolwiek innych rur gumowych fi70 miałem niebagatelny.....
http://img343.imageshack.us/img343/1703/blos4bm.jpg
Maska zamyka się nadzwyczaj poprawnie, nic nie wadzi, nie haczy. Znaczna odległość BLOSa od przepustnicy raczej mu nie przeszkadza. Przewód od reduktora do BLOSa mam króciutki, bo reduktor mam przy kolektorze wydechowym-miejsce całkiem niezłe, poniżem poziomu cieczy, a i sąsiedztwo cieplutkiego kolektora wspomaga go w szyszym osiągnięciu optymalnej temperatury.
http://img343.imageshack.us/img343/6505/reduktor2ub.jpg
Regulator wolnych obrotów przeniosłem w okolice zbiorniczka na płyn do wspomagania i zbiornika płynu do szyb. Zamocowany jest na takiej śmiesznaj płytce (do wykonania przez prawie każdego tokarza-frezera), u mnie made in Holland, by Vialle.
http://img343.imageshack.us/img343/4635/regulator9ko.jpg
Ów regulator zasysa mieszankę powietrza z gazem za pomocą wstawionego przeze mnie króćca z gumowego kolana tuż przy przepustnicy.
http://img343.imageshack.us/img343/8302/ujcie2tg.jpg
Tak to w skrócie wygląda. Troszkę kombinacji, ale warto. Wszystko spisuje się super-żadnych zmułek, falowania na wolnych obrotach i spadków obrotów. Czuje się naprawdę moc zarówno na gazie i na benzynie. Rzekłbym nawet, że na gazie jest lepiej. Spalanie przyzwoite, na mikserze w cyklu mieszanym na butli robiłem ok. 370km, na BLOSie zrobiłem 350km. Z tą tylko różnicą, że gaz prawie zawsze w podłodze. Myślę, że przy spokojnej jeździe, będzie lepiej. To by było na tyle. Jeśli kogoś coś interesuje, jeśli w czymś mogę pomóc-chętnie to uczynię - zapraszam na PW.
_________________
sierra GT 2.0 DOHC EFI 92r. LPG+BLOS
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
torek
Guru


Wiek: 20
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 3649
Skąd: warszawa --> L.O

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 10:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oki to ja ponowie pytanie poprzednikow, bo jakos nie wyczytalem sie odpowiedzi, czy mozna zalozyc blosa do gazniczka?? np dp mnie?? Very happy ma ja sobie gazniczek webera, z instalka I gen. czy da rade to zamontowac??
_________________
2.0 OHC '89/96 czarny sedan RS po drobnej reanimacji.
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=14774&postdays=0&postorder=asc&start=30
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
a.turowski
Arcyekspert


Wiek: 30
Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 1024
Skąd: Warszawa-Anin

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 5:55 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można. BLOS to taki trochę inaczej zbudowany mikser.
_________________
Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 11:35 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można założyć blosa na gaźnik ale staje się to troszkę skomplikowane.
Musisz dorobić rure taką aby szczelnie nałożyć na gaźnik (zamiasta filtra powietrza) potem zakładasz blosa (jak najbliżej gaźnika) rura, stożek i powinno śmigać. Niedługo mam zamiar to przetestować
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 12:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurcze, w 2.9 które ma dwa doloty trzeba zamontować dwa blosy Confused ?? Dobrze kumam?
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
a.turowski
Arcyekspert


Wiek: 30
Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 1024
Skąd: Warszawa-Anin

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 12:31 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdopodobnie tak, bo wtedy masz możliwość niezależnej regulacji dwóch dolotów - co może być potrzebne. Na forum Scorpio jest już kilka 2.9 z zamontowanym BLOS'em m.in. samochód Struna. Tam przeglądaj/popytaj....
_________________
Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
VIK
SierraFan Mod


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 8679
Skąd: Stołeczne Królewskie Miasto Kraków

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 6:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeden wystarczy Cool Będzie jeździc duuużo lepiej niż na DWÓCH mixerach. Spodenki a'la 2rurka do tego i luz.
_________________
"KRABRAM-VIK" r. zał. 1987. Mechanika silników (prócz DIESLA ), podwozi, ocena st. techn.;TŁUMACZENIA dok. - jęz. niem. PON.-PT. 8.00-15.00. Faktury VAT.
tel.: 0-502-894-108 /zastrzeżonych nie odbieram/ ZAPRASZAM.
Scorpio'93 DOHC/AC/LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Waldek
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 230
Skąd: Lubin

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 8:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kolejne wiadomosci z placu boju w kwestji regulacji.
Dokonalem malej korekcji w regulacji gazu.
Mala srubka tzw obejsciowa zostala skrecona. Powod. Gdy byla za bardzo rozkrecona na wolnych byla non stop bogata mieszanka mimo maxymalnego skrecenia malego zaworu na blosie. Teraz owa srubka jest odpowiednio rozkrecona a docelowo doregulowana malym pokretlem blosa.
Natomiast duza plastikowa jest wykrecona. I odpowiednio ustawiona duza w blosie aby mieszanka byla w miare dobrym stosunku. Niestety nie da sie tak tego poustawiac aby sonda skakala napieciem wiec probuje jakies posrednie mozliwosci ustawic. Niestety obecny partownik jest za slaby i auto przy ok 4.5 tys na 2 i 3 oraz przy predkosci ok 160-170 objawia zamulenie. Wskazania sondy potwierdzaja b uboga mieszanke. Wiec w nastepnej kolejnosci nastapi regeneracja parowniak wszakze smiga on juz ze 3-4 lata a jesli to nie pomoze wymiana na wiekszy.

Za jakis czas udam sie na analizator i tam bede ustawial wszytsko ale to po kilku pierwszych tankowaniach sie okaze jak szybko na analize trafie

Co do spalania to wstepne wyniki wciaz z rozna regulacja bede mial pod koniec tygodnia
_________________
2.0 DOHC EFI Sedan '92 szary metalik +LPG BLOS
Lubin Dolnoslaskie
Sprzedam czesci ze scierki
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=33519
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
maup




Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 1
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 10:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Doświadczenie (patrz wątek na FordClubPolska) pokazuje, że pomiary na sondzie mogą wprowadzać w krzaki. Jednak analizator wtykany w wydech jest tutaj niezastąpiony.
Jak ktoś potrzebuje, jest już polska instrukcja do BLOSa, o tu:

http://tinyurl.com/73lpr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Waldek
Fan


Wiek: 26
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 230
Skąd: Lubin

PostWysłany: Sro Sty 11, 2006 9:19 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wyniki spalania

12,22 l/100km - troche testow z regulacja mieszanki, wiekszosc jazda na trasie z duzymi predkosciami ok 130-170.

Mialem wypad do wrocka wiec do pelna plus regulacja bo bylo za bogato na 3tys obrotow i powyzej . Regulacja na troche za uboga i wynik na trasie Lubin - Wroclaw - Olesnica - Wroclaw - Lubin to: 9.42 l/100km przy predkosci podroznej ok 120km/h

jutro troche wzbogace zeby nie mial za sucho. Na razie obecne wyniki b mnie zadawalaja. Mysle ze jestem w stanie miec b podobne parametry
na blosie co na mixerze (ok 10l/100km) z duzo wieksza przyjemnoscia z jazdy
_________________
2.0 DOHC EFI Sedan '92 szary metalik +LPG BLOS
Lubin Dolnoslaskie
Sprzedam czesci ze scierki
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=33519
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pTaSzOrEk
Ekspert


Wiek: 27
Dołączył: 28 Mar 2004
Posty: 634
Skąd: Biskupiec k/Olsztyna

PostWysłany: Sob Sty 28, 2006 4:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no dobra, widziałem na fotkach u Lamera blosidło w ohcu zamocowane za przepływką, z tego co czytałem, to najlepiej działa gdy jest zamocowane najblizej przepustnicy. czy nie bedzie się nic pierdaczyć jak się wepnie między przepływke a przepustnice. w instalce I-generacji i tak chyba przepływka ma się nijak do jazdy na gazie. ale to tylko take moje gdybanie. w przyszłym tygodniu powinien dojść blosik i będą testy.
_________________
Scierło 2.0 OHC WEBER 2V-ISC '84
Omka 2.0 OHC EFI '88
GG: 3463039 tel. 888 929 949
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie Sty 29, 2006 8:18 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pTaSzOrEk napisał:
no dobra, widziałem na fotkach u Lamera blosidło w ohcu zamocowane za przepływką, z tego co czytałem, to najlepiej działa gdy jest zamocowane najblizej przepustnicy.


Zamontowalem przed przeplywka bo lamer jestem Very Happy
Powaznie, to zalozylem go przed przeplywka, bo nie mam zadnej klapy przeciwwybuchowej i wolalem aby w razie strzalu rozwalilo im przeplywke a nie bolsa. Poki co 8kkm na blosie i zadnych strzalow (nowe swiece ngk, przewody motorcraft po przebiegu 26kkm). Teoretycznie blos powinien byc jak najblizej przepustnicy, ale z tego co czytalem, to roznie ludziom to bangla, jednym lepiej blisko przepustnicy innym dalej. Trzeba poeksperymentowac. Wiosna idzie i jak bedzie cieplo tez przesune go blizej, bo ciekawy jestem Very Happy
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pTaSzOrEk
Ekspert


Wiek: 27
Dołączył: 28 Mar 2004
Posty: 634
Skąd: Biskupiec k/Olsztyna

PostWysłany: Pią Lut 03, 2006 8:07 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no dobra a czy przy blosie zakładanym zaraz za przepustnicą, jeszcze przed przepływką, trzeba kombinować z obwodem kompensacji ciśnienia?
_________________
Scierło 2.0 OHC WEBER 2V-ISC '84
Omka 2.0 OHC EFI '88
GG: 3463039 tel. 888 929 949
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger
kaczor
Ekspert


Wiek: 26
Dołączył: 28 Wrz 2004
Posty: 821
Skąd: rzeszów

PostWysłany: Nie Lut 12, 2006 8:17 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ten polski blos nie bardzo mi chce na kompa wskoczyc
_________________
kilka słow o mnie :" dziecko spod dyskoteki, nachlać się, zerżnąć jakąś dupcie i wszystko w porząsiu ... laaans po nowemu"
kamax, SierraFan Mod
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Garii
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 205
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 6:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niedawno też wsadziłem BLOS`a.. tylko mam jeden problem... zaraz przy pierwszej odpałce po założeniu blosa silnik na bęzynie zapala na niweszystkie cylindry... po chwili dopiero łapią wszystkie...... na gazie jest idealnie nic nieprzerywa... i jak z gazu przełącze na bęzynke to tak samo przez chwile przerywa....
Teoretycznie jedno z drógim niema wspólnego...
Proszę o pomoc....
Pozdro
_________________
FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kasztan
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 698
Skąd: Cieszyn, Kraków

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 8:46 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może pracuje przez chwilę na 2 paliwach ?
i przez to ma za bogatą mieszankę Question
_________________
'91 4x4 sedan N9C+lpg+rarb 18mm Cool
'92 rwd kombi N9E+lpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Garii
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 205
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto Lut 14, 2006 11:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kasztan napisał:
może pracuje przez chwilę na 2 paliwach ?
i przez to ma za bogatą mieszankę Question


W sumie masz racje.. musze to sprawdzić.... bo na zimnym silniku rano lepiej zapala... ale też nierówno, a na cieplym jest przerąbane....
Niewiem czy wtryski się niezapiekają....
_________________
FORD SIERRA 2.0 DOHC 4X4
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 9:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ma ktoś jeszcze blosa w ohc efi oprócz lamera?
mnie już wnerwia ta instalka na zwykłym mixerze, ile poali z blosem przy normalnej jeździe ?
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pTaSzOrEk
Ekspert


Wiek: 27
Dołączył: 28 Mar 2004
Posty: 634
Skąd: Biskupiec k/Olsztyna

PostWysłany: Wto Lut 28, 2006 5:30 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ano ma i chwali sobie bardzo. fakt, ze blos nie siedzi w scierce a w omie ale tez 2.0 ohc efi. efekt - niesamowity but, no i komp pokazuje znacznie mniejsze spalanie. zobaszymy jak bedzie przynastepnej wizycie na stacji. acha i wszystko po "instrukcyjnej" regulacji czyli "na pale".
blos zainstalowalem przed sama przepustnica, obieg kompensacji cisnienia sobie odpuscilem i wszystko smiga ok
_________________
Scierło 2.0 OHC WEBER 2V-ISC '84
Omka 2.0 OHC EFI '88
GG: 3463039 tel. 888 929 949
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Yahoo messenger
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Mar 10, 2006 8:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś stałem sie szczęśliwym posiadaczem blosa Smile zamontowałem tylko tak prowizorycznie bo mnie ciekawość zżerała, i kultura pracy silnika nie ma porównania do miksera wolne obroty piękne ładnie sie wkręca, więcej napisze jak do ładnie zamontuje i wyreguluje porządnie
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie Mar 12, 2006 11:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I ja w końcu założyłem BLOSika u siebie Cool . Heh, wstyd przyznać, przeleżał rok na półce w garażu.
Montaż banalnie prosty, przeciąć rurę, założyć kilka opasek, 30 cm węża fi 70 mm i już. A szczerze to żeby to założyć w sposób mnie satysfakcjonujący to poświęciłem około 2 godzin.











Wstępnie ustawiłem BLOSa wg zaleceń z instrukcji - dysza główna 2,5 obr, od wolnych 1,5 obr, ta od przepustnicy wykręcona do końca (przepustnica zamknięta). Zrobiłem od razu analizę i kopara mi opadła do ziemi Shocked . Skład spalin przy zasilaniu LPG praktycznie identyczny jak przy zasilaniu Pb, tak na wolnych jak i pod obciążeniem.

Osiągi - na palniku kręcił się do 4 krpm i później wszystko zaczynało biec baaardzo wolno, teraz 5 krpm to chwilka po prostu. I tak na 1,2,3. Jest naprawdę spora różnica w sposobie oddychania silnika.
Jeszcze kilka dopieszczeń i powinno śmigać jak talala Very Happy
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pon Mar 13, 2006 7:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eeeeee już się wkońcu pogubiłem.

Może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica jeśli założe blosa zaraz za kolektorem (przed silniczkiem krokowym), a czym sie różni jeśli będzie tak jak u MnM za silniczkiem krokowym Question
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Mar 13, 2006 8:04 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Regulator wolnych obrotow odpowiedzialny jest za jalowe obroty, na samym powietrzu sie nie jezdzi a jezeli zalozysz za zaworkiem to jedyny gaz jaki bedzie lapac to prze przepustnice i obroty beda MOCNO falowac, przy Scorpio ojca to przerabialismy az wkoncu jelopy zalozyli nam mikser pod zaworek i problem sie skonczyl. Falowanie obrotow mozna wyeliminowac poprzez mocniejsze otwarcie przepustnicy ale to jest sposob zastepczy.
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 6:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziś wymontowałem przepływomierz bo miałem podejrzenie że wprowadza jakieś niedobre zawirowania w dolocie, i normalnie kopara mi opadła sierrka nigdy nie miała takiego odejścia Shocked wszystko fajnie tylko co tu wymodzić żeby na benie jeszcze dało sie jakoś jeździć Smile
wcześniej spalanie na blosie podobne jak na mixerze ale regulacja była taka na oko, natomiast jazda całkiem inna wyprzedzanie tirów stało sie przyjemne Cool
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
gizmo
Arcyekspert


Wiek: 22
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 1119
Skąd: Virginia U.S.A

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 6:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MnM...a przewody idace od gazu do krokowca gdzie sa?

bo rozumiem ze do blosa sa podpiete te co oryginalnie ida do miksera... a ja mam u siebie jeszcze jeden lub dwa do krokowca...i co z nimi?

moze gdzies niedoczytalem...ale nei wydaje mi sie Smile
_________________
Sedan '92 2.0 DOHC EFi - Była...
Mercedes-Benz W124 300E 2.8 6 Cyl. 24V Automatic

Ambasada SierraFan U.S.A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
a.turowski
Arcyekspert


Wiek: 30
Dołączył: 05 Maj 2005
Posty: 1024
Skąd: Warszawa-Anin

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 7:26 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli masz zamontowany BLOS PRZED elektrozaworem, to przewody idą od niego tak samo jak w instalacji czysto benzynowej. To znaczy jest jeden przewód od elektrozaworu biegu jałowego do kolektora dolotowego. Omija on zamkniętą na biegu jałowym przepustnicę i elektrozawór działa jak mała przepustnica na biegu jałowym.
_________________
Ford Sierra Ghia DOHC 2.0i N9C, ABS i LPG II gen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 8:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie, a co jesli chodzi o blos i temat gaznika. Ja mam takowe zasilanie. Czy da sie to zalozyc jak i czy jest sens?
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
DeMaDeS
Guru


Wiek: 21
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 2141
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Sob Kwi 01, 2006 8:17 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

da sie, jest sens
_________________
i po sierze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 4:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DeMaDeS napisał:
da sie, jest sens


To jeszcze poprosze o sugestie gdzie to zamontowac? Czy na dolocie przed filtrem? Chyba nie bardzo by bylo. Nie mam pomyslu, wiec jak ktos ma to poprosze
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Strona 4 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group