Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sro Lip 05, 2006 11:20 pm Temat postu: |
|
|
ARTi napisał: | Ja też w końcu zamontowałem BLOSa
I coś mi sie wydaje że zmienie reduktor na jakiegoś dużego OMVL bo na obecnym jakby brakuje mocy powyżej 5000rpm - choć zobaczymy po regulacji i pogrzebaniu w śrubkach reduktora
Nie żałuje ani złotówki wydanej na BLOS i polecam |
To nie musi być reduktor, przewody mogą być za małe. Jeśli masz 6 to najprawdopodobniej tak będzie.
A do zalet dolicz jeszcze zmniejszenie zużycia o jakieś 10 do 20% w stosunku do miksera. W zeszłym tygodniu założyliśmy do DOHCa kolegi i mimo początkowych oporów teraz jest w siódmym niebie. Zszedł z 9 z ogonkiem do 7,9 ltr. Jeździ spokojnie, nawet bardzo spokojnie .
ulik87 napisał: | ale BLOS'a nie mozna zastosowac do instalki II gen.? sorki za pytanie ale nie zapoznawalem sie z tematem BLOS'a a zastanawia mnie ta kwestia [chcialbym zeby ojciec przy zakladaniu nowej instalki do scorupy 2,9 wsadzil sobie blosa] no a w II gen jest regulacja gazu na rurce reduktor->mikser/ew blos ...a ma jej nie byc wiec jak? |
A możesz po ludzku napisać o co ci chodzi ? _________________ DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina
|
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Czw Lip 06, 2006 5:54 am Temat postu: |
|
|
Jest BLOS w wersji elektronicznej. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
MF Ekspert
Wiek: 28 Dołączył: 12 Mar 2004 Posty: 563 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw Lip 06, 2006 7:21 am Temat postu: |
|
|
MnM napisał: |
To nie musi być reduktor, przewody mogą być za małe. Jeśli masz 6 to najprawdopodobniej tak będzie. |
Z przewodami to niestety jest taki problem ze na wyjsciu z wielozaworu i tak jest zawsze 6 - dopiero za ta zwezka jest 8 _________________ 2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
|
|
Powrót do góry |
|
|
ulik87 Ekspert
Wiek: 19 Dołączył: 08 Cze 2006 Posty: 521 Skąd: Nałęczów
|
Wysłany: Czw Lip 06, 2006 9:00 am Temat postu: |
|
|
MnM napisał: |
ulik87 napisał: | ale BLOS'a nie mozna zastosowac do instalki II gen.? sorki za pytanie ale nie zapoznawalem sie z tematem BLOS'a a zastanawia mnie ta kwestia [chcialbym zeby ojciec przy zakladaniu nowej instalki do scorupy 2,9 wsadzil sobie blosa] no a w II gen jest regulacja gazu na rurce reduktor->mikser/ew blos ...a ma jej nie byc wiec jak? |
A możesz po ludzku napisać o co ci chodzi ? |
wlasnie o to :
toyman napisał: |
Jest BLOS w wersji elektronicznej.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fatso SierraFan Mod
Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2004 Posty: 1860 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2006 7:46 pm Temat postu: |
|
|
ale po co, sadzasz emulator wtryskow, a blosa regulujesz jak bozia kazala, srubkami _________________ Mondeo Hatchback 2,5 V6 ST200 '95 Ghia - jest
Drift Monster Project on the run ...
Wyklety powstań ludu ziemi...BezSierraFan Hymn
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=66433 |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Czw Lip 20, 2006 8:02 pm Temat postu: |
|
|
Fatso napisał: | ale po co, sadzasz emulator wtryskow, a blosa regulujesz jak bozia kazala, srubkami |
hmmm u mnie nie mam emulatora ani nic innego - tylko blosa i przekaźnik odcinający wtryski.
Mozliwe ze komp łapie błędy ale o dziwo chodzi super. Co ciekawe wreszcie działają mi wolne obroty i nie musze podpierać przepustnice śrubką Krokowiec dealnie trzyma na 850rpm, a Sierra pali na gazie od kopa. Benzyne używam teraz tylko do chłodzenia wtryskiwaczy i przepalenie ich raz na tydzień
Aha, robiłem teraz przebiegi rzędu 600-800km/tydzien i autko sprawuje sie wyśmienicie.
Jedyna uwaga w użytkowaniu blosa - jest on czuły na jakość gazu.
Polecam _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fatso SierraFan Mod
Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2004 Posty: 1860 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob Lip 22, 2006 10:59 pm Temat postu: |
|
|
Arti..
Emulator kosztuje okolo 30 pln. Wpinasz go w wiazke sterujaca wtryskami, i komputer przestaje lapac bledy podczas pracy na gazie. U mnie sprawidzilo sie to idealnie. _________________ Mondeo Hatchback 2,5 V6 ST200 '95 Ghia - jest
Drift Monster Project on the run ...
Wyklety powstań ludu ziemi...BezSierraFan Hymn
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=66433 |
|
Powrót do góry |
|
|
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Nie Lip 23, 2006 7:33 am Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak się wam udaje zejsc ponizej 9 litrow na 100km. Mi po zalozeniu blosa spalanie sie nie zmienilo, przynajmniej nie zauwazylem zmiany, tyle ze silnik sie lepiej wkreca i lepiej pali. Wszystko mam wyregulowane na analizatorze i spalinki sa jak na benzynce.
Z pomiarow wychodzi mi spalanie od 9,2 do 11. 9,2 na trasie jadac do 120km/h. Co ciekawe jadac do 140km/h zuzycie mi wyszlo niewiele wieksze, bo 9,5.
Pozdrawiam _________________ Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744 |
|
Powrót do góry |
|
|
MnM Ekspert
Dołączył: 29 Sie 2004 Posty: 956 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie Lip 23, 2006 7:37 pm Temat postu: |
|
|
Też nie wierzyłem, że sie da ale jednak tak wychodzi. Równym tempem jadąc 110/120 w porywach do 140 przy wyprzedzaniach średnia wychodzi mi z trasy 8,5. Kumplowi wyszło 7,9 na blosiku zamiast 9 z ogonkiwm jak zawsze. Ale on to 100 przekracza od wielkiego dzwonu . _________________ DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Z. Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 650 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: Nie Lip 30, 2006 5:02 pm Temat postu: |
|
|
a jak silnik pracuje na benie majac zalozony BLOS??? Do montazu nowej instalacji z BLOSem potrzebuje: zbiornika, wielozaworu, reduktora (tylko jaka wielkosc jak na dohc efi???), blosa i centralki, czy warto postarac sie o cos jeszcze?????? |
|
Powrót do góry |
|
|
Złoty Fan
Wiek: 29 Dołączył: 14 Lis 2003 Posty: 264 Skąd: Suwałki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Z. Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 650 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: Wto Sie 01, 2006 11:02 am Temat postu: |
|
|
zalozylem LPG z BLOSem i nie do wiary...
Wcale nie oszczedzalem - czasami nawet 160/h, po 220km tankuje znowu do pelna bule i oczom nie wierze - tylko 20,51 l gazu, co daje jakies 9,3l/stowe - niecale 20 zeta...
yoooopie |
|
Powrót do góry |
|
|
Feluke Arcyekspert
Wiek: 20 Dołączył: 09 Lis 2004 Posty: 1489 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto Sie 01, 2006 11:37 am Temat postu: |
|
|
Dobra Demades, przyznaj sie!!! Dlaczego jest bols??!! _________________ Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem) |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Wto Sie 01, 2006 11:39 am Temat postu: |
|
|
Też jestem zadowolony ze spalania. Dotychczas silniczek cierpiał na przykręconym kurku, a teraz nie dość że ma odpowiednią mieszanke to jeszcze kopyto pękne. Przy miejskiej jeździe z butem wzieła mi 15/100
BOLS Rulezzzz.... _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Z. Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 650 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: Sro Sie 02, 2006 10:48 am Temat postu: |
|
|
urrrr jest problem, mianowicie: czemu na wolnych ma zbyt niskie obroty??? ruszyłem srubka ta najmniejsza od spodu blosa troche sie poprawilo, ale po przejechaniu 50km w trasie znowu to samo... z obrotami, co prawda nie faluja, ale za to zaworki sie zaczynaja odzywac i musze noge trzymac na gazie, fuck |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Sro Sie 02, 2006 10:57 am Temat postu: |
|
|
A na beni jak ??
W przypadku mojego auta zaistniał dziwny przypadek, mianowicie na LPGu jak odpale zimny to trzyma na ok. 1200rpm przez pare minut a potem utrzymuje non stop 850rpm. Heh zupełnie jak ssanie na beni (na której zresztą zachowuje sie identycznie)
BOLS rulezz hehee _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Z. Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 650 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: Sro Sie 02, 2006 11:12 am Temat postu: |
|
|
beny uzywam tylko do odpalania zimnego silnika - potem odpalalem na gazie... na benzynie na wolnych ma odrobinke za wysokie obroty, ale to rzedu 100/200 obr./h
W ogole to po montazu instalki z blosem bylo git, po 50 km za niskie wolne na gazie, podkrecilem srubke najmniejsza blosa i gitara, ale znowu po 50 km wolne sa za niskie, a przeciez nie krecilem 2. raz.
To samo mialem w coupe dohc 2 lata temu na mikserze i tego wlasnie najbardziej sie balem... |
|
Powrót do góry |
|
|
Dziku Juzer
Wiek: 20 Dołączył: 12 Cze 2006 Posty: 191 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: Sro Sie 02, 2006 3:32 pm Temat postu: |
|
|
Kuba, maszz gaźnik czy wtrysk?
bo mi oborty spadały jak niałem automatyczne ssanie w gaźniku zdechłe, może płyn idzie na kolektor z parownika i dlatego zimny...
Pozdro Dziku _________________ Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Z. Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 650 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: Sro Sie 02, 2006 4:10 pm Temat postu: |
|
|
mam efi, a reduktor przy kolektorze wydechowym - pod tlumikiem szmerow ssania |
|
Powrót do góry |
|
|
Robson Arcyekspert
Wiek: 28 Dołączył: 27 Wrz 2005 Posty: 1405 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon Sie 14, 2006 8:58 pm Temat postu: |
|
|
No dobra spece, czas na moją historię... Założyłem gaz do mojego OHCa EFI. Reduktor BRC Tecno 100kW trafił pod przepływomierz a BOLS na przepustnicę w pozycji prawie leżącej. Nie zrobiono kompensacji. Jechał świetnie, palił 14-15 litrów gazu w trasie ze średnią prędkością ok 120 - 130 (czyli zdecydowanie za dużo). Potem nagle stracił wolne obroty na PB i spalanie zmalało do niecałych 9 litrów na 100km. W ramach regulacji została dołożona kompensacja i zmiana generalnie polegała na tym że auto staciło moc i na gazie i na PB, przy gwałtowniejszym dodaniu gazu silnik sie dławił i gasł... Trzeba było dodawać gazu baaardzo delikatnie (tak sie podobno jeździ z blosem - to słowa gazowników). Pisze w czasie przeszłym bo jak gaz strzelił w kolektor to rozwalił gumę - kolanko... Więc zabrałem się do roboty - kolanko z iSa nieco przycięte, w zaślepione miejsce kompensacja, blos prawie w pionie przy samym przepływomierzu (przepustnica-kolanko-blos-przepływka-pucha filtra) i... nie chula... przy przełączeniu na gaz w czasie jazdy gaśnie, przy odpalaniu łapie i gaśnie... wkręciłem te dwie śruby i wykręcilem dużą o 2,5 obr a małą o 1,5 i nadal nic.
Dodam że kable (org), świece (org), kopułka i palec (bosch) są kilkumiesięczne. Gazownicy o duże spalanie obwinieją reduktor (skręcili go na maxa bo podobno jest za czuły)...
Jak to uruchomić???? _________________ Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana"
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817
A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione! |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 6:30 am Temat postu: |
|
|
teraz to nie ma prawa zapalić bo reduktor skręcony
wykręć śrubke na imbus 5 na reduktorze o jakieś 12 obrotów (na maxa tak żebu oring nie wystawał) a tą od wolnych obrotów na reduktorze co palcami sie kręci wkręć do końca, blos jak siedzi pomiędzy przepływką a przepustnicą to duża śruba 1.5 obrotu mała też coś koło tego i muśi śmigać chyba że reduktor coś nie tego _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
ARTi Guru
Wiek: 23 Dołączył: 16 Lis 2003 Posty: 3647 Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 7:21 am Temat postu: |
|
|
Robson mała śrubka jest dość czuła w pewnym zakresie regulacji, na początku nic nie zmienia kręcąc a potem dość znaczne zmiany w mieszance w prowadza. Dlatego małą nie reguluj na czuja tylko np. miernikiem na lambdzie lub analizatorem.
A reduktor powinien być rokręcony na maksa. _________________ 2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem "Druga Miłość"
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto R.I.P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson Arcyekspert
Wiek: 28 Dołączył: 27 Wrz 2005 Posty: 1405 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 9:50 am Temat postu: |
|
|
wykreciłem tą na bambus o 12 obr, tą drugą wkreciłem, na blosie dużą i małą wykreciłem o 1,5 obr i lipa. Po przełączeniu z beny na gaz gaśnie. Na ciepło jak odpalam na gazie to zapala i gasnie, czasem jeszcze moment pochodzi na 2 gary i gaśnie...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! _________________ Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana"
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817
A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione! |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 10:59 am Temat postu: |
|
|
a jak masz zamontowanego blosa przed samą przepustnicą ?
spróbuj założyć bliżej przepływomierza ja też mam taki sam parownik i u mnie to chodzi na samym blosie założonym tylko na gumowe kolanko przepływomierza już nie mam
jeździłeś wcześniej ma mixerze ? jeśli nie to może masz coś sknocone z instalacją (wtrysków nie odcina czy co) trzeba wszystko przejrzeć od początku
opisz jak miałeś zrobioną tą kompensacje i właściwie co ona powinna dawać _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
toyman Guru
Wiek: 27 Dołączył: 31 Gru 2004 Posty: 2892 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 11:48 am Temat postu: |
|
|
Robson ... jezeli reduktor masz w porzadku (co mozesz sprawdzic instalujac na chwile zwykly mikser) - japrzy kolektorze EFi mam uklad taki:
Kolektor, kolanko, BLOS, filtr (nei mam przeplywki z wiadomych wzgledow).
Genralnie nei ma znaczenia gdzie bedzie BLOS - o ile bedzie szczelnosc calego ukladu ZA blosem (w kierunku kolektora) - nei ma znaczenia jak ustawisz reduktor, wazne jak ustawisz BLOSa - a tego - skrecasz calokowicie - wkrecasz obie sruby do oporu, a ta srube z boku wykrecasz az przeslona opadnie - pozniej wykrecasz duza srube o 2.5 obrotu - gora trzy - chociaz probowalem i wiecej a ta mala srube wykrecasz jeszcze 1.5 obrotu - to beda twoje parametry wyjsciowe - w tym ukladzie samochod zachowuje sie najbardziej optymalnie ... pozniej - w zaleznosci jakie masz wolne obroty (musisz znalezc kompromis miedzy zimnym a goracym silnikiem) - odpowiednia ja wkrecisz (dajac mniej gazu na wolnych i obnizajac obroty) albo wykrecisz - dajac wiecej gazu i podwyzszajac obroty). Duza srube ruszasz tylko w momencie kiedy albo za duzo ci pali, albo masz za malo mocy na wysokich obrotach (poczujesz ze po przekroczeniu np 5 kRPM samochod nie chce juz przyspieszac - w zaleznosci ile wykrecisz ta duza srube, przeslona przy tym samym podcisnieniu bedzie odslaniala wiecej tego trujkata, abo mniej - dajac wicej lub mniej gazu.
Podsumowujac - ustawienia reduktora sa pomijalne, duza sruba po skreceniu ma byc wykrecona o 2.5 obrotu a mala o 1.5 - stad startujesz. _________________ Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robson Arcyekspert
Wiek: 28 Dołączył: 27 Wrz 2005 Posty: 1405 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 2:06 pm Temat postu: |
|
|
Układ jest taki jak już pisałem (przepustnica-kolanko-blos-przepływka-pucha filtra), kompensacja jest wpięta w kolanko - w to zaślepione miejsce. Próbowałem z ustawianiem duzej śruby w zakresie od wkręcenia do wykreconej 3 obroty co cwierć obrotu i wykręconą małą śrubką 1,5 obr. Efektów w zasadzie nie ma. Coś jest spitolone, tylko co? Nie mam miksera żeby sprawdzić bo zamontowałem gaz z blosem od razu. Pojade do gazowników rano, niech walczą... ja sie poddałem. _________________ Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana"
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817
A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione! |
|
Powrót do góry |
|
|
lamer Fan
Wiek: 27 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 281 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 2:39 pm Temat postu: |
|
|
Robson napisał: | kompensacja jest wpięta w kolanko - w to zaślepione miejsce. |
Odepnij kompensacje i dokladnie zaslep kolanko i napisz co sie dzieje _________________ Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Robson Arcyekspert
Wiek: 28 Dołączył: 27 Wrz 2005 Posty: 1405 Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
lamer Fan
Wiek: 27 Dołączył: 06 Lip 2005 Posty: 281 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 8:00 pm Temat postu: |
|
|
Robson napisał: | Teraz już nie bede kombinował. Aczkolwiek najlepiej jeżdziła w pierwszej wersji bez kompensacji z blosem na przepustnicy - tylko spalanie bylo nieakceptowalne... |
Jesli reduktor masz nowka, to IMHO za bardzo sie pospieszyles. Trzeba bylo pojezdzic ze dwa-trzy tankowania i poczekac, az sie "ulozy" (nowa membrana), sprawdzic powtarzalnosc pomiarow spalania. _________________ Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..." |
|
Powrót do góry |
|
|
Kuba Z. Ekspert
Dołączył: 08 Cze 2004 Posty: 650 Skąd: WROCŁAW
|
Wysłany: Wto Sie 15, 2006 8:52 pm Temat postu: |
|
|
ile spali dohc na blosie przy jezdzie 160/h np autostrada niemiecka??? |
|
Powrót do góry |
|
|
|