Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG - "bols"
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sro Lip 05, 2006 11:20 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ARTi napisał:
Ja też w końcu zamontowałem BLOSa Smile
I coś mi sie wydaje że zmienie reduktor na jakiegoś dużego OMVL bo na obecnym jakby brakuje mocy powyżej 5000rpm - choć zobaczymy po regulacji i pogrzebaniu w śrubkach reduktora Arrow

Nie żałuje ani złotówki wydanej na BLOS i polecam


To nie musi być reduktor, przewody mogą być za małe. Jeśli masz 6 to najprawdopodobniej tak będzie.

A do zalet dolicz jeszcze zmniejszenie zużycia o jakieś 10 do 20% w stosunku do miksera. W zeszłym tygodniu założyliśmy do DOHCa kolegi i mimo początkowych oporów teraz jest w siódmym niebie. Zszedł z 9 z ogonkiem do 7,9 ltr. Jeździ spokojnie, nawet bardzo spokojnie .

ulik87 napisał:
ale BLOS'a nie mozna zastosowac do instalki II gen.? sorki za pytanie ale nie zapoznawalem sie z tematem BLOS'a a zastanawia mnie ta kwestia [chcialbym zeby ojciec przy zakladaniu nowej instalki do scorupy 2,9 wsadzil sobie blosa] no a w II gen jest regulacja gazu na rurce reduktor->mikser/ew blos ...a ma jej nie byc Smile wiec jak?


A możesz po ludzku napisać o co ci chodzi ?
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 5:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jest BLOS w wersji elektronicznej.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MF
Ekspert


Wiek: 28
Dołączył: 12 Mar 2004
Posty: 563
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 7:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MnM napisał:


To nie musi być reduktor, przewody mogą być za małe. Jeśli masz 6 to najprawdopodobniej tak będzie.


Z przewodami to niestety jest taki problem ze na wyjsciu z wielozaworu i tak jest zawsze 6 - dopiero za ta zwezka jest 8
_________________
2.0i OHC 90' LPG 107KM - sprzedana
Nismo 200sx 1,8t - BOOST RULEZ
Na Sprzedaz:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
ulik87
Ekspert


Wiek: 19
Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 521
Skąd: Nałęczów

PostWysłany: Czw Lip 06, 2006 9:00 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MnM napisał:


ulik87 napisał:
ale BLOS'a nie mozna zastosowac do instalki II gen.? sorki za pytanie ale nie zapoznawalem sie z tematem BLOS'a a zastanawia mnie ta kwestia [chcialbym zeby ojciec przy zakladaniu nowej instalki do scorupy 2,9 wsadzil sobie blosa] no a w II gen jest regulacja gazu na rurce reduktor->mikser/ew blos ...a ma jej nie byc Smile wiec jak?


A możesz po ludzku napisać o co ci chodzi ?


wlasnie o to :
Wink

toyman napisał:


Jest BLOS w wersji elektronicznej.

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Fatso
SierraFan Mod


Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2004
Posty: 1860
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 7:46 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale po co, sadzasz emulator wtryskow, a blosa regulujesz jak bozia kazala, srubkami Very Happy
_________________
Mondeo Hatchback 2,5 V6 ST200 '95 Ghia - jest
Drift Monster Project on the run ...
Wyklety powstań ludu ziemi...BezSierraFan Hymn
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=66433
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Czw Lip 20, 2006 8:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fatso napisał:
ale po co, sadzasz emulator wtryskow, a blosa regulujesz jak bozia kazala, srubkami Very Happy

hmmm u mnie nie mam emulatora ani nic innego - tylko blosa i przekaźnik odcinający wtryski.

Mozliwe ze komp łapie błędy ale o dziwo chodzi super. Co ciekawe wreszcie działają mi wolne obroty i nie musze podpierać przepustnice śrubką Smile Krokowiec dealnie trzyma na 850rpm, a Sierra pali na gazie od kopa. Benzyne używam teraz tylko do chłodzenia wtryskiwaczy i przepalenie ich raz na tydzień Very Happy

Aha, robiłem teraz przebiegi rzędu 600-800km/tydzien i autko sprawuje sie wyśmienicie.

Jedyna uwaga w użytkowaniu blosa - jest on czuły na jakość gazu.
Polecam Wink
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Fatso
SierraFan Mod


Wiek: 29
Dołączył: 11 Maj 2004
Posty: 1860
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lip 22, 2006 10:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Arti..

Emulator kosztuje okolo 30 pln. Wpinasz go w wiazke sterujaca wtryskami, i komputer przestaje lapac bledy podczas pracy na gazie. U mnie sprawidzilo sie to idealnie.
_________________
Mondeo Hatchback 2,5 V6 ST200 '95 Ghia - jest
Drift Monster Project on the run ...
Wyklety powstań ludu ziemi...BezSierraFan Hymn
http://s3.bitefight.pl/c.php?uid=66433
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie Lip 23, 2006 7:33 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak się wam udaje zejsc ponizej 9 litrow na 100km. Mi po zalozeniu blosa spalanie sie nie zmienilo, przynajmniej nie zauwazylem zmiany, tyle ze silnik sie lepiej wkreca i lepiej pali. Wszystko mam wyregulowane na analizatorze i spalinki sa jak na benzynce.
Z pomiarow wychodzi mi spalanie od 9,2 do 11. 9,2 na trasie jadac do 120km/h. Co ciekawe jadac do 140km/h zuzycie mi wyszlo niewiele wieksze, bo 9,5.
Pozdrawiam
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
MnM
Ekspert



Dołączył: 29 Sie 2004
Posty: 956
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie Lip 23, 2006 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też nie wierzyłem, że sie da ale jednak tak wychodzi. Równym tempem jadąc 110/120 w porywach do 140 przy wyprzedzaniach średnia wychodzi mi z trasy 8,5. Kumplowi wyszło 7,9 na blosiku zamiast 9 z ogonkiwm jak zawsze. Ale on to 100 przekracza od wielkiego dzwonu Very Happy .
_________________
DOHC 92 z Latającym Płomieniem Gagarina

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kuba Z.
Ekspert



Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 650
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Nie Lip 30, 2006 5:02 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak silnik pracuje na benie majac zalozony BLOS??? Do montazu nowej instalacji z BLOSem potrzebuje: zbiornika, wielozaworu, reduktora (tylko jaka wielkosc jak na dohc efi???), blosa i centralki, czy warto postarac sie o cos jeszcze??????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Złoty
Fan


Wiek: 29
Dołączył: 14 Lis 2003
Posty: 264
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie Lip 30, 2006 7:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jednak udalo mi sie zejsc ponizej 9 literkow gazu. Ale jazda bbyla emerycka, 90-100 km/h, a dokladny wynik to 8,8l/100km
_________________
Pozdrawiam - Złoty
'92 DOHC gaźnik (zagazowany)
sprzedam części: http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?p=320744#320744
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Kuba Z.
Ekspert



Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 650
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Wto Sie 01, 2006 11:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zalozylem LPG z BLOSem i nie do wiary...
Wcale nie oszczedzalem - czasami nawet 160/h, po 220km tankuje znowu do pelna bule i oczom nie wierze - tylko 20,51 l gazu, co daje jakies 9,3l/stowe - niecale 20 zeta...

yoooopie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Feluke
Arcyekspert


Wiek: 20
Dołączył: 09 Lis 2004
Posty: 1489
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 01, 2006 11:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobra Demades, przyznaj sie!!! Dlaczego jest bols??!! Cool
_________________
Sierra 89' HB, 2.3D - moj (niedlugo sie rozpadnie) - SPRZEDAM!
Sierra 90' sedan, 2.0 DOHC GHIA, ASB - juz matki
Scorpio 93' kombi, 2.0 DOHC GHIA - ojca (z nowym Sierrkowym serduszkiem)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Wto Sie 01, 2006 11:39 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też jestem zadowolony ze spalania. Dotychczas silniczek cierpiał na przykręconym kurku, a teraz nie dość że ma odpowiednią mieszanke to jeszcze kopyto pękne. Przy miejskiej jeździe z butem wzieła mi 15/100 Smile

BOLS Rulezzzz.... Very Happy
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Kuba Z.
Ekspert



Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 650
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Sro Sie 02, 2006 10:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

urrrr jest problem, mianowicie: czemu na wolnych ma zbyt niskie obroty??? ruszyłem srubka ta najmniejsza od spodu blosa troche sie poprawilo, ale po przejechaniu 50km w trasie znowu to samo... z obrotami, co prawda nie faluja, ale za to zaworki sie zaczynaja odzywac i musze noge trzymac na gazie, fuck
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Sro Sie 02, 2006 10:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na beni jak ??

W przypadku mojego auta zaistniał dziwny przypadek, mianowicie na LPGu jak odpale zimny to trzyma na ok. 1200rpm przez pare minut a potem utrzymuje non stop 850rpm. Heh zupełnie jak ssanie na beni (na której zresztą zachowuje sie identycznie) Very Happy

BOLS rulezz hehee Very happy
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Kuba Z.
Ekspert



Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 650
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Sro Sie 02, 2006 11:12 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

beny uzywam tylko do odpalania zimnego silnika - potem odpalalem na gazie... na benzynie na wolnych ma odrobinke za wysokie obroty, ale to rzedu 100/200 obr./h

W ogole to po montazu instalki z blosem bylo git, po 50 km za niskie wolne na gazie, podkrecilem srubke najmniejsza blosa i gitara, ale znowu po 50 km wolne sa za niskie, a przeciez nie krecilem 2. raz.

To samo mialem w coupe dohc 2 lata temu na mikserze i tego wlasnie najbardziej sie balem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Dziku
Juzer


Wiek: 20
Dołączył: 12 Cze 2006
Posty: 191
Skąd: Warszawa-Wesoła

PostWysłany: Sro Sie 02, 2006 3:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kuba, maszz gaźnik czy wtrysk?
bo mi oborty spadały jak niałem automatyczne ssanie w gaźniku zdechłe, może płyn idzie na kolektor z parownika i dlatego zimny...
Pozdro Dziku
_________________
Wspólna z ojcem : Mk2 , 1,8l pinto berline '87r" RUINA"
Renault 5 '91r 1,4, moja. "BADZIEW"
----------------------
http://s11.bitefight.pl/c.php?uid=42640 to ja już Trzeci grający na forum...
---------------------
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kuba Z.
Ekspert



Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 650
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Sro Sie 02, 2006 4:10 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam efi, a reduktor przy kolektorze wydechowym - pod tlumikiem szmerow ssania
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robson
Arcyekspert


Wiek: 28
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 1405
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Sie 14, 2006 8:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No dobra spece, czas na moją historię... Założyłem gaz do mojego OHCa EFI. Reduktor BRC Tecno 100kW trafił pod przepływomierz a BOLS na przepustnicę w pozycji prawie leżącej. Nie zrobiono kompensacji. Jechał świetnie, palił 14-15 litrów gazu w trasie ze średnią prędkością ok 120 - 130 (czyli zdecydowanie za dużo). Potem nagle stracił wolne obroty na PB i spalanie zmalało do niecałych 9 litrów na 100km. W ramach regulacji została dołożona kompensacja i zmiana generalnie polegała na tym że auto staciło moc i na gazie i na PB, przy gwałtowniejszym dodaniu gazu silnik sie dławił i gasł... Trzeba było dodawać gazu baaardzo delikatnie (tak sie podobno jeździ z blosem - to słowa gazowników). Pisze w czasie przeszłym bo jak gaz strzelił w kolektor to rozwalił gumę - kolanko... Więc zabrałem się do roboty - kolanko z iSa nieco przycięte, w zaślepione miejsce kompensacja, blos prawie w pionie przy samym przepływomierzu (przepustnica-kolanko-blos-przepływka-pucha filtra) i... nie chula... przy przełączeniu na gaz w czasie jazdy gaśnie, przy odpalaniu łapie i gaśnie... wkręciłem te dwie śruby i wykręcilem dużą o 2,5 obr a małą o 1,5 i nadal nic.
Dodam że kable (org), świece (org), kopułka i palec (bosch) są kilkumiesięczne. Gazownicy o duże spalanie obwinieją reduktor (skręcili go na maxa bo podobno jest za czuły)...

Jak to uruchomić????
_________________
Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana" Wink
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817

A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 6:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz to nie ma prawa zapalić bo reduktor skręcony
wykręć śrubke na imbus 5 na reduktorze o jakieś 12 obrotów (na maxa tak żebu oring nie wystawał) a tą od wolnych obrotów na reduktorze co palcami sie kręci wkręć do końca, blos jak siedzi pomiędzy przepływką a przepustnicą to duża śruba 1.5 obrotu mała też coś koło tego i muśi śmigać chyba że reduktor coś nie tego
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ARTi
Guru


Wiek: 23
Dołączył: 16 Lis 2003
Posty: 3647
Skąd: Mikołów / Wyry [ Śląsk -V6 Terror Side:D ]

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 7:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robson mała śrubka jest dość czuła w pewnym zakresie regulacji, na początku nic nie zmienia kręcąc a potem dość znaczne zmiany w mieszance w prowadza. Dlatego małą nie reguluj na czuja tylko np. miernikiem na lambdzie lub analizatorem.
A reduktor powinien być rokręcony na maksa.
_________________
2.9i V6 EFI '90 sedan Ghia ... wypasiony sedanik z widlastym sercem by Klimek78 "Druga Miłość" Very Happy
2.0i DOHC EFI '91 HB Ghia ... jedyna taka Sierra, prawdziwy ideał.. Kochane auto Crying or Very sad R.I.P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Yahoo messenger
Robson
Arcyekspert


Wiek: 28
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 1405
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 9:50 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wykreciłem tą na bambus o 12 obr, tą drugą wkreciłem, na blosie dużą i małą wykreciłem o 1,5 obr i lipa. Po przełączeniu z beny na gaz gaśnie. Na ciepło jak odpalam na gazie to zapala i gasnie, czasem jeszcze moment pochodzi na 2 gary i gaśnie...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
_________________
Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana" Wink
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817

A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 10:59 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak masz zamontowanego blosa przed samą przepustnicą ?
spróbuj założyć bliżej przepływomierza ja też mam taki sam parownik i u mnie to chodzi na samym blosie założonym tylko na gumowe kolanko przepływomierza już nie mam
jeździłeś wcześniej ma mixerze ? jeśli nie to może masz coś sknocone z instalacją (wtrysków nie odcina czy co) trzeba wszystko przejrzeć od początku
opisz jak miałeś zrobioną tą kompensacje i właściwie co ona powinna dawać
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
toyman
Guru


Wiek: 27
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 2892
Skąd: Łańcut

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 11:48 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robson ... jezeli reduktor masz w porzadku (co mozesz sprawdzic instalujac na chwile zwykly mikser) - japrzy kolektorze EFi mam uklad taki:

Kolektor, kolanko, BLOS, filtr (nei mam przeplywki z wiadomych wzgledow).

Genralnie nei ma znaczenia gdzie bedzie BLOS - o ile bedzie szczelnosc calego ukladu ZA blosem (w kierunku kolektora) - nei ma znaczenia jak ustawisz reduktor, wazne jak ustawisz BLOSa - a tego - skrecasz calokowicie - wkrecasz obie sruby do oporu, a ta srube z boku wykrecasz az przeslona opadnie - pozniej wykrecasz duza srube o 2.5 obrotu - gora trzy - chociaz probowalem i wiecej a ta mala srube wykrecasz jeszcze 1.5 obrotu - to beda twoje parametry wyjsciowe - w tym ukladzie samochod zachowuje sie najbardziej optymalnie ... pozniej - w zaleznosci jakie masz wolne obroty (musisz znalezc kompromis miedzy zimnym a goracym silnikiem) - odpowiednia ja wkrecisz (dajac mniej gazu na wolnych i obnizajac obroty) albo wykrecisz - dajac wiecej gazu i podwyzszajac obroty). Duza srube ruszasz tylko w momencie kiedy albo za duzo ci pali, albo masz za malo mocy na wysokich obrotach (poczujesz ze po przekroczeniu np 5 kRPM samochod nie chce juz przyspieszac - w zaleznosci ile wykrecisz ta duza srube, przeslona przy tym samym podcisnieniu bedzie odslaniala wiecej tego trujkata, abo mniej - dajac wicej lub mniej gazu.

Podsumowujac - ustawienia reduktora sa pomijalne, duza sruba po skreceniu ma byc wykrecona o 2.5 obrotu a mala o 1.5 - stad startujesz.
_________________
Projekt 2.1 OHC EFi T - LEGO - wciaz w pudelku ...
Projekt 2.1 OHC LPG N/A TB - a kto umarl ten nie zyje ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robson
Arcyekspert


Wiek: 28
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 1405
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 2:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Układ jest taki jak już pisałem (przepustnica-kolanko-blos-przepływka-pucha filtra), kompensacja jest wpięta w kolanko - w to zaślepione miejsce. Próbowałem z ustawianiem duzej śruby w zakresie od wkręcenia do wykreconej 3 obroty co cwierć obrotu i wykręconą małą śrubką 1,5 obr. Efektów w zasadzie nie ma. Coś jest spitolone, tylko co? Nie mam miksera żeby sprawdzić bo zamontowałem gaz z blosem od razu. Pojade do gazowników rano, niech walczą... ja sie poddałem.
_________________
Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana" Wink
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817

A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 2:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robson napisał:
kompensacja jest wpięta w kolanko - w to zaślepione miejsce.


Odepnij kompensacje i dokladnie zaslep kolanko i napisz co sie dzieje Smile
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robson
Arcyekspert


Wiek: 28
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 1405
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 5:28 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz już nie bede kombinował. Aczkolwiek najlepiej jeżdziła w pierwszej wersji bez kompensacji z blosem na przepustnicy - tylko spalanie bylo nieakceptowalne...
_________________
Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana" Wink
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817

A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
lamer
Fan


Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2005
Posty: 281
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 8:00 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Robson napisał:
Teraz już nie bede kombinował. Aczkolwiek najlepiej jeżdziła w pierwszej wersji bez kompensacji z blosem na przepustnicy - tylko spalanie bylo nieakceptowalne...


Jesli reduktor masz nowka, to IMHO za bardzo sie pospieszyles. Trzeba bylo pojezdzic ze dwa-trzy tankowania i poczekac, az sie "ulozy" (nowa membrana), sprawdzic powtarzalnosc pomiarow spalania.
_________________
Czarna Kombi '91 2.0 OHC Efi i złe LPG co to niszczy silniki, podawane przez "Bolsa"
--
"...Mógłbym być wielki gdybym chciał, gdybym choć trochę ambicji miał..."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kuba Z.
Ekspert



Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 650
Skąd: WROCŁAW

PostWysłany: Wto Sie 15, 2006 8:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ile spali dohc na blosie przy jezdzie 160/h np autostrada niemiecka???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group