Forum SierraFan Strona Główna SierraFan
Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry


Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum


"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości,
która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."

Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LPG - "bols"
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
suhopar
Mistrzunio


Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2005
Posty: 453
Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA

PostWysłany: Sro Sie 16, 2006 4:24 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz jak masz zamontowanego BLOSa bo moze partacze zamontowali go odwrotnie
_________________
Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą

FORD Sierra 2.1 OHC EFI Smile (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki Smile
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Robson
Arcyekspert


Wiek: 28
Dołączył: 27 Wrz 2005
Posty: 1405
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sie 16, 2006 10:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Blos zamontowany jest we właściwym kierunku. Dziś gazownicy się poddali. Auto nie chodziło na gazie przez kompensacje - tzn podciśnienie było tak duże że targało membraną i nie puszczała gazu. Po zdjęciu kompensacji chodzi ale nie można go wyregulować na analizatorze. Od załozenia gazu przejechałem 2000 km, wiec chyba co się miało ułozyć to sie ułożyło...
W poniedziałem będzie typ "co się zna" i zobaczymy co dalej... Normalnie ręce opadaja. Chyba miał rację ten kto powiedział: Gaz jest super paliwem i świetnie się sprawdza w kuchenkach...
_________________
Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana" Wink
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817

A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sro Sie 16, 2006 10:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

LPG is the best.
Ja tam nie narzekam. Niech ktoś ci pożyczy na chwile seryjny mikser i zobaczysz czy odpali. Jesli tak to wina Blosa jeśli nie to zjebbali Ci instalke Confused

Mam mikser jak coś od DOHCa.

A LPG to naprawde dobra sprawa ...
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw Sie 17, 2006 12:35 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JiMNi napisał:
teraz to nie ma prawa zapalić bo reduktor skręcony
wykręć śrubke na imbus 5 na reduktorze o jakieś 12 obrotów (na maxa tak żebu oring nie wystawał)


A do czego służy ta śrubka imbusowa w reduktorze, bo u mnie jest ona wkręcona na maxa i jest całkiem ok tylko muli pow. 4 - 4,5 tyś.
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pią Sie 18, 2006 6:47 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

służy do regulacji czułości reduktora, odkręć ja to przestanie mulić nawet przy 7 tyś. Wink
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią Sie 18, 2006 8:37 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Twisted Evil Jak tylko odbiore auto od mechanika to poeksperymentuje Twisted Evil
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 10:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mam pytanie do posiadaczy dohc z blosem, jestem świeżo po przeszczepie silnika na dohc ( mam nadzieje że nie bede tego żałował Smile ) jak najlepiej zamontować blosa i jakie są zmiany po wywaleniu tej wielkiej puchy zwanej tłomikiem szmerów czy jakoś tak
ja myśle żeby blosa wstawić zaraz za tłumikiem szmerów a zawór biegu jałowego przesunąć bliżej gumowego kolanka, czy jest jakaś lepsza lokalizacja ?
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cossi86
Ekspert


Wiek: 20
Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 816
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Nie Sie 20, 2006 8:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JiMNi napisał:

ja myśle żeby blosa wstawić zaraz za tłumikiem szmerów a zawór biegu jałowego przesunąć bliżej gumowego kolanka, czy jest jakaś lepsza lokalizacja ?


Jedyna słuszna
_________________
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS

FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JiMNi
Fan


Wiek: 23
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 204
Skąd: Przasnysz

PostWysłany: Pon Sie 21, 2006 6:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cossi86 napisał:
JiMNi napisał:

ja myśle żeby blosa wstawić zaraz za tłumikiem szmerów a zawór biegu jałowego przesunąć bliżej gumowego kolanka, czy jest jakaś lepsza lokalizacja ?


Jedyna słuszna


tak też zrobiłem i nie ma odczuwalniej różnicy pomiędzy benzyną a gazem
_________________
Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SierraFan Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedna  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Strona 9 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group