|
SierraFan Oficjalne forum SierraFan. Czyli forum fanów Forda Sierry
Przenosimy się na NOWE FORUM http://sierrafan.one.pl
Dnia 30.09.06 zamykamy Forum na Wetcentrum
"To miłość nawraca serca i daruje pokój ludzkości, która wydaje się czasem zagubiona i zdominowana przez siłę zła, egoizmu i strachu."
Z pożegnalnego przesłania Jana Pawła II
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suhopar Mistrzunio
Wiek: 23 Dołączył: 24 Lut 2005 Posty: 453 Skąd: Rzeszów - GRUPA PODKARPACKA
|
Wysłany: Sro Sie 16, 2006 4:24 am Temat postu: |
|
|
Sprawdz jak masz zamontowanego BLOSa bo moze partacze zamontowali go odwrotnie _________________ Części w moim silniku są jak banda indywidualistów
każda chce zmierzać własną drogą
FORD Sierra 2.1 OHC EFI (LPG) Sedanik, BLOS, pompa ABS, wspomaganie. Wdrodze el. szybki
GG: 1003809 , e-mail: suhopar(at)tlen(dot)pl tel. 888 820 399 |
|
Powrót do góry |
|
|
Robson Arcyekspert
Wiek: 28 Dołączył: 27 Wrz 2005 Posty: 1405 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sro Sie 16, 2006 10:06 am Temat postu: |
|
|
Blos zamontowany jest we właściwym kierunku. Dziś gazownicy się poddali. Auto nie chodziło na gazie przez kompensacje - tzn podciśnienie było tak duże że targało membraną i nie puszczała gazu. Po zdjęciu kompensacji chodzi ale nie można go wyregulować na analizatorze. Od załozenia gazu przejechałem 2000 km, wiec chyba co się miało ułozyć to sie ułożyło...
W poniedziałem będzie typ "co się zna" i zobaczymy co dalej... Normalnie ręce opadaja. Chyba miał rację ten kto powiedział: Gaz jest super paliwem i świetnie się sprawdza w kuchenkach... _________________ Biała HB 5d 82'XII 1,6 OHC - "sprzedana"
Srebrnoszara HB 5d 88 2.0 OHC EFI - "dawca"
Bordowy sedan 92' 2,0 OHC EFI - "prawie" Ghia...
RSS (Robson Sierra Story)
http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=21980 http://www.wetcentrum.pl/sierra/forum/viewtopic.php?t=24817
A świstak siedzi... bo sreberka były kradzione! |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sro Sie 16, 2006 10:38 am Temat postu: |
|
|
LPG is the best.
Ja tam nie narzekam. Niech ktoś ci pożyczy na chwile seryjny mikser i zobaczysz czy odpali. Jesli tak to wina Blosa jeśli nie to zjebbali Ci instalke
Mam mikser jak coś od DOHCa.
A LPG to naprawde dobra sprawa ... _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw Sie 17, 2006 12:35 pm Temat postu: |
|
|
JiMNi napisał: | teraz to nie ma prawa zapalić bo reduktor skręcony
wykręć śrubke na imbus 5 na reduktorze o jakieś 12 obrotów (na maxa tak żebu oring nie wystawał)
|
A do czego służy ta śrubka imbusowa w reduktorze, bo u mnie jest ona wkręcona na maxa i jest całkiem ok tylko muli pow. 4 - 4,5 tyś. _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pią Sie 18, 2006 6:47 am Temat postu: |
|
|
służy do regulacji czułości reduktora, odkręć ja to przestanie mulić nawet przy 7 tyś. _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią Sie 18, 2006 8:37 am Temat postu: |
|
|
Jak tylko odbiore auto od mechanika to poeksperymentuje _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 10:56 am Temat postu: |
|
|
mam pytanie do posiadaczy dohc z blosem, jestem świeżo po przeszczepie silnika na dohc ( mam nadzieje że nie bede tego żałował ) jak najlepiej zamontować blosa i jakie są zmiany po wywaleniu tej wielkiej puchy zwanej tłomikiem szmerów czy jakoś tak
ja myśle żeby blosa wstawić zaraz za tłumikiem szmerów a zawór biegu jałowego przesunąć bliżej gumowego kolanka, czy jest jakaś lepsza lokalizacja ? _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
cossi86 Ekspert
Wiek: 20 Dołączył: 02 Gru 2004 Posty: 816 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie Sie 20, 2006 8:05 pm Temat postu: |
|
|
JiMNi napisał: |
ja myśle żeby blosa wstawić zaraz za tłumikiem szmerów a zawór biegu jałowego przesunąć bliżej gumowego kolanka, czy jest jakaś lepsza lokalizacja ? |
Jedyna słuszna _________________ FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC był Automat jest MANUAL + GHIA + PB + LPG + BLOS + ABS
FORD SIERRA 1992 2.0 DOHC SAPHIR -> PB |
|
Powrót do góry |
|
|
JiMNi Fan
Wiek: 23 Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 204 Skąd: Przasnysz
|
Wysłany: Pon Sie 21, 2006 6:38 am Temat postu: |
|
|
cossi86 napisał: | JiMNi napisał: |
ja myśle żeby blosa wstawić zaraz za tłumikiem szmerów a zawór biegu jałowego przesunąć bliżej gumowego kolanka, czy jest jakaś lepsza lokalizacja ? |
Jedyna słuszna |
tak też zrobiłem i nie ma odczuwalniej różnicy pomiędzy benzyną a gazem _________________ Sierra 2.0 było OHC EFI szczep na DOHC EFI LPG BRC BLOS sedan '89 CB Uniden510+Hustler |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|